Partyflock

Forumonderwerp · 693295
5 volgers · 115790x bekeken
Waarschuw beheerder
+2-2
dan maar een nieuw'm open'n... moet'n de goei'n altied onder de kwaai'n lijd'n...

mooi'n rallerts
Waarschuw beheerder
na een lang en opzeker zwaar uur werken trok ik de deur los en wat denk je.....staat gvd het weekend voor de deur :jaja:
iedereen die nog de hele dag moet ploeteren wens ik een fijne werkdag; ik ga straks mooi richting iessel :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat was het weekend niet maar een deurwaarder :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *KAKA* op vrijdag 12 mei 2006 om 07:59:
en hier nog 1

gast, ik stond 19e dus kiek ehhh, met of zonder TK, je stelt gewoon héémaal nix voor je met AC MiKÀ :P

mijn weekend staat ook al voor de deur alleen ik laat em nog even lekker op het balkon zitten 8)

vanavond echt al de hele avond (en meer dan dat) volgepland, dus zal me benieuwen in hoeverre ik het allemaal ga redden om te voetballen, bier te drinken, 3 verjaardagen af te gaan (okee, 2 daarvan op dezelfde locatie :P) en evt. nog luuksjor :| en dan morgenochtend weer aan de slag :S

nja, we zullen zien wat het wordt.. m'n teampje om potda te slachten staat iig al klaar (ook zonder 2 sterspitsen die er gister uitgeschopt zijn :@)

eerst nog maar es even drukjes aan de slag.. eej ajûzèh!!
Waarschuw beheerder
zo lekker geskaft (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 05:47:
mocht ie willen want hij verliest altijd hard van haar...ghehe

gaat nu wel lastig worden hè :[

Uitspraak van *KAKA* op vrijdag 12 mei 2006 om 07:59:
longlijer zonder tk was je dat ook nie gelukt

ik dacht dat jij er ook een had ingezet :9

blijft gokken met die besloten trainingen hè...

Uitspraak van [0571]The-Antisocial op vrijdag 12 mei 2006 om 08:11:
na een lang en opzeker zwaar uur werken trok ik de deur los en wat denk je.....staat gvd het weekend voor de deur

whahaha een heel uur gewerkt ja?!?! pffff :vaag: wat een gek, iig een heel uur langer gewerkt dan ik! :D

maar ik mag volgende week weer aan de bak want ben zojuist voor 90% zeker aangenomen :jaja: (y)

Uitspraak van S op vrijdag 12 mei 2006 om 13:01:
bier te drinken, 3 verjaardagen af te gaan (okee, 2 daarvan op dezelfde locatie

uhhhm :vaag: denk dat die ene lokatie een stuk minder zonnig zal zijn als dat de bedoeling is :S (n) mooi verlept... maar khoor net dat de jungs er al liggen in de blote bastn met bieah :bier: duzzehhhh zal wel goedkoom'm :) (y) ik'ng is iig nog even drukz B) ehhh áázèhh!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BIEN* op vrijdag 12 mei 2006 om 13:30:
zo lekker geskaft

jaaa ik ga nu ook lekker skaften!!!

Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op vrijdag 12 mei 2006 om 13:32:
das ook echt het enige dat je te meld`ng hebt eh...

meer heb jij ook niet te meldn hè!?? :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DestructoR op vrijdag 12 mei 2006 om 13:34:
voor 90% aangenomen

o, je ontspoorde hersenkronkels nemen ze niet in dienst?? :P

Uitspraak van DestructoR op vrijdag 12 mei 2006 om 13:34:
maar khoor net dat de jungs er al liggen in de blote bastn met bieah

whahaha, dat zal wel tegenvallen, want het regent nogal hier op het moment :vaag: (+onweer)

n'ja zal me benieuwen wat ervan terecht komt.. we zullen zien :D
Uitspraak van DestructoR op vrijdag 12 mei 2006 om 13:36:
meer heb jij ook niet te meldn hè!??

jij wel dan?! :[

eej zèh!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S op vrijdag 12 mei 2006 om 13:51:
o, je ontspoorde hersenkronkels nemen ze niet in dienst??

nee das juist die 90% ;P

want het regent nogal hier op het moment (+onweer)

n'ja zal me benieuwen wat ervan terecht komt.. we zullen zien

fff afw8& maar anders kunnen we altijd nog onder de brug gaan lig'ng :D

Uitspraak van Plons de Kicker op vrijdag 12 mei 2006 om 08:15:
RanGen??

hajje peptan!?!?

jij wel dan?!

jazeker :jaja:

ieg haufe das alle doitse kiender miet terminale bottekrebz und auf'm rug'ng geboor'ng werden, wir sind der krieg nicht vergessen :@ :@ :@ :@

oftewel: KA!!! wat heb ik zin in neetjor wan :bier:
zèh ;)
Waarschuw beheerder
dus het weekend staat bijna voor de deur (Y)
Waarschuw beheerder
Doelstelling voor dit seizoen
Het kampioenschap.

Tevredenheid over positie
Uitstekend, heel goed gedaan!

Economisch beleid
Er is wellicht voldoende geld voor wat versterkingen.

Mening over het team
We zijn tevreden met ons huidige team. Blijf wel alert op interessante aanbiedingen.

Laatst gespeelde wedstrijd
Prima resultaat. We zien het team graag winnen!

Prestatie bonus
Je staat nu 1e. Als je deze positie weet vast te houden tot het einde van het seizoen dan krijg je 100 punten in je profiel.

kiek (y) :respect: zo hoort het!!! :jaja: (y)
Waarschuw beheerder
Voetbalsupporters Eagles halen stoeltjes bij AZ op

Gepubliceerd op vrijdag 12 mei 2006

DEVENTER (ANP) - Een groep supporters van Go Ahead Eagles gaat zaterdag naar de Alkmaarder Hout om er ruim 3000 stoeltjes in het stadion te demonteren. De zitplaatsen gaan mee terug naar Deventer, waar ze worden hergebruikt in stadion De Adelaarshorst. Dat deelde de Deventer voetbalclub vrijdag mee.

De afdankertjes van AZ, dat naar het nieuwe onderkomen verhuist, worden gemonteerd op de IJsseltribune en de Leo Halle Tribune in Deventer. Spelers en trainers van de Eagles helpen een handje bij het plaatsen van de stoelen

wiew moet niet gekker worden......(n)

Waarschuw beheerder
666
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat gek... gister net zo kats bezzoopm op de verjaardag van kruimel en stef an de ijssel :bier: :bier: :bier: :vaag: was echt super gezellig :jaja: (y) daarna richting de bokking want daar was mama loeder aangereden door een of andere kkbats :/ (n) mooi verkkerd!~!!! ben later toen de wout'n kwamen em gesmeerd met skozzah naar de luuksjor waar we nog harder bezzoopm waren ghehehe 8) heb bijtijds onszelf uit zelfbeskerming de luuksjor uitgesleept, natuulûk nog wel effm met cremator bier geklotst en staan ragg'ng op miss zelda :p.... daarna kats bezzoopm maar wel netjes door de jung naar huizâh gebracht (y) B) wat een weer gek!!! yeahhh ik heb echt zin om kijhat te smookng en bier te zuipm :p ghehehe de BBQ gaat zo echt wel an :jaja: (y) ehhh skoften!!! áájûzèhhh!!! ;)
Waarschuw beheerder
Afgelopen vrijdag jungs leden..... Een special private party @ pandjn!!! Met on the wheels of steel DJ D!!!
Volop hc en herrie was geslaagd feestje draai tafels in de kamer en de hele n8 knalluh .... zeer geslaagd veel bier und shit!!! 100% knal feest lekker stampuh in de woonkamer van binnuh na buiten en weer terug..... vaker organiseren huiskamer party s the best!!! zal proberen nog een filmpje te dumpuh on the net!!! eej ajuuuzzééé
Waarschuw beheerder
Pffff wat een super kick'n skofteirg weekend weer :respect: whaha verjaardag van kruimel en stef aan de ijssel was echt super gezellig en wat waren we bezoop'm whahaha

Nu ist alweer zondag avond en morgen weer gewoon aan het werk :S:S

ajuzeh!!
Waarschuw beheerder
twas zeker wel een kick'ng weekendje :p gister de hele dag in de tuin van het china-haus gelegen met bier, joints en vlees :kwijl: en met de jungs ultra lamzak mode op de bank liggen zuipen :bier: (y)was weer super re-lexz, vandaag alweer de hele dag innet zonnetje gelegen B) :p... morgen nog een laatste dagje vrij en vanaf dinsdag weer druk aan het werk :jaja: , mama loeder beterskap! (k) ik'ng is de stad in :bier: ááájûzèhhh!!!! :smoke:
Waarschuw beheerder
donateur
whehehehe
minneskoft aka neetjur boj heeft ook een stageplek gevonden hoor

Beer verslindt aapje voor ogen bezoekers safaripark

HILVARENBEEK - Bezoekers van het Safari Park Beekse Bergen in Hilvarenbeek werden zondag geconfronteerd met een levensechte safari. Voor de ogen van het publiek werd een beermakaakje verslonden door een lippenbeer.

"De beer heeft de aap te pakken gekregen", aldus vestigingsmanager Matthieu de Sevaux van het Safari Park. De lippenberen, beter bekend als dansberen, zitten al een jaar samen met de beermakaken en de resusapen in een ruim buitenverblijf. "In de natuur leven ze ook samen. Normaal gebeurt er niets."

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DestructoR op zondag 14 mei 2006 om 19:21:
china-haus

wel goed gespeld trouwens (Y) 8)
Waarschuw beheerder
whehehe 8)

[img width=301 height=396 cacheid=0013c8c300238d579a86dd451a016751b5]http://www.wcanoe.org/Gallery/Images/Archives/1930/images/NatureBoy-Rhodes.jpg[/img]
[img width=300 height=395 cacheid=0013c8c400238d7a772d74111a016751b5]http://www.bobborden.com/diary/images/ricflair.jpg[/img]
[img width=270 height=270 cacheid=0013c8c500238d7e3133d2cb1a016751b5]http://www.naturalchoice.net/img/Nature%20Boys.jpg[/img]
[img width=370 height=370 cacheid=000c59d700238d847e31875d1a016751b5]http://shop.btcv.org.uk/upload/images/zoom/4255_2_Nature%20Boy%20T%20Shirt.jpg[/img]
[img width=263 height=475 cacheid=000c59db00238d8a6b45c1b91a016751b5]http://images.amazon.com/images/P/B00000JKMR.01.LZZZZZZZ.jpg[/img]

wiiew gek :D echt fatsige dingen gevonden als je googled op "nature boy" :9

Uitspraak van S op maandag 15 mei 2006 om 16:08:
wel goed gespeld trouwens

foor du ferandurring ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zal vanavond ook es even mn best doen ;D
(kheb toch een avond vrij @ osm ivm bekerwedstrijden :))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S op maandag 15 mei 2006 om 16:45:
kheb toch een avond vrij @ osm ivm bekerwedstrijden

ja ik ook :D

even mn spelers trainen voor de confrontatie met de laffe skoft :[

vannacht verloren van luKA, miste mn 2 spitsen vanwege skofterige overtredingen....

oja tip: heb 2 goeie spelers voor stuntprijzen op de transferlist gepleurd
moet geld hebm!!! ;P
Waarschuw beheerder
donateur
ja khad het gezien, ben zelf ook met 3-1 geslacht door lazio :(

maar zoals het er nu naar uitziet heb ik morgen wel weer de volledige selectie tot mn beschikking (Y)

nu ben ik een eind breien aan deze eindeloosdurende maandag, mooi naar huus op an B)

eej zèh!
Waarschuw beheerder
donateur
w.b. tip: geen moneetn meer :P
Waarschuw beheerder
hehehe nee ik ook niet vandaar ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DestructoR op maandag 15 mei 2006 om 16:48:
even mn spelers trainen voor de confrontatie met de laffe skoft

dat zullen ze nodig hebbm tegen S.S. LAZIO
Uitspraak van S op maandag 15 mei 2006 om 16:55:
ben zelf ook met 3-1 geslacht door lazio

ghehehehehehehehe........
Waarschuw beheerder
kheb net ff laf mutu gekocht voor 15mil.....

ik heb nl wel moneten....(y)

skozzah ga maar vast trainen voor donderdag als je aan moet treden tegen de corrupte skoften uit Sicilia

adieeh
Waarschuw beheerder
de allercorruptste skoft springt nu onder de douche en maakt zich gereed voor de midjor :bier:

ciao! B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [0570] TheBudda [DCJ] op maandag 15 mei 2006 om 19:35:
skozzah ga maar vast trainen voor donderdag als je aan moet treden tegen de corrupte skoften uit Sicilia

jajajajajaja we zullen wel zien vieze skoft :9
Waarschuw beheerder
zooow de maandag zit er gelukkig weer op (Y) nog vier daagjes en dan weer weekend haha ;p ;p

ajuzeh :gaap: :Z:Z
Waarschuw beheerder
ben vanavond tot inkeer gekomen.....

geweldig :respect: bie de mittaun doe je de beste ideën op :jaja: (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DestructoR op dinsdag 16 mei 2006 om 02:42:
geweldig bie de mittaun doe je de beste ideën op

whahaha pak jij de kano maar vast... ;p ;p
Waarschuw beheerder
Lalalala kutzooi...heb schokkend nieuws..

het heeft betrekking op mijn haar.. :(

volgt zo beeldmateriaal..
Waarschuw beheerder
[img width=448 height=336 cacheid=000c5b4700239191f445fa4c1a0167b455]http://images.kodakgallery.eu.com/photos177/1/40/95/28/0/5/500289540133_0_ALB.jpg[/img]

Euh ja het moest blond worden..

stond nog op het pakje..gebruik niet bij rood haar..vond mijn haar niet rood...

Tsja is moaar goed da voetbal bijna is!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BIEN* op dinsdag 16 mei 2006 om 12:56:

REKEN MAAR.......(Y)

HOLLAND.......WELTMEISTER 2006
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga solliciteren :bier: (Y)

Heineken zoekt bierproevers

Het loopt storm bij de Leidse vestiging van uitzendorganisatie Randstad. Er is dan ook een niet alledaagse vacature beschikbaar. Bierbrouwer Heineken zoekt namelijk mensen die drie keer per week bier komen proeven en keuren. Ook frisdrank en water moeten gekeurd worden.

De arbeidsvoorwaarden zijn ook niet bepaald slecht te noemen. Per proefsessie twee uur bier naar binnen werken, tegen een goed salaris en over vervoer hoef je ook niet in te zitten. Je wordt per taxi van en naar het werk gebracht.

Bij Randstad staat de telefoon inmiddels roodgloeiend. De vacature is nu ook van de site van de uitzendorganisatie verdwenen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F) Dia (F) op dinsdag 16 mei 2006 om 12:50:
whahaha pak jij de kano maar vast...

wou je ook een keer aan de peddel trekken dan? ;P

Uitspraak van *BIEN* op dinsdag 16 mei 2006 om 12:56:

ja idd... zaterdag as:
"FIFAJUNGS DEFENDORS VOETBALTOERNOOI"
het is nu al een legendarisch tournooi!! :respect: :respect:

ik hoop wel dat iedereen een beetje in vorm is zaterdag :bier: :smoke: :speed: :xtc: :vaag:

8)

Uitspraak van [0570] TheBudda [DCJ] op dinsdag 16 mei 2006 om 13:06:
HOLLAND.......WELTMEISTER 2006

ik hoop dat ze morgen messi kapottrap'm in de finale :devil: :devil: :devil:

Uitspraak van M`83 op dinsdag 16 mei 2006 om 13:35:
Ik ga solliciteren

:/ kut was net elders aangenomen (n)
trouwens echt super kick'ng werk :jaja: ben helemaal blij :D dus dat moet gevierd worden :smoke: :bier:
èhhhh ááájûzèhhhh!!!

me @ casa di skwôzzàhhh :smoke: