hier het verslag van de laffe skoft:
de jung en ik zijn ons sochtendsvroeg echt wellustig gaan bezzatn godverredomme gek whaha wat een toestand, echt zoooo kikng carnavals outfits ik heb me compleet beskeurd van et lachen, vooral toen de jung en ik met bivakmutsen op over de markt gingen

en iedereen skoffeerng en aan kleine kinders vragen: èhhh hàjje pèptân?!?!? ghehe nee>??? hou B~EKTÃN!!!

en ontbijtn met patat en bier oja dat was eigenlijk daarvoor al maar boeje ik ben kats niet helder

maar iig wezen winkelen met een stelletje skoften

zooo hard gelachen alle winkels in: bristol, wibra, sjiiit gek zooo skofterig en nergens wat kopen ook hahaha behalve bij de ACTION waar ze kats een heel skap vol holland-atribuutn hadden

yeahhh natuuluk bijna alle atribuutn ingekocht -> riems, cowboy hoeds en andere laffe dings

en met een traytje BEST ( the best a man can get ) richting de jung gegaan waar de jungs echt laf zijn gaan zuipm, toen het hele stelletje idioten ook aanwazig was hebben we gemoedelijk hollandse hits mee lopen brullen en vooral biene en ik hadn dr af en toe vrij eigentijdse nieuwe versies van gemaakt, oja de jung trouwens ook, ach eigenlijk iedereen ook wel, zwaar van de kaart richting de walhalla-jor gegaan waar het feest goed losbarste

kkgek ik vonnet eg net zo kikng

de jung en de moppies ook wel geloof ik

kwam me daar trouwens toch een geil moppie tegen sjiit hey

ookal zoiets

ik vond het wel jammer dat er zo weinig bier was , of kwam dat nou omdat wij alles hadden opgezopen?!?!

najjah het was iig weer super kikng dus gingen we maar straalbezzooppm naar de burger omdat ik daar zou MC'& bij dr.bob

ghehe in de burger heb ik samen met de laffe skoft ook nog het nodige bier geklotst en het was echt gezellig totdat jaja je raad het natuurlijk al er WEER iemand zich eens niet wist te gedraagng en dia aan moest vliegen pfffff wordt je zo langzamerhand ook een keer stront en strontziek van ofnie (n) mooie KANKERzooi weer

waardoor het MC& ook niet meer doorging dus ik vond het echt zwaar verKANKERD, najjah toen was het iig allemaal kanker en waren de jung en ik woest en zijn we door de woutn opgepakt vanwege baldadigheid, geweldpleging, vernieling en openbare dronkenskap

op het woutnbureau zooo hard loepn ouwehoeren whZAhaahha die skoften kijhat de gek aangestoken "ehhh moppie bats es efm een sjekkie voor me dan gek!!!

" ohhh wat hebben we ons weer misdraagng ghehehe

de woutn vonden ons zoo grappig dat ze ons met dikke boetes op zak maar weer in de stad hebben afgezet na enige tijd in het celletje te hebben gezeten

hehehe op voorwaarde dat we naar huis zouden gaan maar je raad het al: de jungs moesten vlees!!! dus wij skreeuwm en an de deur van de skunnerix rop'm maar we mochten er kats niet meer in

stelletje varkenskopm (n) haha en jahoor toen kwamen de woutn weer en het waren gewoon dezelfde wouten die ons al eerder op de avond hadden opgepakt ghehehe

we liepen dr ook bij jonge whaha sjiit gek wat een kankerskoften

*BOER* welkom in deventer

ik heb daarna de skoojers even op de hoogte gebracht van mijn skofterigheden en daarna ben ik naar stef gegaan om dr zoals gezegd kijhat te pomp'm

nu ben ik weer wakkergeaskoffeerd door de jung en ga me straks weer lafjes bezzatn

en vlees skaftn

ghehe ik ben echt de laffe skoft

zit nu nog bij de moppie en zie een fles drank staan vanuit mijn linkerooghoek dussehhh ehh ajuzèhh!!!