Partyflock

Forumonderwerp · 693295
5 volgers · 114685x bekeken
Waarschuw beheerder
+2-2
dan maar een nieuw'm open'n... moet'n de goei'n altied onder de kwaai'n lijd'n...

mooi'n rallerts
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [0570]matje'n op donderdag 23 februari 2006 om 13:38:
fuck you all en wens me beterskap

stop er zelf maar een komkommer in en beterskap dan maar

wat hajje eigenlijk?? de verkeerde overkantijsselse vogelgriep?? 8) :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S op donderdag 23 februari 2006 om 15:24:
nieuwe DARKNESS 4 LIFE!!!!!!

Yeuh!!!!! :cheer: ben sowieso van de partij :yes: :bounce:

najah ik ga vanavond eindelijk weer eens een keer doen waar ik goed in ben.... op de bank liggen :| lekker vrij vanavond dus tjah mag ik ook een keer 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F) Dia (F) op donderdag 23 februari 2006 om 09:20:
Nog mensen die vanavond naar de midtown gaan??

:jaja: (y) jazekers :bier: kan wel een biertje gebruiken :9 en nadat ik te horen heb gekregen dat het morgen toch een lamzak dag wordt met bedrijfsborreltje enzow en daarna de kroeg in :bier: kan het me natuurlijk vrij weinig meer bout'n :9

Uitspraak van [0570]matje'n op donderdag 23 februari 2006 om 13:38:
vanavond helemaal nix doen ... lekker de heel'n dag in me bed liggen verrott'n ...

krijg allemaal de pleuris maar.. ...

zo ... ook eindelijk weer eens een post van de master of the twello puppets

fuck you all en wens me beterskap

laffe luie lamzak!! :9 je bent ook echt héélemaal NIKS gùwèndèh!!?!? 8)

Uitspraak van Luca HM6 op donderdag 23 februari 2006 om 15:24:
beterskap éh

ja jij ook èh ;) met je rottende infectie :[

Uitspraak van (F) Dia (F) op donderdag 23 februari 2006 om 18:14:
najah ik ga vanavond eindelijk weer eens een keer doen waar ik goed in ben.... op de bank liggen lekker vrij vanavond dus tjah mag ik ook een keer

eerst vragen wie er naar de midjor gaan en dan zelf afskuuwlijk laf op de bank gaan liggen sjongejongejonge ongelofelijk wat een lamzak :[ najjah het zal dan wel alleen aan de hard werkenden onder ons besteed zijn om vanavond van goud-gele rakkers te mogen genieten :bier: dus skôzzàhh... biertje???? ;)

ik ga nu even skaften en ben met piekuur2 aanwazig @ de midjor, daarna misschien nog even wat gulzige br33z@h-sletjes begringo& in de zwoffer... èhh ááázèh! B)

Waarschuw beheerder
ajje thuis bent van je werk en lekker op de bank ligt..
[img width=370 height=290]http://www.funnyhub.com/pictures/img/couch-potato-cat.jpg[/img]

gaat er niets boven een potje Kindergarden Killer ofterwijl ellendige koters afknallen :)

http://www.newgrounds.com/portal/view/49307
*ff klikken op "Play this game" :[

"Foetus schieten" en "Virtueel moederkoek-happen" zullen respectievelijk deel 2 en 3 zijn,,,

GVD morgen om 6uur beginnen :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DestructoR op donderdag 23 februari 2006 om 18:47:
skôzzàhh... biertje????

niet in de midjor iig
ben fijntjes op de bank aan het hangen met een pilsj'n en daar ga ik het ook bij laten voor vanavond... helaas jung, je staat er alleen voor :[
Waarschuw beheerder
dat viel wel mee jung, het was weer erg gezeljor in de midjor :9 daarna nog naar de zwoffer geweest :bier: maar ben een beetje vroeg naar huis gegaan want ik moet morgen ook nog kijhat zuipm :9 wel kikng dat de jung meegaat morgen naar almelooooo :D :D :D we gaan ons echt bezzatn!! :bier:
Waarschuw beheerder
:gaap: zoooo, ben alweer uit mn bedje gevallen :9 eerst maar even koffie en een paar broodjes en daarna alweer met de trein... vanmiddag borrel :9 :bier: :cheer: vanavond kroegentocht :bier: ;P :cheer: en vannacht ?????

èhh äjûZêh!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DestructoR op vrijdag 24 februari 2006 om 08:42:
zoooo, ben alweer uit mn bedje gevallen

Ja ik ook pfff :gaap:

nu eerst maar eens ontbijten :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DestructoR op vrijdag 24 februari 2006 om 02:20:
wel kikng dat de jung meegaat morgen naar almelooooo

zal goed zijn voor je reputatie :[
m'ja aan de andere kant, kheb zelf ook met collega's tussen de jungs op het terras van de midtown gezeten :bier: :D

Waarschuw beheerder
mogguh :gaap: jungs!!!

vanavond lekker naar dordt toe!!!

volgens mij heeft jung L. alweer afgehaakt door met jung N naar almelooooooooooow te gaan....

vuile KKskoft!!!:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 11:12:
volgens mij heeft jung L. alweer afgehaakt door met jung N naar almelooooooooooow te gaan....

ja, alsof er daar wat te beleven is :S
gezellig met zien 2uhn naar de discoooooooooooooo :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 11:12:

Volgens mij was het Jung P die mee gaat naar almelo dus wie weet kan je Jung L nog overhalen... ;p

Nou Dia heeft weer een produktieve dag gehad vandaag zometeen lekker met de moppie wijntjes drinken en bij kletsen :mixje: (Y) :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S op vrijdag 24 februari 2006 om 09:25:
zal goed zijn voor je reputatie
m'ja aan de andere kant, kheb zelf ook met collega's tussen de jungs op het terras van de midtown gezeten

8) ghehehe waddannehhh moeje smookng???

Uitspraak van (F) Dia (F) op vrijdag 24 februari 2006 om 18:27:
Volgens mij was het Jung P die mee gaat naar almelo dus wie weet kan je Jung L nog overhalen...

volgens mij was het geen van beide maargoed had het zelf ook al wel weer gezien daarzo ga zo mooi de stad in om me kijhat te bezzatn :9 ehhh ajuzsehhh
Waarschuw beheerder
donateur
Verslag wordt nog uitgebreid... Maar klein relletje bij Dordt Eagles... Later meer...

10 man dordt tegen 8 man eagles

Bron

---

goh verassend :P

:bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ghehehe fanatieke skoften ook hè 8)
Waarschuw beheerder
ehh skreeuwende skurken, skoften en andere skunjors, krijg maar de skurft, ik ga me bezzatn, E A Z !
Waarschuw beheerder
Nou ik ga weer lekker op tijd slapen denk ik pff ben echt moe :gaap: en ga morgen lekker winkelen in Utrecht :yes: (Y)

Ajuuzeh!!
Waarschuw beheerder
nou lekker optijd hoor :9 hahaha was iig weer gezellig in de stad en bij de jung alleen een beetje jammer dat ie de tafel zo besmeurd had, gewoon niet netjes al die vieze wijnvlekken (n) zo ontvang je toch geen gasten :no: (n)
Waarschuw beheerder
okdan! (Y) outfit klaar: bivakmuts,kerstmuts, gore zonnebril, hawaii bloemenkrans, holland cape, dutch army shirtje, eagles polsbandjes, dennis hulshoff sjaal ( ergens laten liggen maar hoort er wel bij :9 ) en natuurlijk een ongelofelijke zatte kop :respect: whahaha verkleed als voetbalhooligans naar carnaval (y) yeahhh :9 waddizzielòmbèh de jungs gaan zich zo al bezattn bij de jung :9 E A Z ! B)
Waarschuw beheerder
hij is nu trouwens nog veeeel en veeeel skurfteriger whahaha de jung en ik hebm kats laf inkoopm gedaan :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DestructoR op zaterdag 25 februari 2006 om 12:14:
okdan! outfit klaar: bivakmuts,kerstmuts, gore zonnebril, hawaii bloemenkrans, holland cape, dutch army shirtje, eagles polsbandjes, dennis hulshoff sjaal ( ergens laten liggen maar hoort er wel bij ) en natuurlijk een ongelofelijke zatte kop whahaha verkleed als voetbalhooligans naar carnaval yeahhh waddizzielòmbèh de jungs gaan zich zo al bezattn bij de jung E A Z !

dagt dat je ging mc'ng bie de pillenclips, maar nu ga je aneener carneval vierng(n)

ej azzah
Waarschuw beheerder
mogguh :gaap:

Pfff wat een avond whaha :bier: eclips was iig wel weer gezellig :yes:

nu echt laf de hele dag op de bank liggen en vanavond gezellig eten bij de jung en de moppie (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F) Dia (F) op zondag 26 februari 2006 om 13:35:
Pfff wat een avond whaha

en ochtend en middag !!!!:bier::9

Uitspraak van (F) Dia (F) op zondag 26 februari 2006 om 13:35:
vanavond gezellig eten bij de jung en de moppie

en ons weer keihat bezatt'n!!!:bier: tis carnaval hoor!!!!

*burp* WELKOM IN DEVENTER!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
hier het verslag van de laffe skoft:

de jung en ik zijn ons sochtendsvroeg echt wellustig gaan bezzatn godverredomme gek whaha wat een toestand, echt zoooo kikng carnavals outfits ik heb me compleet beskeurd van et lachen, vooral toen de jung en ik met bivakmutsen op over de markt gingen :D:D:D en iedereen skoffeerng en aan kleine kinders vragen: èhhh hàjje pèptân?!?!? ghehe nee>??? hou B~EKTÃN!!! :[ en ontbijtn met patat en bier oja dat was eigenlijk daarvoor al maar boeje ik ben kats niet helder:vaag: maar iig wezen winkelen met een stelletje skoften :9 zooo hard gelachen alle winkels in: bristol, wibra, sjiiit gek zooo skofterig en nergens wat kopen ook hahaha behalve bij de ACTION waar ze kats een heel skap vol holland-atribuutn hadden :respect: yeahhh natuuluk bijna alle atribuutn ingekocht -> riems, cowboy hoeds en andere laffe dings :9 en met een traytje BEST ( the best a man can get ) richting de jung gegaan waar de jungs echt laf zijn gaan zuipm, toen het hele stelletje idioten ook aanwazig was hebben we gemoedelijk hollandse hits mee lopen brullen en vooral biene en ik hadn dr af en toe vrij eigentijdse nieuwe versies van gemaakt, oja de jung trouwens ook, ach eigenlijk iedereen ook wel, zwaar van de kaart richting de walhalla-jor gegaan waar het feest goed losbarste :cheer: kkgek ik vonnet eg net zo kikng (y) :respect: de jung en de moppies ook wel geloof ik :9 kwam me daar trouwens toch een geil moppie tegen sjiit hey (y) ookal zoiets :lief: ik vond het wel jammer dat er zo weinig bier was , of kwam dat nou omdat wij alles hadden opgezopen?!?! ;) najjah het was iig weer super kikng dus gingen we maar straalbezzooppm naar de burger omdat ik daar zou MC'& bij dr.bob :9 ghehe in de burger heb ik samen met de laffe skoft ook nog het nodige bier geklotst en het was echt gezellig totdat jaja je raad het natuurlijk al er WEER iemand zich eens niet wist te gedraagng en dia aan moest vliegen pfffff wordt je zo langzamerhand ook een keer stront en strontziek van ofnie (n) mooie KANKERzooi weer :@:@:@:@ waardoor het MC& ook niet meer doorging dus ik vond het echt zwaar verKANKERD, najjah toen was het iig allemaal kanker en waren de jung en ik woest en zijn we door de woutn opgepakt vanwege baldadigheid, geweldpleging, vernieling en openbare dronkenskap :bier: op het woutnbureau zooo hard loepn ouwehoeren whZAhaahha die skoften kijhat de gek aangestoken "ehhh moppie bats es efm een sjekkie voor me dan gek!!! 8) " ohhh wat hebben we ons weer misdraagng ghehehe 8) de woutn vonden ons zoo grappig dat ze ons met dikke boetes op zak maar weer in de stad hebben afgezet na enige tijd in het celletje te hebben gezeten :9 hehehe op voorwaarde dat we naar huis zouden gaan maar je raad het al: de jungs moesten vlees!!! dus wij skreeuwm en an de deur van de skunnerix rop'm maar we mochten er kats niet meer in :@ stelletje varkenskopm (n) haha en jahoor toen kwamen de woutn weer en het waren gewoon dezelfde wouten die ons al eerder op de avond hadden opgepakt ghehehe 8) we liepen dr ook bij jonge whaha sjiit gek wat een kankerskoften :9 (y) :jaja: *BOER* welkom in deventer ;) ik heb daarna de skoojers even op de hoogte gebracht van mijn skofterigheden en daarna ben ik naar stef gegaan om dr zoals gezegd kijhat te pomp'm 8) ;P nu ben ik weer wakkergeaskoffeerd door de jung en ga me straks weer lafjes bezzatn :bier: en vlees skaftn :jaja: (y) ghehe ik ben echt de laffe skoft 8) zit nu nog bij de moppie en zie een fles drank staan vanuit mijn linkerooghoek dussehhh ehh ajuzèhh!!! 8) 8) 8)
Waarschuw beheerder
Whahahaha wat een post :respect:

Majah kiek eeh wat ken mij dat nou bout'n ben kats assosjaalhoah!!!! :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DestructoR op zondag 26 februari 2006 om 14:17:
de jung en ik zijn ons sochtendsvroeg echt wellustig gaan bezzatn godverredomme gek whaha wat een toestand, echt zoooo kikng carnavals outfits ik heb me compleet beskeurd van et lachen, vooral toen de jung en ik met bivakmutsen op over de markt gingen en iedereen skoffeerng en aan kleine kinders vragen: èhhh hàjje pèptân?!?!? ghehe nee>??? hou B~EKTÃN!!! en ontbijtn met patat en bier oja dat was eigenlijk daarvoor al maar boeje ik ben kats niet helder maar iig wezen winkelen met een stelletje skoften zooo hard gelachen alle winkels in: bristol, wibra, sjiiit gek zooo skofterig en nergens wat kopen ook hahaha behalve bij de ACTION waar ze kats een heel skap vol holland-atribuutn hadden yeahhh natuuluk bijna alle atribuutn ingekocht -> riems, cowboy hoeds en andere laffe dings en met een traytje BEST ( the best a man can get ) richting de jung gegaan waar de jungs echt laf zijn gaan zuipm, toen het hele stelletje idioten ook aanwazig was hebben we gemoedelijk hollandse hits mee lopen brullen en vooral biene en ik hadn dr af en toe vrij eigentijdse nieuwe versies van gemaakt, oja de jung trouwens ook, ach eigenlijk iedereen ook wel, zwaar van de kaart richting de walhalla-jor gegaan waar het feest goed losbarste kkgek ik vonnet eg net zo kikng de jung en de moppies ook wel geloof ik kwam me daar trouwens toch een geil moppie tegen sjiit hey ookal zoiets ik vond het wel jammer dat er zo weinig bier was , of kwam dat nou omdat wij alles hadden opgezopen?!?! najjah het was iig weer super kikng dus gingen we maar straalbezzooppm naar de burger omdat ik daar zou MC'& bij dr.bob ghehe in de burger heb ik samen met de laffe skoft ook nog het nodige bier geklotst en het was echt gezellig totdat jaja je raad het natuurlijk al er WEER iemand zich eens niet wist te gedraagng en dia aan moest vliegen pfffff wordt je zo langzamerhand ook een keer stront en strontziek van ofnie mooie KANKERzooi weer waardoor het MC& ook niet meer doorging dus ik vond het echt zwaar verKANKERD, najjah toen was het iig allemaal kanker en waren de jung en ik woest en zijn we door de woutn opgepakt vanwege baldadigheid, geweldpleging, vernieling en openbare dronkenskap op het woutnbureau zooo hard loepn ouwehoeren whZAhaahha die skoften kijhat de gek aangestoken "ehhh moppie bats es efm een sjekkie voor me dan gek!!! " ohhh wat hebben we ons weer misdraagng ghehehe de woutn vonden ons zoo grappig dat ze ons met dikke boetes op zak maar weer in de stad hebben afgezet na enige tijd in het celletje te hebben gezeten hehehe op voorwaarde dat we naar huis zouden gaan maar je raad het al: de jungs moesten vlees!!! dus wij skreeuwm en an de deur van de skunnerix rop'm maar we mochten er kats niet meer in stelletje varkenskopm haha en jahoor toen kwamen de woutn weer en het waren gewoon dezelfde wouten die ons al eerder op de avond hadden opgepakt ghehehe we liepen dr ook bij jonge whaha sjiit gek wat een kankerskoften *BOER* welkom in deventer ik heb daarna de skoojers even op de hoogte gebracht van mijn skofterigheden en daarna ben ik naar stef gegaan om dr zoals gezegd kijhat te pomp'm nu ben ik weer wakkergeaskoffeerd door de jung en ga me straks weer lafjes bezzatn en vlees skaftn ghehe ik ben echt de laffe skoft zit nu nog bij de moppie en zie een fles drank staan vanuit mijn linkerooghoek dussehhh ehh ajuzèhh!!!

ik kan niet anders dan mij hier volledig bij aan t sluiten (y)
Waarschuw beheerder
hee laffe skoft ik ben je vader :D

Waarschuw beheerder
eh laffe skoft kom gvd`m eens hier heen...
Waarschuw beheerder
ja inderdaad gvd maar de moppie skiet nie op :@ ik wil vlees en bieahh :[ :[ :[

Waarschuw beheerder
komoptan..........:bier: :bier:

trouwens mijn moppie is vandaag een piraat!!!
Waarschuw beheerder
ik dacht dat ze als de jung verkleed ging ?!??!??

najjah captain one-eye is ook wel kikng :9 (y) az die loeda es opskiet koom'ng we dr zo an...

E A Z
Waarschuw beheerder
donateur
'Avond stelletje kk-skoft'n

Nou, ik heb iig wel een super-kick'ng weekend gehad!!

Vrijdag Blackout in de Outland ... was erg rustig daar, iig voor de rechterbox in de terror-zaal, want behalve dat en de bar heb ik niet veel gezien ... maar ja, als iedereen draait wat ik wil horen ga ik natuurlijk geen energie verspillen met rondlopen 8)
Het bier smaakte weer ... denk ik, want op de helft van de avond wist ik dat het nog bier was vanwege de geur en de schuimkraag ... zolang de alcohol maar regelmatig naar binnen stroomde 8)

Zaterdag, tja, best loos, zo'n dag wachten op het volgende feest, terwijl je zelf niet eens pep hoeft te regelen ... 8)
Eindelijk zaterdag-avond naar Nijmegen, naar het meest achteraf gelegen jongerencentrum ooit, wie dat verzonn'n heeft ... de KK-SKOFT :@
Maar goed, bier voor €1,40 en een nacht lang terror, frenchcore en breakcore plus super-kick'ng publiek, want de zuup'nde boer'n en dronken vechtersbazen waren vast in 'n andere stad, waar meer te beleven was, of waren lamzakkerig aan 't carnaval'ng, oftwel in plaats van met ZWAAR KICK'NG muziek en in party-kleding jezelf naar de KK helpen, of jezelf net zo hard naar de KK help'n, maar dan op skofterige cèrnavèlsmuziek en met een apepakkie aan 8)

En de hele zondag lekker de el verlepjor uitgehangen, met natuurlijk een flinke hoeveelheid pep, omdat ik morgen toch vrij heb B)

Dus dat was weer 'n kk-skofterig kick'n weekend :yes: (Y)

Op naar de volgende'ng :bounce:

eej àjûzzèèèh
Waarschuw beheerder
27-02-1982 ja ja JARIG!!!! :beer: Vanmiddag = er bier!!!
Was helaas niet in burger... Slechte week gehad ziekjes dus maar even rustig aan gedaan ... next time... nah vandaag verjaardag ... today klein feestje 14.00u tot ong 19.00
Toegang beperkt!!(niks te doen ...wil je komen?bel ff!!) ivm et gewone levuh niet tot laat dinsdag weer arbeiten...
Verder word er een 2de feest gehouden maar daar over meer....

moet nog ff kijken hoe wat wanneer....

en of ...

nah dat wast....... vandaag opwarmertje.... :beer:
(Van plan langs te komen? BEL van te voren!!)
word ckers niet laat vanavond... :beer: ajuuzéé
Waarschuw beheerder
24 jaar GeKtN En Gektn till i die!!! whehe
:yes: ajuuzéééé Nick The King of Chaos & Terreur
Waarschuw beheerder
Carnaval.. gisteren ontdekt dat we op elk liedje onze eigen asosiaalooah variant kenne mak'n

jij bent ook helemaal niks guwendeh..

wat ken mij dat nou bout'n ben kats assosjaalhoah

helemaalniksguwendeh

waddannehhh

ja maar goed..kan jullie toch niets bout'n

(het was trouwens leuker als je drbij was :P)

maar goed..ga maar aankleden en dan weer verder zuipen..

werkze he :p

enne nick feli :D

Waarschuw beheerder
mogguh:gaap:

wiew wat een weekend!!!:9
afgezien van de stubbeling'ng hebb'm we tog echt een kick'ng weekend gehad...gister eg wellustig loop'm skaft'n bij mij thuis met de jung en de moppies...we waren ook eg weer keihat bezzoop'm...

de carnavaloutfits gaan de kast weer in en tot volgend jaar stelletje LAFFE SKOFT'N....

eh ajuzeh
Waarschuw beheerder
echt serieus keihard lekker gegeten!!!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 09:44:
wiew wat een weekend!!!
afgezien van de stubbeling'ng hebb'm we tog echt een kick'ng weekend gehad...

mittaun was uiteindelijk niet meer zo'n succes maar ja toch was t kickng onniedan? :bier:

met nollus ook weer de lafste teksten verzonnen en pijn in de buik van het lachen!!!! :yes: :D

nick GEFELICITEERD :cheer::bier:
Waarschuw beheerder
Mogguh :gaap:

Nick gefeliciteerd!!! :cheer:
Daje ma een afskuwelijk old wief mag wodd'n (F)

Zo wat een weekend idd whahaha lach me nu ook echt nog kapot het eten was echt lekker en echt super gezellig!!! :yes: (Y) Verder zagen we er weer kick'n uit!!
De strubbelingen vergeten we maar snel want uiteindelijk was het toch gewoon kick'n!! (F)

Dat eten gaan we trouwens vaker doen (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 09:44:
de carnavaloutfits gaan de kast weer in en tot volgend jaar stelletje LAFFE SKOFT'N

Whahaha daar sluit ik me helemaal bij aan want volgend jaar gaan we sowieso weer carnaval vieren :yes: (Y)

Uitspraak van [0570] Nicole op maandag 27 februari 2006 om 11:37:
maar ja toch was t kickng onniedan?

Dat was het zeker meid!!! (F)

Nou ik ga me maar weer eens nuttig maken vandaag want tjah het is alweer maandag :(:(

Ajuzeh!!
Waarschuw beheerder
gister avond was ut zekers wel kickng... maar ut moet geen gewoontn worden om bezop'm naar huis te skeuren ... :S

maja als iedereen bezop'm is ... ken ik niet achterblijv'm dacht ik zo ..

Uitspraak van (F) Dia (F) op maandag 27 februari 2006 om 11:51:
Nou ik ga me maar weer eens nuttig maken vandaag want tjah het is alweer maandag

en precies daarom voer ik vandaag geen KK uit... :D

nog 2 dagen ziek zijn ... en dan ben ik weer beter... kickng he...

Ajuzeh!!

Waarschuw beheerder
ben gewoon net weer wakker geworden.....

ik voer vdaag ook eg g1 KK meer uit
Waarschuw beheerder
kiek eeh wat ken mij dat nou bout'n ben kats assosjaalhoah!!!!
Waarschuw beheerder
ja dat hebben we gemerkt whahahaha skoffie (F)
Waarschuw beheerder
moeten julie dan ook altijd weer misdragen?!?! :9 stelletje kkskoften!!! 8)

Waarschuw beheerder
mogguh jungs :gaap:

deze laffe skoft is net gebeld door t uitzendbureau en ik heb dus weer werk :bounce: :cheer:

ik moet om 12 uur beginne!!! miskien dak dat dan maar moet vieren met een biertje vanaaf!!!:bier:

maarre ik ga me ff prepareer'ng

ajuzeh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DestructoR op maandag 27 februari 2006 om 23:46:
moeten julie dan ook altijd weer misdragen?!?!

jawadanneeehhh wij zijn kats asosjaaloah!!!!

heb me maar weer lafjes ziek gemeld vandaag:cheer::cheer:
Waarschuw beheerder
whahaha :d yeahhh (y) okdan jung gefeliciteerd (y) ik had al zo'n vermoedn dat de salcon ons gespot had vant weekend ;P :jaja: ennuhh mama loeder ook weer lafjes thuis ghehe 8) netjes hooah, ik heb de stukng vlees ook nog los in de strot hang'ng gek :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 10:44:
deze laffe skoft is net gebeld door t uitzendbureau en ik heb dus weer werk

Yeah beter jung GEFELICITEERD!!! :CHEER:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 10:44:
miskien dak dat dan maar moet vieren met een biertje vanaaf!!!

Whahaha tjah kiek eeh eiegnlijk wel hè ;p ;p

Uitspraak van [0570] Nicole op dinsdag 28 februari 2006 om 11:13:
heb me maar weer lafjes ziek gemeld vandaag

Whahaha goed bezig ik ook ;p ;p ;p
Waarschuw beheerder
ongelofelijk wat een lamzakken... denk dat we over een tijdje met zn allen ergens verloederd met onze uitkerings in een tuintje zit'n, gulzig best te klotsn en te skefm :p