Partyflock

Forumonderwerp · 692441

Waarschuw beheerder
Gisteren was ik op bezoek bij een goeie maat van me en zijn vriendin.
Tijdens het eten kwam het onderwerp zwanger zijn aan bod.
De vriendin flapte er op een heel normale,doodgewone manier uit dat ze het niet kwalijk zou nemen als haar vriend met een ander zou sexen als ze zwanger is,ze zei dat ze dat zou begrijpen,omdat het niet meer zo voor de handliggend is dat je lekkere sex hebt als je vriendin zwanger is.

Ik en mijn vriendin stonden perflex.Wij hadden nog nooit zo'n reactie gehoord en konden haar totaal niet begrijpen. Wij dachten juist dat je als man veel respect moet opbrengen voor je vrouw/liefje dat een kind van je verwacht.

De vriendin wist ons te zeggen dat dit meer voorkomt,en niet zo abnormaal is,en dat ze niet begrijpt dat wij daar zo zwaar aan tillen.

Wat denken jullie van deze situatie ?

;-)
Waarschuw beheerder
Beetje een raar antwoord..is ze wel helemaal honderd?? :vaag:
Waarschuw beheerder
volgens mij niet
Mijn vent mag dat dus echt niet
En wie zegt dat de sex nie boeiend is als je zwanger bent??
Waarschuw beheerder
donateur
Zo'n vriendin wil ik ook :O

Nee, serieus, beetje vreemd :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
respecteer gewoon haar mening.
ik denk dat als haar vent in het ziekenhuis ligt voor 2 maanden, dat ze dan ook niet zonder sex thuis blijft zitten.
en als ze dit zegt met haar vriend erbij, en hij geeft haar gelijk, kan hij haar strax niets maken als ze hem dit flikt als ze een tijdje niet kunnen neuken
Waarschuw beheerder
Ik hoor juist altijd als vrouwen zwanger zijn dat ze dan een stuk geiler zijn,maar goed ik ben geen zwangere vrouw..

Respecteer haar mening???:vaag:

Ik vind dit niet normaal hoor,maar het kan aan mij liggen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
....omdat het niet meer zo voor de handliggend is dat je lekkere sex hebt als je vriendin zwanger is.

Nee laat een ander maar het vuile werk opknappen terwijl met je luie reet op de bank een beetje zwanger zit te wezen :S

Ik kan wel merken dat deze generatie de hongerwinter niet heeft meegemaakt :[
Waarschuw beheerder
je heb ook anderen vormen van sex
maar als ze zwanger zou zijn en g1 zin in sex
tja dan trek ik me nog liever lam,dan vreemd gaan:)
vreemdgaan:bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Als je zo verantwoordelijk bent om je ding erin te stoppen moet je ook de gevolgen onder ogen zien.
Trouwens, je kan er best overheen hoor als ze zwanger is.
Waarschuw beheerder
nergens op slaan
je gaat tog niet omdat je vriendin
zwanger is met een ander sex hebben
ik vind dat beetje vreemd een beetje man
heeft geduld en wacht totdat zijn zwangere
vrouw er weer aan toe is om te sexen

Waarschuw beheerder
ik vind juist dat het heel ruimdenkend van haar is.
het klopt wel dat vooral in de laatste maand van de zwangerschap de sex pijnlijk kan zijn.

je kunt als vrouw zijnde dan je man misschien wel op een andere manier behagen, maar zij vind het niet erg dat hij dan puur voor de wip( want liefde zit er dan niet bij)
naar een andere vrouw zou gaan.

ikzelf zou het persoonlijk liever niet hebben, voel het dan toch als een vreemdgaan.
Waarschuw beheerder
donateur
:bier:?
Of was ze helemaal nuchter? :vaag:
Waarschuw beheerder
nergens op slaan
je gaat tog niet omdat je vriendin
zwanger is met een ander sex hebben
ik vind dat beetje vreemd een beetje man
heeft geduld en wacht totdat zijn zwangere
vrouw er weer aan toe is om te sexen

(y)
met jou ken ik praten schat;)
hou van je:lief:

Waarschuw beheerder
Sorry maar dit is echt niet wijs! :@ Je vent moet er dan toch juist voor JOU zijn! En jammer voor hem dat hij anders even geen sex heeft als hij er niet van geniet, hij heeft haar toch ook zwanger gemaakt?

Waarschuw beheerder
donateur
ik WEET en vind dat sex met een zwangere vrouw lekkerder is dan als ze het niet is ze voelt zachter liever straalt iets extraas uit dus is eigelijk beter kan me wel voor stellen dat als het in een van de laatse stadums is dat het wat minder gaat worden maar dan heb ze dr montje ook nog toch sjees hee wat eer raare mensjes op deze aardKOOD WAAAAR IS DAT RESPECKT GEBLEEVEN :s

Waarschuw beheerder
donateur
wat een vage aktie!!!
Waarschuw beheerder
sex met zwangeren vrouw :kwijl:
komt nog wel een keer :)
Waarschuw beheerder
het voelt dan toch als vreemd gaan ja ja ja das helemaal vaag

kom op zeg het is gewoon vreemd gaan een man kan toch wel ff zonder te neuken
de vrouw doet het ook neit dus

Waarschuw beheerder
Gekke meid...
Waarschuw beheerder
kom op zeg het is gewoon vreemd gaan een man kan toch wel ff zonder te neuken
de vrouw doet het ook neit dus

ik geloof niet dat jij de vraag begreep:)
het mog van haar;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook zwanger maar als mijn vriendje met een ander wijf gaat maak ik m echt dood.. Vreemdgaan is al erg maar als hij me beflikkerd tijdens mijn zwangerschap word ik helemaal gek!!

En daarbij.. Just a boy heeft gelijk hoor volgens mij. Want sinds ik zwanger ben is mijn sex leven er alleen maar beter op geworden. Zowel kwaliteit als kwantiteit..
En als ik straks een dikke buik heb zijn er zo ontzettend veel andere standjes die wel kunnen.
T enige is na de bevalling dat je dan een aantal weken geen sex meer wil maar daar moet hij dan maar mee leren leven.

En die meid, als ze eenmaal zwanger is en der hormonen voelt razen denkt ze er wel anders over.. Maar tot dan; wat een raar wijf..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
fairy zwanger?

van harte gefeliciteerd.

Waarschuw beheerder
haha, ik sluit me aan bij jullie meningen.
Haar vriend (mijn beste maat) verschoot er zelf ook van want ze had dat nog nooit tegen hem gezegd.
Ze zei wel dat een familielid van haar die zwanger was,totaal niet aangeraakt of zelfs niet gestreeld mocht worden en dat die haar vriend die vrijheid had gegeven zodat hij zich ook goed zou blijven voelen...

StRaNgE He !!!
Waarschuw beheerder
En die meid, als ze eenmaal zwanger is en der hormonen voelt razen denkt ze er wel anders over.. Maar tot dan; wat een raar stom wijf..

dat slaat natuurlijk weer nergens op
om haar voor stom wijf uit temaken
van haar mag het tenmiste nog geneukt worden zonder dat ze er moeilijk over doet:gaap:

jij maak hem gelijk dood ,wat ik denk dat dat ook meer groot spraak is;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik bedoel t natuurlijk allemaal niet zo letterlijk elesdee.. dat snap jij toch ook wel??

Maar t meisje snapt denk ik niet hoe t is om zwanger te zijn. Want je wil dan echt wel sex hoor.. Procentueel zelfs meer dan anders omdat je je veilig en speciaal voelt en alles is veel beter doorbloed en ben je dus ook veel sneller en meer opgewonden..

En geloof mij.. Als hij t wel doet, dan ben ik in staat om m dood te maken.. vergis je niet..!!
Waarschuw beheerder
wow jou vriend zit aan de plak.
gelukkig ben ik niet jou vriend
Waarschuw beheerder
er zijn ook vrouwen die er niks van willen weten ff omdat ze de eigen niet aantrekkelijk vinden
niet ieder1 is een geil bak als ze zwanger is:P

Waarschuw beheerder
donateur
Als hij t wel doet, dan ben ik in staat om m dood te maken.. vergis je niet..!!

en haar ook O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vriend aan de plak??
nee hoor helemaal niet. Hij mag doen wat hij zelf wil, zolang hij maar alleen maar sex en aanverwanten heeft met mij.. :)
Waarschuw beheerder
Sorry maar is ze wel wijs bij der kop ofzo:@
Ze draagt zijn kindje in hem dus hij laat dat maar lekker (vind ik dan he:P).
Lekker hij overal thee dompelen en dan bij haar, gatver! Nou die van mij krijgt een jezus schop tot hier tot en met gunter en opzouten en wil ik nooit meer zien, hoezo respectloos zeg :no:

Dus lieffie(L) laat dat maar uit je hoofd! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha Dragon :-) Geweldig.. Ik dacht dat ik erg was maar jij ;-)

Maar het mocht he, dus onze stellingen slaan eigenlijk nergens op..
Waarschuw beheerder
En geloof mij.. Als hij t wel doet, dan ben ik in staat om m dood te maken.. vergis je niet..!!

??

dat noem ik toch wel een stukje onderdrukking naar je vriend toe..
en ja je meent het dan wel niet,maar je zegt het wel..

pfff soms floept alles er ook zo uit :S
Waarschuw beheerder
donateur
Trieste reactie.
In mijn ogen iemand die nog niet weet hoe het voelt om samen een kindje te krijgen en dus niet weet waar ze over praat.
Waarschuw beheerder
donateur
er zijn ook vrouwen die er niks van willen weten ff omdat ze de eigen niet aantrekkelijk vinden
niet ieder1 is een geil bak als ze zwanger is

Oke, dan heb je even minder zin in sex, moet dat dan gelijk betekenen dat je vriend maar met iemand anders t bed in moet duiken? Die beredenering snap ik gewoon niet.. Nou, dan heb je ff een beetje minder sex NOU EN?? bedoel een beetje vent ziet wel in dat dat soms gebeurt en dat t ook niet t einde van de wereld is. Mocht hij wel zo denken kan hij beter helemaal niet aan kinderen beginnen want als ze er eenmaal zijn komt er ook minder van hoor.. Of je moet t huilen negeren en gewoon doorpompen :-)

Waarschuw beheerder
die spoort niet helemaal
Waarschuw beheerder
Kijk heb zelf ook een zoontje dus weet waar ik over praat :jaja: Je kan je op een gegeven moment toch zeker wel onaantrekkelijk vinden, maar de zin werd er niet minder om.
En ik vind gewoon dat de a.s vader dat gewoon moet laten, echt super respectloos!

Slaat echt nergens op om te zeggen, schat ga lekker vreemd tot je lul eraf valt, maar alleen als ik zwanger ben hoor!

Kom op zeg, jouw kleintje zit in je vrouwtjes buik..als je aan die kleine denk dan wil je toch niet eens een andere vrouw? (lijkt mij hoor, maar dan zal ik wel ouderwets zijn :bloos: )

Je kiest hier samen voor vind ik, dus als een man een bepaalde periode meemaakt dan mag zij vreemd gaan?
Sorry maar wat een achterlijke situatie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weet je wat!!!
laten ze het er zelf uitmaken wat ze doen
vind het veder ook niet meer boeiend;)
Waarschuw beheerder
donateur
dat noem ik toch wel een stukje onderdrukking naar je vriend toe..
en ja je meent het dan wel niet,maar je zegt het wel..

Dus jij vind iemand verbieden om vreemd te gaan onderdrukking?? Dan hebben wij denk ik een heel ander beeld van een relatie hebben met elkaar.
Mijn vriendje mag precies doen waar hij zin in heeft hoor met de jongens, stappen, zuipen enzo. t maakt me niks uit. Astie straks maar met de kleine probeert een béétje mee te helpen enzo. t enige wat hij niet mag is met een ander aan de boemel. maar volgens mij is dat niet echt onderdrukking maar gewoon een relatie hebben waar je voor elkaar kiest...
donateur
ik zou dat mijn liefje niet aan doen...
En haar juist de rust en steun geven... Die ze denk ik heeeel hard nodig heeft die tijd...
Waarschuw beheerder
Je hebt gelijk fairytale, ben t met je eens. Je kiest samen ervoor....wij kiezen niet voor een openrelatie, dus trouw zijn aan elkaar, dus owee als hij met een ander gaat!:@ Maar dat geld ook voor andersom.....(uiteraard)

Een onderdrukking, pffff tuurlijk kan hij vreemdgaan...maar dan mag ie bij dat grietje blijven ook:P *keuzes maken heet dat:P*

Hoe ken je nou relaxed zijn als je zwanger bent en je weet dat je vriend lekker sex heeft met een ander %) ben je toch niet wijs in mijn ogen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke vreemdgaan zie ik ook als een grote schande,maar let op je woorden want je bedreigd iemand met de dood in mijn ogen en daar staat een celstraf op..

kijk naar die rappers!
dat bedoelde ik..

maar ik ben het wel met je eens maar niet in die woorden..

ik zal niet verder zo zitten te zeieken,want jij moet juist lekekr genieten van het zaad wat in jou buikje rond dwarreld..;)

(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ex zei tijdens mijn vorige zwangerschap dat hij naar de hoeren zou gaan, omdat ik bekkeninstabiliteit had. Ik dacht dat ik gek werd. Was echt in staat om m te vermoorden.

Gelukkig staat bij mijn huidige vriend sex absoluut niet op de eerste plaats (al gebeurt t wel erg vaak nu ik zwanger ben) maar als hij mij bij wijze van spreke de overgebleven 6 maanden zwangerschap niet zou mogen neuken, zou hij zich daar bij neerleggen. Het laatste wat hij zou doen is vreemdgaan.

En de sex is des te beter en des te meer geworden sinds ik zwanger ben.
Waarschuw beheerder
donateur
Ooow joh.. Nou dan nog... t maakt nie uit allemaal hahaha.. Als je onder elkaar maar weet hoe je erover denkt toch :-)

Verder geef ik dragon weer gelijk..
Ik begrijp sowieso niet hoe je relaxed kan zijn als je weet dat je vriend met iemand anders is, en al helemaal niet als je een kleine van m krijgt.. En als hij t dan zou willen zou ik ook wel erg verdrietig worden..

En joh, tis al echt een mensje hoor met armpjes en beentjes enzo ;-)
Waarschuw beheerder
ow ja joh.:lief:

schopt het ook al enzo?
Waarschuw beheerder
precies...en ook tegenover je ongeboren baby,.. vader ging al vreemd voordat t geboren was...ook iets raars vind ik dan%) Dat zo een vent zich dan ook niet "lichtelijk" schuldig voelt zeg :S
Waarschuw beheerder
donateur
nee daar issie nog een beetje te klein voor. Althans hij doet t wel maar ik voel t niet.
Nog paar weekjes wachten en dan voel ik t wel :-)
Waarschuw beheerder
ja joh,maar wat voel je nu dan voel je zeg maar ook dat er iets inzit?(letterlijk)

of voelt het nu net of dat je veel gegeten hebt?
Waarschuw beheerder
donateur
ik begrijp inderdaad niet hoe je jezelf dan recht in de ogen kan kijken en wat geef je je kind dan verder voor normen en waarden mee???

Maar ik denk dat ik daar dan gewoon te ouderwets voor ben ofzo??
Laat dit iig maar niet aan me vriendje lezen haha :P
Waarschuw beheerder
donateur
Nee alleen als ik op mijn buik lig dan voel ik een bobbel en dat is dan mijn baarmoeder. maar ik heb geen volle buik nee. De baarmoeder en t kindje zijn nog niet zo groot dat ze alles aan de kant drukken. Als ik straks wat verder ben en de baby drukt organen enzo aan de kant ga je t wel voelen.. Nu voel ik me alleen misselijk en moe en soms een beetje dik haha Als me broeken niet meer dicht willen
Waarschuw beheerder
en dan zeuren de vrouwen toch altijd dat ze niet gewoon kunnen pissen tegen een boom..

kijk wat jullie ervoor terug krijgen

in ieder geval heet veel geluk toegewenst in je komende zwangerschap en dat het mooi en gezond kindje mag worden..

(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan maar ouderwets :jaja:

Ach wacht maar tot het t drukker word in je buik, snachts vooral leuk als je wilt slapen, word de kleine wakker en gaat dan voetballen in je buik:P, die van mij kon dat heel goed zodat ik echt rechtop moest gaan zitten:jaja: Zat gewoon te wroeten met zijn tenen onder mijn ribben..oei;):D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Voor de zwangeren hier :flower: gefeliciteerd!!!

Ik denk dat je gewoon respect moet hebben hoe iedereen erover denkt in hun eigen relatie,ik heb zelf 2 zoontjes op de wereld gezet en de ene zwangerschap kan totaal anders zijn als de andere.

Als ze daar nou allebei het erover eens zijn,laat ze dan!Sommige vrouwen willen of kunnen totaal geen sex meer na hun zwangerschap,moet die man dan op het droge blijven?

Gelukkig is dit bij mij ook niet het geval,maar vergis je niet,als de zwangerschap voorbij is,staat je hoofd echt wel bij je kindje en niet op elke gewenste tijd sex...
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is waar maar als je vriend echt van je houdt, kan hij dat wel begrijpen en zal hij zich daar ook wel bij neerleggen.

Ik vind het in ieder geval geen excuus voor vreemdgaan.
En helemaal geen situatie waarin vreemdgaan als normaal gezien moet worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, maar dat kan toch, dat je dan maar effe niet zo vaak sex hebt? Oh, ik ben ziek, nou schat, ga jij deze week maar effe met iemand anders, want ik heb daardoor niet zo'n zin.. :/

Lekkere relatie als die vent zijn lust belangrijker is dan de relatie samen.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat iemand dan niet zoiets heeft van: lieverd, je bent zwanger, wat kan IK voor JOU betekenen?
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige vrouwen willen of kunnen totaal geen sex meer na hun zwangerschap,moet die man dan op het droge blijven?

Ja ik vind van wel!!! Je kiest voor een kindje samen en je gaat t samen opvoeden. Als je die verantwoordelijkheid met alle bijverschijnselen niet aan kunt ben je niet klaar voor zo'n grote verantwoordelijkheid.. Zo denk ik erover.. En zeker als er kinderen in het spel zijn vind ik helemaal dat je absoluut niet meer vreemd kan gaan of je relatie zo op t spel zetten. Zoals ik al eerder zei, wat voor normen en waarden ga je je kind dan meegeven??
Ik weet heus wel dat ik eerst aan mijn baby denk en daarna pas aan sex maar ik hoop (en weet eigenlijk wel zeker) dat t bij me vriend ongeveer net zo zou zijn en dat hij respect heeft voor t feit dat t allemaal wat minder word de tijd na de bevalling. En als hij daar niet op kan/wil wachten dan is --> daar t gat van de deur want dan ben ik er klaar mee!

Waarschuw beheerder
:jaja:vreemdgaan omdat meneer de p... erin heeft is ook heeeeel wat anders,dat vind ik ook echt niet goed nee

Waarschuw beheerder
donateur
vreemdgaan omdat meneer de p... erin heeft

Hij heeft dan juist geen P erin toch ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat iemand dan niet zoiets heeft van: lieverd, je bent zwanger, wat kan IK voor JOU betekenen?

Ik heb het geluk dat ik nu zo'n man heb getroffen, geloof dat ie soms ook wel moe wordt van mijn momenteel onrembare libido, maar hij probeert als ik me niet lekker voel ofzo vroeg naar huis te komen van zn werk en boodschapjes te doen enzo. Sex is helemaal niet belangrijk voor hem.
Waarschuw beheerder
Het mens spoort niet helemaal......

Aan de andere kant geeft het haar ook een vrijbrief natuurlijk.
"Hoezo ben je kwaad dat ik een ander heb gepakt, jij doet het toch ook"
Waarschuw beheerder
ik zei al eerder je heb verschillende vormen van sex ,maar als zei teberoerd is ook om haar klauw uit testeken .
dan mag hij van mij best;)
want eerst wel en nu moet hij 9 maanden w88 en meschien nog langer

beetje vreemd

Waarschuw beheerder
Hij heeft dan juist geen P erin ?

psies daarom,hahaha;p
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus zeg, net offie doodgaat van even geen sex, omdat zijn vriendin zich niet lekker genoeg voelt. Ik snap niet dattie dan zoiets heeft van: je voelt je niet lekker? Oh, dan ben ik effe weg.

Misschien moet ie een beetje meeleven enzo?

Tsss, ik kan me echt opwinden om zoiets. Net of sex ZO belangrijk is dat het risico neemt je relatie in gevaar te brengen. :/

Waarschuw beheerder
donateur
Tijdens het eten kwam het onderwerp zwanger zijn aan bod

zeker spruitjes of bloemkool in de pot he ?
Waarschuw beheerder
donateur
maar als zei teberoerd is ook om haar klauw uit testeken

Als HIJ te beroerd is om zijn klauw uit te steken?
Waarschuw beheerder
donateur
ik zei al eerder je heb verschillende vormen van sex ,maar als zei teberoerd is ook om haar klauw uit testeken .
dan mag hij van mij best
want eerst wel en nu moet hij 9 maanden w88 en meschien nog langer

beetje vreemd

Wat nou als je vriendin een hele erge ziekte krijgt ofzo en niet meer in staat is om sex met jou te hebben, ga je dan ook maar vreemd?
Dit duurt 'maar' 9 maanden, een ziekte kan zich jaren voortslepen, zou jij je vriendin dan ook DAT leed nog eens erbij willen laten hebben?
Vergeet niet dat zwangere vrouwen vaak ook heel labiel en emotioneel zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Nou als ik zo'n vriend zou hebben, kan hij oprotten.......
vind dat zeker niet normaal.
Vrouwen krijgen trouwens juist zin in sex (niet alle vrouwen),
als ze zwanger zijn.......

maar goed, als ze zelf er geen problemen mee heeft, dan moeten ze dat lekker gaan doen.
Waarschuw beheerder
donateur
wat een onzin:/

je hebt en relatie of niet en als je niet trouw kan zijn moet je geen relatie beginnen en al helemaal geen kind 'nemen' :/

ja nee zn vriendin heeft ff geen zin dus gaat ie maar vreemd :/ donder op

grr ken me dr echt boos over maken.

vreemdgaan kan gewoon niet :no:
gelukkig denken ik en mn vriendje er hetzelfde over (L)
als er een vreemdgaat is het over, ik maak hem af :jaja:
hij mij ook dus dat scheelt :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nou als ik n vriend zou hebben, kan hij oprotten.......

Snap je nu waarom je geen vriend hebt :o :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik geloof niet dat zei er een probleem van maken maar meer jullie

het mog van haar,want zei zei ik zou het niet erg vinden als hij een ander neukt

maar aan gezien hij ze eigen nu niet ken verdediggen en zei ook niet
is het meer de schuld van die lul die dit toppic opend dat je hun zwart afschilderd:S

vraag beter eens aan hem wat zijn rol erin is
en waar hij zich mee bemoeid;)
Waarschuw beheerder
sommige zijn echt niet wijs, alosf ie 9 maanden geen sex krijgt, jeetje wat overdreven...volgens mij doe je beide samen, dus als de eén niets krijgt de ander ook niet, je weet waar je t voor doet (mocht t sex het probleem zijn eventueel) Maar anders heb je ook nog ja handen en je mond ofzo en anders sjort ie zelf maar even eraan zeg.

Je kiest verdorie samen ervoor (kind) dat mensen echt nu als een kip zonder kop lullen vind ik ONGELOOFLIJK ... *zucht*

Het gaat gewoon om waarden en normen en duidelijk dat ze zich daar niet van bewust is.
Hij gaat vreemd en net wat al gezegt werd, net een vrijbrief dat zij t ook ooit kan doen.

Tuurlijk dit is toch een discussie? Mag mij best der pissig over maken vind ik :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vergeet je kop dan niet;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet wel dat zij er geen probleem van maakt, maar dan mag ik toch wel zeggen wat ik daarvan zou vinden? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Aan de andere kant geeft het haar ook een vrijbrief natuurlijk.
"Hoezo ben je kwaad dat ik een ander heb gepakt, jij doet het toch ook"

IIIIEW... je gaat toch niet met jan en alleman naar bed als je zwanger bent??!!! *griezel* dat vind ik bijna nog zieker als dat een vent t doet..

Tsss, ik kan me echt opwinden om zoiets. Net of sex ZO belangrijk is dat het risico neemt je relatie in gevaar te brengen.

I know what u feel!!! ik zit me hier ook vreselijk op te winden eigenlijk over de belachelijkheid hoe sommige mensen omgaan met een relatie en een kind/zwangerschap.... Maar dat zullen de hormonen wel zijn denk ik

Waarschuw beheerder
als ze zelf er geen problemen mee heeft, dan moeten ze dat lekker gaan doen.

dat bedoel ik,als ze dus echt totaal niks meer wil(na 9/12 maanden)je hebt een relatie,maar je blijft wel een mens,voor een man is het vaak gewoon gigantisch belangrijk om sex te hebben...
Waarschuw beheerder
Of misschien is ze bang om hem kwijt te raken maar dan is zij ook een doos zeg, hij kan ook verliefd worden op een ander....kan hij wel zeggen, tuurlijk niet schatje blijf bij jou!

Geloof der geen r*t van!

Nou als ik zwanger zou zijn en mijn vriend zegt,,,,ken je niet trouw zijn, sorry hij flikker maar mooi op!
Zo een vader voor mijn kind wil ik never nooit niet!:@

Het moet toch aan je verstand knagen dat jij zwanger bent en hij lekker zijn zaad loost in een andere meid|:@ Ken mij niet voorstellen dat je dat leuk en goed vind..Gatver hij moet mij dan echt niet aanraken!

*deze topic is slecht voor mijn bloeddruk:P :bloos: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou gaan we al reageren met de ged88 hoe hun het moeten doen
een mening oke maar laat ze veder gaan
Waarschuw beheerder
donateur
Als hij sex boven mij verkiest.. dan moet ik me toch maar eens ernstig beraden over of dit wel de juiste man is voor mij hoor..

Waarschuw beheerder
Maar t meisje snapt denk ik niet hoe t is om zwanger te zijn. Want je wil dan echt wel sex hoor..

Nou....... als je net als mij dag en nacht kotsmisselijk bent tijdens de eerste 3 maanden, dan heb je echt geen zin in sex :/
Als die misselijkheid weg trekt, komt de zin wel weer daar niet van.

Ik snap die meid niet die het goed vind dat d'r vent met een ander mag neuken. Moet er niet achter komen dat die van mij het doet :@

Waarschuw beheerder
een mening oke maar laat ze veder gaan

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
elesdee.. we hebben t niet over hoe hun t moeten doen, we hebben t nu over onze eigen gedachtes met betrekking tot t onderwerp vreemdgaan tijdens zwangerschap.. die gasten interesseren me niks, vind t gewoon leuk punt om over te discussieren

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
hahaha,is het ook zeker!
Waarschuw beheerder
Tuurlijk moeten hun t weten hoe HUN t doen...als zij ermee ken leven dat zij zwanger van hem is en hij doodleuk met een ander ligt te wippen %) En zij daarmee ken leven terwijl zijn kindje in haar buik groeit.

Ze denkt er echt niet bij na joh, echt hersenloos:S En van hem ook, beide kanten dus!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als die misselijkheid weg trekt, komt de zin wel weer daar niet van.

Hier, je zegt t zelf al ;-) als hij daar niet ff op kan wachten...

Waarschuw beheerder
donateur
Is anaal geen optie trouwens ?

*Dr Iggi probeert alle problemen de wereld uit te helpen *
Waarschuw beheerder
Precies en bij elke vrouw is dat ook weer anders, ik had er alleen sochtends eventjes last van en verder nergens last van:D:P;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zal je zien Dragon, komt hij straks thuis met t bericht dat die andere griet ook zwanger van m is!! dan word je toch gek??
of dattie een soa oploopt bij een of andere grafsloerie en jou daar ook mee besmet en je kind in gevaar brengt??!!! Ongelofelijk
Waarschuw beheerder
donateur
Is anaal geen optie trouwens ?

Anaal kan altijd.. maar vaginaal kan ook nog prima tot je je slijmprop verliest.. hoezo al die moeite

*herstel* sommige vrouwen krijgen aambeien als ze zwanger zijn dus anaal lijkt me niet handig dan haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat dacht je van pijpen? :$

Maar idd zijn soa's heel gevaarlijk voor je ongeboren kindje, vooral dingen zoals herpes enzo.
Waarschuw beheerder
Nou precies! daarom kan ik er echt niet over uit gewoon :S.. Nou je mag niet dreigen zeggen ze dan, nou geloof mij dat ze BEIDE hun lol op kunnen..trouwens ik zou t niet zover laten komen, je bent toch geen hersenloze ofzo%)

Nou en of ik gek word Fairtyle;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja precies dat bedoel ik.. Of hij zal maar met hiv thuiskomen.. Ben je helemaal ver van huis..
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik moet er niet achter komen dat de mijne vreemdgaat, om geen enkele reden niet.
:@

zo'n vader wil ik niet voor mijn kind en met zo'n man wil ik niet samenleven :no:

Maar idd zijn soa's heel gevaarlijk voor je ongeboren kindje, vooral dingen zoals herpes enzo.

dus vreemdgaan is hersenloos
het zal je maar gebeuren
na een vrijpartij met je man
"ja schat sorry ik ben vreemdgegaan en ik heb denk ik een soa"
grrrrrrr :@
Waarschuw beheerder
Denk dat wij even verder nadenken (gelukkig)....

ZE ZIJN ECHT GEK!
Waarschuw beheerder
donateur
jhahaha ik krijg al de kriebels als ik er alleen al over denk..

Waarschuw beheerder
Kortom, die meid weet niet wat ze zegt, anders zou ze wel anders praten.
Snap echt niet dat ze zoiets kan zeggen :frusty:

*niet goed voor bloeddruk dit topic ;) *
Waarschuw beheerder
donateur
Als je zwanger bent, krijg je sowieso al heel snel een schimmelinfectie omdat alles veranderd bij je vagina, die is overigens niet besmettelijk voor je partner, maar als je dat al bij jezelf ontwikkeld, kan je nagaan wat een soa met je doet :s
Waarschuw beheerder
Stel dat haar vriend toch vreemd gaat maar achteraf zich toch enigzins :jaja: schuldig voelt en toch niks tegen haar zegt, nou net wat we zeggen,,,en je word ziek of er gebeurd iets met je kleintje... :s Nou 1 en 1 is twee ik weet in iedere geval wat ik zou doen:jaja:!!!!

Waarschuw beheerder
pfffff idd. moet er niet aan denken.

Waarschuw beheerder
Nee ik ook niet :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat je goed de lul bent als je een soa oploopt tijdens je zwangerschap :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
T kan nooit goed zijn en heb iig al eens verhalen gehoord over herpes, dat dat heel erg gevaarlijk voor een ongeboren kind en baby kan zijn. Je moet iemand met een koortslip ook niet bij je baby laten.

Waarschuw beheerder
2 Dondertje: :yes: :yes: en niet alleen zij, maar ook d'r baby en d'r vriend.

Waarschuw beheerder
Je moet iemand met een koortslip ook niet bij je baby laten

:yes: klopt. is heel gevaarlijk voor de pasgeboren baby, als je als zwangere een koortslip hebt, is het niet schadelijk voor de ongeboren baby, maar zodra de kleine geboren is wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daar ken je dan toch niet met je hoofd erbij dat iemand dan zo stom/dom/belachelijk toestemming geeft. Ze weet begod niet wat het kan aanrichten of kan doen..pffff (grrr:@) ;)

Waarschuw beheerder
2 Dragon: inderdaad. die meid moet es beter nadenken voordat ze wat zegt

*:@ :@ :@ :@ dom wicht die meid ;) *
Waarschuw beheerder
donateur
Ben blij dat we het zo eens zijn. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
idd :@:@:@

idd, blij dat er ook nog mensen nadenken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
precies (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Al moet ik zeggen dat t wel zo is dat alleen vrouwen zo heftig reageren..
Mannen eigenlijk niet.. Of lijkt dat maar zo??
jezus ik moet er niet aan denken zeg... Ga gelijk me vriendje bellen offie wel alleen is hahaha
Neee geintje hoor :P

Waarschuw beheerder
donateur
Fairytale hang eens op je bent de hele tijd in gesprek :o
Waarschuw beheerder
donateur
Whaahahaaha, gekkie! :)

Waarschuw beheerder
Slaat echt nergens op!!! Als ik 9 maanden niets mag, kan hij toch ook wel respect voor me hebben en 9 maanden wachten....

Waarschuw beheerder
ben denk ik ook meer man dan vrouw

toen ik zwanger was wilde ik geen sex meer de laatste maanden van mijn zwangerschap ...

heb toen zelf voorgesteld ... als je sex wilt ... kom naar me toe .. krijg je geld

mag je naar de hoeren...

alleen ging hij niet ... en wilde hij dat niet ...

dat was zijn keus
Waarschuw beheerder
ik vind het echt belachelijk en ik vind het ook niet kunnen.
als je vriendin zwanger van je is betekent dat nog niet dat het een vrijkaartje is om vreemd te gaan. als je wilt sexen met iemand anders wees blijf dan vrijgezel als je het niet aankunt om geen sex te hebben, want een toekomstige vader die gaat sexen met iemand anders zal ook nooit een goede vader zijn voor zijn kinderen.
Waarschuw beheerder
donateur
Jetje:

Denk je niet dat je dat erg had gevonden. Zo van: oh, goh, nu ligt hij daar met zo'n wijf.. :bah:

En trouwens, moet jij dat nog eens betalen ook???? :@ ;p

Waarschuw beheerder
zwangerschap betekend toch wel over het algemeen ... een klein half jaar geen sex ...

eerst zwangerschap ... en daarna ben je nog eens bijna 3 maanden ongesteld

kan mij wel voorstellen dat mannen dan toch jeuk krijgen

Waarschuw beheerder
2 Hupka

had liever dat hij naar de hoeren ging... dan gewoon iemand van de straat ...

iemand van de straat voelt voor mij meer vreemd gaan ... dan zak legen zonder bijkomstige gevoelens voor een hoer

Waarschuw beheerder
En wat heb je eraan als ze allebei hun mond houden,kan niet erover gepraat worden,hij staat je hele zwangerschap klaar voor je en voordat je het weet is hij de deur uit?

Denk dat met zoveel dingen in een goeie relatie toch wel het belangrijkst is dat je weet wat je aan elkaar hebt en dat er gepraat word.
Waarschuw beheerder
donateur
Sja, dat kan ik me ook wel voorstellen.

Maar goed, ik ken ook mannen die niet naar hoeren gaan, en al een tijd vrijgezel zijn. En niemand konden versieren.

Die moeten het ook doen met hun hand ofzo, dus waarom dan niet?
Waarschuw beheerder
donateur
En ik snap dat je liever wilt dattie naar de hoeren gaat dan gewoon iemand die hij oppikt.

Maar evengoed. Blij dattie het niet gedaan heeft in elk geval?

Waarschuw beheerder
hij is niet gegaan nee ... :D

hij pikte iemand van de straat :S
Waarschuw beheerder
donateur
Jetje dat is jouw keus maar ik kan me daar helemaal niet in vinden....
Dat is het risico wat je loopt als je een kleine krijgt en je kan toch zat andere dingen doen als je geen zin hebt in de eigenlijke daad??
je kan masturberen samen, pijpen, aftrekken, noem t maar op..
Ik zou m echt niet naar de hoeren sturen en moet zeggen dat ik het ook erg zwak vind van een man als hij t geduld en het respect niet kan opbrengen om te wachten. Zie wat je ervoor terug krijgt.. Ik vind het echt onbegrijpelijk. Sorry
Waarschuw beheerder
donateur
Ow Jetje.. Als hij dat heeft gedaan.. Zijn jullie nog samen of niet??
Sorry hoor maar wat een respectloze vent is dat dan joh... :-( :-( :cry: ik kan daar echt NIKS bij voorstellen hoe je t over je hart verkrijgt

Je kan zoveel dingen samen doen als vrouw zijn óok als je geen zin hebt. Maar dan nog, wat voor vent ben je dan??? :-(

Waarschuw beheerder
BESTEMD VOOR ELESDE :

Elesde,dat je mij een lul noemt heb ik niets op tegen,meningen verschillen nu eenmaal... ;)

Maar als je je niet wil bemoeien met deze zaken,waarom lees je dan al de reacties van de mensen en neem je deel aan een forum ???

En dat ik geen deel heb in die affaire,ben ik ook volledig akkoord.Maar volgens mij dient deze forum nog steeds om situaties,problemen en vraagstellingen op los te laten.
Het bedoeling van de forum is immers om zaken bespreekbaar te maken,en elkaars standpunten eens in gedachten te nemen. Iedereen hier van ons zal wel eens de gedachten van een ander willen weten,anders ben je in mijn ogen alles behalve sociaal...

Ok,genoeg gezeverd ;)

Back 2 work ;)

Greeetz

Waarschuw beheerder
ik snap je wel fairytale ... het was ook niet dat ik hem onder dwang naar de hoeren stuurde ... nope ... had het voorgesteld ... omdat ik met 6 maanden zwangerschap niets meer wilde ... dat kwam pas weer terug 2 weken voor dat ik moest bevallen...

ben niet meer samen met de vader van mijn zoontje ... al jaren niet meer ...

hij bleef vreemd gaan ... toen mijn zoontje 4 jaar was ... en hij naar school moest ben ik er voor gaan zorgen dat ik een baan had en op mijn eigen benen kon staan ... en heb de vreemdganger verbannen uit mijn leven ... ( niet uit het leven van mijn zoontje ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is wel een klotestreek, vooral als je hem nog de kans geeft het enigszins normaal te doen. :/

Wat een eikel. :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Maar is dat dan niet zo dat je dat voorstelt omdat je al een beetje weet dattie zo is dat hij het niet zal laten omdat je zwanger bent?

Als je begrijpt wat ik bedoel.

Waarschuw beheerder
een super eikel ...

maar dankzij hem heb ik wel een super zoontje :yes:

nee wist dat niet van te voren ... anders had ik geen kindje gewilt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, okee, hij leverde een zaadje. Maar ik denk dattie meer super is omdat hij een stoere moeder heeft. (Y)

Waarschuw beheerder
en had je dat ook niet voorgesteld toen....:bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik vind t knap van je hoor..
Ik zou echt helemaal gek worden!!
Denk dat je beter af bent zonder hem en hoop dattie wel een leuke papa voor je zoontje is!
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop voor je dat ie een leuke vader is
dan istie iig nog iets positiefs :9
Waarschuw beheerder
FunkyGrooved--> ben ermee eens wat jij zegt(Y)

En als hij al vreemd gaat in je zwangerschap (tijdens) wie zegt dat hij t daarna ook niet doet.

En ik ben echt niet 3 maanden lang ongesteld geweest hoor, en ik had wel gewoon zin....Bij elke vrouw duidelijk anders.
Ik zwanger, dus mijn vriend ook mee zwangeren:P

Waarschuw beheerder
hij is een vet goeie vader!!!! ...

ging midden in de nacht zijn bed uit ... liep met zo een buikdrager door de stad ... super trots is hij altijd geweest ...

nu is mijn zoontje 3 weken bij zijn vader, zielig voor mij ... maar feest voor mijn zoontje ...

en daar gaat het om ... die kleine da's het belangrijkste ...

op welk vlak dan ook ... vanaf het moment dat je zwanger bent
Waarschuw beheerder
donateur
het is ook bij elke vrouw maar ik blijf erbij dat ik niet snap wat je met een kerel moet die zo doet.. Sorry Jetje niet persoonlijk bedoelt.. :/

Ik krijg er helemaal naar gevoel van, ik zou echt doodgaan als mijn vriendje zich zou ontpoppen tot een vent die zijn zwangere vriendin laat zitten om met een ander in bed te kruipen... begin der nu al bijna van te huilen (kuthormonen)
Waarschuw beheerder
donateur
Ooow Jetje. dat is goed om te horen!!! (Y)(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Fairy: rustig ademhalen, okee?

:)

Waarschuw beheerder
Hij zou er echt uitgaan!! Geen woorden voor iemand die zo`n slappe zak kan zijn!

Waarschuw beheerder
luister vooral naar Hupka

:flower:

niet alle mannen zijn zo ... net zo goed als niet alle vrouwen geen sex meer willen tijdens hun zwangerschap

je niet gek laten maken door andere ... al helemaal niet over bevallen ...

ut zit er in ... en het moet er weer uit ;)
Waarschuw beheerder
donateur
jetje, das heel fijn om te horen en ben blij voor je dat hij het als vader wel goed doet.

maar nog, ik kan geen begrip opbrengen voor zijn daden hor.
als mn vriend me alleen laat of vreemdgaat en dan zeker tijdens mn zwangerschap, nee ik zou er niet mee kunnen leven, weg met hem

Waarschuw beheerder
Ondanks dat een vrouw dan misschien geiler is, zou ik vooral de laatste 2 maanden zelf waarschijnlijk ook niet zoveel zin hebben.

Heb ik toch een beetje het idee dat m'n nazaat de hele tijd m'n eikel ligt terug te koppen.

Maar afgezien daarvan zou ik JUIST DAN nooit vreemd gaan (anders ook niet hoor ;-) ) ik bedoel je bent samen zwanger (jaja cliche maar zo waar) en dan hoor je ook samen de "mindere" kanten aan dat feest te doorstaan.

Trouwens je kan als man heus wel 3 of 4 maanden zonder sex, je hebt toch nog altijd twee handen :-D

Chris
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, maar als je het nog gewoon probeert te regelen zodat het nog "netjes" gebeurt, en hij zegt nee, maar doet het ondertussen wel met anderen: :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor ik vertrouw mijn mannetje en ik kan me niet voorstellen dat hij zoiets zou doen. Maar dat denken de meeste vrouwen volgens mij..
Dus ik ga me echt niet druk maken.. tis allemaal al ingewikkeld genoeg haha :-)

Waarschuw beheerder
Ik snap niet dat die vriendin dit kan zeggen, want als je zwanger bent mag je al helemaal niet meer vreemdgaan! Je hebt dan toch voor elkaar gekozen lijkt mij!

Waarschuw beheerder
yep da's minder hupka ...

maar het is niet anders ...

heb gedaan wat ik kon doen voor die kleine ... maar genoeg was genoeg ...

wilde geen uitkering en moest daarom van mezelf wachten tot ik op mijn eigen benen kon staan

ondanks de klap van uit elkaar gaan zwaar is voor een kind ... ben ik blij dat ik hem die 4 jaar dat zijn vader gewoon thuis was, heb kunnen geven
maar langer had ik zelf niet zo door willen gaan ... ik wist te veel... terwijl hij dacht dat ik niets wist

miss was het naief te blijven bij zo iemand ... maar miss ook wel niet ... spijt heb ik nooit gehad van die beslissing ... tenzij mijn zoontje met zijn grote blauwe ogen komt :( dan heb ik het zwaar ...
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik vind dat je het heel goed gedaan hebt eigenlijk, hoezo naief, je hebt toch alles voor jezelf opgebouwd enzo?

Waarschuw beheerder
yep heb alles zelf gedaan

maar dat is niet altijd even makkelijk geweest ...

naief door bij iemand te blijven waar van je weet dat hij vreemd gaat ...
Waarschuw beheerder
donateur
Naja, ik vind het eerder naief als je dan niks voor jezelf opbouwt en maar gewoon doet alsof hij niks verkeerd doet..

Je hebt in principe gedaan wat je kon toen je de kans had.

Waarschuw beheerder
zelfs zo erg ... dat ik had net mijn onbepaald contract getekend, de volgende dag

heb ik hem er uit gezet :[
Waarschuw beheerder
donateur
klasse hoor jetje!!
vind dat je t goed hebt gedaan. zon vent verdiend nie beter
Waarschuw beheerder
donateur
Ha, inderdaad, heel goed. :)

Waarschuw beheerder
Inderdaad, alle mannen zijn eigenlijk klootzakken!

(behalve ik natuurlijk)

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
donateur
En mijn vriendje ook
Waarschuw beheerder
donateur
en mijn vriendje ook niet :no:

jetje, dat vind ik knap van je :D
(Y)

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
Beetje raar, maarja dat mag ze zelf weten toch...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zeker respect voor jou Jetje.

Ik heb het helaas niet allemaal zo netjes af kunnen handelen met mijn ex, maar dat is ook vooral omdat hij met mijn beste vriendin neukte en losse handjes had.
Als vader is hij ook een ontzettende klootzak, maar zolang hij de rechter om zn vinger heeft gewonden moet ik maar lijdzaam toezien hoe mijn dochter om de week daarheen moet....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dus weer een reden om niet zwanger te worden :jaja:

maar neeh het lijkt me egt belachelijk als je het met een ander mag doen omdat je vriendin zwanger is.

Waarschuw beheerder
damn dat dat mens daar zo over denkt..
nej sorry vreemdgaan is 9 van de 10 keer einde relatie naar mijn mening.. denk niet dat er uitzonderingen bestaan..

enne als mijn vriend het maar laat als ik met een dikke toeter rondloop om me dan te belazeren dan krijgt ie zn kind niet meer te zien :P

Waarschuw beheerder
:(:(:(

Wat een dom wijf zeg.

nou ik ben dus van de oude stempel blijk baar ik wil een familie en dat zet ik dus echt niet op spel dan.
als ik een kind zou krijgen.
Waarschuw beheerder
Als deze mensen hier mee gelukkig zijn en ze dit zo hebben afgesproken wat is er dan mis mee?

Ik wordt het zo zat dat iedereen een bepaalde standaard aan houdt en dan die ook nog eens aan iedereen wil afdwingen.

Zolang je niet liegt in een relatie en elkaar kunt vertrouwen op de gegevens van wat je met elkaar hebt afgesproken en hier goed over kunt praten dan heb je wat mij betreft een goede relatie.

Moeilijk he, iemand anders zijn mening respecteren? :[
Waarschuw beheerder
Hun liever de gek dan ik %)

En je kunt verwachten dat iedereen zijn mening geeft, word toch ook naar gevraagd dus:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ieder z'n ding, maar goed voor mij liever 9 maanden geen sex dan sex met iemand anders.
Het grootste deel van de zwangerschap kun je meestal trouwens wel gewoon sex hebben.
Bovendien is het oneerlijk, hij wel, zij niet.
Doe het dan gewoon met je handen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dus weer een reden om niet zwanger te worden

Dat slaat natuurlijk nergens op. Je kan ook heel gelukkig zwanger zijn zoals ik of Evil Pussy bijvoorbeeld. Niet alle mannen zijn klootzakken!

En *vuurvliegje* Ik veroordeel ze ook niet. Ik zeg alleen dat ík en met mij vele anderen zich niet kunnen vinden in de stelling van het meisje. Wat ze doet moet ze zelf weten maar wij/ik snappen het niet en ik vind het zorgelijk dat je met zulke normen en waarden een kind wil op gaan voeden. Als zij zelf mogen weten wat ze doen mogen wij dat ook...
Waarschuw beheerder
:S niet in mijn leven!! en vind het een rare mening van die vriendin denk eerder dat dat is aangepraat door andere..dat je geen lekkere sex kan hebben als je zwanger bent:vaag:
vind het een beetje respectloos voor de moeder van "je" kind om een ander aan te douwen omdat "je" vriendin zwanger is!!! maar goed als zij daar mee kan leven....ieder voorzich he

Waarschuw beheerder
Inderdaad, ik wil het als man zijnde niet eens maar in de positie van die vrouw zou het me zeker niet lekker zitten.

Waarschuw beheerder
ach ja als zij dat goed vind (?????) waarom niet
das haar keus toch???

maar ik ken haar wel zegge dat je nog best lang sex ken hebbe hoor ;p :d en lekker ook ;p

Waarschuw beheerder
ik zou het zelf geen reden vinden maar jah als zij het goed vind moet zij wete toch...
begrijp t alleen niet:)
Waarschuw beheerder
**Inderdaad, alle mannen zijn eigenlijk klootzakken!

(behalve ik natuurlijk)

GreetX Chris

Chris, ik lees nergens dat hij het ook van plan is!!!!

Waarschuw beheerder
Absoluut niet!!!!!

Waarschuw beheerder
Vreemdgaan is sowieso (n)!

Waarschuw beheerder
Hmmz slaat nergens op hoor en dat verschilt denk per vrouw hoe zij zich voelt in de zwangerschap!
Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en ik heb nog net zoveel sex als dat ik niet zwanger was dus Helemaal toppie :D
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik vind het niet kunnen dan houd ie zich maar effe in .
das wel een heel slap exuus om vreemd tegaan:S

omdat het niet meer zo voor de handliggend is dat je lekkere sex hebt als je vriendin zwanger is.

en dat vind ik ook nergens op slaan als je zwanger ben is de sex nog net zo lekker en trouwens ze zeggen altijd dat zwangere vrouwen geil zijn!

Waarschuw beheerder
Vreemdgaan is (n) :no: (n) :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Mocht ik zwanger worden / zijn dan vindt ik dat in elk geval geen reden voor mijn vriend om vreemd te gaan...

Over het algemeen is het ook zo dat je ervoor kiest om zwanger te zijn... Dat geldt dan voor beide...

Maar als het in een relatie mogelijk is (in overleg) dan moet men dat zelf weten... Ik zou het in elk geval niet kunnen...

Waarschuw beheerder
Ik en mijn vriendin stonden perflex.Wij hadden nog nooit zo'n reactie gehoord en konden haar totaal niet begrijpen. Wij dachten juist dat je als man veel respect moet opbrengen voor je vrouw/liefje dat een kind van je verwacht

Wat baleeeeen voor je, dat je vriendin hier niet mee eens is ;)
Had je zeker anders gewild :P
Niet een beetje jaloers op je maatje? ;)

Waarschuw beheerder
Hoort niet vooral nie als ze zwanger is

Waarschuw beheerder
Nou nee, ik vind dat je nooit vreemd mag gaan ook niet als je vriendin zwanger is:no:
Waarschuw beheerder
Ik vind dat echt te :vaag: voor woorden.. Je moet uberhaupt nooit vreemd gaan.. of je nou wel of niet zwanger bent..
Waarschuw beheerder
Ik denk dat IK een draai om mijn oren krijg als ik dat voorstel!!!!!!

Het idee dat ik het me kan voorstellen dat hij vreemd zal gaan wanneer ik zwanger ben zal hem zeer verdrietig stemmen.

(gelukkig maar)

Waarschuw beheerder
Ik zou dat nooit voorstellen..btje eer aan jezelf houden!!

Waarschuw beheerder
Wat een sterke verhalen weer hier op Flock:D

Waarschuw beheerder
:nee::nee::nee::nee:
Waarschuw beheerder
De sex hoeft er echt niet minder op te worden als je zwanger bent hoor!!

Integendeel! Ik heb juist véél meer zin in sex nu ik zwanger ben, dus hij hoeft het echt niet buiten te deur te zoeken hoor!!

En voor de mannen die dat wel doen!! Echt zielig ! :( Die respecteren hun vriendin of vrouw dus echt niet!!
Waarschuw beheerder
Helemaal met je eens Nadientje :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat denken jullie van deze situatie ?

TO-TAL disrespect!!!! Ik zou m afmaken! Juist bij zoiets serieus als n zwangerschap doe je dit niet!

Waarschuw beheerder
wat een konthaar die vriendin van jullie. Zeker blond.
Waarschuw beheerder
ja idd erug dom, je gaat toch niet vreemd als je vrouwtje zwanger is!!! vind het echt raar! en sommige vrouwen hebben juist meer zin in sex als ze zwanger zijn.. maar dat ze dat zelf zegt is ook niet helemaal 100%
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand heeft m weer naar boven gehaald merk ik...
Waarschuw beheerder
donateur
tsss wat een debiel wijf joh als je zwanger ben dan krijg je een KIND samen hoor damn dan wil je toch bij elkaar blijven

vreemdgaan tijdens zwangerschap vind ik wel de ergste vorm zeg net zo van ja nu me vriendin ff niet meer kan duik ik gelijk het bed in met een ander wijf

over respect gesproken :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik zweer het je toch he... Als ik straks zwanger ben en mn vent neukt een ander wijf: Dan kan ie heel hard oprotten :@

Zoiets flik je gewoon niet :no:
Dan moet ie zich maar inhouden hoor.
Je wilt toch samen een kind?