Partyflock

Forumonderwerp · 692441

Waarschuw beheerder
Gisteren was ik op bezoek bij een goeie maat van me en zijn vriendin.
Tijdens het eten kwam het onderwerp zwanger zijn aan bod.
De vriendin flapte er op een heel normale,doodgewone manier uit dat ze het niet kwalijk zou nemen als haar vriend met een ander zou sexen als ze zwanger is,ze zei dat ze dat zou begrijpen,omdat het niet meer zo voor de handliggend is dat je lekkere sex hebt als je vriendin zwanger is.

Ik en mijn vriendin stonden perflex.Wij hadden nog nooit zo'n reactie gehoord en konden haar totaal niet begrijpen. Wij dachten juist dat je als man veel respect moet opbrengen voor je vrouw/liefje dat een kind van je verwacht.

De vriendin wist ons te zeggen dat dit meer voorkomt,en niet zo abnormaal is,en dat ze niet begrijpt dat wij daar zo zwaar aan tillen.

Wat denken jullie van deze situatie ?

;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik vind dat je het heel goed gedaan hebt eigenlijk, hoezo naief, je hebt toch alles voor jezelf opgebouwd enzo?

Waarschuw beheerder
yep heb alles zelf gedaan

maar dat is niet altijd even makkelijk geweest ...

naief door bij iemand te blijven waar van je weet dat hij vreemd gaat ...
Waarschuw beheerder
donateur
Naja, ik vind het eerder naief als je dan niks voor jezelf opbouwt en maar gewoon doet alsof hij niks verkeerd doet..

Je hebt in principe gedaan wat je kon toen je de kans had.

Waarschuw beheerder
zelfs zo erg ... dat ik had net mijn onbepaald contract getekend, de volgende dag

heb ik hem er uit gezet :[
Waarschuw beheerder
donateur
klasse hoor jetje!!
vind dat je t goed hebt gedaan. zon vent verdiend nie beter
Waarschuw beheerder
donateur
Ha, inderdaad, heel goed. :)

Waarschuw beheerder
Inderdaad, alle mannen zijn eigenlijk klootzakken!

(behalve ik natuurlijk)

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
donateur
En mijn vriendje ook
Waarschuw beheerder
donateur
en mijn vriendje ook niet :no:

jetje, dat vind ik knap van je :D
(Y)

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
Beetje raar, maarja dat mag ze zelf weten toch...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zeker respect voor jou Jetje.

Ik heb het helaas niet allemaal zo netjes af kunnen handelen met mijn ex, maar dat is ook vooral omdat hij met mijn beste vriendin neukte en losse handjes had.
Als vader is hij ook een ontzettende klootzak, maar zolang hij de rechter om zn vinger heeft gewonden moet ik maar lijdzaam toezien hoe mijn dochter om de week daarheen moet....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dus weer een reden om niet zwanger te worden :jaja:

maar neeh het lijkt me egt belachelijk als je het met een ander mag doen omdat je vriendin zwanger is.

Waarschuw beheerder
damn dat dat mens daar zo over denkt..
nej sorry vreemdgaan is 9 van de 10 keer einde relatie naar mijn mening.. denk niet dat er uitzonderingen bestaan..

enne als mijn vriend het maar laat als ik met een dikke toeter rondloop om me dan te belazeren dan krijgt ie zn kind niet meer te zien :P

Waarschuw beheerder
:(:(:(

Wat een dom wijf zeg.

nou ik ben dus van de oude stempel blijk baar ik wil een familie en dat zet ik dus echt niet op spel dan.
als ik een kind zou krijgen.
Waarschuw beheerder
Als deze mensen hier mee gelukkig zijn en ze dit zo hebben afgesproken wat is er dan mis mee?

Ik wordt het zo zat dat iedereen een bepaalde standaard aan houdt en dan die ook nog eens aan iedereen wil afdwingen.

Zolang je niet liegt in een relatie en elkaar kunt vertrouwen op de gegevens van wat je met elkaar hebt afgesproken en hier goed over kunt praten dan heb je wat mij betreft een goede relatie.

Moeilijk he, iemand anders zijn mening respecteren? :[
Waarschuw beheerder
Hun liever de gek dan ik %)

En je kunt verwachten dat iedereen zijn mening geeft, word toch ook naar gevraagd dus:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ieder z'n ding, maar goed voor mij liever 9 maanden geen sex dan sex met iemand anders.
Het grootste deel van de zwangerschap kun je meestal trouwens wel gewoon sex hebben.
Bovendien is het oneerlijk, hij wel, zij niet.
Doe het dan gewoon met je handen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dus weer een reden om niet zwanger te worden

Dat slaat natuurlijk nergens op. Je kan ook heel gelukkig zwanger zijn zoals ik of Evil Pussy bijvoorbeeld. Niet alle mannen zijn klootzakken!

En *vuurvliegje* Ik veroordeel ze ook niet. Ik zeg alleen dat ík en met mij vele anderen zich niet kunnen vinden in de stelling van het meisje. Wat ze doet moet ze zelf weten maar wij/ik snappen het niet en ik vind het zorgelijk dat je met zulke normen en waarden een kind wil op gaan voeden. Als zij zelf mogen weten wat ze doen mogen wij dat ook...
Waarschuw beheerder
:S niet in mijn leven!! en vind het een rare mening van die vriendin denk eerder dat dat is aangepraat door andere..dat je geen lekkere sex kan hebben als je zwanger bent:vaag:
vind het een beetje respectloos voor de moeder van "je" kind om een ander aan te douwen omdat "je" vriendin zwanger is!!! maar goed als zij daar mee kan leven....ieder voorzich he

Waarschuw beheerder
Inderdaad, ik wil het als man zijnde niet eens maar in de positie van die vrouw zou het me zeker niet lekker zitten.

Waarschuw beheerder
ach ja als zij dat goed vind (?????) waarom niet
das haar keus toch???

maar ik ken haar wel zegge dat je nog best lang sex ken hebbe hoor ;p :d en lekker ook ;p

Waarschuw beheerder
ik zou het zelf geen reden vinden maar jah als zij het goed vind moet zij wete toch...
begrijp t alleen niet:)
Waarschuw beheerder
**Inderdaad, alle mannen zijn eigenlijk klootzakken!

(behalve ik natuurlijk)

GreetX Chris

Chris, ik lees nergens dat hij het ook van plan is!!!!

Waarschuw beheerder
Absoluut niet!!!!!

Waarschuw beheerder
Vreemdgaan is sowieso (n)!

Waarschuw beheerder
Hmmz slaat nergens op hoor en dat verschilt denk per vrouw hoe zij zich voelt in de zwangerschap!
Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en ik heb nog net zoveel sex als dat ik niet zwanger was dus Helemaal toppie :D
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik vind het niet kunnen dan houd ie zich maar effe in .
das wel een heel slap exuus om vreemd tegaan:S

omdat het niet meer zo voor de handliggend is dat je lekkere sex hebt als je vriendin zwanger is.

en dat vind ik ook nergens op slaan als je zwanger ben is de sex nog net zo lekker en trouwens ze zeggen altijd dat zwangere vrouwen geil zijn!

Waarschuw beheerder
Vreemdgaan is (n) :no: (n) :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Mocht ik zwanger worden / zijn dan vindt ik dat in elk geval geen reden voor mijn vriend om vreemd te gaan...

Over het algemeen is het ook zo dat je ervoor kiest om zwanger te zijn... Dat geldt dan voor beide...

Maar als het in een relatie mogelijk is (in overleg) dan moet men dat zelf weten... Ik zou het in elk geval niet kunnen...

Waarschuw beheerder
Ik en mijn vriendin stonden perflex.Wij hadden nog nooit zo'n reactie gehoord en konden haar totaal niet begrijpen. Wij dachten juist dat je als man veel respect moet opbrengen voor je vrouw/liefje dat een kind van je verwacht

Wat baleeeeen voor je, dat je vriendin hier niet mee eens is ;)
Had je zeker anders gewild :P
Niet een beetje jaloers op je maatje? ;)

Waarschuw beheerder
Hoort niet vooral nie als ze zwanger is

Waarschuw beheerder
Nou nee, ik vind dat je nooit vreemd mag gaan ook niet als je vriendin zwanger is:no:
Waarschuw beheerder
Ik vind dat echt te :vaag: voor woorden.. Je moet uberhaupt nooit vreemd gaan.. of je nou wel of niet zwanger bent..
Waarschuw beheerder
Ik denk dat IK een draai om mijn oren krijg als ik dat voorstel!!!!!!

Het idee dat ik het me kan voorstellen dat hij vreemd zal gaan wanneer ik zwanger ben zal hem zeer verdrietig stemmen.

(gelukkig maar)

Waarschuw beheerder
Ik zou dat nooit voorstellen..btje eer aan jezelf houden!!

Waarschuw beheerder
Wat een sterke verhalen weer hier op Flock:D

Waarschuw beheerder
:nee::nee::nee::nee:
Waarschuw beheerder
De sex hoeft er echt niet minder op te worden als je zwanger bent hoor!!

Integendeel! Ik heb juist véél meer zin in sex nu ik zwanger ben, dus hij hoeft het echt niet buiten te deur te zoeken hoor!!

En voor de mannen die dat wel doen!! Echt zielig ! :( Die respecteren hun vriendin of vrouw dus echt niet!!
Waarschuw beheerder
Helemaal met je eens Nadientje :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat denken jullie van deze situatie ?

TO-TAL disrespect!!!! Ik zou m afmaken! Juist bij zoiets serieus als n zwangerschap doe je dit niet!

Waarschuw beheerder
wat een konthaar die vriendin van jullie. Zeker blond.
Waarschuw beheerder
ja idd erug dom, je gaat toch niet vreemd als je vrouwtje zwanger is!!! vind het echt raar! en sommige vrouwen hebben juist meer zin in sex als ze zwanger zijn.. maar dat ze dat zelf zegt is ook niet helemaal 100%
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand heeft m weer naar boven gehaald merk ik...
Waarschuw beheerder
donateur
tsss wat een debiel wijf joh als je zwanger ben dan krijg je een KIND samen hoor damn dan wil je toch bij elkaar blijven

vreemdgaan tijdens zwangerschap vind ik wel de ergste vorm zeg net zo van ja nu me vriendin ff niet meer kan duik ik gelijk het bed in met een ander wijf

over respect gesproken :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik zweer het je toch he... Als ik straks zwanger ben en mn vent neukt een ander wijf: Dan kan ie heel hard oprotten :@

Zoiets flik je gewoon niet :no:
Dan moet ie zich maar inhouden hoor.
Je wilt toch samen een kind?