Partyflock

Forumonderwerp · 691962

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Moeten ze zelf weten, maar kweet niet. Vrouwen die shaggies rollen... Charmant of niet?
Waarschuw beheerder
Rook ook welles en shaggie (Y)
Rook eigelijk altijd peukies, maar heb soms echt trek in en shaggie :)

doemij maar een joint..

Staat net zo charmant als een shaggie :/
Waarschuw beheerder
donateur
kan me er niet druk om maken. vind ut er ook heel normaal uitzien hoor:s me vriedinne roken ook wel shag maar
lekker mooie gele vingertoppen en nagels.. gele plekken op je lippen en stukken shag in

nu doe je net of alle vrouwen die shag roken dat hebben:s nouh nog nooit gezien bij hun:s duz je hoeft niet allez over 1 kam te scheren;)
het blijft stinken maar dat is met allez. :kots: ik rook zelf helemaal niet meer en vind het supergoor al1 af en toe jointje:yes: dat ruikt tenminste wel oke:)

Waarschuw beheerder
haha nee charmant ist nie nee!!! khebbut zelf ook gedaan hoor sigaretten werden duurder maar ben uit eindelijk maar helemaal gestopt! het koste me wel een paar weken sjagoeen maja boeiend... me longen zijn me dankbaar

Waarschuw beheerder
donateur
Wat maakt t nou uit wat je rookt :S Ik rook het allebei en wat boeit mij dat nou wat mensen daar van vinden.

Ik vind het af en toe zelfs lekkerder dan een sigaret! :jaja:
Chesterfieldje is ook lekker maar toch :p
Waarschuw beheerder
boeiend, als er een lekker wijf een shagie staat te draaien ken me dat echt niet boeien ofzo.
Rook wat je zelf wil...

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook niet echt charmant staan bij een vrouw shag is meer voor een man:yes:

stinkt ook nog veel erger:bah:

Waarschuw beheerder
Ik begin roken sowieso meer iets voor losers te vinden. Roken is uit. Ik zie bijna alleen nog maar meisjes van 13 of aso's die roken.

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Inge heeft meer gelijk dan de meeste mensen hier ooit zullen kunnen bevatten! :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik begin roken sowieso meer iets voor losers te vinden.

crack is in!!! O:)

Waarschuw beheerder
Uiteraard ben ik een ex-rookster. ;) Mensen die gestopt zijn, zijn daarna vaak nog meer anti roken.

Inge
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En als ik ergens een schurft hekel aan heb is dat het wel.

Van die schijnheiltjes die eerst vonden dat roken in de trein ed. geen probleem is, en nu opeens om het hardst schreeuwen dat roken dit en dat is.

Waarschuw beheerder
Staat een bietje raar....en mannelijk!

Waarschuw beheerder
donateur
En als ik ergens een schurft hekel aan heb is dat het wel.

Van die schijnheiltjes die eerst vonden dat roken in de trein ed. geen probleem is, en nu opeens om het hardst schreeuwen dat roken dit en dat is.

:jaja: Ja.. kan ik ook niet tegen.. zeg dan maar liever niks... :nee:

Waarschuw beheerder
Volgens mij bestaan er nauwelijks ex-rokers. Vroeg of laat wordt er weer stiekem begonnen in 90% van de gevallen...zelfs na een aantal jaar...helaas. :/

En ik ben nooit begonnen maar meer anti dan ik zijn ze zeldzaam! ;) Ik had als peuter bronchitis vanwege de rook bij ons thuis, en in relaties en familiebanden vind ik het naar om te zien hoe zwak de menselijke geest is als ik zie hoe snel er naar een excuus wordt gezocht om toch weer te roken. Een verslaving is gewoon een menselijk zwaktebod. En met die zwakheid laat ik mij liever niet confronteren...dan heb ik liever iemand om mij heen (in een echte relatie dus) die over genoeg geest- en wilskracht beschikt niet (opnieuw) te beginnen. :)

Het is overigens van de gekken dat kanker op iedere straathoek en voor iedereen te koop is. :kots:

Waarschuw beheerder
interesseerd me allemaal helemaal niks, als een vrouw een leuke persoonlijkheid heeft dan mag ze van mij shag roken hoor...

Waarschuw beheerder

Pure onzin. Er zouden eens wat meer ex-rokers moeten opstaan om duidelijk te maken wat voor invloed die troep op je heeft. Ex-rokers hebben meer recht van spreken dan ik.

Waarschuw beheerder
Tja, als je eenmaal gestopt bent weet je wat het verschil is. ;)

Verder valt het me gewoon op dat steeds minder mensen roken en vooral bepaalde mensen blijven doorroken.

Inge

Waarschuw beheerder
Shag is soieso smerig!! :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou t perse charmant moeten staan :S Het maakt toch allemaal helemaal niks uit.. of ligt dat nou aan mij? :frusty:
Waarschuw beheerder
Als het even kan heb ik liever iemand die helemaal niet rookt:yes:

Maar shag is wel heel fout

Waarschuw beheerder
Vroeg of laat wordt er weer stiekem begonnen in 90% van de gevallen..

Klopt niet. Ik ken veel mensen die wat jaartjes ouder zijn als mij en al 10 jaar niet meer roken.

Inge
Waarschuw beheerder
Nee ik vind dat ex rokers helemaal geen recht van spreken hebben.

Zei rookten bijv nog wel in de tijd van de slogan; roken ook dat lossen we samen wel op.

maar oplossen ho maar, en nu zijn ze toevallig gestopt en kunne ze zich opeens helemaal vinden in die achtelijke ideeen als rook-palen.

Waarschuw beheerder
Stop er zelf maar eens mee (als je er de kracht voor hebt) en vertel mij dan wat je punt is.

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je.. ik vind het onderhand wel tijd voor een shagje.. :jaja:

Waarschuw beheerder
zijn geen vrouwen

Waarschuw beheerder
Mij interesseren die rookpalen helemaal niks, van mij hadden mensen net zo goed gewoon op het station mogen roken.

Hoe kom je erbij dat dat een idee van ex-rokers is?

Maar het is logisch he... Mensen komen op voor hun eigen belangen en je kunt wel raden welke kant het opgaat als niet-rokers een grote meerderheid zijn geworden.

Inge
Waarschuw beheerder
Mijn punt is: Mensen die nooit gerookt hebben mogen klagen, mensen die gerookt hebben moeten niet scheinheilg doen.

En bijkomend feit is dat een groot deel van de schatkist wordt gespekt door ons rokers. Accijns, eerder dood gaan, noem het maar op.

Wat dacht je dat er gebeurd als heel nederland massaal begint met stoppen.

De regering loopt miljarden aan accijns mis, mensen worden misschien wel 15 jaar ouder (en er is al zo'n tekort aan verplegend personeel)en wat dacht je van de kosten om mensen 10 jaar langer te verplegen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Voor mij was vooral de reden om te stoppen dat mijn moeder op jonge leeftijd aan kanker is overleden, (zij rookte niet eens trouwens) en voor mij de kans op jong overlijden dan nog groter zou zijn.

Als je gestopt bent komen er veel meer voordelen: je voelt je gewoon beter, hebt meer lucht, stinkt niet, je huid ziet er jonger en frisser uit, je merkt het in je portemonnee en de nagels van je handen zijn niet meer geel.

En dan heb ik het nog niet over de psychische dingen: de verslaving op zich en vele keren per dag nadenken over wanneer en waar je nu weer zal roken.

En eerlijk gezegd smaakten maar 1 of 2 sigaretten per dag me lekker, de rest rookte ik gewoon om het roken, de verslaving.

Inge

Waarschuw beheerder
Wat dacht je dat er gebeurd als heel nederland massaal begint met stoppen

Het punt is, dat heel veel Nederlanders massaal stoppen. Niet laatst gelezen in de krant dat nog nooit zo weinig mensen gerookt hebben als nu?

Inge

Waarschuw beheerder
Het punt is, dat heel veel Nederlanders massaal stoppen. Niet laatst gelezen in de krant dat nog nooit zo weinig mensen gerookt hebben als nu?

Wat een propaganda weer.. Mensen krijgen niet de kans om een peuk op te steken door rokersverbod. Dus gaan ze thuis of buiten 2x zo snel paffen.
De grote junks kopen nu via internet of uit het buitenland, en onze overheid loopt belastinginkomsten mis. En ondertussen wordt ons verteld dat het rokersbeleid zijn vruchten afwerpt en dat mensen massaal stoppen met roken.

Misschien wordt er minder gerookt ja maar er zijn echt niet mensen massaal gestopt met roken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat betekent nog niet dat mensen ook niet meer op straat durven roken, of in een cafe of restaurant waar ze wel mogen roken toch maar niet roken en heel veel mensen die ik ken zeggen dat ze gestopt zijn. Die mensen zullen allemaal wel stiekem thuis achter gesloten gordijnen een sigaretje roken omdat ze verder overal verketterd worden. Yeah right. :S

Inge

Waarschuw beheerder
kortom waar maken wij ons druk om

Waarschuw beheerder
Mij boeit het verder allemaal ook niet. Als mensen roken moeten ze het zelf weten maar ik VIND het vies. :)

Inge

Waarschuw beheerder
zijn we er tenminste over eens dat het vies is

Waarschuw beheerder
Busines$ nou weten we wel dat je rokers ranzig vind O:)

We snappen je..Het is duidelijk :yes:

Get over it :[

Waarschuw beheerder
*draait haar shaggie dicht....steekt em op,en zit hier als ma flodder te typen* :smoke:

;p

Waarschuw beheerder
donateur
haha ik rook ook shag en t boeit me echt niet wat andere daar van vinden , ik vind het lekker :P
Waarschuw beheerder
Ik vind het geen gezicht dus zeker niet charmant!
Waarschuw beheerder
*net wakker*

pakt haar havana en zuigt er weer aan :smoke:
Waarschuw beheerder
haha waar gaat dit over!!! Weetje?.... ik heb een hulzenstopperrrr....

Waarschuw beheerder
liever eentje die af en toe een chagy draait dan een meisje die boeren en scheten laat die je kunt horen en ruiken :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
dubbel (andere is ook gesloten) onderwerp is al uitgemolken.