Partyflock

Forumonderwerp · 691809
Zit bijna iedere zondagmorgen in de Zino in Tilburg en daarna de Rixy's (is ook in Tilburg) de Zino gaat open op zondagmorgen om 6 uur tot 12 uur s'middags en de Rixy gaat open om 12 uur tot 9 s'avonds!!

Zijn ook echt de 2 beste Aftertenten(y)(y) die ik ken!:D:D

:bounce::bounce::bounce:

Als ik daar naar toe ga dan doe ik wel altijd van te voren ff:z
laatste aanpassing
zondag in rotterdam afteren :jaja:

Ga zondag ff in de Escape kijken:bounce:

Maandag toch nog vrij:d
ik mag niet op zondag want dan moet ik altijd naar de kerk maar dat doe ik nooit dus ga ik stiekem naar mijn eigenfeestje en daar is het veel gezelliger en dan word ik daar ± om 9 uur buiten geflikkerd en dan verveel ik me tepleter of ik ga dan anderen mensen pesten maar het is wel een leuken dag om uit tegaan groetjes

Ga af en toe op zondag op stap:bounce:

als ik op maandag vrij ben:D

Als ik maandags vrij ben gaa nwe altijd naar t Mounehoekje in Molenend :)

Is het nog geen Zondag??? :bounce::bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 50962, 52643}
ach morgen is het alweer weekend, nou ja dan mogen we weer opstap dus nog ffies
ja aanstaande zondag :):P:P:P

Bijna weer weekend:d

En zondag weer Zino's:bounce:
Ben op zondag regelmatig te vinden in de Baja Beach Club in Rotterdam.. Ik vind dat de leukste avond daar :d
ja dan hebben alle hoeren stapavond, is idd wel de gezelligste avond in de baja
Soms naar de Zino. Echt een toppie tent.

Nou de afgelopen zondag was wederom een toppertje hoor!! Eerst Organza, en toen naar Happy Dayzz. En daar ben ik halverwege de weg kwijtgeraakt.:vaag:
lang geleden dat ik naar de zino ben geweest

Ik was een keer in Rotterdam geweest op een HS party :yes:

Vet druk dat wel , maar geef mij liever de zaterdag.:yes:

Ik hou alleen van zaterdagen uit te gaan elke week.

Als ik vrijdag of donderdag uit ga wil ik zaterdag ook weer uitgaan.:yes:

Zaterdag vind ik de de dag om uit te gaan :yes:

op zondag ???? dan kom ik niet eens het huis uit, em na een party neem ik zelfs op maandag vrij en dan kom ik pas ma om een uurtje of 7 het huis uit dus nee ik ga niet uit op zondag
Zondag is de mooiste stapdag van de week en geloof me ik kan 't weten, ik was 16 toen ik voor 't eerst op zondag ging stappen en die tijd was echt de mooiste staptijd van m'n leven!!

Aankomende zondag weer Zino of niet Mirel.;)
laatste aanpassing

Komende zondag Zino invites XL. Met Spider, Mike S en Francois. Dat wordt toppie!!! :bounce::bounce:
ik niet, dan kom ik bij van mijn heftige groovy avonden.
Ik vind zondag de beste stapdag die er is!!!:yes: Ik ben bijna elke zondag in de Zino en de Rixy. Echt super gezellig altijd. :bounce:

Maar inderdaad wel fijner als ik van tevoren geslapen heb. Alleen lukt dat niet altijd...

Tot zondag maar weer hè! :9
Aankomende zondag:

25 jarig bestaan van de Carte Blanche:bounce:

Was zondag weer Toppie in Zino. Na een avond XL gelijk door naar Zino, voor Zino invites XL. En Spider en Mike S draaiden zeker aardig.
Daarna nog even rixy, maar rond half vier was de pijp leeg!!:gaap::gaap:
nou....zondag is uitrustdag voor mij!

Daar neem ik nou altijd de maandag voor, op mijn werk!!;)
Aankomende zondag weer Classix:d of niet Jaimie;)

:bounce:
laatste aanpassing

Ja Mirel. Het is idd classics zondag. Alleen zonder mij. Ik ga vanuit XL door naar Organza. Ook leuk trouwens hoor!!