: hallo ik ben ghettoboy uit kollum.sinds +- 1.5 jaar kom ik smorgens of smiddags binnen in het centraal-station-leeuwarden met me zwarte nikejas aan me vinger in me oor of met me sleutels te rammelen ,wat er onderandere is gebeurd is :bij mijn broertje hebben ze een bazooka in huis gelegd en die liet hij mij zien ,(om mijn z.g. criminele vriendjes op te sporen)ik ben vergiftigt l.s.d. of zo iets ,ik ben aan de cocaine gezet ,ik ben twee keer bedreigd met een pistool ,(vanaf het balkon)ik hoor z.g. stemmetjes al drie jaar , o.a.a-hij is groot b-hij is klein c-hij is maffiabaas d-hij is slim e-hij is dom f-deze-betalen(ben voorgekomen bij de politierechter alles van-tevoren naar haar geschreven en opgestuurt maar ze zei`je denkt dat de buurman achter je aan zit`)z.g.paraniod-scitsofreen. ik heb geen rechten (instanties)ik heb geen vrijheid van denken (hersengolf)ons hoofd is als een t.v.station beeld & geluid !!!ik was schilder verdiende +-3500.00 per maand ,maar door het s.f.b
: (sociaal Fonds bouwnijverheid)ben in de w.a.o. beland krijg nu +-1350,00 per maand!het huis uitgezet (huur niet betaald vanwegen lekkage in mijn huis en z.g.stemmetjes in mijn huis)nu ben ik dakloos.ik krijg dus ook geen medewerking van rechtshulp en zelfs amnestie international wil er niets aan doen .mensenrechten in het westen ,ik dacht het niet