Partyflock

Forumonderwerp · 690900
Hier een vrij duidelijke gebruiksaanwijzing/ handleiding van Partyflock ! :yes:

Voor de nieuwe leden onder ons!! :yes:
En voor sommige leden onder ons, die het nog stééds niet snappen! 8) :P

Om te beginnen, hebben we de Zoekfunctie. Die is er om te kijken of een topic al bestaat!!!

Dan hebben we nog de Helpfunctie

Zo gebruik je foto's van internet als forumplaatje!

(Gif afbeeldingen moet je eerst uploaden naar het internet! :yes: )

En tot slot, hebben we nog de Contactsectie

( Dat is voor vragen van: Waarom ben ik verbannen e.d.
Die horen niet op het forum thuis :no: )

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, en een hoop irritaties voorkomt !!! :yes:
laatste aanpassing door een beheerder
Ik heb weer iets ontdekt! :D :bounce:

Klik op het plaatje voor de handleiding van Partyflock! ;)

8)

en kan iemand me vertellen hoe je een contactberichtje vanuit een bericht typt? :S

Kun je een contactberichtje sturen vanaf het bericht zelf ??

dit bedoel ik
laatste aanpassing

ik heb het!! dus ik zo naar dat forum, het berichtje van dege die gebanned moet worden, daar boven het envelopje aangeklikt en toen doorgegeven! :)
En hier hebben we de Negeerfunctie.

Dit is voor als je bepaalde personen wil negeren (omdat ze niet lief zijn of gewoon vervelend)

TIP: die plaatjes worden een heel stuk kleiner (qua bestandsgrootte) als je ze als .GIF opslaat ;)

(JPG is gemaakt voor foto's, GIF voor graphics met grote vlakken egale kleur, scherpe randen en/of tekst)
Hier nog ff voor de mensen die vinden dat het te lang duurt voordat een topic is ingeladen! ;)

:flower:

2 Dark: .GIF ;) (vind de afbeelding dan alleen niet zo mooi!) :/ :no:

hahaha, thanks voor de mededeling :D
vorig jaar had ik dit lijstje al gemaakt:

- als je links in de blak op forum klikt, zie je daarna bovenaan het woordje zoeken, als je een topic ergens over wilt openen gebruik deze functie dan eerst zoek op trefwoorden, en als je er 1 vind openen er dan GEEN topic over, dit zorgt er voor dat je verblijf een stuk prettiger is :yes:
- in de zelfde linker balk heb je ook agenda staan als je daar op klinkt kom je bij alle feesten terecht die er grootendeels zijn de komende tijd. als je dan op een feest klikt kun je bij het woord bezoekers kijken wie er allemaal heen gaan, openen hier geen topic over dat is nutteloos !!
- als jij blij bent, zijn wij ook blij voor je, maar een topic er over openen gewoon aandachttrekkerij :[
- heb je een opmerking, ben je het met iets niet eens, klopt er iets niet of ben je boos op pf zelf, hoef je het niet optekroppen hiervoor hebben die roze dingetjes bovenaan elke foto, reply, topic, user, feest enz. klik er op lucht je hart en we nemen met jou contact op. open hier geen topic over :Z
- als je een feest wil toevoegen moet je even kijken of hij d'r al staat (zo'w zo maar kunnen he?!)
- ga geen topic openen omdat je de buurman bent tegengekomen...
- sommige dingen hoefen we echt niet te weten... ECHT NIET!
- offtopic gaan doe je in het onzin & humor forum
- ga geen mot zoeken met de admins ;D O:)
- Ben je bi? Gefeliciteerd! Zo, nu hoef je er geen topic over te openen of er mee te showen op een foto
- gebruik je BrEaZuH TaAl, dan is dit gewoon niet de plek voor je ...
laatste aanpassing
klap,klap,klap,jij was dus vorig jaar al een bijdehandje...
klap,klap,klap,jij was dus vorig jaar al een bijdehandje...

:[ Doe eens :lief:
- ga geen mot zoeken met de admins

ach......en de adm. niet met ons? XES ???
sommige dingen hoefen we echt niet te weten...

oke,ik neem bijdehandje terug...hahahahaah
als je links in de blak op forum klikt

openen hier geen topic over dat is nutteloos !!

hoef je het niet optekroppen hiervoor hebben die roze dingetjes bovenaan

als je er 1 vind openen er dan GEEN topic over

sorry Xes het was echt even zoeken hoor,maar aangezien jullie anderen ook graag verbeteren(ik herinner mij een topic over de Olympische spelen en het openen door Tiesto,en die topic maker(opener) werd direct neergesabelt of is dat met een d?)en ik sommige bijdehandjes nu eenmaal graag even laat weten dat we weten dat ze bijdehand zijn kon ik het niet laten.
Verder zal ik weer lief zijn en in mijn hoekje kruipen.
goedzo :[

;)
Xes, bedankt voor je handleiding, k snap ut al een heel stuk beter :D!!!.. En k wil ook wel lidworden van je fanclub ;) haha..

(K)) suus
Hij moet weer omhoog

Wordt moe van al die nieuwe leden met hun onzinnige en dubbele topics
:S
Als je bij je eigen inbreng foto's naast elkaar wil zetten, zet je een spatie tussen links!

bv

als je ze strak tegen elkaar aan wil hebben, laat je de spatie weg!

Als je ze onder elkaar wil zetten, doe je 2 x enter tussen de links!

wil je ze strak onder elkaar hebben, laat je 1 enter weg!

:flower:
laatste aanpassing
:D

(was weer effe nodig he? :yes: )
laatste aanpassing

Netjessssssss Xes (Y)
Foto’s toevoegen in je Eigen Inbreng
Om foto’s toe te voegen in je eigen inbreng, ga je als volgt te werk:

Als eerst moet je ervoor zorgen dat jouw foto’s of afbeeldingen online staan. Foto’s die op je harde schijf staan werken dus niet. Foto’s kan je online zetten op meerdere webspace aanbieders, gebruik de zoekfunctie van het forum om er een aantal te vinden.

Zodra jouw foto’s online staan, kan je ze in je Eigen Inbreng plaatsen door gebruik te maken van de zogenaamde image tags. Het gebruiken van image tags gaat in 3 delen: de begin tag, het adres en de eind tag. In praktijk ziet dat er zo uit:

[ img ]www.locatie-van-de-foto.com[ /img ]

Hoe kom ik erachter wat het adres is van mijn foto of plaatje?

Als je de afbeelding op het scherm hebt, druk dan op de rechter muisknop, er verschijnt een menuutje. Onderaan het menuutje staat eigenschappen of properties, klik daarop met de linkermuisknop.

Er verschijnt een nieuw venster, in dat venster staat Adres (URL). Rechts daarvan staat het internet adres van jouw foto of afbeelding. Selecteer dat adres (dat doe je door de linker muisknop ingedrukt te houden en hem over de letters heen te slepen.)

Als alle tekst is geselecteerd, druk je op het geselecteerde deel op de rechtermuisknop. Er verschijnt weer een menuutje. Druk nu op kopieren. Nu ga je naar je eigen inbreng en toets je in: [ img ]. Nu druk je weer op de rechtermuisknop zodat er weer een menuutje verschijnt. Klik nu op plakken. Tot slot moet je het geheel afsluiten met [ /img ]

Mijn plaatje is te groot! Hoe maak ik hem kleiner?

Om plaatjes of foto’s kleiner te maken, doe je precies hetzelfde als hierboven alleen vervang je dan de begintag.

Je laat je plaatje dus niet beginnen met [ img ], maar met [ img width=100 ]. Het getal kan je zelf bepalen, hoe lager het getal is, des te kleiner je plaatje word. Je link gaat er dus zo uit zien:

[ img width=100 ]www.locatie-van-de-foto.com[ /img ]

Mocht je er na het lezen van dit stukje nog niet uitkomen, dan kan je je wenden tot de contact sectie.
laatste aanpassing

ey bedankt xes...

ben nu een dag bij partyflock...
kwist nog niet hoe je die plaatjes doet...

thanx

mzzl

kay
mag je ook snuive op partyflock
staat niks over geschreve
wanneer wordt een topic gesloten en wanneer wordt ie verwijderd
en waarom kan je op oude topics (jaar geleden) niet meer reageren?
een topic wordt gesloten als

1. het een reltopic is
2. het een dubbel topic is (dus er is binnen de afgelopen 30 dagen eenzelfde onderwerp geopend)

Je kan niet meer op oude topics reageren omdat mensen topics van jaren geleden naar boven gingen halen en dat is niet de bedoeling.

topics worden verwijderd als ze het forum vervuilen...of als er alleen gescheld instaat of als het kwetsend of schadelijk is voor individuen of groepen mensen
(y) Onderwerp/Topic :yes:
Kun je een onderwerp van een topic veranderen nadat die vaststaat in het forum?
Kun je een onderwerp van een topic veranderen nadat die vaststaat in het forum?

dat kun je laten doen.

Even op klikken en uitleggen wat er fout was

Xes perfect uitgelegd!!
Thanx! :$

als je vragen heb, kun je ze ook hier posten he! :)

dan wordt ie alleen maar completer :)

Xes is lief :lief:

:D

:/ ik snap het niet :/

hahaha....jawel...btje dan...

jawel :) ...

alleen zal het niet werken ... tenzij de mensen die zich aanmelden meteen een link krijgen naar dit topic...

(doe er meteen een waarschuwing bij, daar we allemaal van die engeltjes zijn hierzo ;) )