Partyflock

Forumonderwerp · 690852
Waarschuw beheerder
ik doe het eigenlijk redelijk vaak...ONBEWUST

ik deed het vanmiddag ook weer op me werk en toen werd er een vrouw heel boos op me omdat haar man overleden is aan deze ziekte.

Eigenlijk is het ook belachelijk dat je met dit soort erge ziektes scheldt!

scheld jij veel met ziektes? of heb je er echt een hekel aan als mensen dat doen!

volgens mij is het ook typisch nederlands...ken verder niet ehct andere landen waar ze het doen...

Waarschuw beheerder
Ik probeer het altijd tot een minimum te beperken zker het woord kk zal je me niet zoaar horen zeggen. Vind het nie erg als anderen mensen het gebruiken maar als ze het maar niet constant doen!
Waarschuw beheerder
donateur
Het k-woord gebruikte ik vroeger redelijk vaak, maar heb het mezelf afgeleerd nadat een van m'n beste vrienden en de moeder van m'n vriend aan kanker zijn overleden. Tering en tyfus gebruik ik nog wel af en toe. En als surrogaat k-woord gebruik ik kut, dat scheldt ook lekker weg :)
Waarschuw beheerder
De enige ziekte waar ik dus mee spot is "tering"
Verder probeer ik er een beetje op te letten. Vooral met het woord "K**ker"
Waarschuw beheerder
Het k-woord gebruikte ik vroeger redelijk vaak, maar heb het mezelf afgeleerd

Same for me. Vindt het bovendien ontzettend dom en ordinair klinken. Heel soms als ik ontzettend kwaad ben wil ik het nog wel eens roepen, maar verder gewoon af en toe tyfus en tering

Waarschuw beheerder
Vind het ook erg, er zijn echt gigantisch veel mensen die je ermee kwetst, en t zijn zulke erge ziektes...
Waarschuw beheerder
Binnen onze vriendengroep is het bijna een sport geworden om zelf scheldwoorden te verzinnen. Ze slaan nergens op en vaak als een buitenstaander er bij zit snapt hij er niks van maar het voorkomt wel dat je echt kwetsende dingen zegt. voorbeelden als: Bunzing, Noktoo, Noeloe ,Kieste(wel een ziekte maar niet ernstig) etc...
Het k-woord vindt ik erg maar er zijn ook mensen die jood roepen of vieze turk dat vind ik eigenlijk nog kwetstender.....

Waarschuw beheerder
donateur
in mijn omgeving scheld zowat iedereen er wel eens mee....mmmz het zullen de "fora mensen "wel zien die dat nooit doen;)
Waarschuw beheerder
Ik doe het overal zonder dat ik het door heb.

Maja ik vin ook dat mensen zich aanstellen! Want als je kanker zegt wordt iedereen para, maar als je tering zegt zegt niemand er wat van!
Waarschuw beheerder
Een keer met mijn stomme kop kankerlul tegen een gozer gezegd die net zijn moeder verloren had aan kanker. En zo erg was die ruzie nou ook weer niet. Ik houd het voortaan wel bij idioot en droplul

Ps. Alvast excuses aan diegenen die net iemand verloren hebben aan een overdosis drop.....:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah ik scheld mezelf ook vaak helemaal schor aan ziekescheldingen, vaak als boeven niet willen luisteren dan scheld ik ze uit en meestal zijn ze dan bang!
Waarschuw beheerder
tatutatutatu

Waarschuw beheerder
k doe het soms onbewust en denk k 8eraf :vaag: k*t wat heb k gezegd :( maja dan ist te laat..

iemand tips tegen schelden??
Waarschuw beheerder
Ik heb er in principe niks tegen

Maar ik vind het gruwelijk ordinair en tegenvallend om te zien als een leuk vrouwtje als een ordinair viswijf staat te schelden.

Waarschuw beheerder
schelden vind ik nog niet zo erg met het K-woord
maar als iemand het heel vaak gebruikt in zinnen zonder toelijding om het zo maar netjes te zegge vind ik het minder...zijn al aardig wat mensjuhs aan dood gegaan die ik ken en een paar hebben het pas ontdekt en dan is het echt niet leuk :bah:
Waarschuw beheerder
Ik ben qua vloeken een echte hageneez Kank*h dit kank*h dat ken er ook niks aan doen het is er in gegroeit vrees ik.

Ik praat soms net of ik het la tourette syndroom heb. Trouwens wie kent het haagsche aap noot mies??

Kank*h aap Kank*h Noot Kank*h mies ;)