Partyflock

Forumonderwerp · 690780
Nu aangifte tegen 'anti-joodse' rapgroep
Gepost door Rob (R@b) - Bron: ANP / FOK!
Gepubliceerd: dinsdag 6 juli 2004 @ 19:28
Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) heeft aangifte gedaan tegen een rapgroep die een nummer op internet verspreidt waarin beledigingen en dreigementen aan het adres van Ajax, Ajax-voetballer Van der Vaart, homo's en joden staan.

Uit de tekst kan volgens het CIDI worden afgeleid dat de makers fan zijn van de voetbalclub Feyenoord uit Rotterdam.

Volgens het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI) profiteren de makers van alle tot nu toe, door de media, Kamerleden en organisaties als het CIDI, beklaagde rapsongs van de gegenereerde aandacht. ''Dergelijke aandacht heeft doorgaans het tegenovergestelde effect van wat wordt beoogd. De downloadcijfers van dat soort liedjes stijgt enorm, zodra de titel in de krant heeft gestaan of op tv is geweest''.

-
Alhoewel het niet in het ANP-bericht beschreven staat, gaat het zeer waarschijnlijk om het nummer ''Wie niet springt is een jood'' van de Sluipschutters. In het nummer wordt onder andere meermaals opgeroepen dat alle joden dood moeten. Met joden worden Ajax-supporters bedoeld, zo laat men aan het eind van het nummer weten.

Onder andere het Hersenloos forum heeft het liedje gemirrord staan, maar het is op meerdere plekken te vinden, alsmede op KaZaA.
mooi die haat tegen ons:yes: no surrender!

Trouwens met een mes begin je niks tegen mij:d heb wel wat beters bij me:d
laatste aanpassing
oehhh jij bent stoer :O En je hersenen hebbie zeker op je n8kastje laten liggen.....
ik heb helemaal geen nachtkastje:s
Maak je klaar om te sprinten.
Ik ben feiko l.
Wie niet springt is een geen jood.
[…]
Joden zijn geen poot, poot, poot.
Fuck van Persi want hij is een vieze poot.
[…]
Fuck de homofielen, trek je kop van je romp.
Sla je met een steen dan lig je te bloeden met een mes in je been.
[…]
Wij gebruiken geweld, je dagen zijn geteld.
[…]
Wie niet springt is geen jood.
Alle kakkerlakken moeten dood.
Pak een kakkerlak, pak een mes.
Steek hem daarin.
[…]
Van Persi vieze hoer, wij liggen op de loer.
Lijfwacht of niet, ik schop jou toch naar je moer.
AJAX 1 is groot, AJAX 1 is machtig.
kakkerlakken op de grond dat is prachtig.
[…]
Vraag dat aan koreaan.
Die wij slaan de hersens in.
[…]
Loop naar de Kuip met een bom in mijn hand.
Een bom rechtstreeks uit de Amsterdamse goot.
[…]
Wie niet springt die is geen jood.
Kakkerlakken moeten dood, dood, dood.
[…]
Ik ben gelovig en bereid jou uit te roeien.
[…]
Je bent een vieze Kakkerkak.
Ben jij een Kakkerlak?
Alle kakkerlakken moeten dood, dood, dood.
Jij weet wat ik bedoel.
Want een Kakkerlak is gelijk aan een feyemoorder en een feyemoorder is gelijk aan een kakkerlak in deze voetbalwereld.
Ik heb het niet tegen die beestjes, maar Kakkerlakken mogen voor mijn part allemaal dood

feiko vroeg hem even aan te passen dit lied is afkomstig uit meppel:P
laatste aanpassing

:gaap:

Grow up!! is misschien een idee....
Persoonlijke vete's worden niet op het forum uitgevochten mensen.. Dat doe je maar in de privé sfeer!!

Want een jood is gelijk aan een Ajacied en een Ajacied is gelijk aan een jood in deze voetbalwereld.
Ik heb niks tegen het volk, maar Ajacieden mogen voor mijn part allemaal dood.

Staat toch duidelijk dat ze niets tegen het volk hebben, dus waarom het CIDI weer ophef gaat maken :s

Komen ze subsidie tekort ofzo, dat ze weer even aandacht vragen.
Trouwens met een mes begin je niks tegen mij heb wel wat beters bij me

:-/ uuuuhhmm, je dildo?
Triest hoor, hoorde vanchtend op het nieuws dat er ook een gedeelte over Raffie gaat. Kakkerlakken zijn weer triest bezig

qoute stampertje shanna

als jullie je druk gaan maken over een rap text dan ben je behoorlijk zielig!
en ik ken me nog een voorval herinneren waar in ajax fans zo stoer waren om het veld op te rennen en met ze allen achter jong feyenoord aan te gaan .
veel triester!!!
als jullie je druk gaan maken over een rap text dan ben je behoorlijk zielig!
en ik ken me nog een voorval herinneren waar in ajax fans zo stoer waren om het veld op te rennen en met ze allen achter jong feyenoord aan te gaan .

:respect:
idd zo ist
maar ik snap de discussie niet echt, laat die gasten van dat CIDI maar is plaats nemen in een stadion dan (waar ook in nederland) wat willen ze dan doen ? alle supporters aanklagen ?!

Trouwens met een mes begin je niks tegen mij heb wel wat beters bij me

hahahahahaha stumper :D

aFCA is taking over partyflock haha

internet hooligans :X
laatste aanpassing

:yes: