Heb ik gelukkig geen last van.. En als dat wel zo is heb nix te verbergen..
Ik heb een oudere broer en heb hem alles laten zien Ook van mensen die wij allebei kennen die op deze site zitten, we kwam niet meer bij
Laat het trouwens ook aan mijn ouders zien hoor
ik vond het wel leuk om dit topic te openen, want mijn zus zit hier ook op...wil haar natuurlijk er een beetje bijbetrekken met al die gekte op PF...al dat gerel etc...
Zodra er iemand aankomt klik ik hem altijd gewoon weg.
nou mijn broertje is 3 jaar jonger als mijn en allebei staan we op pf,,ennuh we gaan trouwens ook overal samen heen ,en we weten gewoon een hoop van elkaar en dat voelt gewoon goed !! we hebben trouwens nog een broer en zus ,maar die zijn een beetje huiselijk,,dus die hoeven niet alles te weten hihih
gelukkig zit er geen familie van mij hier ofzo tenminste niet dat ik weet
weinig last van
Één van me broers zit ook op Partyflock, maar die zou me nooit controleren, daar is hij niet geinteresseerd in.. en hetzelfde geldt voor mij bij hem!
laatste aanpassing
gelukkig geen last van ik zit gewoon op me broers pc en hij kent PF nieteens en hij zit er haast nooit achter dus dat scheelt
neej ik heb wel zo een NICHT
die overstuur je moeder opbelt om ff te zeggen
wat ik allemaal in me persoonlijke tekst heb staan en hoe ik heb gereageerd om de forums
Kheb een jonger broertje zelf PF laten zien en een profiel aan gemaakt samen....is leuk voor dat jochie...en controleer heb ech nie...ja hij mij wel ahahaha en zegt ie MAM!!! moet je kijkeh!! wat ze er op zet..mam lacht er om dus...