Partyflock

Forumonderwerp · 690280
wie heeft.. nog meer een pool gewonnen...

IK WEL..!!!
[Qoute]komt nog binnekort diplomatje binne en weg nederland welkom wereld[/qoute]
[qoute]komt nog binnekort diplomatje binne en weg nederland welkom wereld[/qoute]
nou dat ene over nederland

RELAXXTC toevallig familie....?????
niet dat nederland slecht is juist super maar nederland is dit ( . ) vergeleken met de wereld ( .......................)
nee ik schreef het verkeerd hoorde ik wel...

haha zekers duune
tja daar zeg je wat
een olifant is ............ dit en een muis . dit
laatste aanpassing
hoe wist je dat gozer? jij hebt wel mense kennis volgens mij van jou kan ik nog veel leren :-)
moet maar een oom van je zijn
ja oke is wel zo maar ik zie geen enkele reden in waarom ik hier in de kou zou gaan zitten in een land waar steeds minder mag terwijl in ook lekker relax op een warm eiland kan zitten waar je alles kunt doen wat god verboden heeft
tja dat is natuurlijk heel verleiderlijk
zo erg is et toch nie relaxxxe gozer van die foto met hem kun je al lache terwijl hij nog nix zegt ;-)
nou hij kan praten hoor die man...
dus stil zal je hem wel niet mee maken
laatste aanpassing
daarom over 2 jaartjes doei nl welkom wereld lekker relaxe in de leukste baplaatsen van de wereld
hebben we grijze tape voor plakken we op ze mond als ie stil moet houden
misschien word het ooit nog beter
helpt niet dan typt hij wel
hier in nederland hoop et wel weg politiek welkom zon zee strand en..........
.......................
hou ik vuur onder zijn vingers krijgt ie brand blaren doet ie niet meer type
ja ik wou even zeggen dat ik gaaaaaaaaaaaa

Bed??

wat een raar woord????
ja ik heb hem opgezocht in het woorden boek..
sprak me wel aan
zondag geen zaterdag toch is dit normale tijd ongeveer of hebben ze daaro andere tijden
ik niet begrijp hoe jij dat zegt
laatste aanpassing

heey bram ik kreeg net een smsje van michel. dat hij geen vrienden wou zijn omdat we dat nooit geweest zijn en omdat hij geen misverstanden meer wou heb ik terug gestuurd of hij dan wel gewon normaal kon doen en dat die niet zouden komen(misverstanden) mja ff afw88 dat ik iets terug krijg

en toen was het heel erg still
maar ik nu bedje zoeken...
waar waar zal hij zijn
groetjessssssssssssssssss

haha kut bram

mzzl