Partyflock

Forumonderwerp · 690077

Waarschuw beheerder
donateur
woei, heb ik ook eens zo een topic mogen openen:D

oh ja:

tot 4 uur leuk, erna zoog qua muziek, regen en het publiek was soms ehm, jong (of ben ik zo oud:S)
Waarschuw beheerder
Zeer vet feest, relaxte sfeer, goeie muziek, lasers :D Alleen een beetje jammer dat de pendelbus er mee kapte op de terugweg, maar er was evengoed nog vrij snel een nieuwe bus geregeld.
Waarschuw beheerder
het was echt vetjes :D de sfeer was goed, de muziek was goed en de laisers waren gaaf :D:D... kortom geslaagd feessie :)
Waarschuw beheerder
Fantastisch Feest!!!!!!! ik heb echt een geweldige dag gehad! Muziek ontzetttend chill! hele gezellige sfeer, t weer viel heel erg mee, de lasers.....Was het maar elke dag Awakenings Festival (L)
:respect:
Waarschuw beheerder
zo dat is naar de klote als de bus er mee kapt
Waarschuw beheerder
Heb me dit jaar ook weer prima vermaakt. Jammer dat een ECHT grote naam, zoals vorig jaar Jeff Mills, ontbrak, maar er bleef gelukkig genoeg over om van te smullen. De laatste 4 uur zelfs doorgebracht met vreemde mensen onder verkoelende druppels condens/zweet. Waar kan dat anders dan op Awakenings?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het zeker wel een leuk feest, niet meer niet minder :)

Heb me vorig jaar wel beter vermaakt moet ik zeggen. Vond het publiek een beetje tam op de een of andere manier, de DJ's waren wel goed, maar ik heb bij geen één set echt gedacht van 'wow'. Weer was natuurlijk niet geweldig, al had ik meer regen verwacht, dus wat dat betreft hebben we nog geboft denk ik. Zelf zat ik er ook niet altijd even lekker in helaas.

Maar er waren ook genoeg positieve dingen gelukkig (Y) Was weer gezellig met de forummers ten eerste :) Het terrein vind ik echt erg relaxed. Niet te groot, niet te klein, alles goed bereikbaar. Het dansen in de regen vond ik echt erg vet. Iedereen met poncho aan, veel vrolijke gezichten. Iedereen ging er voor, super sfeer. Goed gedaan dat ze die gratis poncho's uitdeelden (Y) Kluisjes vind ik trouwens ook erg relaxed op een feest als dit :jaja:

Vreemd genoeg was het dit jaar wel veel drukker bij de eten en drinken stands, duurde soms echt lang zeg :S Prijs van een mixje was overigens wel goed te doen, net zoals het eten :Y Redelijk veel keus ook :T WC's ook prima. Bus ging lekker snel vanaf het station, alleen wel gaar dat je op de terugweg eerst nog zo'n stuk moest lopen, terwijl je op de heenweg wel voor de ingang werd afgezet :S

Dan nog even wat over de DJ's waar ik redelijk wat van gehoord/gezien heb:

Cari Lekebusch: had ik veel van verwacht, maar viel een beetje tegen. Wel lekkere platen, maar ik vond er niet echt een lijn in zitten, steeds op en af, niet echt bevordelijk.

Ricardo Villalobos: eerste keer dat ik hem hoorde. In het begin zeker wel lekker, aparte plaatjes en goed dansbaar. Halverwege werd het me echt veel te minimaal en saai helaas.

Miss Djax: draaide zeker wel goed. Begin wel helemaal erg vet met veel oldschool en acid. Stoer wijf (Y)

Petar Dundov & Steve Rachmad: vond ik weinig aan. Opzich klonk het nog best aardig, maar op dat moment was het voor mij (misschien vreemd genoeg) ff te hard. We stonden ook erg dicht bij de boxen, wat mijn oren nogal irriteerde. Ok ik kon wat verder er van af gaan staan natuurlijk, maarja om in je eentje achterin te gaan staan, terwijl de rest van de groep vooraan staat, is ook niet echt gezellig :D Toen er ook nog wat irritante mensen achter me gingen staan dansen, had ik het al snel gezien daar.

Bart Skils: heb ik me het meest bij vermaakt :jaja: Lekkere set, wel met redelijk wat platen uit zijn recente sets. Maar dat vond ik juist wel leuk, herken ik ook eens wat dingen :D Tijdens zijn set viel trouwens dat eerste regen, wat het alleen nog maar mooier maakte (Y)

Chris Liebing: helaas maar een klein half uur van meegemaakt, maar klonk best fijn. Lekker opzwepend en Liebing die zelf ook weer lekker uit zijn dak ging :)

Adam Beyer zette een degelijke set neer. Leuk om mee af te sluiten. Ook bij hem weer de regen die het toch een extra tintje mee gaf (Y) :D Wat erg cool was om te zien, was als de lasers aangingen en je de regen daarin zag en je daar doorheen liep. Echt vet al die groene en gele druppeltjes in de lucht :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een super feest! Het weer was behalve `s avonds goed ondanks de slechte voorspellingen :)
De sfeer was echt top, veel relaxde mensen. Ben veel rondgelopen, er werd heel goed gedraait, vooral in Area Y! Estroe & Shinedoe en James Ruskin & Regis hoorden gisteren bij de beste :respect:

Waarschuw beheerder
Het voelde bijna als een soort familiefeestje..de hele dag bekenden tegenkomen...bij weerzien van veel mensen die ik lang niet gezien had, allemaal liefhebbers van muziek en zon en drank en dansen en ohhhh...ik blijf blij...voor mij een katerloze zondag! :D (y)

:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Busines$ was zeker grappig om je in 't echt te zien. (y)

Waarschuw beheerder
-2
Dat was het zeker! :D (y)

Wie was trouwens die meid die in de X-tent bij jou stond te dansen? Die kwam ik echt oooooooveral tegen! :)

Ik ben trouwens ook een keer of 5 aangesproken door mensen die mij herkenden van PF.. :/ Zo lang ben ik hier toch nog niet met foto's? :S En waarom waren dat allemaal kerels en geen lekkere meiden? :S

;P
Waarschuw beheerder
donateur
die op me profiel foto??

dat is Jonna :lief:
Waarschuw beheerder
Alleen de volgende keer ga ik wel met mensen die echt into Techno zijn Want als je er met mensen bent, die je storen als je lekker met je ogen dicht aan het dansen bent en je aan ze merkt, dat ze het eigenlijk niet zo bijzonder vinden! Is NIET leuk, kan ik je vertellen

Aukje, volgende keer ga je gewoon lekker met MIJ mee, bijvoorbeeld naar IloveTechno in Gent :jaja:

Vond het publiek een beetje tam

Heeft zeker NIET aan mij gelegen :D:D:D :bounce: :bounce: ik ging voor tien joh!!!Tjeeeeeses, wat was dàt vet! Echt superklote dat we om 21.00u al weggingen (dankzij mij en natuurlijk Oscar Mulero heb ik geloof ik nog een kwartiertje erbij aan geplakt... Fleur, bedankt dat je voor mij de tijd in de gaten hield)

Eh... Busines$, volgens mij heb ik jou dus ook gezien, met dank aan Chantal :) maar ik stond lekker bij Y te :bounce:

Superfeest!!!

Toiletten waren trouwens uitstekend geregeld :p

Waarschuw beheerder
The Bassgun, ik had je graag ook ontmoet! ;) (y)

En Xantrex...leuke meid! (y) :) Alleen heel frappant...ik ben haar echt 20 keer tegegekomen gisteren, en volgens mij ook op andere feesten...we hebben nooit gesproeken. ;)

Ik vond het behoorlijk kut dat we om half twaalf weggingen...ik wilde afteren, als was het alleen maar om nog even lekker na te feesten, dansen kon ik niet echt meer...misschien in slaap vallen in de lounge en wakker worden naast babe 2004 of zo! O:)
Waarschuw beheerder
donateur
ja, super meid
heb d'r bijna de heel dag gezien
:lief:

ik ging ook net na 11 weg
zodat ik op tijd bij de laatste trein zou zijn.

net 30 meter voor de pendelbus --> *plens* :/
Waarschuw beheerder
*kijkt ff naar profielfoto, graaft wat herinneringen aan het legendarische feest op...

Jah!!! Ik heb je dus wel gezien bij Kowalski rond een uur of 5, ken dat? Toen stond ik bij Chantal

ik was die gozer met die modderkisten en camouflagebroek en uiteraard IloveTechno T-shirt(die toch stinkend smerig is geworden... maar ja regen/plensbui/onweer met gigantische donderslag en gewoon doorbeuken:bounce:
Artiest Unitec
Waarschuw beheerder
Christian Varela!!!!

Zeker de beste van alles wat we gehoord hebben.

Maar ja, smaken verschillen...
Waarschuw beheerder
donateur
me oren piepen nog :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb echt alleen maar relaxte techno gehoord, met als uitschieters PET Duo en Alexander Kowalski :respect:

De rest komt in m'n verslag te staan :)

Maar ik heb wederom een geweldige ochtend/middag/avond gehad!! :bounce: heb in elk geval nog flink pijn in benen en das een goed teken ;)
Waarschuw beheerder
Zooooooooowwwwwwwww wat een lekker feest was het weer. Niet te geloven dat Monumental het elk jaar weer lijkt te verbeteren (voor zover dat mogelijk is).

De sfeer was super! Veel gezellige mensen, goede muziek en veel energie!

Echt iedereen draaide lekker! Uitschieters vond ik Ricardo Villalobos, PET Duo, Chris Liebing en natuurlijk die maffe Wighnomy Brothers!

Volgend jaar zeker weer!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Jah!!! Ik heb je dus wel gezien bij Kowalski rond een uur of 5, ken dat?

Ja dat klopt geloof ik wel! Alleen ging ik om 5 uur naar de meeting waar ik uiteindelijk op een paar uitzonderingen na iedereen ontmoette die ik toch al kende! :P

Vlak na vijven werd ik ook alweer weggeroepen voor een of ander probleempje, dus heb ik lang niet iedereen kunnen meeten die ik had willen meeten. :(

Ik vond alles trouwens wel teringduur! :S 11 gulden voor een kluisje, 18 gulden voor een parkeerplek, 9 gulden voor een mixje, 90 gulden voor een kaartje... :/ Alleen de WC's waren wel betaalbaar! ;)

Maar jeuj..ik geniet nu nog na!!!

Waarschuw beheerder
Ik heb er geen woorden voor hoe bruut ik het vond. Was me eerste technofeest en ik vind het zeker voor herhaling vatbaar. Mij kun je vanaf nu op iedere awakenings vinden.
Waarschuw beheerder
Awakenings festival was top!! Wat een super dag! De voorspellingen waren niet echt goed, maar ik heb echt heerlijk in de zon gestaan en nog verbrand ook.
Voor Mistress barbera en Djax natuurlijk ff naar binnen geweest, maar verder veel bij de main. Herr arthur & Terry Toner, Villalobos Kowalski en Adam Beyer waren allemaal top.

Beetje jammer van de WC's voor de vrouwen, hoorde dat daar op een gegeven moment de security aan te pas moest komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Jah het was te druk op de wcs, veel meiden bleven om niets hangen. Dus iedereen die klaar was moest eruit en daarna toen het bijna leeg was mochten er mondjesmaat weer mensen in. :(
Waarschuw beheerder
zo'n stripje foodmuntjes was toch €5,= ?op zich waren de consumpties wel redelijk... alleen die pannenkoeken :S volgende keer dan maar! Direct bij binnenkomst :p

na gedane zaken rond 17.30u :xtc: doorgespoeld met :bier: kreeg ik echt niks meer naar binnen :(
loop je daar dus met al die roze dingetjes die in je zak rammelen... ik denk dat ik het volgende feest alleen :bier: ga zuipen...

maar we zien mekaar dan wel een andere keer, niet Busines$ :)

Waarschuw beheerder
Ik eet behoorlijk veel dus ook op dit feest...gelukkig waren de prijzen voor het eten niet verkeerd en viel het eten zelf mij ook behoorlijk mee voor een festival! (y) Ik heb toch 3 patatjes, en pannenkoek en een paar broodjes frikandel en hemburger opgekregen! :)

I love Techno kerel...dat zal hem worden! (y) Of je moet langskomen bij Extrema, FFWD of wat er nog meer in mijn agenda staat! ;)
Waarschuw beheerder
Nondeknetter!!!(bedankt WJ voor dat prachtige woord :D) Dat is ècht verschrikkelijk veel zeg! Ik dacht dat ìk er wel wat van kon normaal gesproken!!! Volgende keer muntjes ruilen?

I love Techno, defenitely!!! Wordt superrrr gezellig!!!! Voor mij het feest van het jaar!!!!!! Ik kijk al uit naar mijn nieuwe T-shirt :D

Waarschuw beheerder
Dit was eigenlijk nog maar weinig eten.. :/ Als ik niet feest eet ik veel meer! :D

*onthoudt nondeknetter voor een volgende passende gelegenheid* ;P

MOOOOOO!!!! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ook weer ontzettend vette tracks voorbij horen komen, langzaam komen alle stukjes weer boven :D

Misschien dat iemand me kan helpen met die plaatjes:
Het grote Techno 'Track ID' topic

Waarschuw beheerder
:bounce: yihaaaaaa....:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
:vaag:

:vaag: <- dat was gisteren, nu is weer alles in orde, vandaar dat nu weer enkele 'vergeten' momenten boven komen :D

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
ondanks dat ik WEL nat geregend was, en nu met 6 dozen zakdoeken naast me zit,

was t gewoon GEWELDIG, sfeer echt (y) VEEL beter dan op impulz vorige week

t had wel iets met die regen!;)
Waarschuw beheerder
Was zeker wel een (Y) feestje, het publiek wat er op af komt is zeker vele malen beter als op hardstyle feesten!!! vaker techno feesten!

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Ben lekker losjes gegaan... :respect: en zeker de sfeer was TOP.. Lekker met mensen staan ouwehoeren eh... :S over Nix eigenlijk %) En de volgende x neem ik wel zelf een Doppie mee voor me water :/ Volgend jaar Weer :9

Waarschuw beheerder
er was een goede dj zeg ben alleen zijn naam effe kwijt
Waarschuw beheerder
ik vond awakenings zeer geslaagd om van belgie naar Amsterdam te komen. Volgend jaar zeker terug.

dj lucca was al lekkere warming up
pet duo zeer hard zoals we ze kennen hier.

regis & james ruskin, miss djax, gayle san, chris liebing, marco remus, lekker lekker

Waarschuw beheerder
erg goed feestje (Y)
heb me goed vermaakt!
Waarschuw beheerder
zo acidcriminal! U woont lekker vlakbij Gent :jaja:je kunt bijna met de fiets naar I love Techno...

echt jammer dat ik Remus dus gemist heb :S hopelijk hoor ik heel snel ergens een live set :k

Waarschuw beheerder
Fak wat was Remus goed zeg!! Ahh...yummie...maar vooral hoe de geilheid door de bas in de lijven van de meiden gepompt werd... :9
Waarschuw beheerder
Remus was de man en Djax was ook niet fout :p verder supaaaa :vaag:

Waarschuw beheerder
Ik vond het een gruwelijk goed feest!!
De regen bleef nog heel lang uit, maar toen deze eenmaal viel maakte het toch niet meer uit. Een door water verbroederede massa knalde gewoon lekker door in de verstrekte ponchotjes :D

Hoogtepunten van de dag:
1. Alexander Kowalski
2. Rumenige & Loktibrada
3. Joris Voorn

Ik moet nog maar zien of dit festival dit jaar overtroffen gaat worden.
Waarschuw beheerder
1. oscar mulero
2. bailey & varela
3. joris voorn
Waarschuw beheerder
donateur
Tot op heden, mijn feest van het jaar :)
Jammer van de regen want dat vormde toch de mineur van het feest :( Jammer want je kon nergens meer relaxt zitten om ff uit te puffen.

De sfeer was weer top en de muzikale invulling was weer (Y)

Mijn toppers van de dag waren:

* Lucca = wat draait zij ongelooflijk lekker! ze zag er ook niet verkeerd uit :kwijl: (volgend jaar maar Miss Ladida vs. Lucca ;))

* Miss Djax = begon zeer stroef naar mijn mening maar ze maakte het alsnog waar

* Oscar Mulero = de absolute man van de avond :)

Housesetje van Rachmad was wel grappig & Gayle San was wel ok.

Ben zelf geeindigd bij Varela/Bailey...qua lichtefx/geluid vond ik het daar mooier dan de beuktent... Uiteindelijk toch maar de laatste kwartier hersenloos gebeukt bij Remus... (ik blijf het een drama dj vinden maar goed, niks is lekkerder om je laatste energie uit te puffen)

Waarschuw beheerder
Afgezien van het feit dat er echt genoeg leuke dj's te aanschouwen waren, heb ik er toch een paar gemist.....Zoals Hawtin, Clarke en Rush. Deze dj's doen over het algemeen zo hu neigen ding, dat het nog wel eens lekker is ter afwisseling van de platen die de rest vrijwel altijd op de draaitafels legt...Hierbij hou ik de live acts dus butien beschouwing!
Waarschuw beheerder
:D AWAKENINGS!

alles was top, regen boeide niet, maar waar stond de auto ookalweer?
:S

we hebben een uur in het donker moeten zoeken en de mannetjes & vrouwtjes die altijd heel mooi zwaaien waar je je auto neer moet zetten hadden ook geen flauw idee waar we moesten zijn.
ach ja, ik neem het ze niet kwalijk, ze moeten al zoveel onthouden.....

( moest ik nou naar links of naar rechts wijzen...)

Waarschuw beheerder
Awakenings was super! Heb me erg vermaakt... Die regen was jammer, maar de rest van de dag heerlijk weer gehad! Volgend jaar ga ik zeker weer!

Waarschuw beheerder
Ik begin vandaag te voelen dat ik toch echt wel verbrand ben! :D

Er is zat om gelukkig over te zijn met betrekking tot Awake! :)

Waarschuw beheerder
superfeessiee :D
Waarschuw beheerder
Ben nog aan het genieten van Awakenings :respect:
Heb me echt prima vermaakt en de techno was overal heerlijk...

Beste set van de avond:
Cristian Varela & Marco Bailey :yes:

Ps Lucca is idd een schatje :kwijl: