Ik vond het zeker wel een leuk feest, niet meer niet minder
Heb me vorig jaar wel beter vermaakt moet ik zeggen. Vond het publiek een beetje tam op de een of andere manier, de DJ's waren wel goed, maar ik heb bij geen één set echt gedacht van 'wow'. Weer was natuurlijk niet geweldig, al had ik meer regen verwacht, dus wat dat betreft hebben we nog geboft denk ik. Zelf zat ik er ook niet altijd even lekker in helaas.
Maar er waren ook genoeg positieve dingen gelukkig

Was weer gezellig met de forummers ten eerste

Het terrein vind ik echt erg relaxed. Niet te groot, niet te klein, alles goed bereikbaar. Het dansen in de regen vond ik echt erg vet. Iedereen met poncho aan, veel vrolijke gezichten. Iedereen ging er voor, super sfeer. Goed gedaan dat ze die gratis poncho's uitdeelden

Kluisjes vind ik trouwens ook erg relaxed op een feest als dit
Vreemd genoeg was het dit jaar wel veel drukker bij de eten en drinken stands, duurde soms echt lang zeg

Prijs van een mixje was overigens wel goed te doen, net zoals het eten :Y Redelijk veel keus ook :T WC's ook prima. Bus ging lekker snel vanaf het station, alleen wel gaar dat je op de terugweg eerst nog zo'n stuk moest lopen, terwijl je op de heenweg wel voor de ingang werd afgezet
Dan nog even wat over de DJ's waar ik redelijk wat van gehoord/gezien heb:
Cari Lekebusch: had ik veel van verwacht, maar viel een beetje tegen. Wel lekkere platen, maar ik vond er niet echt een lijn in zitten, steeds op en af, niet echt bevordelijk.
Ricardo Villalobos: eerste keer dat ik hem hoorde. In het begin zeker wel lekker, aparte plaatjes en goed dansbaar. Halverwege werd het me echt veel te minimaal en saai helaas.
Miss Djax: draaide zeker wel goed. Begin wel helemaal erg vet met veel oldschool en acid. Stoer wijf
Petar Dundov & Steve Rachmad: vond ik weinig aan. Opzich klonk het nog best aardig, maar op dat moment was het voor mij (misschien vreemd genoeg) ff te hard. We stonden ook erg dicht bij de boxen, wat mijn oren nogal irriteerde. Ok ik kon wat verder er van af gaan staan natuurlijk, maarja om in je eentje achterin te gaan staan, terwijl de rest van de groep vooraan staat, is ook niet echt gezellig

Toen er ook nog wat irritante mensen achter me gingen staan dansen, had ik het al snel gezien daar.
Bart Skils: heb ik me het meest bij vermaakt

Lekkere set, wel met redelijk wat platen uit zijn recente sets. Maar dat vond ik juist wel leuk, herken ik ook eens wat dingen

Tijdens zijn set viel trouwens dat eerste regen, wat het alleen nog maar mooier maakte
Chris Liebing: helaas maar een klein half uur van meegemaakt, maar klonk best fijn. Lekker opzwepend en Liebing die zelf ook weer lekker uit zijn dak ging
Adam Beyer zette een degelijke set neer. Leuk om mee af te sluiten. Ook bij hem weer de regen die het toch een extra tintje mee gaf

Wat erg cool was om te zien, was als de lasers aangingen en je de regen daarin zag en je daar doorheen liep. Echt vet al die groene en gele druppeltjes in de lucht