Heel erg vet feest weer!
we waren al om kwart voor 11 ongeveer binnen, lekker weertje was het toen al. Kluisjes en dergelijke geregeld daarna beetje rondbanjeren en om half 12 naar de main. Herr Arter en Terry Toner draaide zoals altijd weer ultiem vette platen achter elkaar, ze gasten blijven zo goed!
Ook nog een klein stukje van Rachmad z'n houseset gehoord dit klonk ook erg goed.
Rond 1 uur zijn we ff Lucca gaan checken, die draaide een lekkere set. Verder s'middags alleen maar op de main gestaan eigenlijk waar Villalobos ook een hele goede set draaide met veel dikke platen.
Na Villa was het de beurt aan King Kowalski

dit uurtje vloog voorbij alsof het niets was. Een HEERLIJKE liveset gaf hij weg met zijn bekende meeslepende stijl

voor Kowalski!
Na hem kwam Heiko Laux die heb ik ook voor het grootste deel gehoord dit klonk ook heel erg vet. Voor mij de eerste keer dat ik hem op een feest zie en hij heeft me alles behalve teleurgesteld

. En ik had nogal hoge verwachtingen van hem
Na Heiko Laux weet ik niet meer precies hoe of wat eigenlijk

volgens mij veel rondgelopen en geschuild voor de regen in de minimal tent waar Steve Bug aan het einde ook goed bezig was.
Verder Michel de Hey voor het eerst gehoord

wat een idioot, waar is de opbouw en waar zijn de orginele platen. Wat mij betreft Michel de Heykneuter.
Beyer draaide aan het einde op de main een best wel lekkere set, beter dan de vorige keren dat ik hem heb gehoord in ieder geval.
Kortom ik heb echt een superdag gehad!
Heeft iemand trouwens gezien dat de regenboog begon naast het podium op de mainstage

voor de hekken naast het podium, het duurde maar even want toen ik later weer keek was die al achter de hekken.