Eyz mannen!
Manga is toch de stripboek vorm
en Anime is de tekenfilm versie.
Anime is echt goed!
Die gekke japanners de hele dag in de wierook en er komen toch waanzinnige dingen uit hun hoofd! ik bedoel neem nou de bekenste Akira.. damnsz wat zit dat verhaal sterk in elkaar.
Favorieten van mij:
Fist of the Northstar, Full Metal Alchemist, Ninja Scroll, Dominion TP, Kenshin, goeie series
Background:
mijn moeder gewoon nederlander, drenthe.
mijn opa is moluks (knil gezeten) en mijn oma is half indo (forbidden love, maarja liefde maakt geen onderscheid he)
mijn vader is dan eh moluks en ik ben dus een halve of 3kwart...
Voel me gewoon nederlander, maar zal net zoals jullie al zeggen nooit vergeten waar mijn roots liggen. Mijn opa die in Nederland nog vrij laten we zeggen radicaal was heb ik helaas niet gekent. hij stierf voor ik geboren werd. Mijn vader woonde al vroeg samen met mijn moeder in drachten. Een aardig eind van Marum, Groningen, Oosterwolde en Assen vandaan. De groep molukkers in Drachten was nou niet echt groot,
Mijn ouders gingen scheiden toen ik 4 was, mijn pa ging ervandoor en ik bleef bij mijn moeder. ik heb nog steeds een goed contact met mn vader maar op de een of andere manier heb ik hierdoor wel minder meegekregen zeg maar. Zelf wel veel gelezen wil toch weten waar je vandaan komt en zal ook nooit verloochenen waar mijn opa voor gevochten heeft. begrijpelijk is dat het nooit tot een eigen staat/eiland of wat dan ook heeft mogen komen, maar daarom hoef je het ook niet te vergeten! Ben op vakantie geweest daar, en zodra ik daar voet op de grond zette.. dan voelt het anders als wannneer je op mallorca of weet ik veel uitstapt.
Zelf beetje research gedaan over mijn familienaam Samson. Samson is zo'n beetje de grootste familie op Ambon. Nu nog stedes, een familienaam sterft niet zo snel uit. Zou er heel graag een keer heen willen.., niet om er te blijven maar om het te 'voelen'
Ik ben geweest bij het ouderlijk huis van mijn oma, heb de boom gezien die ze geplant heeft toen ik werd geboren, maar alles voelde zo thuis.. heel vreemd... witte helm anybody ?