Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 132429x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P
Waarschuw beheerder
donateur
Verslavend is het wel. :(
Waarschuw beheerder
Vandaag zijn we met een groep van 8 personen uit de guild gestapt en naar een andere server gegaan. Werden er helemaal gek van dat de server gedomineerd werd door maar 2 guilds. :vaag: en nagenoeg zijn ze va de zelfde Guildmaster.

Omdat we de Alliance quests nu ondertussen wel kennen, zijn we nu ook Horde gaan spelen. Allemaal undead. :9 wel makkelijk als je elkaar wilt uithelpen met quests.

Zelf ben ik undead priest gaan spelen. :/ Jammer dat hun geen Shaman hebben. Die had ik wel eems willen spelen, maar ja, wie weet komt dat nog.

Waarschuw beheerder
whahaha het spel is echt verslavend mn broertje heeft me het eindelijk aangepraat dus ben maar is gaan proberen .

Ben de laatste 3 dagen niet meer achter mn pc vandaan gekomen alleen om te trainen :P

Vriendin vet boos maar alweer goed gemaakt door naar de bios te gaan deze week en kleren te kopen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon je vriendin ook verslaafd maken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Bij de Collectors Edition zat een 10-day guest pass.

Waarschuw beheerder
Bij de normale edition ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeroen- :woepwoep: op woensdag 28 december 2005 om 13:59:
Is hier eigenlijk een trial version van ?

WTF%|

Dit hoef je niet uit teproberen, dit kan je gewoon kopen en gelijk heel erg goed vinden:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 17:41:
Bij de normale edition ook

Niet bij de eerste lading.
Waarschuw beheerder
Ik ben op Emerald Dream een Undead Warlock begonnen, zij is nu lvl 18, dus ik moet binnenkort maar een keer WSG gaan doen... Sacrifice is gaaf! Helpt je altijd als je wilt vluchten voor een paar elites.

Uitspraak van Swaffelstaaf op zaterdag 24 december 2005 om 19:43:
priests misschien nog, maar die andere 2 zijn dus echt duidelijk het minst gewild van allemaal zwaar overpopulated class

neem druid of warlock!

Nou, bij ons op Hellscream zijn er niet zoveel mages in ieder geval, terwijl die de DPS hebben

Er zitten hier toch meer warlocks? Wat is jullie build? Ik ben nu begonnen met 5xeen betere shadow bolt en 5x sneller casten van uh... die decease
Waarschuw beheerder
Kan ik een prepaid kaart in elke freerecordshop halen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BloW op donderdag 29 december 2005 om 10:38:
Kan ik een prepaid kaart in elke freerecordshop halen?

Volgens mij wel. En anders bestellen via internet bij dat filiaal dan krijgen ze um wel binnen.
Waarschuw beheerder
donateur
Anders op bol.com.

Nou, bij ons op Hellscream zijn er niet zoveel mages in ieder geval, terwijl die de DPS hebben

Oh klinkt alsof het bij jullie wat beter gebalanceerd is, ik heb overigens niet te klagen hoor :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BloW op vrijdag 23 december 2005 om 13:56:
Uitspraak van :woep: Raasjelle :woep: op vrijdag 23 december 2005 om 13:37:
Stel je voor je account werd verwijderd/verbannen voor altijd en je wilt toch nog heel graag verder spelen. Je moet dus een nieuwe kopen.

Zou je dan voor dezelfde class kiezen of zou je een ander rollen?

Ik ben nu een paladin. Ik zou een nieuwe class kiezen. Als je level 60 bent, heb je het meeste wel gezien en het verhaallijn gevolgd. Ik zou dus in ieder geval Horde nemen en waarschijnlijk een class kiezen die veel gewild is. Mages, priests, of misschien wel een rogue. In ieder geval geen standaard melee (pally of warrior)

Wat zou jij dan gaan doen Raasjelle?

Beetje late reactie, maar ben niet meer zo verslaafd aan pf als vroeger.

Ik ben nu Human Priest en ik denk dat ik dan een dwarf priest zou nemen. Dwarfs zijn meer gewild in guilds omdat ze fearward hebben.
Ik heb nu een paar alts van verschillende classen maar het is echt kut om elke keer geweigerd te worden in groepjes, daarom een priest.. en natuurlijk omdat priests zo leuk zijn om te spelen ;p

BTW.. dit is mijn interface.. post die van jullie ook ff :D leuk om van iedereen te zien waar zij hun knopjes hebben :p

http://home.planet.nl/~hest0042/interface.jpg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swaffelstaaf op donderdag 29 december 2005 om 13:00:
Oh klinkt alsof het bij jullie wat beter gebalanceerd is, ik heb overigens niet te klagen hoor

Ik moet zeggen dat er eerst een overkill aan paladins waren, maar volgens mij halen deze de lvl 60 niet ;)

Dwarfs zijn meer gewild in guilds omdat ze fearward hebben.

Wat is dat?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 13:09:
BTW.. dit is mijn interface.. post die van jullie ook ff leuk om van iedereen te zien waar zij hun knopjes hebben

Haha, jij hebt hem erg georganiseerd!! Je kamer/huis zal ook wel netjes zijn! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BloW op donderdag 29 december 2005 om 13:53:
Ik moet zeggen dat er eerst een overkill aan paladins waren, maar volgens mij halen deze de lvl 60 nie

:o wij hebben een overvloed aan rogues op deze server.. en zweden zijn er ook te veel :/

Dwarfs zijn meer gewild in guilds omdat ze fearward hebben.

Wat is dat?

Das een spell/buff en die doe je op iemand en die duurt 10 minuten en dan kan je niet gefeared worden. Handig voor bij Magmadar (2e baas Molten Core) of Onyxia :D

Haha, jij hebt hem erg georganiseerd!! Je kamer/huis zal ook wel netjes zijn!

:o alles behalve dat.. mijn huis is een grote teringzooi en ben gewoon te lui om het op te ruimen.
Zelfs het papier van de kerstkadootjes ligt nog op de grond.. ennehh.. laten we het over de afwas maar niet hebben :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maarehh... waar is jou interface dan? :p
Waarschuw beheerder
Niets zeggen hoor... maar ik zit op mijn werk...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 14:00:
en zweden zijn er ook te veel :/

Ruilen tegen een paar Hongaren?
Waarschuw beheerder
Dinsdag voor het eerst een ninja looter gehad, kneuzen!!

We deded DM North Tribute run en zo'n klote hunter pakte zomaar een +15 agi + 1%crit ring uit de kist, terwijl we ook nog een rogue hadden, die heb goed kon gebruiken...
Artiest De-Tox
Waarschuw beheerder
donateur
zo te zien heb jij dat insomniax Raasjelle.

dat heb ik wel 10 minuten gehad..
ik werd gek van die shitload of info die je kreeg als je over de chars scrollde.

kwam zwaar irritant in beeld.
Waarschuw beheerder
donateur
Pff net een crash terwijl we in MC zaten, we zitten nu nog steeds met 10 personen te wachten op de rest... En dan hebben wij nog de grootste groep :| andere guilds zitten met 2-7 personen in MC te wachten op de rest :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De-Tox op donderdag 29 december 2005 om 17:03:
zo te zien heb jij dat insomniax Raasjelle.

nope.. heb gypsymode

btw.. ook nog een mooie interface van een priest uit onze guild..

Druidia!

http://i28.photobucket.com/albums/c202/Hydrogen_/71bdced8.jpg

errug mooi.. had m ook nog ff gehad (errug klotewerk om het te installeren of hoe je het ook mag noemen btw) maar het beeld werd er zo ongelovelijk klein van dat ik weer naar gypsy was gegaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BloW op donderdag 29 december 2005 om 15:21:
We deded DM North Tribute run en zo'n klote hunter pakte zomaar een +15 agi + 1%crit ring uit de kist, terwijl we ook nog een rogue hadden, die heb goed kon gebruiken...

btw.. je weet dat hunters agility ook goed kunnen gebruiken?

maar als er niet gerolld was dan is het inderdaad ninjalooten..

bij ons op de server zijn ze ook snel van het blackmailen.
Iemand is al een ninjalooter als ie bijvoorbeeld als warrior een recepi voor een manapotion need terwijl hij alchemist is..

So what? als hij het kan gebruiken bij alchemy dan moet ie dat helemaal zelf weten. Boeit mij het, dan doe ik nog wel een run xtra voor dat gekke potje.

Maar anywayz.. een ingame vriend van me maakte echt zo iets raars mee..

hij is lvl 28 warlock en was net gekicked uit een stockadeparty en zo ging het gesprek ongeveer:

Warlock : WTF why did you kick me?
Warrior : Because i hate ninjalooters
Warlock : OMG i didnt ninja anything!
Warrior : Yes you did, you fucking ninjad all the soul shards! i need them too you know!

OMG ik kwam echt niet meer bij toen ik dat hoorde! hahah
Waarschuw beheerder
:S ninja looters, praat me dr niet over.

Vandaag met mn lvl 17 priest WC gedaan. gaat er eentje sneeuwballen zitten gooien terwijl ik moet healen. Op het nippertje de party in leven gehouden. Vervolgens dropt er een +healing staff, jat die mage m in. Kreeg je als reactie, ik heb een lvl 20 priest en die kan die staff wel gebruiken. Volgende boss weer van KUT sneeuwballen. Had al gewaarschuwd dat ze er mee moest kappen. Dus heb ik iedereen gedag gezegd, hs out, hele party gewiped.

Aan die onzin doe ik niet mee, op 2 na in de group begreep iedereen mn reactie. De schuldige begint mij vervolgens even te vertellen hoe ik moet healen en dat ik een klote healer was.

:9 Server bestaat nu een maand en ze heeft nu al de naam ninja looter en party wiper gekregen. Doe je goed zou ik zo zeggen :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ik probeer met m'n priest al een anderhalve week een goede party te krijgen voor SM. Alleen kom ik telkens bij Hongaren in de groep die met z'n allen weigeren Engels te praten. Oftewel: HS, group leaven, zoek maar een Hongaarse priest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op vrijdag 30 december 2005 om 18:09:
Ik probeer met m'n priest al een anderhalve week een goede party te krijgen voor SM. Alleen kom ik telkens bij Hongaren in de groep die met z'n allen weigeren Engels te praten. Oftewel: HS, group leaven, zoek maar een Hongaarse priest.

Welke server zit je dan? Want op ED ken ik je elk uur een party maken om naar SM te gaan? Volgens mij grind plaats nr 1 daar. Soms staat letterlijk de hele gang vol met parties. Worden zelfs gewoon duals gehouden, zo gauw een respawn is duiken er 60 mensen op :S
Waarschuw beheerder
Happy newyear all:)
Waarschuw beheerder
beste wensen

Waarschuw beheerder
hey ik zit ook altijd bij SM wil graag de shield hebben van SM Cath... Meestal voordat ik een groep vind ben ik Allies aan het slachten die zitter er genoeg. muahahaha laatst 2 rogues lvl 33 en 34 afgehakt met me warrior lvl 39. wat een watjes

Happy new year en mogen de allys de dood vinden wohoo:P
Waarschuw beheerder
donateur
ook allemaal nog de beste wensen en een goed wow jaar :P
Waarschuw beheerder
donateur
Niet te zuinig wat er voor AQ moet gebeuren :|

Waarschuw beheerder
Toch zijn enkele servers al over de 40% heen. Het gaat vrij snel op sommige servers.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swaffelstaaf op zondag 8 januari 2006 om 16:21:
Niet te zuinig wat er voor AQ moet gebeuren

Dat laten we mooi de anderen doen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 januari 2006 om 22:36:
Toch zijn enkele servers al over de 40% heen. Het gaat vrij snel op sommige servers.

Helaas maand geleden ofzo gemigrate naar een nieuwe server dus gaat het bij ons niet zo snel.

Zitten nou op de 18% ofzo ik weet het niet zeker.
Waarschuw beheerder
Op hellscream zitten we pas op 18% of zo, onze guild gaat voor vanavond MC voor het eerst doen, dus of AQ open gaat scheelt ons nog niet zoveel... Ik heb tot nu toe 60 stuks gegeven ^^

Nog advies voor de eerste keer MC?
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Als ik straks stage heb(en dus geen huiswerk), ga ik ook weer verder met warcraft. Alleen dan wel op een mvp server.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
BloW een paar tips voor MC.

Maak je niet te druk om veel fire Resist te dragen en veel stats te verliezen. Fire Resist is voor jullie nog lang niet nodig in MC.

Verder

Iedereen die kan decursen moet decursive installed hebben.

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=643

Raid leaders met een microfoon op voice com. Verder moet iedereen het installen om te kunnen horen wat er gezegd wordt. Gebruik Teamspeak of Ventrillo.

http://www.goteamspeak.com/

Verder CT_raid assist, maar dat zullen jullie ongetwijfeld al hebben.

http://www.ctmod.net/downloads.ct?a=download&m=CT_RaidAssist

Download ook de bossmod voor ct raid.

http://www.ctmod.net/downloads.ct?a=download&m=CT_RABossMods

Laat de tanks genoeg aggro opbouwen voor je los gaat met DPS. En Paladins zijn geen tanks :) So you know...

Prepare to wipe bij de eerste 2 Molten Giants :yes:

Met mijn toon gaat het ook aardig de goeie kant op.

Behold my Warlock

http://wow.allakhazam.com/profile.html?616814
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sorry hoor maar ik wil ff die termen kennen.

Wat is DPS ??? Als ik vragen mag.

Waarschuw beheerder
Damage per second
Waarschuw beheerder
Relaxed Furian, bedankt voor het advies allemaal. Deze dingen hebben wij allemaal nog niet gedownload en geïnstalleerd volgens mij.

Ik snap dat CT_raid assist voor geen meter. Wat is daar het nut van? Ik heb dat wel een paar keer meegemaakt, dat er dan een kanaal geopend wordt en waar dan bullshit gezegd wordt, door die raid assist :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 11:16:
Prepare to wipe bij de eerste 2 Molten Giants

Tsss! Mietjes zijn dat!! :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 11:16:
Laat de tanks genoeg aggro opbouwen voor je los gaat met DPS. En Paladins zijn geen tanks So you know...

Ik speel mijn class goed. Ik heal, buff, cleanse en sla heel af en toe mee ^^. Ik heb mijn eerste twee epic.. Hide of the Wild en skullflame sheild

Ik zie dat voor jou het spelletje bijna over is. Je car is bijna perfect toch?!

Waarschuw beheerder
:D leuk om te zien dat mensen voor het eerst naar MC gaan :p wij hebben vorige week voor het eerst ragnaros gekilled, je wilde ventrilo niet horen, allemaal gillen en vet blij.. jammer dat ie niks leuks dropte :/ Tier 2 roguebroek en ik geloof ook die van de druid.

Vanavond gaan we beginnen met BWL :D ben benieuwd hoe dat zal gaan, heb iig al 50g gespaard voor repairs ^^

Waarschuw beheerder
Succes in BWL :) Onze server (iig horde) loopt een beetje achter. Er is 1 horde guild die ook maar begonnen is met BWL en hebben pas Razorgore en Valeastraz gekilled.

Mijn guild is nu voornamelijk bezig met Onyxia (laatste poging tot 3% arrrrggg :( ) en ZG. Ragnaros laten we nog even voor wat ie is aangezien er nog een heleboel mensen zijn met te weinig FR. (lazy basterds)

Nog 2 stukkies en dan heb ik mijn Giantstalker set compleet :)

Waarschuw beheerder
Vanavond gaan we beginnen met BWL ben benieuwd hoe dat zal gaan, heb iig al 50g gespaard voor repairs ^^

Veel geluk met Razorgore. Het is echt moeilijk in het begin om al die eieren kapot te krijgen, maar als je eenmaal doorhebt hoe het moet dan gaat het allemaal heel snel. Iedereen moet gewoon zijn werk goed doen en zich aan zijn/haar taken houden. Als er eentje in gebreke blijft dan kan dat nadelige gevolgen hebben voor de rest van de raidgroep.

Wij zijn nu trouwens bij Firemaw in BWL ;).
Waarschuw beheerder
Tja, dit is mijn mage. Ben nog rustig bezig om zn cash wat op te bouwen door op Stonescale Eel te vissen. Lukt aardig, maar gaat langzaam. Zo gauw ik genoeg cash heb ga ik verder met lvl'en. :9 Met een mount gaan sommige dingen toch een stukkie sneller :9

http://wow.allakhazam.com/profile.html?459749

Ow ja, niet op mn cash letten. Ik heb net een zooi uitgegeven aan gear, spells en alchemy recepies :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit is mijn gnome mage:

http://wow.allakhazam.com/profile.html?106008

http://wow.allakhazam.com/profile.html?459749

Waarom heb je je talents eerst in de arcane tree gezet? Je kan beter je eerste talents in fire stopppen, zodat je lekker snel kan levelen.

Waarschuw beheerder
46 shaman nu net 3 weken bezig ofzo^^
allience zuigt hehe, merk ik nu echt dat ik zelf horde speel vond het al op me 60 nelf rogue, nog geen spijt van te wisselen, loop al met 2 epics minning+skinning ftw en ik ken die simpele economie vrij goed zo makkelijk geld te verdienen snap niet dat mede guild leden op 40 geen mount hebben:S