Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 132733x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BloW op vrijdag 23 december 2005 om 11:46:
Hmmmz, gisteren 10 arcane crystals gekocht... Wat moet ik daar nou mee!!

O:) om door te sturen naar mn char zodat ik verder kan lvl'en O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr_Blackout op vrijdag 23 december 2005 om 15:46:
om door te sturen naar mn char zodat ik verder kan lvl'en

WTB arcanite transmute 4G

Waarschuw beheerder
sowieso horde en sowieso op een pvp server, een beetje lomp kom je een tauren tegen valt ie je niet eens aan of je kan hem niks doen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BloW op vrijdag 23 december 2005 om 15:50:
WTB arcanite transmute 4G

:p lekker goedkoop ben je, op mijn server wordt bijna uitgelachen. Ik ken mn reagents op AH kopen tegen buyout en dan heb ik nog 4g winst per Arcanite 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 17:10:
sowieso horde en sowieso op een pvp server, een beetje lomp kom je een tauren tegen valt ie je niet eens aan of je kan hem niks doen :/

PVE servers zijn ook wel relaxed hoor. En ook daar komen city-raids voor.

Laatst heb ik een char aangemaakt op die RP-PVP server. Dat is vet. Daar gaat het er zwaar volwassen aan toe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op vrijdag 23 december 2005 om 19:28:
PVE servers zijn ook wel relaxed hoor. En ook daar komen city-raids voor.

hoe vaak gebeurt dat nou, ook zo heel af en toe.

Doe mij maar lekker me PvP server:)

Lekker lvl 25 pally`s killen voor de lol omdat ze zo hatelijk zijn op lvl 60:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BloW op vrijdag 23 december 2005 om 13:56:
Als je level 60 bent, heb je het meeste wel gezien en het verhaallijn gevolgd. Ik zou dus in ieder geval Horde nemen en waarschijnlijk een class kiezen die veel gewild is. Mages, priests, of misschien wel een rogue. In ieder geval geen standaard melee (pally of warrior)

Juist van lvl 60 begint het intressant te worden met name de instance,met 40 man in een dungeon om goeie loot te krijgen en je kledij te krijgen en andere diverse items..in het begin is het alleen maar lvlen.

Waarschuw beheerder
donateur
Zou denk ik voor hunter NE gaan. Heb nu human paladin al bevalt die me nog steeds reuze. Verder lvl ik momenteel een hunter NE op naar lvl 60 en een Priest NE. priests zijn er bij ons op de server way te weinig.

Elfje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 11:44:
Je had moeten wachten, 1 file op cd 3 duurt heel lang.

Nee hij kon een of ander avi bestand niet overzetten. Ik zou trouwens het spel ook op andere pc installeren, gvd haal ik cd uit hoesje, breekt ie gewoon doormidden (wat zitten die dingen er super strak in). Gelukkig had ik de backups.

Uitspraak van Ferror op woensdag 21 december 2005 om 13:38:
https://forums-en.wow-europe.com/realmforums.shtml

Thx ferox maar bedoelde meer zoiets als dit http://wow.allakhazam.com/db/guildroster.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 13:37:
Stel je voor je account werd verwijderd/verbannen voor altijd en je wilt toch nog heel graag verder spelen. Je moet dus een nieuwe kopen.

Zou je dan voor dezelfde class kiezen of zou je een ander rollen?

Ik zou stoppen met spelen, of een Undead Warlock maken zoals ik nu ook al ben.

Warlock > All
Waarschuw beheerder
donateur
Stel je voor je account werd verwijderd/verbannen voor altijd en je wilt toch nog heel graag verder spelen. Je moet dus een nieuwe kopen.

Ik zou een andere class pakken. Ben nou Gnome Mage.

Zou dan voor Rogue gaan denk ik.
Waarschuw beheerder

:/ Hele goede vraag. Ik denk dat ik dan Horde zou gaan spelen. Wil wel eens de quests van die kant doen. Alliance quests ken ik ondertussen wel zo'n beetje. :9 Tenminste die ik tot nu toe gehad heb. Zou dan kiezen voor een Tauren Shaman, met herbalism/Alchemy of skinning/leatherworking. Naar mijn idee zijn shamans de meest irritante op het slagveld. Echt wordt gek van die Earthbind totems als je ze achterna zit :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Mages, priests, of misschien wel een rogue.

priests misschien nog, maar die andere 2 zijn dus echt duidelijk het minst gewild van allemaal ;) zwaar overpopulated class

neem druid of warlock!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swaffelstaaf op zaterdag 24 december 2005 om 19:43:
priests misschien nog, maar die andere 2 zijn dus echt duidelijk het minst gewild van allemaal zwaar overpopulated class

Echt wel, :S gisteren WSG gedaan. Van de 10 Horde waren er 6 Rogue. ken je nagaan wat de uitslag geworden is als er bij ons maar 1 warrior, 1 pala en de rest spellcasters waren :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Swaffelstaaf op zaterdag 24 december 2005 om 19:43:
neem druid of warlock!

Minst gespeelde class idd.
Waarschuw beheerder
donateur
Naja bij ons op de server iig wel, als mage/rogue kom je echt niet snel meer een top-level guild in
Waarschuw beheerder
Kutzooi disconnect en kom er niet meer in:/
Artiest De-Tox
Waarschuw beheerder
donateur
same prob hier :S
Waarschuw beheerder
Hmm ik heb nog niet gespeeld vandaag,raar hoor iig,straks maar even proberen met het inloggen :)
Waarschuw beheerder
Bij mij doet ie het..vaag dat ie bij jullie niet inlogt! :S
Waarschuw beheerder
net ff een shaman gemaakt .. lvl 4 atm ^^

Wel lache .. een spellcaster met een shield
Waarschuw beheerder
donateur
WTS glowing brightwood staff (server: bladefist)
Waarschuw beheerder
8) Merry X-mas everybody 8)

Iemand trouwens nog wezen vissen vanmiddag in BB?

van alles gevangen behalve dat wat ik nodig had om te kunnen winnen :S

Ach ja, mn fishing skill is weer gestegen ook wel handig :9
Waarschuw beheerder
Hoe hoog moet je skill wezen om daaraan mee te kunnen doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toef op zondag 25 december 2005 om 19:12:
Hoe hoog moet je skill wezen om daaraan mee te kunnen doen?

Normaal gesproken moet je kunnen vissen in SV, zou hoog genoeg moeten zijn, maar ik heb wel wat buffs gebruikt op mn fishing pole. Mijn fishing skill is op dit moment 212. Zou er idd aan kunnen liggen dat ie niet hoog genoeg is om die speciale vissen uit het water te krijgen maar geen enkele keer heb ik gehad dat mn vis ontsnapt was.

Wat is trouwens naar jullie mening de meest waardeloze profession, of waar mogen ze zeker eens wat verbetering in brengen qua professions?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gnome pet! :D

Uitspraak van Mr_Blackout op zondag 25 december 2005 om 23:30:
Wat is trouwens naar jullie mening de meest waardeloze profession, of waar mogen ze zeker eens wat verbetering in brengen qua professions?

Ik vind alle profs wel bruikbaar. Alleen engineering is alleen echt bruikbaar als je veel pvp doet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op maandag 26 december 2005 om 15:13:
Ik vind alle profs wel bruikbaar.

:/ misschien verkeerd gesteld, maar denk je niet dat met de materiaalkosten van sommige professions dat het soms niet eens rendable meer is om ze maken?

Uitspraak van Ferror op maandag 26 december 2005 om 15:13:
Alleen engineering is alleen echt bruikbaar als je veel pvp doet.

En al het geld dat je er aan uitgeeft is meestal puur voor jezelf, want de enige die het ook kunnen gebuiken zijn engineering chars, die het waarschijnlijk al kennen, of waar de skill te laag van is om het te kunnen gebruiken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr_Blackout op maandag 26 december 2005 om 16:36:
maar denk je niet dat met de materiaalkosten van sommige professions dat het soms niet eens rendable meer is om ze maken?

Daar heb je gelijk in. Ikzelf heb Tailoring en Mining, maar zonder Tailoring zou ik geen extreem dure Robe of the Void gehad hebben. Mining levert geld op :)
Waarschuw beheerder
Hallo allemaal...binnen 2 weken krijg ik mn nieuwe pc...en kan ik eindelijk WoW spelen :D..Mijn vraag is nu...wat zijn een beetje leuke classes?:O
Ik wil iig als mage kunnen spelen, welke race is dan het handigst:O? (bij horde en alliance)
Alvast thnx!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Voor mage

Allowable Races: Human, Gnome, Undead, Troll

Deze proffesions worden aangeraden. Maar hoeft natuurlijk niet perse.

Tailoring - Mages can create Cloth armor for themselves or sell it to others.
Enchanting - Mages can enchant their equipment to make themselves more powerful.
Herbalism and Alchemy - The Mage can create buff potions or mana potions.

Ik zou bij alliance voor Gnome kiezen bij horde weet ik zo niet.
Waarschuw beheerder
Hmz...okey thnx! Ik zou wel graag voor Horde kiezen...weet nie waarom maar de horde klinkt leuker(6):D
Waarschuw beheerder
donateur
Horde :@
Waarschuw beheerder
donateur
Trolls hebben stijl, undead zijn gewoon cool.

Enneh: OH NEE NIET FOXDEMON :D
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.xfire.com/xf/modules.php?name=XFire&file=cmspage&body=xf_wow_contest

Als je goed bent in films maken :)
Waarschuw beheerder
Mage, warlock is leuker :) haha als ik horde zou zijn, ging ik toch voor Undead, die zijn het moelijkst voor alliance classes door WoTF <3 maar als Gnome warlock heb ik er al zat omheen weten te spelen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Grrrr net te weinig DKP voor choker of the firelord en netherwind pants :(
Waarschuw beheerder
warlocks zijn toch die ene die in beren etc kunnen veranderen :O?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zijn druids. Warlocks zijn degene die demonen kunnen oproepen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op maandag 26 december 2005 om 21:27:
demonen kunnen oproepen

...:|:|:|...
Da's dus vet!!:D Wie zijn dan een beetje goed voor warlocks?:O (weer horde en alliance graag..:P) Een kennis van me speelt ook alliance en heeft me een paar goud beloofd als ik ook alliance ging spelen..maar horde lijkt mij persoonlijk toch wat vetter!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op maandag 26 december 2005 om 21:36:
heeft me een paar goud beloofd als ik ook alliance ging spelen

:9 Kom dan naar Emerald Dream, onze guild zoekt nog mensen. Kijk maar naar de guild Soul Society (:jaja: juist die Soul Society, zullen vast wel mensen zijn die weten wat ik bedoel :9)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zelf een gnome warlock. Erg vet. Ook omdat gnomes 5% extra intellect (en dus meer mana) krijgen.
Waarschuw beheerder
Hahaha..niet zo snel allemaal...ik heb mn pc nog nie eens binnen :P!
Maarjah ik ben principieel tegen gnomes..(omdat ze mn echte lengte weerspiegelen :'(:P)

Waarschuw beheerder
weer begonnen, heb nog me 60 rogue lolz 1200g nog steeds jammer dat ik dat niet ff naar me horde char op shadow moon kan transferen^^ blijkt dat me neefjes allience op die server spelen lmao wel lachuh
Waarschuw beheerder
Ik ben een Human Warlock en vind het een coole class :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik ben meer een man van de gnome mage of de tauren shaman.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op maandag 26 december 2005 om 20:29:
http://www.xfire.com/xf/module ... spage&body=xf_wow_contest

Als je goed bent in films maken

Weet niet als het al bekend is maar hier staan ook vette filmpjes op http://www.warcraftmovies.com/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr_Blackout op maandag 26 december 2005 om 22:26:
Kom dan naar Emerald Dream

Executus is beter ;)

Nog veel lagere lvl omdat het net een nieuwe server is.

Veel nederlanders van andere servers naar toe verhuisd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Foxdemon op maandag 26 december 2005 om 23:13:
Maarjah ik ben principieel tegen gnomes..(omdat ze mn echte lengte weerspiegelen :'(:P)

Waarom denk je dat ik een gnome heb :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op dinsdag 27 december 2005 om 18:42:
Waarom denk je dat ik een gnome heb :D

:respect::D Hahahahaha!
Najah Undead lijkt me wel kicke..en NightElves ook >_>:D
Krijg de onderdelen voor mn pc hopelijk eind deze week binenn :cheer: dan ff 2 weekjes wachten..een guest account spele, btje kijken of ik het leuk(en niet al te verslavend :P) vind, en dan het echte spel kopen :d