Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 140154x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op woensdag 4 februari 2009 om 09:49:
Nope Want heb me alweer bedacht Oh my god will it ever stop (heb nog niet gespeeld overigens)

haha lekker hoor Sam :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op woensdag 4 februari 2009 om 09:49:
Oh my god will it ever stop

Keith Bakker is tha solution for ya meid.. (y) *heeft al velen er onderdoor zien gaan* :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 11:37:
Keith Bakker

Wie? :/

Waarschuw beheerder
Smith & Jones (y) ..afkicken dame! :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ1984 op woensdag 4 februari 2009 om 11:20:
Damned zelfs dan nog :S
Word het dan niet eens tijd dat ze die kneut gaan aanpassen dan?

jwt blizzard en bugfixes (ja blizzard is enorm slecht in bugfixen, kijk alleen maar naar het arena matchmaking systeem, hoevaak hebben ze die nou wel niet veranderd? 4/5/6 x???)
tegen de tijd dat de volgende uitbreiding komt dan zal het wel gefixed zijn

maar de changes voor 3.1.1 ofzo iets, iig de volgende patch
die moeten weer wat class veranderingen hebben, maar die zullen denk ik op pve gericht zijn omdat ze vinden dat rogues, druid cats en arms warriors te weinig dps in raids doen enzo..
pvp changes, tja denk dat je daar nog wel een half arena seizoen op kan wachten

Uitspraak van Salvo op woensdag 4 februari 2009 om 11:39:
Wie? :/

[img width=300 height=416]http://www.theage.com.au/ffximage/2006/08/11/icon_bakker_narrowweb__300x416,0.jpg[/img]
hij dus :p
je weet wel die afkick gozer :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 4 februari 2009 om 11:59:
arms warriors te weinig dps in raids doen

LOL helemaal niet :P

Rogue class mag idd wel een buff voor raids want iedereen en alles schiet er easy over heen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Arteroot op woensdag 4 februari 2009 om 12:24:
Rogue class mag idd wel een buff voor raids want iedereen en alles schiet er easy over heen

:yes:
Waarschuw beheerder
pvp changes, tja denk dat je daar nog wel een half arena seizoen op kan wachten

Nou fijn! Lang leven mijn priest :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Arteroot op woensdag 4 februari 2009 om 12:24:
LOL helemaal niet :P

As far as melee dps goes, we think rogues, cats and Arms warriors are all a little low. We haven't announced specific changes yet but they are coming.

source
Waarschuw beheerder
Ik vraag me wel eens af... ik heb maar 1 char en ook alleen met deze gespeeld.. Dus ben niet thuis in andere classes.
Wat stelt in godsnaam een shadow priest nog voor?

Kan het uberhaupt mee met heroics / raids etc etc. Is er een class die wij nog wel oom kunnen leggen? behalve een warrior?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ1984 op woensdag 4 februari 2009 om 12:55:
Wat stelt in godsnaam een shadow priest nog voor?

nooit gespeeld..dus kan je niet helpen
maar in tbc toen ik af en toe nog wel eens raidde

als dan een guildie met ze SP alt kwam, welke boss dan ook, maak nie uit
hij stond ALTIJD 1e op de dmg lijst, altijd!

dus met dmg zit het wel goed.....en healers e.d vinden het ook altijd wel fijn om een SP erbij te hebben lijkt me
want ze doen toch ook mana terug geven ofzo of mana per sec verhogen ofzo, iets in die richting
Waarschuw beheerder
donateur
je weet wel die afkick gozer

Ehm, nee sorry echt nog nooit van gehoord :lol:

Waarschuw beheerder
'n uitgelezen moment om 'ns kennis met 'm te maken (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 4 februari 2009 om 13:00:
want ze doen toch ook mana terug geven ofzo of mana per sec verhogen ofzo, iets in die richting

Vamperic ambrace en Vamperic touch... bij iedere shadow spell krijgt de party een percentage mana en health

Ach ik ga het wel merken op level 80 straks.... ooit.... ergens in de toekomst blegh...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJ1984 op woensdag 4 februari 2009 om 16:09:
ooit.... ergens in de toekomst blegh...

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ1984 op woensdag 4 februari 2009 om 09:12:
PVP heeft dus geen nut meer! Dan houd WoW toch voor een groot deel op!

ja als je dat leuk vind dan moet je het blijven doen. alleen je moet voor de meeste epics nu arena spelen. bedoel je met pvp ook een arenateam?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cr4zyN3z op woensdag 4 februari 2009 om 17:46:
alleen je moet voor de meeste epics nu arena spelen

dat moest je toch wel
of je moet wellfare epics goeie kwaliteit vinden :rot:
Waarschuw beheerder
Ik vraag me wel eens af... ik heb maar 1 char en ook alleen met deze gespeeld.. Dus ben niet thuis in andere classes.
Wat stelt in godsnaam een shadow priest nog voor??

een shadowpriest met de gear, gems en enchants is gewoon high dps en kan dus met alles meedraaien.

Kan het uberhaupt mee met heroics / raids etc etc. Is er een class die wij nog wel oom kunnen leggen? behalve een warrior?

ja dus. en een class oom leggen? waarom niet? het is een kwestie van gear..

behalve een warrior, rogue en Dk bedoel je waarschijnlijk?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cr4zyN3z op woensdag 4 februari 2009 om 17:46:
ja als je dat leuk vind dan moet je het blijven doen. alleen je moet voor de meeste epics nu arena spelen. bedoel je met pvp ook een arenateam?

PVP "Players vs Player" Daar valt Arena ook onder natuurlijk..
Uitspraak van Cr4zyN3z op donderdag 5 februari 2009 om 01:27:
de gear, gems en enchants

ik neem aan dat alles met bovenstaande wel mee kan draaien toch anders klopt er echt iets niet :S

Uitspraak van Cr4zyN3z op donderdag 5 februari 2009 om 01:27:
het is een kwestie van gear..

hahaha niet mee eens!

Ach zoals eerder gezegd ooit kom ik er wel achter en tegen de tijd dat ik 80 ben is er vast wel weer een nerf geweest!

BTW SAMMY Al ingelogd?
Waarschuw beheerder
Zo tijdje terug dat ik hier gepost heb:P
Nog wat gemist dan?:D

Veder ben ik beetje uitgespeeld met Wow:P
Shammy en warrior zitten allebij goed ingepakt voor de nieuwe Ulduar raid dus game over atm!?
Op me shaman ook alle content gecleared nu alleen Sarth + 3 nog niet.
Guild heeft gister wel +2 gehaald:)

Waarschuw beheerder
Ik vind dat hele wotlk tot nu toe vet kut, maargoed, ik heb ook een gloeiende hekel aan levelen. Ik krijg het maar niet voor elkaar om er zin in te krijgen, ben blijven steken op 74 en het verveelt me ENORM. Quest zijn debiel saai, dungeons vind ik ook niet echt boeiend. Wachten totdat ik 80 word ooit en ga pvpen, want dit schiet zo totaal niet op.

Ben meer bezig met mn 39 twink rogue, en het boosten van mensen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 12:09:
ik heb ook een gloeiende hekel aan levelen.

Nou dan kan ik jou de hand schudden
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 12:09:
ben blijven steken op 74

Ben de eerste keer blijven steken op 71 toen doorgegaan met veel pijn en moeite want wou graag de quest doen "Battle for the undercity" toen ik die had gedaan kwam het plezier weer iets of wat terug. Dragon blight begon met behoorlijk te vervelen waarna ik maar naar Grizzly hills ben gegaan. Een level 80 guild maatje gevraagd om te helpen met al mijn group questen waaronder "Bear Wrestling" nog paar losse quest gedaan en ben nu alweer 76 half.... Het levelen vind ik echt verschrikkelijk en saai constant de zelfde soort questen en dat begint je wel te vervelen als je er 1000 hebt gedaan die bijna hetzelfde zijn op een paar na. Ik probeer nu ook zo snel mogelijk 80 te worden voordat die verrekte volgende uitbreiding gaat komen wat vast wel gaat gebeuren tot level 90 ofzo en ik zie het al gebeuren dat ik tegen die tijd nog geen 80 ben en dan kank weeer doorlevelen :S Nee zonder gekheid heb het gevoel dat vanaf level 75 het allemaal wat sneller gaat misschien komt dat ook omdat ik toen rank 13 mindblast kreeg en ja die gebruik je nu eenmaal veel als SP.
Nu snel 77 worden zodat ik die verrekte flying weer kan gebruiken op naar de begin gebieden en daar alle quest pakken die ik nog moest doen ik denk dat ik dan zo 80 ben althans dat hoop ik..

Maar k ga maar weer eens aan het werk...

Waarschuw beheerder
Mwa denk niet dat ik een volgende uitbreiding ga trekken momenteel, dan gaat mn account de vrieskast in. Het begint allemaal vrij zinloos te worden in mn ogen, waste of time, mgoed, bij 80 maar weer pvpen, als ik dat ooit word.

Ik eet eerst mn broodje beenham op, en dan nog een uurtje werk :D
Waarschuw beheerder
Nog 102 quests voor Loremaster :D:D I'll keep you informed!

Wel een hel tbh.. 5 uur lang bezig geweest voor een schamele 80 quests in kalimdor.. nu maar begonnen aan de tier 0.5 quests want ook die tellen mee voor loremaster :) het heen en weer reizen wordt ik een beetje tam van, maar de quests zelf gaan lekker snel aangezien alles gemiddeld 50 tot 30 lvls lager is als mezelf hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ1984 op donderdag 5 februari 2009 om 08:59:
hahaha niet mee eens!

ja duhh en skillz natuurlijk

Waarschuw beheerder
Ik heb trouwens ook glider ergens incl key (word wel vet zoeken naar de key lol), een keer gekocht, nooit gebruikt ivm angst dat mn account gebanned word lol.

Was destijds al 70 en dacht van mayb word het ooit handig, word het nogsteeds zo easy ontdekt?
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag me betaling stopgezet. Ben nou tcos aant downloaden. Kijken of dat wat is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op donderdag 5 februari 2009 om 20:11:
tcos aant downloaden

:cheer:

doe je char aanmaken op deiqonril (int pvp server)
daar heb ik ook me char op.... sadistje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja is goed.

Bevalt tcos een beetje? Ook beetje druk met spelers enzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op donderdag 5 februari 2009 om 20:20:
Bevalt tcos een beetje?

ja zeker, het is een hele vette game, goeie lore, goeie quest texten enzo
erg leuk gewoon.

Uitspraak van Dip op donderdag 5 februari 2009 om 20:20:
Ook beetje druk met spelers enzo?

dat is helaas iets minder....tis niet altijd even druk
kleine game, weinig tot geen promotion, dus het zea het zeker in het begin moeten hebben van mond op mond reclame, maar het word langzaam aan wel steeds iets drukker

misschien dat ik vanavond nog ff online kom (moet tot 2200 uur werken en morgen ook nog)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul collector op donderdag 5 februari 2009 om 20:29:
goeie lore

:respect:

Lore is gaaf :)

Speel in het begin toch vaak alleen dus minder druk is nog niet zo erg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op donderdag 5 februari 2009 om 20:44:
Lore is gaaf

die is echt goed
ben normaal gesproken niet echt fan van lore en quest texten lezen enzo
maar met deze game moet je eigenlijk alles wel lezen wil je je q's completen enzo (staat soms ook zo lekker vaag omschreven :lol:)
en ik heb al regelmatig moeten lachen om de quest texten, dus dat is altijd wel een goed teken lijkt me
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul collector op donderdag 5 februari 2009 om 20:54:
die is echt goed

mooi zo.

Nog 150 mb dan ben ik klaar met downloaden :P

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 18:18:
Ik heb trouwens ook glider ergens incl key (word wel vet zoeken naar de key lol), een keer gekocht, nooit gebruikt ivm angst dat mn account gebanned word lol.

Was destijds al 70 en dacht van mayb word het ooit handig, word het nogsteeds zo easy ontdekt?

haha lol hahahaha lol