Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 140288x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thomderanged op donderdag 22 januari 2009 om 14:52:
Zeker waar, vroeger met mn level 20 orc warrior naar westfall om noobs te pwnen, heerlijk

haha dat weet ik nog, en dan ik met een level 20 mezelf in de strijd gooien niet eens weten wat een level 'doodshoofd' eigenlijk betekende...
Waarschuw beheerder
Ben al "Elder" sinds gister ;)

Ben trouwens hard op weg naar The Seeker.. moet nog 122 quests, daarme ook bijna Loremaster waar ik in totaal EK en Kalimdor geloof ik nog iets minder dan 200 quests moet doen.. :D

Helaas raid ik niet meer, dus Undying etc etc zal er waarschijnlijk nooit inzitten :(

Al mensen hier die bijzondere titels, mounts etc gehaald hebben??

Enige mount die ik tot nu toe heb ik de bronze drake uit CoT hc.. camp regelmatig de time-lost alleen tot nu toe pas een paar x corpse gezien en nog niet rond zien vliegen.. En de blue proto wil maar niet droppen voor me :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 27 januari 2009 om 13:01:
camp regelmatig de time-lost

Ben 1 keer wezen zoeken voor die mount en had al na 2 minuten succes :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 27 januari 2009 om 13:01:
Al mensen hier die bijzondere titels, mounts etc gehaald hebben??

Bezig voor de Twilight Vanquisher... maar mensen verneukten het maandag, onze setup was niet perfect

Heb de bronze drake, red drake..
en me schatje --> http://www.wowhead.com/?item=44234 <--
Waarschuw beheerder
Nice nice.. Mja raiding titles zit er voor mij niet echt in aangezien ik niet raid en een social ben in een raiding guild ><

Traveler's mount.. money heb ik al bij elkaar, moet alleen nog ff 2-3k extra saven zodat ik wat cash over heb als ik em koop.. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toef op dinsdag 27 januari 2009 om 17:06:
Ben 1 keer wezen zoeken voor die mount en had al na 2 minuten succes

Dan had je wel heel snel al die trash mobs en die 3 bosses daarvoor dood :O
Waarschuw beheerder
donateur
Brrrr :gaap:

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
jezus... die mensen in die guilds zijn serieus zo pathetic :/..

sommige mensen moeten dit spelletje echt minder serieus nemen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
BURN...

klopt, beetje rampzalig :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 28 januari 2009 om 12:38:
BURN...

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Arteroot op woensdag 28 januari 2009 om 11:47:
Dan had je wel heel snel al die trash mobs en die 3 bosses daarvoor dood

We hebben het over de time-lost proto, niet over de blue proto ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op woensdag 28 januari 2009 om 12:51:
time-lost proto

oh my bad :$

Heel nice gedaan dan, dat ding is vies zeldzaam

Waarschuw beheerder
Vraag: meer spellpower voor DK of intellect... heeft dat effect op de DK als je bijv frostspells uitvoert?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 januari 2009 om 11:38:
Vraag: meer spellpower voor DK of intellect... heeft dat effect op de DK als je bijv frostspells uitvoert?

Nee, attackpower zorgt voor meer spelldamage bij een DK.
Waarschuw beheerder
healing pally lvl 80

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op vrijdag 30 januari 2009 om 12:08:
Nee, attackpower zorgt voor meer spelldamage bij een DK.

heeft intellect nog enigszins nut voor critical strike met een spell zoals frost of is dit ook gekoppelt met agility bij DK?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 januari 2009 om 16:48:
heeft intellect nog enigszins nut voor critical strike met een spell zoals frost of is dit ook gekoppelt met agility bij DK?

volgens mij is intellect puur voor mana tok? kan me niet voorstellen dat je bij een DK intellect gaat stacken. dan ga je bij tank spec voor defense rating, stamina en bij dps crit, ap en hitrating

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cr4zyN3z op vrijdag 30 januari 2009 om 17:04:
volgens mij is intellect puur voor mana tok? kan me niet voorstellen dat je bij een DK intellect gaat stacken. dan ga je bij tank spec voor defense rating, stamina en bij dps crit, ap en hitrating

a

maar intellect staat tog gelijk aan agility voor critical strikes. dus voor warrior is bijv agility goed, maar voor mage intellect...? Laat staan dat DK van allebei wat heeft, vraag ik me af of die ook intellect nodig kan hebben.
Waarschuw beheerder
vergelijk een DK gewoon met een warrior en gebruik die stats str, stam, agil, ap, crit geen intellect man.

het is echt bedoeld voor casters al wijzigt het wel je spell critical chance. dit staat echter niet in verhouding met je base stats. in feite heb je intellect gewoon niet nodig. het is ook zonde van je andere stats.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben men moonkin zat :-/heel leuk constant top dps en pvp is ook echt lache maar na 1 miljard keer wrath en starfire spamme ben ik wel bored :P

dus nu ook maar lvl 80dk erbij en jongens jongens wat een lol. in pvp echt frost/unholly is de frikking bomb, in naxx 25 5k dps (onze main dk 6k) echt pfffff heerlijk en met men druid haal ik gewoon niet meer dan 4 tot 4.5 en dies full t7/7.5. dps wise blijf ik lekker dk ff een tijdje XD
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Painetration op zaterdag 31 januari 2009 om 19:36:
ik ben men moonkin zat :-/heel leuk constant top dps

Uitspraak van Painetration op zaterdag 31 januari 2009 om 19:36:
in naxx 25 5k dps (onze main dk 6k) echt pfffff heerlijk en met men druid haal ik gewoon niet meer dan 4 tot 4.5 en dies full t7/7.5.

wat klopt hier niet :/
Waarschuw beheerder
zoekt iemand nog een leuk account? :P heb het wel beetje gezien met dit spel... =P
full epic DK erop + 71 lock + 61 rogue :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zygor Guide FTW :respect: doe rustig aan en per dag toch nog lvltje :)
Waarschuw beheerder
Doe dan gewoon joana's of james' :roflol:
Waarschuw beheerder
Level 76 :bounce:

Ik sta te kijken van me zelf :)
Waarschuw beheerder
zygor guide is wel ingame wat ik ergens las.

zag hem ook wel staan op ftd
Waarschuw beheerder
Gister 3k quests completed, dus The Seeker title is binnen.. b)

Tevens Loremaster Eastern Kingdoms afgerond, dus nu alleen nog maar Kalimdor. Verwacht volgende week toch wel de Loremaster title binnen te hebben :D

Daarna is het tijd voor The Exhalted!

Iemand hier toevallig al Loremaster of The Exhalted??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ1984 op maandag 2 februari 2009 om 09:22:
Level 76 :bounce:

Ik sta te kijken van me zelf

Dat ben ik nu ok, kreeg een enorme boost van raid in dragonblight, waarbij ik een chest won van maarliefs 1800+ armor :P
Sommige xp points waren 5000, kan alleen eff niet op de naam van de raid komen, iig kwamen er in 1 ervan insekten voor...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op maandag 2 februari 2009 om 14:27:
Gister 3k quests completed, dus The Seeker title is binnen..

Verslaafde!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 14:28:
Dat ben ik nu ok, kreeg een enorme boost van raid in dragonblight, waarbij ik een chest won van maarliefs 1800+ armor
Sommige xp points waren 5000, kan alleen eff niet op de naam van de raid komen, iig kwamen er in 1 ervan insekten voor...

Zegt mij zo niks :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga al mijn goud aan mijn vriendje geven en mijn account blokken.

Bye bye my friend, it was a nice journey, but I'm gonna say goodbye to you forever :bye:

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op maandag 2 februari 2009 om 15:45:
Bye bye my friend, it was a nice journey, but I'm gonna say goodbye to you forever

hahahaha ja niet meer gelukt/geen zin meer gevonden om in te loggen.. de drempel was voor mij ook hoog maar het is me gelukt nog paar levels en dan kan ik weer gaan pvpen.

Waarschuw beheerder
wat is het verschil met PvP?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ1984 op maandag 2 februari 2009 om 15:21:

klinkt als Naxxramas.. wotlk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ1984 op maandag 2 februari 2009 om 15:56:
maar het is me gelukt nog paar levels en dan kan ik weer gaan pvpen.

:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cr4zyN3z op maandag 2 februari 2009 om 18:06:
:S

Wat is er ? Als die jongen dat leuk vindt laat hem, dit is nu echt zo'n voorbeeld van de Wow community die gewoon ook :S is. Niemand heeft respect meer voor elkaars speelstijl. Laat een noob een noob zijn, een raider een raider zijn en een pvper een pvper zijn, kortom gewoon iedereen in zijn waarde laten. Als je dat dom vindt laat ze, ieder zijn ding toch ? Dan hoeft zo'n :S te posten.

Trouwens pve is nu zo gescrewed dat de dikste noobs vol in de epics lopen. Bij mij op Sylvanas (niet dat ik actief meer speel) wordt echt alles gepuged, en ze clearen ook nog alles. Dus kom niet stoer doen met epic dit, die raid dat, want het is nu gewoon 1 dikke easy mode geworden. World of de War(Casual)Craft.

Sta maar eens 1e in 1 v/d arena rankings, en houd dat maar eens een tijdje vol. Dat vind ik pas een dikke achievement.
En voor dat soort spelers heb ik meer respect dan voor t7 7,5 strijders die alles op commando doen van hun raidleader en alle tactieken afkijken van inet etc, en dan afgeven op pvpers.

Voor de [Rauwe]Meef Pve = tegen computer en Pvp = tegen andere spelers.

Greetz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat snap ik ook nog wel...

maar waarom verkiest iemand de ene boven de andere?
argumentatie?
Waarschuw beheerder
Bye bye my friend, it was a nice journey, but I'm gonna say goodbye to you forever :bye:

Je komt toch wel terug, iedereen komt altijd terug :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 23:13:
Wat is er ? Als die jongen dat leuk vindt laat hem, dit is nu echt zo'n voorbeeld van de Wow community die gewoon ook is. Niemand heeft respect meer voor elkaars speelstijl. Laat een noob een noob zijn, een raider een raider zijn en een pvper een pvper zijn, kortom gewoon iedereen in zijn waarde laten. Als je dat dom vindt laat ze, ieder zijn ding toch ? Dan hoeft zo'n te posten.

Ik snap zijn probleem ook niet waarom die :S
Ik bedoel er zijn niet voor niks PVP servers en PVE servers.
PVP aspect is het enige dat ik leuk vind aan het hele fucking wow.

Sta maar eens 1e in 1 v/d arena rankings, en houd dat maar eens een tijdje vol. Dat vind ik pas een dikke achievement.
En voor dat soort spelers heb ik meer respect dan voor t7 7,5 strijders die alles op commando doen van hun raidleader en alle tactieken afkijken van inet etc, en dan afgeven op pvpers.

Amen!

Trouwens pve is nu zo gescrewed dat de dikste noobs vol in de epics lopen. Bij mij op Sylvanas (niet dat ik actief meer speel) wordt echt alles gepuged, en ze clearen ook nog alles. Dus kom niet stoer doen met epic dit, die raid dat, want het is nu gewoon 1 dikke easy mode geworden. World of de War(Casual)Craft.

dit hoor ik ook van heeeeel veel mensen!

Ach ja ieder zijn ding he ;-)

Uitspraak van Thomderanged op dinsdag 3 februari 2009 om 06:58:
Je komt toch wel terug, iedereen komt altijd terug

Precies ik dacht destijds dat ik ook niet meer zou terug komen... Heb toen 4 maanden niet meer gespeeld maar door verhalen van andere begon het toch iedere keer weer ter kriebelen dit moment 76 en begint weer te vervelen. Maar zoals eerder gezegd 80 komt in de buurt dus kan ik weer heerlijk pvpen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik doe niet eens de moeite om te stoppen met spelenG :D

Ik merk vanzelf wel wanneer ik er geen zin meer an heb.. voorlopig heb ik nog genoeg te doen ingame en genoeg alts te lvlen..

Gister ff een kleine start gemaakt met het grinden van Ravenholdt rep :s had ik beter niet kunnen doen.. dat gaat me een tyfusgrind worden (aka 5 rep per mob, ik zit nu op 3.2k/6k friendly, dus moet friendly en nog 12k van honored naar revered.. en dan van revered moet ik 21k rep grinde door het inleveren van Strong Junkboxes, 5 voor 75 rep..)

Booooooooring.. maar ja, je moet wat voor The Exhalted over hebben :D

Edit: het zijn 3000 mobs vanaf nu naar 11999/12000 honored, daar komen dan ook nog eens 1400 strong junkboxes bij die ik moet pickpocketen :o om vervolgens naar exhalted te gaan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat is er ? Als die jongen dat leuk vindt laat hem, dit is nu echt zo'n voorbeeld van de Wow community die gewoon ook :S

waar heb jij het nou weer ove mongool ik snapte het gewoon ff niet.. een paar levels en dan weer pvpen.. sowieso crap daar niet van, maar iedereen moet het zelf weten heb zelf ook flink gepvpt in TBC. Alleen in Wotlk heeft het totaal geen zin meer en is het zonde van je tijd. niet direct mensen veroordelen als je niet weet wat ik bedoel. kan mij het schelen denk je wat iemand doet in wow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 3 februari 2009 om 01:07:
maar waarom verkiest iemand de ene boven de andere?
argumentatie?

Daar valt niet tegen te argumenteren, dat is een discussie in een bodemloze put. Tis maar net wat je zelf leuk vind.
Ben zelf niet zo gek op pvp, ik ben meer een pve liefhebber. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cr4zyN3z op dinsdag 3 februari 2009 om 18:19:
Alleen in Wotlk heeft het totaal geen zin meer en is het zonde van je tijd. niet direct mensen veroordelen als je niet weet wat ik bedoel.

Nou ik zou het graag willen weten... die level 76 priest is mijn main namelijk ;-)

PVP heeft dus geen nut meer! Dan houd WoW toch voor een groot deel op! grinden vind ik geen zak aan en instances doet me niet veel! vond PVP in TBC echt monsterlijk en was de enige reden dat ik het bleef spelen. ja ieder zijn ding natuurlijk.

Maar ben wel benieuwd waarom PVP geen nut meer heeft. Lijkt me natuurlijk een beetje sterk want dan vervalt een groot gedeelte van de game.
Waarschuw beheerder
Ik ga al mijn goud aan mijn vriendje geven en mijn account blokken.

Je stopt pas voorgoed als je die 'delete' knop gebruikt hebt lieve schat ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op woensdag 4 februari 2009 om 09:27:
Je stopt pas voorgoed als je die 'delete' knop gebruikt hebt lieve schat

:roflol:

Dat zal ze wel niet doen ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJ1984 op woensdag 4 februari 2009 om 09:33:
Dat zal ze wel niet doen

Nope :rot: Want heb me alweer bedacht :roflol: Oh my god will it ever stop (heb nog niet gespeeld overigens)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op woensdag 4 februari 2009 om 09:49:
Nope Want heb me alweer bedacht

hahaha kut he vrienden die het ook spelen :P
Oh my god will it ever stop

:lol:
(heb nog niet gespeeld overigens)

Wanneer ga je weer een gokje wagen dan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ1984 op woensdag 4 februari 2009 om 09:12:
die level 76 priest is mijn main namelijk

Uitspraak van SJ1984 op woensdag 4 februari 2009 om 09:12:
Maar ben wel benieuwd waarom PVP geen nut meer heeft.

Sadistje´s ambush critted you for 10k

als je dan nog niet dood ben

Sadistje´s backstab critted you for 7k

wat ik probeer te zeggen is....de burst nu is gewoon abnormaal hoog (ja ook als je iets van 900 resilience heb) dat classes zoals priest dat het meer een one shot festijn is dan een beetje 'tactisch' pvp'en
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 4 februari 2009 om 11:09:
(ja ook als je iets van 900 resilience heb)

Damned zelfs dan nog :S
Word het dan niet eens tijd dat ze die kneut gaan aanpassen dan?

Uitspraak van Soul collector op woensdag 4 februari 2009 om 11:09:
Sadistje´s ambush critted you for 10k

Heb nu maar 13K Health :S