Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 127350x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P

Waarschuw beheerder
looool heb je dat filmpje van leeroy gezien? echt zoooo nep is allemaal in scene gezet en nog slecht ook.

Beetje jammet dat iedereen in wow de hele tijd leeroy loopt te spammen :S

Waarschuw beheerder
Ik heb het filmpje wel gezien, maar ik vond het niet supernep overkomen om eerlijk te zijn, zeker vanwege die mensen die de hele tijd tegen hem lopen te schreeuwen.

Waarschuw beheerder
met je maar eens goed kijken hoe hij de boel aggro't hij loopt namelijk over al die eieren heen :S en dat van die soulstone slaat helemaal nergens op.

ook schieten ze maatjes hem totaal niet te hulp ze healen niet en ze rennen allemaal maar een beetje rond.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 13:18:
Beetje jammet dat iedereen in wow de hele tijd leeroy loopt te spammen

ooh echt een hekel aan hebben.

Waarschuw beheerder
hoorde net van iemand dat in mijn realm de verhouding horde en alliance 75% (horde) tegen 25% (alliance) is

:/ vandaar dat ik bij elke quest zo'n 30x gekilled wordt

Waarschuw beheerder
Mja heb ik dus ook :( bij ons is de verhouding alliance-horde 2.4-1 als low lvl is questen bijna onmogelijk en al helemaal in tm en stv, alle zep's worden gecampt, alle ingangen van instance's worden gecampt zelfs in ah worden we regelmatig aangevallen door een zooi rogues.
Als je pvp flagged bent en ogrimmar uitloopt ben je gewoon dood.

Wel hebben we totaal geen wachtijd als we battleground's in willen :P

Waarschuw beheerder
hehe mijn vriend ging gister battleground doen en heb ff meegekeken. Echt gaaf is dat man! Alleen hij moest iets van 10 minuten wachten tot ie eindelijk naar binnen kon. Het was echt megadruk voor die instance man.

Ik wilde het ook nog doen sávonds, maar zat vast alleen op de wereld, een of andere lag. Iedereen in mijn guild (rond de 150 mensen of zo) was offline. En ik zat vast in darnassus. Niemand reageerde op mijn geschreeuw en er waren geen vendor mensen of andere personen. De boot kwam niet opdagen en mijn heartstone werkte niet. Het leek wel of ik was verbannen van de eastern kingdoms en niemand me meer wilde zien :/ Ik kon zelfs niet uitloggen tot tien uur.
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je nou een bepaalde lvl hebben om battlegrnd instance in te mogen?

Waarschuw beheerder
vanaf lvl 21 geloof ik

Waarschuw beheerder
Ok even een mededeling : IK word er SCHIJTZIEK van dat ik de laatste 2 dagen nauwelijks kan connecten :S en alles blijft haken als een mafketel.....grrr Blizzard

Waarschuw beheerder
:s denk dat het dan toch echt aan jou ligt, ik heb weinig problemen, blijf zelf online als de rest van de realm disconnected is :s

Waarschuw beheerder
Aan mij :O ?? Wij zitten toch niet op elkaar server :) Ik zit namelijk op Emerald Dream..(kutste server ooit) en tja daar heb ik nu eenmaal mijn mage gestationeerd staan :S en heb geen zin om ergens anders met die te beginnen (al kan het wel) ...teveel leuke guildies die rondlopen.
Waarschuw beheerder
donateur
maak een andere char aan voor als de server van jou down is :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Swaffelstaaf op woensdag 8 juni 2005 om 17:07:
Iets zegt me dat boselfje ook rood haar heeft en een prachtig wit huidje

Haha daar kan je wel eens gelijk in hebben :D

En battlegrounds op grote servers zijn kei druk jah, wij zitten op sylvanas met zeg maar standaard beetje zelfde groep die altijd vecht tegen de horde in astranaar, morgen ik ook nog battlegrounds :D

Waarschuw beheerder
[img width=558 height=490 cacheid=00091dc20019ca0ef804dbfb1a00c8eeb1]http://img.photobucket.com/albums/v120/KoNiG/newmount.jpg[/img]
:| Dit arrogant stuk lvl 24 rogue zit hier op de mooiste mount ooit : de Gryphon :@ grrr hij wil maar niet vertellen hoe hij er aan komt.

Waarschuw beheerder
Damn... Dat zo'n moun wil ik ook wel... Wist niet eens dat een lvl 24 een mount kon hebben.

Waarschuw beheerder
Ja, dat hadden wij daar allemaal :S ik heb gekeken naar zijn honour points :) maar hij had maar 1 HK gemaakt :S dus een reward kan het niet wezen.

Waarschuw beheerder
Whahahahah jonge die gryphon is een bug :D

Ik vloog vorige keer ook op een windrider (komt door lag) maar vloog het water in en toen crashde me wow :P

W00t ik heb 18640 CP in 1 dag hahahaha

Waarschuw beheerder
Hehe ja heb ik ook wel eens gehad, was echt debiel. :P

Trouwens nog aliance op dragonblight hier?

Waarschuw beheerder
wist niet dat er zoveel pf'ers WOW speelde. maarre zitten er nog mensen op bloodscalp hier ?

Waarschuw beheerder
Dit arrogant stuk lvl 24 rogue zit hier op de mooiste mount ooit : de Gryphon grrr hij wil maar niet vertellen hoe hij er aan komt.

Haha zo'n lag had ik een een keer met die Gryphon dingen, ik kon ze gewoon besturen als paarden, ik kon er alleen niet mee vliegen, waar ik dus achter kwam toen ik in het lava van Ironforge was gevallen. Maar ik werd er een paar seconden later uitgegooid en toen ik terugkwam was ik weer lekker verder aan het vliegen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja soms wordt het ook wel eens gekscherend World of Bugcraft genoemd ;)
Waarschuw beheerder
lvl 30 nightelf hunter op dragonblicht en een mage lvl 27
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
World of Bugcraft zal het zeker zijn inderdaad,

ga ik met de boot (waar vanaf theramore naar Menethil), is ineens de boot weg en vallen we in het water, moest toch niet gekker worden. Was nog een teringeind zwemmen naar de kust ook en dan heb je dat probleem dat je te weinig energie of zo meer hebt he, maar thank god heb ik Levitate en had ik toevallig nog 1 light feather in mijn tas zitten, dus ik heb maar over het water gelopen naar de bewoonde wereld. :p de rest die moest zwemmen verdronken een paar meter voor de kant haha
Waarschuw beheerder
ik kan maar geen goeie key krijgen om te registreren op de site.. iemand crackjes/key?

heb wel wat leuks in de ruil..

Waarschuw beheerder
zoals?

Waarschuw beheerder
Bij mij hielp het om niet via het spelletje zelf te registreren, maar via www.worldofwarcraft.com.
(weet niet wat het verschil is, maar bij de site lukte het wel en via het spelletje niet...
Waarschuw beheerder
nog mensen van Aszune server hier:? ennuh zijn er hier mensen die onyxia gekilld hebben? ben 10x gewiped met 36-40 man lvl 60. wij hebben het al toto 28% gekregen hopelijk gaat ie vanavond neer!!

Waarschuw beheerder
Onyxia is een zij :)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn siphon life is insta-cast geworden! /cheer

Waarschuw beheerder
ik kan maar geen goeie key krijgen om te registreren op de site.. iemand crackjes/key?

heb wel wat leuks in de ruil..

Lees maar even terug in dit topic.....
Er zijn genoeg illegale servers waarvoor je niet hoeft te betalen, maar die zijn niet te vergelijken met de "gewone" servers waarvoor je wel maandelijks moet betalen. Op de illegale servers heb je veel meer bugs, ontbreekt er van alles en er spelen niet veel mensen op.
Waarschuw beheerder
donateur
bah bah :/ 8) O:)
Waarschuw beheerder
donateur
:no:

WoW = :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 10 juni 2005 om 10:43:
wist niet dat er zoveel pf'ers WOW speelde. maarre zitten er nog mensen op bloodscalp hier ?

Ik. lvl 51 gnome warlock genaamd 'Ilsa'
Waarschuw beheerder
donateur
Zitten de Bloodscalp spelers in de guilds van GoT?
Waarschuw beheerder
zit er nog steeds niemand op Shadowsong ? :o

Waarschuw beheerder
4 uur achter elkaar Battlegrounds gedaan :| dit is zooo verslavend :D dat capture the flag B) en een flinke boost voor mijn HK wat vanmorgen 1HK was is nu 82HK
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Swaffelstaaf op zondag 12 juni 2005 om 20:25:
Zitten de Bloodscalp spelers in de guilds van GoT?

Lowlanders (orginele Alliance-GoT-guild) is een weekje geleden gestopt. Alle lowlvls zitten nu in Wrath of God, en alle 55+ zitten in Nesferatus.
Waarschuw beheerder
Mensen hier die ook lid zijn van Ravenblood (GoT guild) op Bloodscalp ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jan Jeremy op woensdag 15 juni 2005 om 10:53:

Neen, maar als ik weer begin ga ik daar wel heen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jan Jeremy op woensdag 15 juni 2005 om 10:53:

Hoe heet jij ingame?

Waarschuw beheerder
Van 1 HK naar 384 HK in 2 dagen :| B) Private Necrofear ... meeste killing blows altijd hehe dit voelt goed dat battlegrounds.
Waarschuw beheerder
hmm

20k honor er bij en maar 1 rang de lucht in :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op woensdag 15 juni 2005 om 15:06:

Voorheen heette ik "Kotzak" een Tauran Shaman.
Nu heb ik re-roll gedaan en ben ik "Khellendros" de Tauren Druid. :)

lvl-6 pas dus moet nog ff XP-en :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Boondock Saint op woensdag 15 juni 2005 om 19:45:
20k honor er bij en maar 1 rang de lucht in

20000 hk's en maar 1 rang?? kan nie kloppen denk.
Waarschuw beheerder
Sinds de battleground open is knallen de HK's omhoog voor alle spelers.

Waarschuw beheerder
gaat niet om de HK's maar om de CPS en dat heeft te maken met hoeveel schade je veroorzaakt hebt en welke lvl de tegenstander is...