Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 126674x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 18:37:

Dat wilde ik horen :D

-

Frost nova
Polymorph
[naam kwijt voor een spell waardoor je geen casting time meer hebt]
Pyroblast (boem)
Fireball
Ice bolt
Forst Nova
Polymorph
Evocation
Fireball
een paar Arcane explosions
misschien nog een free action potion onderwijl en/of een healing potion :P
end of story
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom polymorph er tussen??

Gaat alleen de regeneration van hun sneller van.
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Dip aap. Weet je wel waar dat een reactie op was ...

"Tjoperdetjop en mijn mage @the same lvl ownd jou "
Waarschuw beheerder
donateur
Zodat je genoeg tijd hebt voor evocation
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GuidoVanSanten op dinsdag 7 juni 2005 om 09:09:
Dip aap. Weet je wel waar dat een reactie op was ...

"Tjoperdetjop en mijn mage @the same lvl ownd jou "

ut was al laat he :)

Uitspraak van Swaffelstaaf op dinsdag 7 juni 2005 om 11:39:
Zodat je genoeg tijd hebt voor evocation

Ben pas lvl 31. Nog geen evocation dus.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 01:28:
Tjoperdetjop en mijn mage @the same lvl ownd jou

:bloos: excuses voor de domme reactie ..op dat tijdstip zat ik met een :bier: probleem..

Maar in ieder geval ;) je pala moet dan wel in mijn BUURT komen om mij "af te maken" he
Waarschuw beheerder
donateur
iig een jaar ja.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben pas lvl 31. Nog geen evocation dus.

Het sloeg toch ook niet op jou character..

btw moet je de polymorph ook niet 40 sec uit laten wachten maar net genoeg tot je voldoende mana hebt om af te maken, maar dat lijkt me logisch

Waarschuw beheerder
B) woehoe lvl 28 mage (ik) beats down a lvl 35 warrior :D
Waarschuw beheerder
Heb nu een lvl 13 hunter :P Ook wel lachen! Speelt heel anders dan een pala. Veel renne en je beestje alle dmg op zich laten nemen :P

Wel vet, maar redelijk moeilijk.

owja

Server STORMRAGE

PALA = djsonicx
Hunter = Gonx
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Swaffelstaaf op dinsdag 7 juni 2005 om 18:10:
Het sloeg toch ook niet op jou character..

btw moet je de polymorph ook niet 40 sec uit laten wachten maar net genoeg tot je voldoende mana hebt om af te maken, maar dat lijkt me logisch

weet ik dat het daar niet op sloeg. Maar dat was even een reactie van mij waarom ik niet wist waarom polymorph nodig was!
Waarschuw beheerder
donateur
Aah oke, naja vandaar dus, en je hebt verder wel gelijk wat betreft die regeneration, maar het gaat er gewoon even om dat je mana weer terugkomt, zodra dat weer op acceptabel niveau is gelijk weer aanvallen.

Waarschuw beheerder
Polymorph is handig voor mobs en niet voor duals...je vijand regenereert health ontzettend snel bij :/ gebruik dan instant attacks.
Waarschuw beheerder
donateur
Als je mana (bijna) op is wat doe je dan?
Frost nova geeft je niet voldoende tijd voor evocation
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik las van de week in de PU een stukje over dat je een 'huurmoordenaar' kan inhuren voor dit spel. Als je iemand niet mag moet je zijn naam, level en de realm doorgeven en dan komt er een horde/alliance om het poppetje een paar keer te killen. Er wordt een filmpje van gemaakt en dat krijg je dan via de mail toegestuurd of zoiets.

Weet iemand toevallig het emailadres? of de naam van dat bedrijf?(wil ff iemand pesten :p) Het stond niet in het tijdschrift namelijk

Waarschuw beheerder
poly werkt ontiegelijk goed, en is nog niet als stun genurfed dus je kan het over doen, laag op hp poly vijand regen wat mana en hp.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja poly werkt ook heel goed, je moet zn sheep-form alleen niet al te lang laten duren wegens bekende redenen :)
Waarschuw beheerder
is iedere woensdag ochtend aapje ;)

battle ground :respect:

eindelijk alliance terug pakken

ratioe op onze server is 1 horde tegen 3 alliance :|

Waarschuw beheerder
Is iedereen hier die patch aan het downloaden :/ pff hij staat al 5 min. op 0% :S

Waarschuw beheerder
Oh heerlijk een nieuwe patch!! Dan is waarschijnlijk dat tailoring ook weer gemaakt :D

Waarschuw beheerder
Ik heb een
Human Priest (lvl 46)
Human Paladin (lvl 6)
Gnome Warlock (lvl 5)
Gnome Mage (lvl 5)
Night Elf Warrior (lvl 10)

..en inmiddels ook een gnome rogue, wat zijn die rogues cool zeg met hun pocket ding. Lekker makkelijk aan je geld komen :p
Waarschuw beheerder
was da voor een kutbende daar bij blizzard man, 11.00 zeiden ze en het is nu al verdomme half 1:@

Waarschuw beheerder
heb de patch al geinstalleerd maar kan nu niet op de server :$

Heb een lvl 39 paladin en lvl 14 rouge op skullcrusher server

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swaffelstaaf op woensdag 8 juni 2005 om 10:16:

:gaap: mana agate gebruiken :)

Waarschuw beheerder
the realm list werk niet :$

Waarschuw beheerder

...of rennen :9 (hangt af van de situatie natuurlijk)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 12:44:
...of rennen (hangt af van de situatie natuurlijk)

Nou een mage hoeft niet echt te rennen he :O ..k'bedoel wij beginnen op afstand en proberen die etters op afstand te houden, mocht er toch zo'n grapjas zijn die toch op je afkomt gerend heb je verschillende optie's
-of je neemt de gok en blinkt snel achter hem en valt weer verder aan
-of je rent weg :) en diegene raakt je 1x aan en verliest vette snelheid omdat je frostshield altijd zo'n "sucker" afremt.
-:P of je gebruikt je instant mana steentje :) en vecht als een echte held verder

Waarschuw beheerder
kijk dat soort dingen hebben priests niet. Als eenmaal mijn mana op is en ik sta voor een horde dan kan ik beter rennen en hopen dat ie niet achter me aankomt
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ach, las je geen mana meer hebt zul je met blink niet ver meer komen.

Overigens maak je wel een punt met mana agate, dat was me even helemaal ontschoten (al een maand niet meer gespeeld ofzo :().

Mages hadden best veel power, jammer dat dingen als frost nova enzo verandert zijn, eerste keer 100%, 2de keer 50%, 3de 25% 4de immunity als ik het wel heb :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bij polymorph is dat ook als het goed is dat ze op een gegeven moment imune ervoor worden!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja klopt, er was zelf nog een spell maar ik weet even niet meer welke. Het waren er 3 in totaal geloof ik

Frost Nova
Polymorph
en ?
Waarschuw beheerder
donateur
die derde zou ik zo ook niet weten!
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm naja, kan ook al niet op wow-europe komen om te kijken, maakt verder ook niet uit :P

Waarschuw beheerder
Godvert...heb ik net bij dat afzetterige AH 2 parels van elk 1G gekocht om mijn B) übermooie en handige robe te maken :S valt de server weg :@ verdomme :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik heb nu een prachtige Human Paladin lvl 24 met rood haar en een prachtig wit huidje :) Server waar ik op ben te vinden is Sylvanas (gb) met de nickname Alakuial.

Ben er eigenlijk iedere vrije minuut te vinden maar moet nu eerst die patch downloaden zucht en dat duurt zo lang!

Elfje
Waarschuw beheerder
donateur
Iets zegt me dat boselfje ook rood haar heeft en een prachtig wit huidje ;)

Waarschuw beheerder
Geen idee om een PF guild te beginnen op dezelfde server met dezelfde Chars ??

Waarschuw beheerder
Zit ik in the middle of a raid :S wordt ik van de server afgeknikkert en erop komen duurt uren :S

/cry
/mad

Waarschuw beheerder
nauw dat kunnen we de rest van de dag wel vergeten eerrst constante lag, en dan kan je niet meer inloggen :S

Waarschuw beheerder
Ben nu een scout met mn lvl 21 hunter :D

Een hunter spelen is wel verslavend btw :vaag:

Waarschuw beheerder
Vindt je ?? :P T lijkt wel pokémon met dat verzorgen van je beestje en hem laten aanvallen :9

Waarschuw beheerder
Best wel handig van die nieuwe patch dat je nu ook het leven van een pet erbij ziet staan, als healer kom je er altijd te laat achter dat die beesten moeten worden gehealed. En de wands zijn beter geworden (y)

Waarschuw beheerder
Ja ik heb nu een prachtige Human Paladin lvl 24 met rood haar en een prachtig wit huidje Server waar ik op ben te vinden is Sylvanas (gb) met de nickname Alakuial.

Ben er eigenlijk iedere vrije minuut te vinden maar moet nu eerst die patch downloaden zucht en dat duurt zo lang!

Elfje

Hey ik speel ook op Sylvanas! Ik ben een lvl 39 gnome mage genaamd Hephaestus.

Waarschuw beheerder
Niet alleen de pets, maar de mogelijkheid om sneller te lopen etc :) en trouwens, ben best wel gehecht aan harry (mijn pet) :$

Waarschuw beheerder
w00t ik heb me epic paardje en hij is echt vet vooral die paarse rook :D
Denk dat undead toch wel de vetste epic hebben.
Van de week pvp tournooi gewonnen in guild :D maar der waren geen warriors dus eitje :D

wat vinden de mensen trouwens van bg? vind het tot nu toe wel cool.

lvl 60 undead rogue @ twilighthammer
lvl 33 undead warlock @ twilighthammer

Waarschuw beheerder
ben best wel gehecht aan harry (mijn pet)

Harry :) De meesten in mijn realm hebben hun pet Leeroy genoemd :p