Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 132429x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P
Waarschuw beheerder
hihi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ook lullig :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Draaideurgladiator op maandag 11 augustus 2008 om 16:27:
Welke servers spelen jullie allemaal?

Frostwhisper, namen Fluxx en Bizarro.

Heb ook nog een verdwaalde paladin ergens anders, speel ik al eeuwen niet meer op
Waarschuw beheerder
ik speel(de) op Hellfire

maar ben gestopt omdat school over 2 weken weer begint en ik me altijd verplicht voel om mee te gaan raiden
en dat moet nie xD
Waarschuw beheerder
rppvp ravenholdt horde undead lock als main
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -TVB- op maandag 11 augustus 2008 om 20:07:
Ja maar je bent te verwend als je na WoW AOC gaat spele, iig dat had ik. Miste de questhelper, alle addons etc

kheb bijna 2,5 jaar wow gespeeld, dus zo verwend ben ik dan ook niet meer dat ik nog steeds AoC speel ;)

en questhelper??? die heb je met AoC niet nodig, want die zit er al standaard in :p

en de bugs, tja bekend verhaal.

maar vind wel dat addons een game kunnen verbetere/verzieken, zo gebruik de guild van me vriendin een of andere addon voor raids, zodat ze weten waar ze precies moeten staan in welke fase e.d

ik bedoel KOM OP!! het is al een simpele game, waar je net 1 hersencel voor nodig heb kwa besturing en dan moeten ze ook nog een addon zodat ze weten wanneer en waar ze moeten staan? moet dan echt alles voorgekauwd worden?

ik persoonlijk vind aan dingen zoals hierboven en bosskillers e.d geen reet aan, dat soort dingen verpesten de gameplay in mijn ogen
ik hou wel van het zelf ontdekken en zelf uitvinden wat nou de beste strat is om een boss down te krijgen
Waarschuw beheerder
Ik speel zelf op Eonar horde PVE, maar omdat eonar qua horde population nogal zuigt heb ik gererolled op de nieuwe server Blade's Edge. Echt mega, zo'n hele nieuwe server.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik speel op Quel'Thalas horde pve
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op dinsdag 12 augustus 2008 om 06:06:
ik persoonlijk vind aan dingen zoals hierboven en bosskillers e.d geen reet aan, dat soort dingen verpesten de gameplay in mijn ogen
ik hou wel van het zelf ontdekken en zelf uitvinden wat nou de beste strat is om een boss down te krijgen

PvP > PvE :P Iedere kwijlende cycloop kan sunwell halen door 1 knop te bashen..

Anyway, heb je wel es Tabula Rasa geprobeert? Vond ik echt een HELE toffe game, serieus dat had em kunne worden voor mij, maar wederom, extremely buggy, iedereen leavede omdat je echt soms hele levels moest grinden (duurde nogal erg lang) door gebugde quests :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thomderanged op dinsdag 12 augustus 2008 om 10:53:
Anyway, heb je wel es Tabula Rasa geprobeert?

nee eerlijk gezegt heb ik daar nog nooit van gehoord
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op dinsdag 12 augustus 2008 om 10:55:
nee eerlijk gezegt heb ik daar nog nooit van gehoord

Ik wel, maar lijkt mij nix..
Ik wacht wel op de relaise van Diablo 3 :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -TVB- op dinsdag 12 augustus 2008 om 11:53:
Ik wacht wel op de relaise van Diablo 3

maar diablo 3 word geen mmo ;)
Waarschuw beheerder
@Soul Collector

Tsjah het is maar hoe je het bekijkt
ik gebruikte die add ons ook en je hebt ze soms echt wel nodig

En als jullie dan gaan zeggen dat SWP met button bashen gehaald kan worden, dan liep nu iedereen wel in T6.

ik vind juist PvP dikke bende :P
WLs en rogues zijn veel te OP imo
en ik als mage zijnde ben een glass cannon die te makkelijk is neer te halen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Arteroot op dinsdag 12 augustus 2008 om 15:35:
ik gebruikte die add ons ook en je hebt ze soms echt wel nodig

denk je niet dat als ze echt nodig waren, dat blizz zelf niet een bepaalde soort van interface zou hebben gemaakt?
en je heb het niet nodig, het maakt het alleen makkelijker ;)
en al het gemak dient de mens natuurlijk
maar een game speel je toch voor een bepaalde uitdaging en niet om die uitdaging met 3rd party addons zo makkelijk mogelijk te maken zodat je gameplay wel erg saai word tijdens een bossfight

nou weet ik niet wat voor class jij speel
maar ik speel een rogue en mijn dps cycle is nie zo uitgebreid, maximaal 3/4 abilities (mutilate, slice and dice, rupture)
en als ik dan voor de rest op nix hoef te letten omdat me addon dat wel doet word het voor mij wel een erg saaie game

en zeg zelf een boss down krijgen op 'eigen kracht' geef toch veel meer voldoening
dan eerst uitgebreid op bosskillers kijken hoe je alles precies moet doen
en een addon die je helpt waar je moet gaan staan welke fase.

Uitspraak van MC Arteroot op dinsdag 12 augustus 2008 om 15:35:
dan liep nu iedereen wel in T6.

en iedereen in t6? nee dank je, ik vind dat tiers een bepaalde exclusiviteit moeten hebben
als waardering voor de 'hardcore' gamers, hetzelfde vind ik gelden voor pvp
alleen denkt blizz daar helaas anders over en willen die alles voor iedereen bereikbaar maken
want alleen zo hou je casual gamers tevreden natuurlijk, en we weten allemaal dat het grote geld zich bevind bij de casual gamer ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
We wachten allemaal op SC II anyways ;)

Eens kijken hoe WoW zich dan staande houdt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul collector op dinsdag 12 augustus 2008 om 17:08:
en je heb het niet nodig, het maakt het alleen makkelijker

Iemand zonder DBM is echt gedoemd ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thomderanged op dinsdag 12 augustus 2008 om 10:53:
PvP > PvE :P Iedere kwijlende cycloop kan sunwell halen door 1 knop te bashen..

Niet helemaal mee eens, endgame pve is wel degelijk moeilijk en de gasten met 1 hersencel die vallen toch snel genoeg door de mand door condstands de raid te wipen.

Maar moet zeggen dat t voor mij nu ook PVP>PVE is, vroeger wel hardcore pve geweest(pre tbc) en toen ook alles gecleared wat er te clearen viel, maar nu gestopt met pve puur omdat het zon groot deel van je sociaal leven opslokt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op dinsdag 12 augustus 2008 om 17:25:
Iemand zonder DBM is echt gedoemd ;)

DBM gebruik ik zelf niet, ik gebruik zelf bigwigs, zelfde principe alleen laat ie een vet cool deuntje horen als een boss down is ;)
is idd een hele handige addon, als die synchroon met de bossfight loopt, wat wel eens NIET het geval is en dat dan juist de hele raid wiped door een addon :p

maar die addon die me vriendin dus gebruik laat echt zien welke class waar moet gaan staan tijdens een bepaalde fase of attack bij een bossfight en dat vind ik persoonlijk iets te ver gaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul collector op dinsdag 12 augustus 2008 om 17:38:
maar die addon die me vriendin dus gebruik laat echt zien welke class waar moet gaan staan tijdens een bepaalde fase of attack bij een bossfight en dat vind ik persoonlijk iets te ver gaan

Precies. Lijkt me ook niet leuk. Dan ben je ook helemaal niet meer gemotiveerd lijkt mij..

Waarschuw beheerder
Kom hier niet vaak eh, maar ben weer begonnen met WoW en nu is mij een wonder geschied, ik heb een dik item gevonden, maar hoeveel is het waard, dat is de vraag:

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=1121
Feet of the Lynx

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:27:
Feet of the Lynx

die gaan op mijn server voor 150G
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 23:30:
die gaan op mijn server voor 150G

:lol:

200-250 G imo;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Endarrien op dinsdag 12 augustus 2008 om 17:25:
Maar moet zeggen dat t voor mij nu ook PVP>PVE is, vroeger wel hardcore pve geweest(pre tbc) en toen ook alles gecleared wat er te clearen viel, maar nu gestopt met pve puur omdat het zon groot deel van je sociaal leven opslokt

Same, was bij 4 horsemen in naxx met mn warrior (fury dps ^^) Was toen trouwens wel echt TE cool allemaal, wow enzo..

Maar idd, dat 4-5 dagen per week raiden is echt te veel geworden, moeten spelen vind ik iets te ver gaan nu, speel hoogstends een uurtje ofzo per dag als ik er zin in heb :P Zowiezo is WoW niet meer echt wat het was voor mij, te veel uitgemolken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Endarrien op woensdag 13 augustus 2008 om 00:11:
200-250 G imo

jij zit ook vast niet op mijn server, of wel soms :flower:

Waarschuw beheerder
moah, als ik er 200g voor vang mag hij pleite,
Ben nu lvl 25 dus kan voor dat bedrag leuke gear kopen en een kodo straks als ik lvl 30 ben.

T is iig wel een vrij gewilt ding, ik hoop een gek tegen het lijf te lopen die er 700g voor bied ofzo :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 07:11:
Ben nu lvl 25 dus kan voor dat bedrag leuke gear kopen en een kodo straks als ik lvl 30 ben.

beetje zonde van je goud om gelijk 'leuke'gear voor dat lvl te kopen imo
je verandert toch snel van gear tijdens het lvlen, en het lvlen gaat ook nog eens rete snel.
je zou het goud beter kunnen gebruiken voor het lvlen van je proffession denk ik dan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 13 augustus 2008 om 07:31:
beetje zonde van je goud om gelijk 'leuke'gear voor dat lvl te kopen imo
je verandert toch snel van gear tijdens het lvlen, en het lvlen gaat ook nog eens rete snel.
je zou het goud beter kunnen gebruiken voor het lvlen van je proffession denk ik dan...

Moah, ik kan niet eeuwig in deze gear blijven lopen, dus kan ik op lvl 30 weer iets nieuwers kopen waar ik me niet voor hoef te schamen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 07:40:
Moah, ik kan niet eeuwig in deze gear blijven lopen, dus kan ik op lvl 30 weer iets nieuwers kopen waar ik me niet voor hoef te schamen.

schamen, voor je lvling gear?? moet niet gekker worden ;)
maar wel beetje zonde opzich, mooi stukje gear kopen op lvl 30
en dan doe je SM en scoor je gelijk een betere item gratis en voor nix ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 13 augustus 2008 om 07:47:
schamen, voor je lvling gear?? moet niet gekker worden ;)
maar wel beetje zonde opzich, mooi stukje gear kopen op lvl 30
en dan doe je SM en scoor je gelijk een betere item gratis en voor nix ;)

Ook in mn lvling gear wil ik goed naar voren komen, en ik speel regelmatig een BG, dus een beetje gear kan geen kwaad
Waarschuw beheerder
Dat soort gear is puur voor twinks bedoelt en als je aan het levelen ben gewoon zonde om te kopen zoals al eerder aangegeven:P
Gewoon lekker sparen dan heb je straks op level 60 ook meteen je epic mount;) Die kost 600g ofzo als ik het me goed herinner. En als je dan van lvl 60 t/m 70 ook lekker door blijft sparen dan kan je ook meteen een flying mount halen op level 70 wat ook weer 900g kost tenzij je een druid bent die krijgt het voor niks:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Radiance op woensdag 13 augustus 2008 om 10:22:
Dat soort gear is puur voor twinks bedoelt en als je aan het levelen ben gewoon zonde om te kopen zoals al eerder aangegeven:P

Ok, rewind...

Ik heb die Feet of the Lynx gevonden, dus ik ga hem juist verkopen ;)
Waarschuw beheerder
Ja die zin klopte niet helemaal als ik hem zo terug lees haha:P
Ik doelde meer op deze zin:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 07:11:

met het kodo stukje weggelaten:P

en:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 07:40:

:D

Maar speel vooral zoals je zelf wilt natuurlijk:D
Het is een blijft maar een spelletje:P

Waarschuw beheerder
bedoel dus dat ik mn gear tegen lvl 30 aan even iets ga vernieuwen, zodat ik weer een aantal levels mee kan.... Word ook niets geen probleem als er iemand is die ziek veel wil betalen voor die Feet of the lynx...

Hoor uitschieters naar 700gold, dus 200 zou ik er zeker voor kunnen krijgen, dan zijn mn goudzorgen totaan lvl 50 wel voorbij :cheer:
Waarschuw beheerder
Gast het is echt nutteloos om gear te kopen tijdens het levelen, op mn hunter had ik mn level 18 bow replaced op level 58 en ik levelde echt snel :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thomderanged op woensdag 13 augustus 2008 om 11:03:
Gast het is echt nutteloos om gear te kopen tijdens het levelen, op mn hunter had ik mn level 18 bow replaced op level 58 en ik levelde echt snel :P

Gast, ik speel BGs, en tegen die twinks wil je op lvl 29 echt niet met een lvl 15 mace aankomen ;)
Waarschuw beheerder
Snap die twinks trouwens echt voor geen meter:/
Als je wilt twinken ga dan op lvl 49 twinken:)
Dan hebben je talents teminste een beetje nut en dan kan je zieke enchants op je gear zetten.
Ik heb een tijdje getwinkt op level 49 en was opzich wel leuk:P Alle goeie gear uit Mara, Ulda, ZF quest items die je ergens pas rond 55 hoort te hebben 1x executioneer op me wapen en 1x moongose:P
Op me legs had ik 50AP en zoveel crit epic LW enchant:P BoE legs kopen en vervolgens door een lvl 60 erop laten zetten. Dan own je als enha shammy echt alles en iedereen:P Executioneer is zoizo wel ziek op dat level want niemand houd nog armor over als ie proct:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 11:06:
Gast, ik speel BGs, en tegen die twinks wil je op lvl 29 echt niet met een lvl 15 mace aankomen

bg's tijden het lvlen is leuk voor het tijdverdrijf meer niet, en als je twinks nie kan uit staan, kan je de bg's beter links laten liggen tijdens het lvlen
het levert je haast nix op kwa honor ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 13 augustus 2008 om 11:20:
bg's tijden het lvlen is leuk voor het tijdverdrijf meer niet

WAt is dat nu voor een onzin of snap ik het nu niet. Je honer en je batches blijf je toch gewoon behouden waardoor je straks een leuke outfit kan halen dus tijdverdrijf is het dus niet dacht ik zo.. scheelt je straks op latere level wat tijd..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 13 augustus 2008 om 11:20:
bg's tijden het lvlen is leuk voor het tijdverdrijf meer niet, en als je twinks nie kan uit staan, kan je de bg's beter links laten liggen tijdens het lvlen
het levert je haast nix op kwa honor ook

Oh ik kan die twinks wel uitstaan hoor, moeten ze zelf weten...
Toch vind ik het leuk om zo nu en dan eentje te killen...
Maar dat zou wel aan mij liggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ1984 op woensdag 13 augustus 2008 om 11:25:
WAt is dat nu voor een onzin of snap ik het nu niet. Je honer en je batches blijf je toch gewoon behouden waardoor je straks een leuke outfit kan halen dus tijdverdrijf is het dus niet dacht ik zo.. scheelt je straks op latere level wat tijd..

de honor die je krijg op 29, 39, 49 valt bijna in het niet in vergelijking met die op 70
dus voor honor te sparen hoef je het niet echt te doen
de marks zijn altijd mooi mee genomen idd

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 11:26:
Toch vind ik het leuk om zo nu en dan eentje te killen...

twink kille is altijd leuk, alleen al omdat ze zich zo goed vinden :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 13 augustus 2008 om 11:45:
twink kille is altijd leuk, alleen al omdat ze zich zo goed vinden :p

Mn ogen beginnen altijd een beetje te glinsteren als ik zo'n "Angry german kid-twink" richting de spirit gestuurd heb :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Radiance op woensdag 13 augustus 2008 om 10:22:
tenzij je een druid bent die krijgt het voor niks

/wave 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 13 augustus 2008 om 11:45:
de honor die je krijg op 29, 39, 49 valt bijna in het niet in vergelijking met die op 70
dus voor honor te sparen hoef je het niet echt te doen
de marks zijn altijd mooi mee genomen idd

Kijk dat wist ik niet.. heb maar 1 character die is level 58 vandaar...
Geen BG's meer voor mij de komende tijd ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ1984 op woensdag 13 augustus 2008 om 12:34:
Kijk dat wist ik niet.. heb maar 1 character die is level 58 vandaar...

AV ftw dan maar he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ1984 op woensdag 13 augustus 2008 om 12:37:
Het hele wow is te verslavend :P

Tell me bout it,

Was weer begonnen om zo af en toe ff potje te spelen....

Zit nu in 1 week alweer op lvl 25, en dan heb ik een 40uurs baan, en weekenden waarin ik zga de hele dag pleite ben.

Tis gewoon zoooo lekker om 's avonds na je werk lekker op de bank neer te ploffen met je laptopje, WoW en wat te drinken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 13:21:
Tell me bout it,

Was weer begonnen om zo af en toe ff potje te spelen....

Zit nu in 1 week alweer op lvl 25, en dan heb ik een 40uurs baan, en weekenden waarin ik zga de hele dag pleite ben.

Tis gewoon zoooo lekker om 's avonds na je werk lekker op de bank neer te ploffen met je laptopje, WoW en wat te drinken.

haha ik zit met het zelfde werk 40 uur in de week en heb daarnaast ook nog een lieve vriendin die zo nu en dan nog een beetje aandacht wil :P maar ja dan beginnen maatjes ook ineens te spelen en vragen van alles ja dan wil je toch even inloggen ach vast wel bekend bij jullie allen :P

Waarschuw beheerder
Mijn vriendin woont +/- 50km verderop, dus ff lekker tegen mekaar aankruipen 's avonds is geen doen. Anders had ik daar uiteraard veel liever aandacht aan besteed :p

Nog 'n paar uurtjes en dan kan ik kijken wat m'n Feet of the Lynx tot nu toe heeft opgeleverd :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJ1984 op woensdag 13 augustus 2008 om 13:28:
ook nog een lieve vriendin die zo nu en dan nog een beetje aandacht wil

Mijn vriend doet dat idd ook fout ;) Wow voor zijn vriendin. Slacker. :[