Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 125893x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P
Artiest De-Tox
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2007 om 13:23:
Lompe ik verwijder per ongeluk een lv 70 Nightelf Warlock :roflol:

Das knap!
Nightelf warlock bestaat nie eens ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2007 om 13:23:
Lompe ik verwijder per ongeluk een lv 70 Nightelf Warlock

Helemaal vaag...je moet delete intypen om een car te verwijderen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2007 om 13:13:
precies wat ik nodig heb voor de S1 Shanker

Spawnd die eikel nu volgende week in SW/Org die S1 verkoopt of pas over 2 weken met S3 seizon ? -.-
Waarschuw beheerder
Over 2 weken volgens mij pas :)

Anyway, gisteren Red Riding Nether Ray geclaimed! :D
Heerlijk beestje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben uitgespeeld! vind geen reet meer aan, vrij saai nadat je level 70 heb behaald, word je constant aangewezen met groepen te gaan spelen. heb niet zo zin in 3 uur lang te gaan questen, laat staan te wachten tot er een groep compleet is.

Heb betere dingen te doen!

Waarschuw beheerder
Wachten schiet niet op nee :rot:

Waarschuw beheerder
pcies, ook die rules sucken. Kzat eerst in een guild, waar we dus raids mee deden. mochten we nix looten wasw voor de guildbank, wtf is dat voor bullshit. Xp pionts waren 35xp per keer, geen geld, nix noppes nada. net zoiets je iemand helpt met een q omdat je veel hoger bent en constant loopt te janken als je dure shit loot, om er zelf dus ook wat beter van te worden. want je doet niet voor spek en bonen mee. veel van die sjappies met veel te grote capsones, denken alles btr te weten. nee dank je, vind richting geldklopperij gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 19:07:
laat staan te wachten tot er een groep compleet is.

Daar heb ik ook zo'n hekel aan he..
Ik bereid mezelf voor om bijvoorbeeld een heroicje te pakken (wat nou btw ook niet meer te doen is, lekker honored nodig om heroic te kunnen doen ipv. revered... mooie noobs met hun quest items..)
Dan is de groep compleet, is er altijdddddd wel iemand die dit nog ff moet doen, of dat, of zus of zo... sta je een kwartier op te wachten...
'resummon plz'

Wou gistere black morass heroic ff doen.. groep compleet, iedereen gesummoned.. wij naar benede, trash killen.. blijft die mage maar weg.. bleek dat hij geeneens durnholde had gedaan (Y)
En voordat de mage er was (niet dat hij kon komen, maar goed) had die mooie rogue al met Medivh gepraat.. (Y)

Waarschuw beheerder
heb nooit problemen met hc's :o kga gewoon met me guild ^^
aangezien die harcore raiders toch in t5/t6 rondhuppelen, zijn we daar zo doorheen. echt relaxed nu ook die daily hc's en daily bg's <3

Heb met me destro specc in bg een rogue, warrior en warlock tegelijk geownt, omg da was heerlijk.

OMFG Shamans zijn best hard gebuffed, slaat helemaal nergens op ze waren al redelijk sterk

nee hoor, waren zulke mietjes.... Ik ben eerder over de piss over rogue's die zijn echt enorm gebuffed Oo en mages jaj, straks trainable iceblock, YAY arcane mages in arena, fuck die shit.
EN DAN PRAAT IK NOG NIET OVER HUNTERS.....

anyway, ik zal toch nooit me warlock wegdoen, al krijg ik nog 10 nerfs >.>
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ik 2 minuten moet wachten op iemand word ik al naar joh, of als ze dingen niet doen zoals het moet. Als het mijn group is trap ik ze er per direct uit :P

Waarschuw beheerder
mjah net was ik dus met een pug en moest er eentje schijten, naja best, komtie terug.....MOET EEN ANDERE SCHIJTEN ga dan gewoon op tzelfde moment :/ dus zei ga maar na de run schijten...en hij deed t nog ook ^^
Waarschuw beheerder
wordt een beetje schijtsimpel van mijn guild

ik ben de enige healer die klaar is voor Kara
heb ondertussen al 1461 bonus healing unbuffed en ben nog nooit in Kara geweest ><
Tanks hebben we wel maar die kunnen nog niet daverend tanken
Gelukkig hebben we genoeg DPS :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^^Dani^^ op zaterdag 17 november 2007 om 10:13:
Over 2 weken volgens mij pas :)

Anyway, gisteren Red Riding Nether Ray geclaimed! :D
Heerlijk beestje

Dankzij veranderingen raak ik veel minder snel oom, shaman ineens veel leuker te spelen, ik ga maar is spaaren voor s1, want vind arena niet zo veel aan do het nooit.

zo en zo eerste die blauwe pvp items vervangen, weg met die magere kwaliteit gear, op naar de 10k hp unbuffed. en 10k armor.
Waarschuw beheerder
Vandaag weer eens geraid met m`n enhancement shaman (gruul en magtheridon). Wat een verbetering!

M`n damage output is hard omhoog geschoten!
Had vandaag m`n t4 shoulders willen looten, maar rogue heeft ze gewonnen... Voor de raid werd gezegt "Jaa, als ze droppen zijn ze van jou!" .. dus ik blij dat ze droppen, komt er een rogue met meer DKP "I need them as well!".. krijgt hij ze.
Inspect ie me, met een whisper: "Oh, I see you have green shoulders.. If I knew that before I bidded, I would pass them to you. Sorry"

Verdomme! Volgende keer beter dan maar :S

Waarschuw beheerder
naja nu moet ik toegeven.....

ik heb ooit zo'n incident bij gruul gehad.....
blade dropte, en ik moest dat kreng hebben, komt er zo'n tyfus mage van: ja ik heb "de bringer of death" krijgt meneer hem...omdat HIJ en fokkin slacker is en neiteens revered bij cot word, laat staán exalted bij trallmar?
me reet zeg.
Waarschuw beheerder
Leuk is dat he.. "ja voor hem is het een grotere upgrade!" Ja hij heeft niet 100x Hero arcatraz hoeven doen voor iets.. hij zat lekker te questen..

Daarom ben ik blij dat ze bij ons hebben gezegd.. degene met de meeste dkp beslist of hij de items passed naar een minder gegearde.

Ik had laatst de grap dat iemand t5 shoulders pakt voor me neus weg omdat hij o.5 dkp meer had, en de week erna stopt hij met spelen..!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 16:42:
Heb met me destro specc in bg een rogue, warrior en warlock tegelijk geownt, omg da was heerlijk.

Screenshot or it didn’t happen.

En over dat loot-gebeuren in raids, ik ben ZO blij dat ik daar geen last meer van heb, ik speel gewoon BGs, en dan komt er sowieso een dag dat ik weer een epic op kan halen, nog leuker ook !

Waarschuw beheerder
Mjah heb er ook geen last meer van, soms nemen ze me mee ( ingrid in de raid voor spek en bonen >.> ) en dan is de loot free for all, en dan ist gewoon rollen.
Gister in Zul aman bracers gewonnen, maar dagger verloren :'( En Zul aman zuigt btw HARD.
Waarschuw beheerder
Zul Aman is moeilijk of?
ik heb er namelijk geen idee van :P

Waarschuw beheerder
ja die ene knakker, zul jin ofzo is wel best kut. en die 20minuten timer zuigt.
Artiest SMR
Waarschuw beheerder
tot nu toe is mijn ervaring met ZA wel lijp.
deze week 4x door bugs verneukt!!!
dag 1. taunt resist van tank=wipe (kan gebeuren) maar daarna!
bear boss reset helemaal en event (trap op mobs kille lalalala saai) raakt helemaal gebugt. na 2 uur maar wat kara gedaan te hebben meld een gm ja uhhh kut ovor je, ik fix t wel ff. dus wij terug en meld de gm ja iemand heeft invis gebruikt dan bugt bear:\
bear down lalala.
dag 2
akil'zon (geen tactics gelezen) we waren zo bij m. buffen pots gebruiken en gaan dan maar. @ vent STORM INCOMING!! erm what do we have to do? i dunno. OOOOOOH LIGHTNING!!!! it's so pretty :o IT HURTS AAAHHHH WIPE!.
Ok i'm gonna check tactics fast cuz this wont work XD. half uur later o we gotta move to the one that has lightning.
poging 2. @ vent AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH THE BIRDZ THEY BE HURTIN ME!!! erm erm smr nuke them down. NOOOZE THEY GET OUT OF RANGE AND GO BEHIND MEH!!! ok leave them then just nuke boss. Hmkey... STORM INCOMING!
ok move to the middle. POLIZ MOVE!!! DUDE MOVE!!!! oooooh lightning. OMG MOVE TO POLIZ. i'm dead. me2. me2. me2. me2. IR R ALIVEZZZ!!! NOOOOZE bubble is useless i'm dead :(. poliz why didnt you move. my timer said 10 seconds but he did storm @ 10sec. NO SHIT SHERLOCK we all move @ 10 sec slow fuck.
poging 3. ok buff up and get in. ok tank him in the middle. erm ivander wtf are you doin? OMG IVANDER IS STILL ON THE STAIRS. omg just wipe. NO! ok just nuke. i'm dead. me2. me2. me2.
poging 4. Ok this time dont fuck up dont be slow. ok lets move.
(storms gaan3 x goed vogeltjes geen probleem)
erm guys. WoW crashed.. (<-- tank) Fuck ok erm go bear form !! wipe...
ok well lets call it and come back tomorrow.

dag3 ....
Ok lets do this guys. hmkey whatever.
(event gestart kut vogeltjes en warriors )
OMG why are there 4 warriors and are the birds comin!! AAAHHH.
phew made it. WARRIORS INCOMING. OMG BIRDZ!! made it again :o
WTF they keep coming. ok all move away it's bugged.
staan nu ergens anders in ZA.
WTF i'm in combat. WTF BIRDZ!!! AHHHH WARRIORS! just tank and aoe.
AAAAHHH MORE WARRIORS! AAHHH BIRDZ! wtf fuck you blizz!!!
dit ging dus 2 uur lang door.... stuk of 100 warriors packs en zelfde aantal vogeltjes..

gisteren eindelijk akil'zon down sloeg echt nergens op hoeveel bugs we hadden (waren dr nog meer :\ )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
yep .. daar heeft Blizzard laatste tijd beetje veel last van he, dingen uitbrengen vol met bugs..

geloof dat sinds elke patch wel een paar grote bugs in zitten ..

We hebben nu trouwens al een maand dezelfde bug bij Maghteridon.
Als je de channelers aanvalt, en dan met z`n allen buiten de poort staat, despawnen ze niet meer, en blijft de gate dicht.

Ook het gezeur gehad dat de channelers uit t niks niet meer despawnden.. wel elke keer GM gecontact, maarja, meer dan een soft reset en zeggen "Working as intended" doen ze ook niet ..

Waarschuw beheerder
ergste bug is nog wel die mobs die op terrein stuk raken je overal raken en je kan ze nooit looten, dacht eerst dat het alleen nieuwe zones was maar nu een 49 warlock heb zie ik dat het overal zo is.

Voor zo een rijk bedrijf zijn ze best wel understaffed als het gaad om wow, tijd voor nieuwe textures fixes animations, nieuwe quest in ouwe zones zouw fijn zijn.

Waarschuw beheerder
Zijn er ook ;p als je een beetje oplet. Ben nu met mijn druid in Un'goro bezig en ze hebben bij die tauren in het zuiden 1 nieuwe quest ge-add :o

Waarschuw beheerder
za is saai :(

durotar duel ftw >.>
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ze dat fixen kunnen warriors ook niet meer tegen heuvels op chargen.
maarja ooit van walljumpen gehoord? doe maar heb je je loot zo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smR^ op woensdag 21 november 2007 om 04:01:
als ze dat fixen kunnen warriors ook niet meer tegen heuvels op chargen.

En dat zou wel erg schraal zijn ..

Daar moeten ze dan weer wel rekening mee houden tbh ..

Waarschuw beheerder
gister ff av en wsg te doen, maar er waaren toch een zooi arena geared allience aanwezig was niet leuk meer

moet maar weer me warlock gaan lvlen zit nu op 49, en met 2k health ken je toch niet geweldig pvpen, athans in groups doe ik het goed wegens random dots lol.

Waarschuw beheerder
Zoooooooo destro valt vies tegen in groupsituaties. 1vs1 WIN gegarandeerd :P vooral als Backlash 2x achter elkaar proct. Maaruh wordt het meer dan 1 tegenstander dan loop ik maar wat paniekerig rond. :( Misschien toch maar weer terug naar SL/SL skillmode :[

Waarschuw beheerder
hmm ik heb t juist in 1vs1 moeilijker dan sl/sl eerst, maar battleground= destro>all

gebruik je seduce goed, aoe stunn. oh en als je een felhuntertje van n sl/sl lock banished issie ook niet soul linked, misschien handig om te weten ^^

Waarschuw beheerder
:[ Mevrouw speel al wat langer warlock dan u, dat van soul link wist ik al.
Merk wel dat de meeste meteen voor mijn succubus gaan ipv. wat ergens slim is ...en ook weer dom. In die 5-6sec. kan ik weer nuken maar ben weer een belangrijke CC kwijt. En AoE stun loopt nog niet zo vloeiend bij moi :( misschien maar eens wat met de muis stellingen kloten.

Waarschuw beheerder
Warlock vs Hydross the Unstable

http://files.filefront.com/Hydrosswmv/;9086416;/fileinfo.html

Warlock 1 - Hydross 0

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 16:50:
Voor zo een rijk bedrijf zijn ze best wel understaffed als het gaad om wow, tijd voor nieuwe textures fixes animations, nieuwe quest in ouwe zones zouw fijn zijn.

Zou er ooit nog een vervolg op dit spel komen na Northrend, of zal blizzard dit spel nog tien jaar gaan uitmelken? Vind hem grafisch gezien steeds meer uit de tijd raken. Speel het al vet lang en nog altijd met plezier btw. Verder op die bugs na de patch hou je altijd maar kon idd wel minder, voor de rest vind ik blizzard wel goed bezig met de content zelf. Door de verbeteringen hebben ze er echt wel wat mooi's van gemaakt. Vergelijk maar met 2 jaar terug en de features die je nu hebt. En ze luisteren ook wel goed naar de mensen wat hun graag betur willen hebben. En doen er dan vaak ook wel wat mee alleen duurd het soms wat te lang dan ze wat doen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 16:42:
Oo en mages jaj, straks trainable iceblock, YAY arcane mages in arena, fuck die shit.

Zal tijd worden ken eindelijk dikke dot regen overleven en arcane mage in arena is cool vind ik. Ik join de 17/00/44 frost club niet. Ik speel altijd al arcane fire in arena. Maar ik speel ook voor plezier en niet het doel om hoge rating te halen wat wel noodzakelijk is om de goeie gear te halen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 november 2007 om 13:56:
En over dat loot-gebeuren in raids, ik ben ZO blij dat ik daar geen last meer van heb, ik speel gewoon BGs, en dan komt er sowieso een dag dat ik weer een epic op kan halen, nog leuker ook !

Same here.. door ploegen diensten is het voor mij moeilijk te raiden.
En ik vind pvp ook leuker vooral als je dikke bak resillence hebt, vet mooie gevechten gehad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 16:09:
Merk wel dat de meeste meteen voor mijn succubus gaan ipv. wat ergens slim is ...en ook weer dom. In die 5-6sec. kan ik weer nuken maar ben weer een belangrijke CC kwijt. En AoE stun loopt nog niet zo vloeiend bij moi

hmmm meeste van de tijd zien ze die niet, dus zou je toch 1 seduce moeten kunnen krijgen :o en als ie op je minion zit, fear.
Ik heb me destro shit nog niet gebind. word wel tijd zit ook vaak net te laat op me stunn :[

Waarschuw beheerder
World Of Warcraft FTW :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 18:13:
World Of Warcraft FTW

Yep..

<Blizzard stole my life>
Waarschuw beheerder
zet je succubus op afstand neer dus niet dat ze je volgt. en als ze je dan eindelijk aanvallen laat je sletje van van afstand komen. vaak hebben ze het dan te laat door en kun je ze met gemak even ownen.
Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Pff ook weer de laatste keer dat ik BG's instap met mijn affliction build. Wordt weer eens na 6 maanden ge-owned door rogue's en boomkins liek WTFAMAGAD !!!!oneeleven. Dan maar verder gaan met de op dit moment meest overpowerde class B) enhancement shaman. Alhoewel die van de troon wordt gestoten zodra patch 2.3.2 uitkomt :no: frostmages I WIN BUTTON introduced.
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 14:06:
Pff ook weer de laatste keer dat ik BG's instap met mijn affliction build. Wordt weer eens na 6 maanden ge-owned door rogue's en boomkins liek WTFAMAGAD !!!!oneeleven. Dan maar verder gaan met de op dit moment meest overpowerde class B) enhancement shaman. Alhoewel die van de troon wordt gestoten zodra patch 2.3.2 uitkomt :no: frostmages I WIN BUTTON introduced.

Reden waarom ik gestopt ben, Blizzard maakt WoW er niet leuker op.
Waarschuw beheerder
Nou na deze leuke spelldmg boost op healer pakt mijn holy pala toch ook een hoop classes in hoor..

meeste warrior / shamans / fire mages / rogues winnen niet meer van me in duel.
Waarschuw beheerder
Gisteraaf runnetje gedaan met wat vrienden, om nog een warlock en noob rogue uit onze guild eindelijk kz attuned te krijgen... priest verveelde zich zo erg tijdens black morass, dat hij boven mij stond in de dmg meter :P
healer boven de tank ftw!

Waarschuw beheerder
Blizz moet de Merciless Gladiator gear beschikbaar maken d.m.v. PVP tokens en honor points i.p.v. dat geshit in arena's. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen afhankelijk wil zijn van anderen om goede gear te krijgen.

( Ohja, en voor kerst ga ik en de guild Gruul's ass kicken ) Hij vroeg of we langs wilden komen voor de kerstdagen. Ik neem een 'can of whoop ass mee)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 03:27:
Ik neem een 'can of whoop ass mee

dit klinkt gnomerig :O :x
Waarschuw beheerder
Blizz moet de Merciless Gladiator gear beschikbaar maken d.m.v. PVP tokens en honor points i.p.v. dat geshit in arena's. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen afhankelijk wil zijn van anderen om goede gear te krijgen.

yeah right, de Gladiator is nog niet eens verkrijgbaar met honor en meneer wilt al gelijk Merciless. Naar mijn idee ben je veel meer afhankelijk van anderen in BG als in Arena. In Arena kies je tenminste zelf team samen, terwijl je in BG in een random groep gedumpt wordt. AB's met 9 priests, 1 resto druid en een resto shaman \ o /. Dat schiet lekker op wil je zeggen. Ok je kunt wel premades maken, maar dat wilt niet zeggen dat je automatisch wint . Net als in Arena.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
( Ohja, en voor kerst ga ik en de guild Gruul's ass kicken ) Hij vroeg of we langs wilden komen voor de kerstdagen. Ik neem een 'can of whoop ass mee)

Laat me raden, jij hebt een alliance gerolled?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr_Blackout op zondag 25 november 2007 om 08:41:
Net als in Arena

Mwah Arena zie ik meer als PvE, georganiseerd nuken healen en CC'n en daar krijg je dan ook de gear voor om in BG's te laten zien wat je kunt in je uppie. Mijn alliance shaman is nu ook 70. Gisterne buiten IF wat S1-S2 warriors ge-ownd in duels met mijn duffe greenies/blue's en 1 epic > Planar Edge. Maar goed kreeg wel een "can of whoop ass" van 2 Arcane mages waar ik dus duidelijk nog de HP voor mis om die klote PoM Pyro's/counterspell Arcane Missiles te overleven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 15:51:
Mwah Arena zie ik meer als PvE, georganiseerd nuken healen en CC'n en daar krijg je dan ook de gear voor om in BG's te laten zien wat je kunt in je uppie.

lol @ dat..

arena is ff wat meer skills voor nodig dan een beetje in een bg lantervanteren..

Waarschuw beheerder
Gister weer begonnen, niet meer kunnen stoppen :$
Waarschuw beheerder
Warrior met de IMBA intervene. Who needs sprint if you have intervene.

Intervene FTW