Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 124981x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mimi o:) op dinsdag 25 september 2007 om 22:57:
Zeg ik weet niet wie of welke organisatie zich hier nu weer mee bezig houd, maar houd even op met die internetaanpassingen op de site die ik bezoek! Ik heb hier niet veel zin in. Als je me iets wilt vertellen dan doe je dat maar persoonlijk!

Teveel geganked? duidelijk een gnoom met een trauma.. 8)

--
Nieuwe patch vandaag! Veel nieuwe gems en een aantal andere aanpassingen.. voor de patch notes zie:

http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=1320.0

Waarschuw beheerder
Nieuwe gems?

ik verdenk
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Agamaggan&n=Sudith
alt van een guild m8 van powerlvling service, daar staat nog 47 mij is al 51, ineens reageert die niet meer op guild chat pm's en hoor van mensen dat die niet meer engels en nederlands praat.

binnenkort maar ff reporten van account sharring, toch jamemr dat er ook hollanders zijn die van die kut services gebruik maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 11:22:
binnenkort maar ff reporten van account sharring, toch jamemr dat er ook hollanders zijn die van die kut services gebruik maken.

Er zijn er genoeg.. overal ter wereld. Schaamteloos zijn die mensen, zelfde als ebayers.

Maar goed, zodra ze op een server (mijn server iig) eenmaal bekend staan als ebayer of accountsharer, goldbuyer is het snel afgelopen met je reputatie en kan je nagenoeg "alleen" verder spelen want niets of niemand moet meer iets van je hebben.

Waarschuw beheerder
hmm +26 healing gem :lief:

Waarschuw beheerder
damn, is er dan ook een +14 damage gem ofzo, of +12-14 spel crit gem?

Waarschuw beheerder
ja geloof het wel +14 spell crit ofzo of spell dmg, heb er niet echt lang naar gekeken want ik wilde alleen die +heal hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Waggel 070# op woensdag 26 september 2007 om 13:01:
Maar goed, zodra ze op een server (mijn server iig) eenmaal bekend staan als ebayer of accountsharer, goldbuyer is het snel afgelopen met je reputatie en kan je nagenoeg "alleen" verder spelen want niets of niemand moet meer iets van je hebben.

En na een maand is iedereen ut vergeten.

Waarschuw beheerder
als je op die pagina kijkt zie je ook een 14 spelldamage gem ja

Waarschuw beheerder
ik wil crit :P
voor mij is spellcrit>>>>>>>>spelldamage
dat zie je ook wel op die shaman sets.

weer pvp item er bij, bijna genoeg voor 2 tuurlijk weer 100 honor tekort zucht, ow en wat vervelende wsg marks bah

Waarschuw beheerder
Deze patch roeleert echt zwaar. AFK'rs aanschijten ftw!

Waarschuw beheerder
ja gister 12k honor hehe, koste niet veel moeie vergelijken met eerst.
5yard and 2% crit op me shock spels erbij, 50+ resillence erbij 460hp erbij en -1% crit :(
Waarschuw beheerder
klopt idd lekker met da pvp report gedoe,.

maar ik snap 1 ding niet help effe,.

dus als men iemand die afk in pvp zit genoeg report in de pvp battle,. dan krijg tide een buff da die geen HH krijgt,.??

Als k t dus goed zie kan je iemand dus echt wel klote dan,. als je in een pre group zit,. en er loopt zo iemand dertusse die je nie aanstaat hoppa iedereen report die noob,. bats hij krijgt geen HH meer ?? of zie ik da fout zal da da nie zo snel gaan zo,.

Mer vind t wel goeie zet :)

en wa vind je accound sharring,. ? vriende ondermekaar maakt toch niks uit of wel,. ? vriend van me weet mijn WW voor als die een tank nodig heeft,. en ik die van hem voorals k zijn resto shammy nodig heb,. ^^
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ronnie King op donderdag 27 september 2007 om 18:38:
en wa vind je accound sharring,. ? vriende ondermekaar maakt toch niks uit of wel,. ? vriend van me weet mijn WW voor als die een tank nodig heeft,. en ik die van hem voorals k zijn resto shammy nodig heb,. ^^

:o

Report ban ban.
:P

Nee op die manier vind ik het gewoon moeten kunnen.

Waarschuw beheerder
wtf awmg bbq wewt lollersk8s Oo

ja......

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nosfera7u op vrijdag 28 september 2007 om 21:30:
Nog meer mensen hier die op de Outland Realm zitten ?

ja ik ,horde ;)

whisper je wel eens ingame..

Waarschuw beheerder
Troll ownage!

Waarschuw beheerder
wapen en cloack en lvl70 pvp trinket en dan heb ik alles wat ik kan kopen met honor.

en me arena points gaan naar http://www.wowhead.com/?item=33313
dat zal me eerste arena item worden ^^

heb nu dat AH shaman shield, draenie honor guard shield.

verschil is
+2112 armor
+3int
+27sta
+27res
+14spelld
-21spelcrit

Waarschuw beheerder
Sinds die fking patch constant graphic crashes gehad en mijn stabiele 90fps naar 30-5 fps gedaald :S WTF blizz ?
Waarschuw beheerder
donateur
er zitten weer redelijk wat bugs in ja.

Waarschuw beheerder
2x av gecrashed lol
yup graties bugs erbij

Waarschuw beheerder
ik dc als ik een instance inga >.>

Waarschuw beheerder
zo moet dat:

[img width=642 height=418]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DG3FCPOI.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
ja cker weten ik heb dat shit spel 3 jaar lang gespeeld en ben blij dat ik het niet meer speel het is gewoon een verslaving erger dan roken

er zijn zelfs mensen die hun vrienden laten stikken voor hun
"in-game-life"

dat is triest maar ja moet iedereen zelf weten ik probeer alleen het goede voorbeeld te geven!

groetuh!!

Waarschuw beheerder
Ik speel al ruim 2,5 jaar, en heb helemaal geen verslavings-problemen, dus het ligt meer aan jezelf dan aan dat ''shit spel''

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 september 2007 om 23:36:
hehe was met 12 days played 70 ^^

Get a life!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 17:16:
Get a life!!

Als ie met 12 dagen al 70 was dan heeft ie genoeg tijd over nu voor een life b)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 17:16:
Get a life!!

:lol:

is vrij normaal als je meerdere chars geleveled hebt..vind het nog vrij lang eigenlijk..

sukkeltje ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 18:00:
sukkeltje ..

relleng :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 18:00:
Get a life!!

Wat is een leven?

Waarschuw beheerder
doe gewoon het zelfde als mij heb je vanzelf weer een leven...

en.. dan weet je spontaan weer wat vrienden zijn als die je nog willen zien...:P

groetuh
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:10:

dus toen je nog WoW speelde had je geen leven? zegt meer over jou dan over WoW denk ik zo.

Waarschuw beheerder
donateur
heb genoeg vrienden en een vriendin .. het kan wel :/
Waarschuw beheerder
klot idd,. als je eenmaal,. een paar char's hebt weet je zo waar allemaal die quests enzo zitte,. oftwel,.je lvlt dan dubble zo snel als je eenmaal meer van de game afweet.... binne zoveel dage played lvl 70 is dan vrij normaal ,. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 23:01:
heb genoeg vrienden en een vriendin .. het kan wel

Same hier.. en ik sport er ook nog meerdere dagen in de week bij. Ik hecht teveel waarde aan mn social life, maar zie toch tijd om minimaal 1 uur per dag te gamen als zijn het maar mn dailies om 7 uur sochtends als mn vriendin naar dr werk gaat (moet zelf pas om 9 uur beginnen :) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee dat zegd meer over da spel dan over mij als ik zo in mijn vrienden groep rond kijk zie ik het nog steeds...

mensen die thuis blijve voor het spel in plaats van dat ze na school toe gaan....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 09:07:
nee dat zegd meer over da spel dan over mij als ik zo in mijn vrienden groep rond kijk zie ik het nog steeds...

mensen die thuis blijve voor het spel in plaats van dat ze na school toe gaan....

Het ligt toch echt aan jou en je vrienden.

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf geen leven daarom maar weer wow gaan spelen om de tijd op te vullen, niet andersom dus.

ken paar mensen die gewoon een sociaal leven leiden en wow spelen, dat houwd in baan+vriendin en nog wow kunnen spelen.

Ik heb nog zat tijd voor vrienden, toch echt veel belangrijker dan een spelletje ik raid ook niet dus zal nooit afspraak afzeggen want OMG ik kan naar MC Ofzo lol
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
At last
Level 70 ^^

nu gear en attunements halen
Waarschuw beheerder
Lol, dat is best sneu. Spijbelen etc om een spel te spelen.

Ik werk full time, en vind het leuk om wat avond uurtjes in raiding te besteden, maar werk en social live gaat toch echt voor alles.

Uitspraak van MC Arteroot op dinsdag 2 oktober 2007 om 14:26:
At last
Level 70 ^^

Gratz :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:10:

en.. dan weet je spontaan weer wat vrienden zijn als die je nog willen zien...

je klinkt net zo als van die mensen die 10 jaar hebben gerookt en nu "verlost" zijn :/

anyway ik speel dus ook wow en ik heb daarnaast ook gewoon tijd voor mijn vriend, vrienden school en sport.

dus:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 11:14:
Het ligt toch echt aan jou en je vrienden.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=427 height=428 cacheid=000e80c800294d29847f9d3a1a0208432d]http://img.photobucket.com/albums/v298/omgwtflolol/tier8kekejaja.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
spellhaste verminderd dat ook de % effect van +spell damage?

pvp cloack gehaald weer crit kwijt maja meer resillence en hp erbij

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Agamaggan&n=Yamanshaman
gaad lekker, alleen arena gear en betere pvp trinket nog te gaan.

damn elemental shaman zuigt in 2v2 3v3, gelukkig in 5v5 gaad die goed.

Waarschuw beheerder
ik moet toch wel toegeven dak teveel wow speel......vanaf april ben ik begonnen en heb nu 63days played.

maar goed net als roken, kan ik deze verslaving net zo goed combineren met een "social life" en werk etc.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
oldie

http://my1.photodump.com/DesKaye/sebspeakerwg2nv6.jpg