Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 124857x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P
Waarschuw beheerder
Hihi, ik durf niet te vechten as een man en verstop me steeds :gaap:

Zwak
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sahin[HkW] op maandag 10 september 2007 om 17:29:
Hihi, ik durf niet te vechten as een man en verstop me steeds :gaap:

Zwak

l2p

Waarschuw beheerder
en gene die rogue gay noemt speelt zeker een warlock easy mode haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sahin[HkW] op maandag 10 september 2007 om 20:12:
Zeg ik dan dat hij me verslaat, nee stfu

Nee, maar dat is wel zo.

Waarschuw beheerder
ey! niks tegen locks :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sahin[HkW] op maandag 10 september 2007 om 17:10:
Zegt alweer genoeg over rogues, tering gay class

Zovaak geganked dat je er een trauma aan over hebt gehouden? :)
Uitspraak van Sahin[HkW] op maandag 10 september 2007 om 17:29:
Hihi, ik durf niet te vechten as een man en verstop me steeds

Zwak

Hihi, ik durf niet te vechten as een man dus fear ik er maar een eind op los :x (no offence against locks tho ;P <3)

Waarschuw beheerder
beetje veel gespeeld op 1 dag meer als 1k goud verdiend, en iets van 30-50 quest gedaan pfff, en nog steeds niet klaar in Netherstrom, en dan moet ik nog naar shadowmoon, zoveel gespeeld en geen 1 goeie drop bah.
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sahin[HkW] op maandag 10 september 2007 om 17:10:
rogues, tering gay class

samen met paladin een van de weinige classes die weinig in hun eentje kunnen klaarmaken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 14:22:
De classes zijn niet meer wat het vroeger was.

En dat is zwaar jammer, elke class heeft een n00bspec zoals enhancement, demonology en beast mastery. En het maakt gewoon niet uit hoe slecht de speler ervan is toch maken ze je dood door de epix die ze meestal hebben , waar je tegenwoordig in een halve dag al 4 delen van kan hebben >.< . Echt jammer, hoewel het wel leuk is om met een bluegeared warlock er gewoon hard op los te beuken in pvp en toch 1ste staan :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nevz op dinsdag 11 september 2007 om 10:47:
samen met paladin een van de weinige classes die weinig in hun eentje kunnen klaarmaken

:roflol: haha wat denk je zelf vriend? zeker met het lvlen kun je veel meer gedaan krijgen juist door te stealthen en gebruik te maken van je saps / blinds / vanishes

Ik neem hierbij aan dat je of geen rogue gespeeld hebt, of niet skilled enough bent om een rogue te kunnen spelen :) :flower:

Waarschuw beheerder
dankzij me summons kan ik ook wat group quest doen.

rogue was heel goed, nu een stuk minder.

classes die veel zelf kunnen zijn warlocks, frost mage, shadowpriest, hunter, bubbleboy met heal gear/build, en een goed gegearde elemental shaman + zijn tank totum

eerst dus ff wat pvp gear gehaaled en pve ging van kut naar geweldig, vooral door het hebben van meer crit ging me mana veel minder snel omlaag, agro van 2 of meer geeft nog steeds problemen aangezien ik geen stun, fear, sheep, deathcoil heb en shocks mana vreeten.

btw waarom gaan warriors altijd op de Elemental shaman met shield af, komop ik heb bijna 8k armor en bijna 8k health lol ga is een cloth user aanvallen ^^ ok me bolts critten vaak(ongeveer 28% ) zowat 2sec cast dus maar 1k~1,2k damage maar 500dps~600dps (crit niet mee gerekend)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben slim, ik heb een Rogue EN Warlock.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 13:19:
btw waarom gaan warriors altijd op de Elemental shaman met shield af,

Omdat het ook meestal de Elemental Shamans zijn die de warriors afmaken :P dus proberen ze je voor te zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 11 september 2007 om 12:33:
Ik neem hierbij aan dat je of geen rogue gespeeld hebt, of niet skilled enough bent om een rogue te kunnen spelen :) :flower:

Ik had het ook btw over pvp want in pve zijn ze soms best fijn om erbij te hebben.
Ik ben indd niet skilled genoeg voor rogue, snap er niks van en vind dat die class ook werkelijk niks aan pvp toevoegt. Omdat ze niet echt bij de gevechten zijn in pvp maar gewoon in het duister wachten op aangevreten players.

Maar als rogues skilled zijn zijn ze echt niet leuk meer :P word je helemaal dood gestunlockt. Maar dit gebeurt echt maar zelden op onze server.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 11 september 2007 om 09:01:
Hihi, ik durf niet te vechten as een man dus fear ik er maar een eind op los (no offence against locks tho <3)

Joh ben geen lock, anders had ik dat over rogues nooit mogen zeggen :)

Maarja, mijn mening jwt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nevz op dinsdag 11 september 2007 om 16:04:
Ik had het ook btw over pvp want in pve zijn ze soms best fijn om erbij te hebben.
Ik ben indd niet skilled genoeg voor rogue, snap er niks van en vind dat die class ook werkelijk niks aan pvp toevoegt. Omdat ze niet echt bij de gevechten zijn in pvp maar gewoon in het duister wachten op aangevreten players.

Maar als rogues skilled zijn zijn ze echt niet leuk meer word je helemaal dood gestunlockt. Maar dit gebeurt echt maar zelden op onze server

Dat vind ik juist het mooie.. vooral in AV.. vaak in mn eentje wachten op een pad waar allies vaak langskomen richting horde. Hier pak je meeste honor zonder leachers die je kills willen stelen :)

Uitspraak van Sahin[HkW] op dinsdag 11 september 2007 om 17:56:
Joh ben geen lock, anders had ik dat over rogues nooit mogen zeggen

Maarja, mijn mening jwt

:respect: voor je mening :) iedereen heeft wel iets over een andere class dan zichzelf te zeggen, eindeloze discussie ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 11 september 2007 om 19:50:
iedereen heeft wel iets over een andere class dan zichzelf te zeggen, eindeloze discussie

True, ze moeten ff wat meer balance erin zetten. De eens te goed zonder goede gear en de andere hebt uber gear nodig ect.

Waarschuw beheerder
donateur
vanmiddag begonnen met shaman levelen , level 20 atm ^^ best fun zo'n shammy
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

:D
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
beetje treurig maargoed :D

Waarschuw beheerder
fuck the allience hahahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 17:27:
fuck the allience hahahahaha

Viel me op dat alle sukkels bij de alliance zitten idd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 17:41:
Viel me op dat alle sukkels bij de alliance zitten idd.

Waarschuw beheerder
ik ben van allience naar horde gegaan, was die kut kids zat
meeste speelde bubble boys

eerste wat me opviel is dat ik niet meer om de 5min een bericht krijg met plz 1gold plzz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 19:57:
eerste wat me opviel is dat ik niet meer om de 5min een bericht krijg met plz 1gold plzz

Speel ook liever horde ondanks dat me main alliance is. Maar dat zal wel aan je server liggen. Want ik krijg toch op allebei evenveel gezeik voor gold :)
Waarschuw beheerder
LOL, a friend of mine had a 60 paladin when the horde didn't have paladins. And i said: Fuck you you fucking Bubble-cocksucker,
Fucking Paladins.
:D

De meesterlijkste zinnen van een doorgedraaide dude :P
Waarschuw beheerder
mmm, onze guild begint gestaag te stijgen met onze raid inzetten. staan nu als 14de van de server genoteerd.

http://www.wowjutsu.com/eu/emeralddream/

Op wowjutsu.com kan je iedere raiding guild in wow bekijken. Duurt af en toe wel even voor ie geupdate is. Hebben zeker 1 maand op plaats 21 of zo gestaan omdat ie onze kill in SSc niet geregistreerd had.
Artiest SMR
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr_Blackout op donderdag 13 september 2007 om 03:41:
[Mr_Blackout] mmm, onze guild begint gestaag te stijgen met onze raid inzetten. staan nu als 14de van de server genoteerd.

http://www.wowjutsu.com/eu/emeralddream/

Op wowjutsu.com kan je iedere raiding guild in wow bekijken. Duurt af en toe wel even voor ie geupdate is. Hebben zeker 1 maand op plaats 21 of zo gestaan omdat ie onze kill in SSc niet geregistreerd had.

wowjutsu kan je niet van uitgaan.
het registreert niet je kills/progress maar welke members er loot van een boss hebben.
dus als je iemand in je guild hebt die al bt loot heeft staat je hele guild ineens een stuk hoger in de lijst.
mijn guild is zo casual als t maar kan. we raiden niet eens XD. maar toch schijnen we kara/gruul en meer gecleared te hebben

Waarschuw beheerder
Het is toch ook totaal niet belangrijk hoe ver jouw guild is in vergelijking met andere guilds ?
Waarschuw beheerder
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaahr

Waarschuw beheerder
Ik was ff vergeten dat ik was uitgelogd op de AH in stormwind >.>
kan je meuj iedereen afmaken zonder dat er guards bij je komen ^^

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Goudlokjebianca op zondag 16 september 2007 om 15:29:
Pala's zijn the bomb!!

bubble boy (f)

Waarschuw beheerder
I dont play no fucking homo alliance either..i dont play no fcking nightelfs and gnomes.Fucking orcs and undeads!!Fuck the alliance, fucking die you fucking emo cocksuckers!!

hahahaha
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens btw.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smR^ op maandag 17 september 2007 om 04:01:
helemaal mee eens btw.

:yes: m2 alleen moet er ff bloodelf bijgezet achter orc
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
troll ^^

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smR^ op maandag 17 september 2007 om 10:56:
troll ^^

mag ook :9 zolang het maar geen tauren is, ik zie echt nooit wat als ik ergens ben met zo'n koe :[

Waarschuw beheerder
echt he?! als hun een summon portal maken... JEZUS, je ziet dat ding haast niet met die dikke aarsch erin.
Nu moet ik wel zeggen dat male taurens wel schattig zijn :p

Waarschuw beheerder
ja wel schattig, zolang ze niet voor mn neus staan als ik wat wil zien :lol:
Waarschuw beheerder
Grappig dat er een WoW topic zit op PF :P

Zit er toevallig nog iemand op Stormscale - Alliance? Heb daar een NL guild en members zijn welkom.

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een nl guild op bloodscalp dus als er mensen zijn die horde spelen op bloodscalp en je wilt guild joinen /w propan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smR^ op maandag 17 september 2007 om 10:56:
troll ^^

Waarschuw beheerder
w00t
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=208 height=280 cacheid=000e737100292b8cf83bfda11a0204b5fd]http://www.regressionx.com/wow/Images/troll-shaman.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nokterian op maandag 17 september 2007 om 17:08:
http://www.wowhead.com/?talent=IV0rZbxZxx0tr0tAuqo

Mijn build btw,bevalt me erg goed,voor raiden/pvp/solo alle belangrijke dingen zitten erin

Nu moet ik nog meer crit,hit en spelldamage hebben om mn fire en shadow damage omhoog te gooien

das een lekkere destro pvp build

*ik ben 24-37-0 specced nu btw ;) *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nokterian op maandag 17 september 2007 om 17:08:
http://www.wowhead.com/?talent=IV0rZbxZxx0tr0tAuqo

Mijn build btw,bevalt me erg goed,voor raiden/pvp/solo alle belangrijke dingen zitten erin

Waarom 2/2 Soul Siphon en 1/3 Soul Leech ?

Als je zo diep in Destruction zit, is het zonde om geen 3/3 improved Searing Pain te nemen, vind ik dan.

ik ben 24-37-0 specced nu btw

Boring ;)
laatste aanpassing