Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 124154x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P
Waarschuw beheerder
donateur
Kun je met een mage nie toevallig bubble spell stealen :)

Waarschuw beheerder
mjah ik (demo lock) zit met een shadow priest. en normaal ist meestal een pala+ warrior, en die kan je makkelijk out of healing range kiten....maar met zo'n caster gaat dat wat moeilijker + het feit dat die lock ook kan fearen.

Waarschuw beheerder
Als je expansions als deze niets vind, dan moet je stoppen met MMORPG’s, aangezien het bij alle MMORPG’s zo is dat je gear/items na een expansion in principe niets meer waard zijn.

En hij komt pas in Q1 2008, tijd zat dus. ;)

Niet dat ik ‘m ga spelen, maar goed.
Waarschuw beheerder
Hoe zit dat nu precies met die Death Knight class? Je moet dus kennelijk eerst een char naar level 80 zien te lvlen en dan unlock je Death Knight.
Maar ik hoor overal andere dingen, de een zegt dat alleen Human en Undead races de Death Knight optie hebben. De andere zegt dat alleen Warriors de quest kunnen krijgen om Death Knight te unlocken...

Weet iemand hoe het precies zit?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb in het interview wat op blizcon is gedaan gelezen dat alle races de deathknight kunnen maken, als ze op level 80 een questline doen. Als je die questline hebt gedaan unlock je de mogelijkheid om een deathknight te maken.

Kan niet wachten..ben ik eindelijk van mijn paladin af en je hoeft dan ook niet van level 1 tot 80 te levelen want je begint met een deathknight op hogere level (Y)
Waarschuw beheerder
Aha ok, mooi dat de questline met elke class/race te starten is. Weet je toevallig ook op welk level de Death Knight begint?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HasjSNAke op maandag 6 augustus 2007 om 16:56:
Weet je toevallig ook op welk level de Death Knight begint?

55, 60 of 70, wordt nog over gepraat.
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij kunnen wel alle classes maar niet alle races death knight. iig dat had ik ergens gelezen.

Waarschuw beheerder
Het zou de grootste bullshit zijn als Night Elf/Dwarfs/Gnomes/Tauren en Trolls Deathknight zouden kunnen worden. In de lore en zelfs met een quest kun je zien dat de humans/orcs/undead en Belfs daar het meeste recht op hebben.

Oh en vergeet niet dat er binnenkort een nieuwe instance komt :) VOOR de addon! Zul'Aman (10 man instance met betere gear dan karazhan)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 18:43:
humans/orcs/undead en Belfs daar het meeste recht op hebben.

Kunnen ze alleen niet maken, 1 race aan alliance kant en 3 aan horde kant :)

Waarschuw beheerder
Gnomes en Tauren zijn zowiezo all out of the question omdat ze niet in The Light geloven en sterk geloof was nodig om je te bekeren tot de Lichking ..aldus de lore :P en kom op ...gnome deathknight ... Ik weet dat jij een gnome mage speel(de)t dus jij zal er wel voor zijn ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 18:17:
55, 60 of 70, wordt nog over gepraat.

ik heb gelezen dat ze beginnen in het nieuwe gebied, daar kun je pas op level 68/70 in toch?Beetje vaag als je deadknight dan op 50 begint :P maargoed we gaan het zien..alles wat hoger is dat 10 is mooi meegenomen..ik haat dat stuk levelen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 18:43:
Belfs daar het meeste recht op hebben.

:cheer: das mooi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 19:08:
Gnomes is zowiezo all out of the question

:@ /insult
Waarschuw beheerder
Gnome Death Knight, cooler wordt het niet hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 19:08:
Ik weet dat jij een gnome mage speel(de)t dus jij zal er wel voor zijn

haha ik speel idd gnome mage. Maar een gnome als death knight vind ik ook echt niet kunnen :).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 20:14:
Uitspraak van KoNiGII op maandag 6 augustus 2007 om 19:08:
Gnomes is zowiezo all out of the question

/insult

muhahahahaa

Waarschuw beheerder
donateur
/smell

Waarschuw beheerder
Discriminatie ! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Had je maar geen gnome moeten kiezen 8) :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarQ op dinsdag 7 augustus 2007 om 10:10:
Had je maar geen gnome moeten kiezen

Ik denk ik blijf in mn rol :p Ben irl ook formaat gnome :(. Voel me hier dan ook persoonlijk aangevallen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Laat je niet misleiden door de onschuldige uitstraling. Ook in de orde van gnomes zijn er rotte appels te vinden!

[img width=310 height=476 cacheid=000e4bc80028c74c06d5c4221a01fa213e]http://www.neatorama.com/images/2006-08/gnome-prank.jpg[/img]

I rest my case o:)

Voel me hier dan ook persoonlijk aangevallen 8)

Mijn nederige excuses uiteraard. :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarQ op dinsdag 7 augustus 2007 om 12:12:
Mijn nederige excuses uiteraard.

Graag schriftelijk in drievoud dan zijn ze aanvaard ;)

Uitspraak van HasjSNAke op dinsdag 7 augustus 2007 om 12:24:
Gnome ftw

Zie je :D
Waarschuw beheerder
Al mijn characters zijn Gnome :P

Wat is er nou toffer dan met een kleine opdonder een Tauren oid een flinke beating te geven :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HasjSNAke op dinsdag 7 augustus 2007 om 13:06:
Al mijn characters zijn Gnome

Ik heb een nelf maar daar speel ik nooit mee 8) Moet wel zeggen dat al mn gnome chars er precies t zelfde uit zien :/ Anders speelt t niet lekker, als je haar niet mooi is :P. Achja ik ben en blijf een vrouw he.

Bovendien ziet een gnome op zo'n dwarf geit er best vet uit :P
Waarschuw beheerder
donateur
Kheb een lvl 42 female gnome warrior als alt, is toch wel erg cool. 8) Vooral als je landt na het springen dat ze nog zo lekker doorveren. :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarQ op dinsdag 7 augustus 2007 om 13:22:
Kheb een lvl 42 female gnome warrior als alt, is toch wel erg cool

See :p Gnomes ftw. Een gnome hoor je lief te hebben en te eren. Ik zie t altaartje wel verschijnen he :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
:lief: :respect: [img width=100 height=106]https://partyflock.nl/images/user/462659_small.jpg[/img] :respect: :lief:

Het altaar moet je er zelf maar bij denken dan. :9

Waarschuw beheerder
Gnome's zijn irritant, vooral mages, staan beetje rond te aoe-en en ze zijn zo klein om te targetten :o

hoewel ze wel op ideale lik hoogte van me belf staan :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 14:33:
hoewel ze wel op ideale lik hoogte van me belf staan :o

Haha, /nod als je met het hoofd van je gnome in het kruis van een human of nightelf staat geeft altijd wel leuke reacties. 8)

Waarschuw beheerder
Gnome's zijn irritant, vooral mages

:@ Hulemaal niet ! Ik ben een schatje xD

Thnx mr darQ ^^ Dat is echter geen gnome, maar Magical Trevor. Maar ook hij verdiend lof ^^
Waarschuw beheerder
Gnome's zijn irritant, vooral mages, staan beetje rond te aoe-en en ze zijn zo klein om te targetten

Daar heb je toch de TAB-toets voor :P

Waarschuw beheerder
jajajaja tab maar eens in AV :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 16:17:
jajajaja tab maar eens in AV

Target jij nog players in AV dan ? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
en ze zijn zo klein om te targetten

noggenfogger derbij :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 16:38:
Target jij nog players in AV dan ?

ten eerste kan ik neit 2 keer seed of corruption op 1 persoon plaatsen....ten tweede als die mongool aoe loopt rond te springen meot ik m wel ff weghalen ja....

om er serieus op in te gaan :O

maja cavecamping :x

Waarschuw beheerder
Waarom koop je een character van Ebay ?

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb die niet gekocht :no: ik ben sowieso gestopt ermee .. vriend van mij heeft hem gekocht van speurders :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 14:37:
Hierom ben ik dus gekapt 2 maanden geleden..begint die zeik weer helemaal van voor af aan..wrom in godsnaam weer een expansion.

Binnenkort Conan

u see ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 22:18:
net weer ff begonnen

Geef toe dat dat dan een enigzins verwarrende opmerking is :p

Maar waarom wil je een reactie op z'n gear als het niet eens je eigen karakter is en het ook nog van E-Bay komt ? Is toch wel een beetje pronken met andermans veren.

Waarschuw beheerder
Gnome's zijn irritant, vooral mages, staan beetje rond te aoe-en en ze zijn zo klein om te targetten :o

gebruik <tab> of koop een muis met extra externe knoppen. En maak een macro aan om met zo'n knop targets te selecteren.

Dit kan zelfs al bij keybinding ;-)
laatste aanpassing
Artiest SMR
Waarschuw beheerder
ben sinds gisteren gebanned :(
Waarschuw beheerder
Was de GM een Gnome? :P

Maareh, watskeburt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smR^ op woensdag 8 augustus 2007 om 14:50:
ben sinds gisteren gebanned

:o

inderdaad

Uitspraak van HasjSNAke op woensdag 8 augustus 2007 om 16:06:
watskeburt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 23:45:
ik heb die niet gekocht ik ben sowieso gestopt ermee .. vriend van mij heeft hem gekocht van speurders

Die warlock kwam ik af en toe tegen in BG :) we zitten namelijk in dezelfde Battle Group : Misery! Snap niet hoe ie aan Gladioter gear komt :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 22:18:
net weer ff begonnen

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Vek'nilash&n=Booyah

:)

reacties plz

Waarom heb je nou 1 punt in Imp Health Funnel?

Die talent heb ik nooit gebruikt het is crap! ;)

Kijk dit is mijn spec wat ik nu heb,omdat ik aardig wat pvp doe,als ik respec dan neem ik Improved Imp,maar heb nu Demonic Resilience,sowieso fijner in arena's dat m'n felguard het langer kan uit houden dan normaal. En dat ik 3% minder kans heb om zelf gecritted te worden ;P

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Emerald+Dream&n=Ozgiliath
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weer begonnen puur voor pvp
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2007 om 16:36:
watskeburt?

was in trade aant recruiten voor me alt guild.
ach ban zat dr wel aan te komen ik naai die gm's ingame best vaak.
gelukkig kunnen de meeste er wel om lachen.
bijv de guild heete eerst A N A L hurts. met een roze tabard en een jankende bruine beer ^^
na ruim een week kreeg ik pas een e-mailtje binnen van blizzard.
een week later hadden de gm's me guild naam naar Pew Pew Club veranderd XD
maarja recruitment doe ik meestal zo beledigend mogelijk en vol met onzin zo dat alleen mensen met humor in de guild komen en niet met een zwak hartje.
dit keer was het : Eat shit and die nigga. ok now that we got ur attention join our fucking guild!
normaal gesproken kopieer ik recruitment macro's van andere mensen die spammen en haal ze dan flink neer. wat bij de meeste wel goed word opgevat zelfs door de meeste leaders.