Zeker nooit naar AQ40 geweest?
Ja volgens mij wel. Dat is toch in de buurt van uhm, tja de naam weet ik al niet meer, maar die oude legendarische plek waar de Night Elves hadden gevochten met weet ik veel wie. Een van de laatste area`s iig, met veel Orc strongholds.
Silithus ofzoiets?
Anyway, daar moesten we tegen een stel insecten vechten en wederom met 20tot40 man. 1x is leuk, daarna wordt het saai. Je kan ook niet eens normaal nuken zonder direct aggro te krijgen. Tja Warlocks he
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 11:59:
Sommige boss encounters zijn gewoon geweldig bedacht! bijv. Ragnaros, Hakkar,Osirian, Cthun
Ja, ik had wel graag wat meer bosses willen doen, maar punt is dat het pad naar zo`n boss me totaal niet meer interesseerde.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 11:59:
Maar ach, als je PvE boring vindt is er nog altijd het veel gespeelde PvP aspect. Moet je wel de juiste klassen hebben gerolled (warlock) en ownen die keet!
Vond ik idd leuk, todat ik bijna 2 maanden alleen al bezig was met mijn uper pvp gear te krijgen, zodat ik nog vaker kan spelen in pvp rondes en tegen de tijd dat ik mijn gear had was ik volledig uitgeken op PVP EN die rondes
Locks zijn voor mensen die geen skills hebben hehe nbtjuh dotten en hard wegrennen mja wel effectief in de meeste gevallen.. CoS FTW locks
Ook dit is een van de redenen waarom ik ben gestopt. Dat zielige gekibbel over welke class makkelijker owned en dat je daarom een noob player bent en bla bla bla. Newsflash, het hele spel is te goddamn easy, het vereist 0, niets aan reflexen, alles wordt random bepaald.
Als je met iemand pvp doet en hij owned je omdat hij een critical had owned hij je niet omdat hij goed is, maar omdat hij geluk had en wellicht dusdanig sociaal levenloos is dat al zijn tijd wordt gespendeerd aan het twinken van je chars. Allemaal leuk en aardig, maar dit spel heeft bijna niets meer met skills te maken, hooguit met een milde vorm van strategie.
Ook een reden waarom ik ben gekapt.
Echt super jammer, want dit spel had echt dikke potentie.