Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 122643x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P

Waarschuw beheerder
You answered yes to 9 of 21 questions.

You are 43% addicted to World of Warcraft.
There has been 6841 person(s) as addicted as you.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 22:53:
8 level 70ers met volle professions max is heel goed mogelijk als je een jaar lang 12 tot 14 uur per dag speelt.

addict :S

Waarschuw beheerder
I am 0% addicted to World of Warcraft. What about you?

Gelukkig maar :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 12:39:
I am 0% addicted to World of Warcraft. What about you?

wat wil je nou?
dat we je feliciteren?
ga toch fut jong :loser:

Waarschuw beheerder
donateur
in principe moeten we dat wel doen..

wou dat ik er nooit aan begonnen was :)
Artiest SMR
Waarschuw beheerder
uit verveling maar een twinkje gemaakt. had toch nog in me banker wat lvl 18/19 boe'tjes liggen
ben nu guildloos :o dus als dr iemand een guild heeft met een raid plekje voor een lvl 70 troll firemage op al'akir laat t ff horen
gear kijk je maar op armory :P vandaag 2 epics dr weer bij (1gem en een neck)

Waarschuw beheerder
http://artpad.art.com/gallery/?jizhjt1cs2fw

wat vinden jullie van mijn wow kunstwerk <3

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op woensdag 30 mei 2007 om 22:29:
haha. Ik toestraks ook een lvl 1 aangemaakt op nagrand. Waren we met redelijk veel lvl 1 hordes naar Stormwind gegaan om te kutten

:P hehe chaos was het

Uitspraak van DarQ op woensdag 30 mei 2007 om 23:47:
Beetje mijn server extra lopen belasten!

ja eh..je moet wat he, was er met 5 minuten weer weg, werd gestoord van al die huppelende lvl 1 poppetjes :lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juni 2007 om 13:12:
wat vinden jullie van mijn wow kunstwerk <3

artistiek en crea bea ^^

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juni 2007 om 13:12:
http://artpad.art.com/gallery/?jizhjt1cs2fw

lal :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 12:38:
addict

heb je ook nog reacties met inhoud????:lol:

Waarschuw beheerder
weet iemand nog een fatsoenlijke guild op eonar?

Waarschuw beheerder
Damn, ik speel het niet eens meer en nog steeds ben ik addicted :rot:

You are 43% addicted to World of Warcraft.

Waarschuw beheerder
Pfff ik ben helemaal verslaafd geraakt aan PVP. Jemig wat is dat leuk.

Artiest Versatile
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 05:06:

Sorry alleen aan Horde kant. Van alliance ken ik alleen TLC en Wrath. Misschien eens het realm forum checken...http://forums.wow-europe.com

Waarschuw beheerder
Hoi, een vraagje over Raids, en vroeg me af of je het met me eens zou zijn. Ik heb namelijk maar een aantal keer geraid en om eerlijk te zijn, ik vond er geen zak aan. Zonder voorkennis stelde ik mij voor dat een Raid met bijv 20/40 man, een overdosis aan geweld, battles tegen een stortvloed aan vijanden zou betekenen. Maar nee, we gaan heel gay met 20 man, heel voorzichtig steeds 2 of 3 mobs afmaken. Je voelt je meer een nummertje dan een speler die er werkelijk toe doet. In een normale battle, PVP of in een of andere instance kan je nog enigsinds "de bikkel" uithangen en zeker met een bekwame groep.

Het Raiden was dan ook uiteindelijk voor mij de doorslag om er maar mee te kappen, hoewel ik er zeker mee door was gegaan als een Raid was bedoeld om een gigantische mob-massamoord te veroorzaken met zo nu en dan eens een rare of elite mob functionerend als tussen Boss, met op het einde nog steeds zo`n uber lvl100 freak die je dan wel met zijn allen moet verslaan. Vermoedelijk is dit niet gedaan om de trage cpu`s en tekort aan geheugen van gemiddelde spelers te compenseren.

Iemand anders die het Raid aspect een enorme tegenvaller vond?
laatste aanpassing
Artiest De-Tox
Waarschuw beheerder
donateur
Vnaaf eindelijk magtheridon neergemaaid.

http://www.youtube.com/watch?v=KlPsaJB7OUI

Voor betere kwaliteit download check guildwebsite.
http://www.djde-tox.nl/memento

Ja het is mijn PoV,
Interface dat ik gebruik is PhotekX7 gemodificeerd naar m'n eigen smaak.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 01:28:
Hoi, een vraagje over Raids, en vroeg me af of je het met me eens zou zijn. Ik heb namelijk maar een aantal keer geraid en om eerlijk te zijn, ik vond er geen zak aan. Zonder voorkennis stelde ik mij voor dat een Raid met bijv 20/40 man, een overdosis aan geweld, battles tegen een stortvloed aan vijanden zou betekenen. Maar nee, we gaan heel gay met 20 man, heel voorzichtig steeds 2 of 3 mobs afmaken. Je voelt je meer een nummertje dan een speler die er werkelijk toe doet. In een normale battle, PVP of in een of andere instance kan je nog enigsinds "de bikkel" uithangen en zeker met een bekwame groep.

Het Raiden was dan ook uiteindelijk voor mij de doorslag om er maar mee te kappen, hoewel ik er zeker mee door was gegaan als een Raid was bedoeld om een gigantische mob-massamoord te veroorzaken met zo nu en dan eens een rare of elite mob functionerend als tussen Boss, met op het einde nog steeds zo`n uber lvl100 freak die je dan wel met zijn allen moet verslaan. Vermoedelijk is dit niet gedaan om de trage cpu`s en tekort aan geheugen van gemiddelde spelers te compenseren.

Iemand anders die het Raid aspect een enorme tegenvaller vond?

Zeker nooit naar AQ40 geweest?

Waarschuw beheerder
Trash mobs zijn altijd saai! Sommige boss encounters zijn gewoon geweldig bedacht! bijv. Ragnaros, Hakkar,Osirian, Cthun :D

Maar ach, als je PvE boring vindt is er nog altijd het veel gespeelde PvP aspect. Moet je wel de juiste klassen hebben gerolled (warlock) :P en ownen die keet!
Waarschuw beheerder
Vergeet Nefarian en de outdoor bosses niet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 11:59:
Maar ach, als je PvE boring vindt is er nog altijd het veel gespeelde PvP aspect. Moet je wel de juiste klassen hebben gerolled (warlock) en ownen die keet!

Locks zijn voor mensen die geen skills hebben ;) hehe nbtjuh dotten en hard wegrennen :vaag: mja wel effectief in de meeste gevallen.. CoS FTW :bye: locks :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 5 juni 2007 om 12:30:
Locks zijn voor mensen die geen skills hebben ;)

Dan zit je dr toch echt heel erg naast!
Een lock is eg nie simpelweg wat dotjes gooie en rennen.

Mja. je zal wel nooit een lock op max lvl gespeeld hebbe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De-Tox op dinsdag 5 juni 2007 om 12:35:
Dan zit je dr toch echt heel erg naast!
Een lock is eg nie simpelweg wat dotjes gooie en rennen.

Mja. je zal wel nooit een lock op max lvl gespeeld hebbe.

Gast tjeck m'n ;) staat er niet voor niets.. niet gelijk serieus er op in haken ;p ik heb idd nog nooit een lock op max lvl gespeeld maar vriend van me heeft er wel een en het is best ownend om em bezig te zien en heel anders als een close combat class :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HasjSNAke op dinsdag 5 juni 2007 om 11:30:
Zeker nooit naar AQ40 geweest?

Ja volgens mij wel. Dat is toch in de buurt van uhm, tja de naam weet ik al niet meer, maar die oude legendarische plek waar de Night Elves hadden gevochten met weet ik veel wie. Een van de laatste area`s iig, met veel Orc strongholds.

Silithus ofzoiets?

Anyway, daar moesten we tegen een stel insecten vechten en wederom met 20tot40 man. 1x is leuk, daarna wordt het saai. Je kan ook niet eens normaal nuken zonder direct aggro te krijgen. Tja Warlocks he :X

Sommige boss encounters zijn gewoon geweldig bedacht! bijv. Ragnaros, Hakkar,Osirian, Cthun

Ja, ik had wel graag wat meer bosses willen doen, maar punt is dat het pad naar zo`n boss me totaal niet meer interesseerde.
Maar ach, als je PvE boring vindt is er nog altijd het veel gespeelde PvP aspect. Moet je wel de juiste klassen hebben gerolled (warlock) en ownen die keet!

Vond ik idd leuk, todat ik bijna 2 maanden alleen al bezig was met mijn uper pvp gear te krijgen, zodat ik nog vaker kan spelen in pvp rondes en tegen de tijd dat ik mijn gear had was ik volledig uitgeken op PVP EN die rondes :rot:

Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 5 juni 2007 om 12:30:
Locks zijn voor mensen die geen skills hebben hehe nbtjuh dotten en hard wegrennen mja wel effectief in de meeste gevallen.. CoS FTW locks

Ook dit is een van de redenen waarom ik ben gestopt. Dat zielige gekibbel over welke class makkelijker owned en dat je daarom een noob player bent en bla bla bla. Newsflash, het hele spel is te goddamn easy, het vereist 0, niets aan reflexen, alles wordt random bepaald.

Als je met iemand pvp doet en hij owned je omdat hij een critical had owned hij je niet omdat hij goed is, maar omdat hij geluk had en wellicht dusdanig sociaal levenloos is dat al zijn tijd wordt gespendeerd aan het twinken van je chars. Allemaal leuk en aardig, maar dit spel heeft bijna niets meer met skills te maken, hooguit met een milde vorm van strategie.

Ook een reden waarom ik ben gekapt.

Echt super jammer, want dit spel had echt dikke potentie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 12:41:
Allemaal leuk en aardig, maar dit spel heeft bijna niets meer met skills te maken, hooguit met een milde vorm van strategie.

Nou ik weet niet hoor. Maar ga jij maar is iemand vergelijken die dit spel veel speelt met iemand die zun lvl 70 via ebay heeft gekocht. Skills is een must.

Strategy in milde vorm?? Bij meeste bosses heb je toch aardig wat strategy nodig.

En tuurlijk maken ze het niet te moeilijk want er komt toch elke keer nieuwe (moeilijkere) content bij. Vind ik persoonlijk beter dan een half jaar 1 instance eindeloos doen en nog niks gehaald hebben.

Maar ja ieder zun ding. Ik vind het raiden wel heel gaaf. Heb er jammer genoeg niet veel tijd voor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op dinsdag 5 juni 2007 om 12:52:
Nou ik weet niet hoor. Maar ga jij maar is iemand vergelijken die dit spel veel speelt met iemand die zun lvl 70 via ebay heeft gekocht. Skills is een must.

Ja maar, iedereen die net met een spel begint moet eerst even inkomen. Vind ik niet echt een krachtig argument :9

Strategy in milde vorm?? Bij meeste bosses heb je toch aardig wat strategy nodig.

Met een gemiddelde party zonder kinderen die iedere 5 sec noob spammen lukt het al aardig hoor 8)

Maar ja ieder zun ding. Ik vind het raiden wel heel gaaf. Heb er jammer genoeg niet veel tijd voor.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat jullie er wel zo`n plezier in kunnen hebben en eigenlijk een tikkeltje jaloers, want ik ben gewoon te veeleisend, maar ja, thats me.

Ik zit te wachten tot er een game komt die de asskickende gameplay van ninja gaiden/devil may cry/god of war combineert met de graphix van gears of war, met het uitgewerkte RPG aspect van games zoals Baldurs Gate. Een spel waarbij je nog steeds in een party kan spelen, maar je hele wereld interactief is en dat je door middel van je eigen uber reflexen het voor elkaar kan krijgen om respect te verdienen en niet omdat je uber gear hebt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
skills in wow...
als je weet hoe je class werkt en je ermee om te gaan is er weinig meer skill aan, dan is het gewoon de juiste items krijgen en de juiste class voor je hebben

gaat meer om de teamplay, daar vind ik wel skill in zitten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op dinsdag 5 juni 2007 om 13:09:
als je weet hoe je class werkt en je ermee om te gaan is er weinig meer skill aan

En toch vind ik dat het bepaalde skills vereist om tegen elke class en elke aanval proberen te pareren en zo op de juiste momenten je cd's te spammen.. het heeft wel met ervaring te maken, maar toch ook met je reactievermogen en kennis (kennis + reactievermogen= skills imo..) en uiteindelijk draait er idd een hoop om je gear..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op dinsdag 5 juni 2007 om 13:09:
gaat meer om de teamplay, daar vind ik wel skill in zitten

Ben ik helemaal met je eens. Als je het mij vraagt is de grootste uitdaging van WoW niet het spel, maar het vinden van fatsoenlijke teammates :lol:

Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 5 juni 2007 om 13:11:
En toch vind ik dat het bepaalde skills vereist om tegen elke class en elke aanval proberen te pareren en zo op de juiste momenten je cd's te spammen.. het heeft wel met ervaring te maken, maar toch ook met je reactievermogen en kennis (kennis + reactievermogen= skills imo..)

Je hebt ook wel gelijk hoor, ik probeer niemand hier te dissen ofzo!

Tis alleen dat je met een spel als Ninja Gaiden niet hoeft te proberen om dat knijter stoned te spelen.

Met WoW ownde ik nog regelmatig terwijl ik zo kort als een koekje was :9

Dat zei mij eigenlijk genoeg...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 13:12:
Ben ik helemaal met je eens. Als je het mij vraagt is de grootste uitdaging van WoW niet het spel, maar het vinden van fatsoenlijke teammates

En laat ik daar nou bijna elke dag een hele dag mee bezig zijn ;p serieus het vinden van een goede groep is echt KUT als je al uberhaupt een groep kunt vinden :s

knijter stoned te spelen.

Met WoW ownde ik nog regelmatig terwijl ik zo kort als een koekje was

:D :yes: (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 5 juni 2007 om 13:13:
En laat ik daar nou bijna elke dag een hele dag mee bezig zijn serieus het vinden van een goede groep is echt KUT als je al uberhaupt een groep kunt vinden

Misschien is dat dan ook wel DE voornaamste reden dat ik ben gekapt.

Ik was zelfs mijn eigen Guild gestart in de hoop mensen te laten joinen, maar ze vonden mij uiteindelijk te dictatoriaal 8)

Echt te grappig, ik eiste gewoon dat iedereen zo goed mogelijk speelde en dat er geen excuses voor excuses zijn. Had ik beter voor een RP of PVP server kunnen bewaren :p

Waarschuw beheerder
Ik vond PVP ook echt te grappig. Zo`n gast die mij had oneerlijk vanachter tijdens een gevecht wat ik aan het verliezen was geowned, ik was zoo pissed haha, dus ik had gezworen de rest van de dag die gast zijn leven zuur te maken. Ik achtervolgde hem tot diep in Booty Bay overal waar die liep, im going to utterly destroy you, your live as you know it has ended. Echt super flauw, nog meer van dat soort spam. Uiteindelijk wachtend op die heuvel buiten Booty Bay en zodra die naar buiten kwam, hoppa daar kwam mijn Succubus, Charm Nuke GOODBYE 8)

Of Fear gebruiken, whahaha, ik was lv40 ofzo, kwam zo`n goddamn irritante Night Elf die dude die ik aan het nuken was helpen, NE was lv47, ik cast Fear, het werkt, waardoor die vervolgens naar Booty Bay guards rent en wordt gekilled. Bwhahaha. Sorry, moest er ff uit :9

Meest irritante wat ik heb gedaan is iemand gaan corpse campen met mijn invisible succubus. Vanaf het moment dat die ressed, auto charm, nuke en goodbye again. Tja, moet je maar niet me fokken.

Dat was dan ERG leuk. Maar na een tijdje is ook die lol er wel af.

Nog 1 ding, vond ik echt geniaal, was zo`n wise ass dwarven priest op de boot van Booty Bay naar uh, Ratchet, uiteraard pvp realm, dus wij doen heel sociaal tegen die dwarf, goddamn retard naast me begint hem belachelijk te maken, dus wat doet die dwarf, mind control op iedereen, oa mij en laat iedereen van de boot afspringen :D

Owned :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 13:08:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat jullie er wel zo`n plezier in kunnen hebben en eigenlijk een tikkeltje jaloers, want ik ben gewoon te veeleisend, maar ja, thats me.

Daarom ook ieder zun ding :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 13:08:
Ik zit te wachten tot er een game komt die de asskickende gameplay van ninja gaiden/devil may cry/god of war combineert met de graphix van gears of war, met het uitgewerkte RPG aspect van games zoals Baldurs Gate.

:o
Kunnen we nog lang wachten denk ik :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op dinsdag 5 juni 2007 om 13:20:
Kunnen we nog lang wachten denk ik

Niet als Professor Chaos daar iets aan kan doen...

-Ah! Ha! Ha! Ha!- :nocheer:

Waarschuw beheerder
Misschien wordt Age of Conan wat voor je, wat belooft een real-time combat-systeem te hebben, waar skills belangrijker zijn dan gear.

www.ageofconan.com

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 14:22:
Misschien wordt Age of Conan wat voor je, wat belooft een real-time combat-systeem te hebben, waar skills belangrijker zijn dan gear.

www.ageofconan.com

Klinkt veel belovend. Bedankt Psycho :9

Waarschuw beheerder
ik ben ermee gestopt na 2 jaar full-time spelen...t boeit me niet meer na burning crusade!
Waarschuw beheerder
You answered yes to 11 of 21 questions.

You are 53% addicted to World of Warcraft.
There has been 8302 person(s) as addicted as you.

nooit die oude raid bosses gedaan was telaat begonne...
Alleen hakker maar nu karrazan and gruul'lair

53% bah meer iets als 75%...(ja ik heb geen leven)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 05:06:

Jij ook op eonar ? :D Gezellig. Ik zit in een Nederlandse guild, niet joinen, stelt geen fuck voor en de meeste lui zijn strontvervelend, maar ach ze pikken mij domme geouwehoer xD
Waarschuw beheerder
beetje off topic maar
age of conan is van de makers van Anarchy Online
das ook een verschrikkelijk verslavend spel :P

en dan level je ook wel ff wat langer dan WoW want je moet tot lvl 220 XD

Waarschuw beheerder
Ligt eraan hoe de xp gain is toch ? Om level 70 te dingen doe je ook al snel 2-3 weken over (beetje MEDIUM hardcore player)

En dan heb je nog spelers zoals Sjaap die er 1 jaar over doet om level 67 te bereiken *kuch*

Waarschuw beheerder
2-3weken jezus, naja een jaar is ook overdreven dan, maar mijn char is nu bijna 69 na 3 maanden. Het is dan wel mijn eertse char dus heb het zonder hulp of enige ervaring moeten doen.

Vooral lvl 52-58 duurde bij mij ernstig lang. Zat daar maar wat in dat deprimerende plaguelands gedeelte...bah.

Maja nu ff rap 70 worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nog 3 levels te gaan :woep:
ben maar begonnen aan vissen, koken en first aid ook. Heb ik wat te doen als ik op groepen wacht ^^

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 21:53:
En dan heb je nog spelers zoals Sjaap die er 1 jaar over doet om level 67 te bereiken *kuch*

Ik speel dit slechts voor mijn plezier ja :[ ! Zo blijft t leuk xD Jij riep na 3 dagen goh ik ben lvl 70 en outland heb ik nou al een beetje gezien. Ik weet net aan hoe Nagrand eruit ziet :P
Dus sttt xD anders assrape ik je binnekort even met mn lvl 7 priest ja :lol: Hop ga verhuizen jij :D
Waarschuw beheerder
Nice, gister heeft me broertje Lady Vashj down op Executus met Midget Mafia, erg leuke baas :D

http://midgetmafia-wow.net/e107_images/newspost_images/vashj.jpg

Beetje klein maar mijn broertje is de Dwarf genaamd Egz, in het midden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HasjSNAke op woensdag 6 juni 2007 om 10:36:
Nice, gister heeft me broertje Lady Vashj down op Executus met Midget Mafia, erg leuke baas

Aaaight kewl :D:D :respect:

pfff ik heb eindelijk en pve progressing guild gevonden op m'n server waar nog wel plek voor me was.. Nu hopen dat ik veel kan raiden want wil echt die kant van het spel zien..

gister weer een masterlijke drop gezien op mmochampion.com

http://www.wowhead.com/?item=32837

Nu is dat waarschijnlijk alleen voor een paar mensen weggelegd, maar zoiezo, dat mensen al zo ver zijn dat ze Illidan neerhalen vink erg knap..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nihilum neerhalen :9 ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 21:53:
Om level 70 te dingen doe je ook al snel 2-3 weken over (beetje MEDIUM hardcore player)

Pffffffff, ben na 2 weken pas @ 26 :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 12:52:
Nihilum neerhalen ?

edited :') had verkeerd gelezen ;p maar Nihilium heeft Illidan neer :)