Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 122643x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P

Waarschuw beheerder
dude stfu Emerald Dream zuigt ontzettend :P en nu niet gaan liegen want die server hangt zowat na elke maintainance eruit :P laggy as hell en best zielige mensen op die server (heb er 1 jaar lang gespeeld ..lijkt me sterk dat het verandert is) :P maar goed nu niet aangevallen voelen :( vindt het alleen niet leuk dat ik Mr. Blackout niet kon overtuigen om op Eonar te beginnen.
Waarschuw beheerder
Ik zit ook op ED en totaal geen lag,af en toe latecy naar de 200 en niet meer ook,zit er al 2 jaar op die server werkt prima :)

Waarschuw beheerder
Iemand van jullie al lvl 70 dan?

Waarschuw beheerder
donateur
ik en de tox zijn 70 , geloof Konig ook
Artiest De-Tox
Waarschuw beheerder
donateur
Emerald dream valt reuze mee nu hoor.

Het is idd best een kutserver geweest qua lag, downtime e.d.
Maar 't is een stuk vooruit gegaan :)

@ Dr. O ja joh? :

kep al 2 chars op 70 :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De-Tox op donderdag 26 april 2007 om 01:14:
@ Dr. O ja joh? :

kep al 2 chars op 70 :P

Netjes.. Ik heb 2 lvl 60's gehad maar dat account had ik toen verkocht.

Dus als je ergens een Mage ziet rondlopen met de naam "Tampax" (Horde) dan weet je dat die player zijn char gekocht heeft.
Artiest SMR
Waarschuw beheerder
Zit dr nou echt niemand op al'akir?

Waarschuw beheerder
klinkt ook als een terreurgroep
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 00:30:
Iemand van jullie al lvl 70 dan?

uhm, mn mage en shaman zijn al een tijdje 70, priest, warrior, hunter komen eraan :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook al weer een tijdje 70 met m'n mage. :yes:
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Heb me Dreadsteed ^^ :cheer:

100% faster moving speed ftw

Waarschuw beheerder
Ben Gestopt voor voorlopig heb eg geen zin meer, vind outlands ruk de fun van dat horde shamans hebbe en de allie's pally's in bg's is der af, pvp system zuigt gewoon kortom tis gewoon KUT.

Waarschuw beheerder
PvP wordt imo gefixt met de volgende patch :o
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een level 70 char ^^

Nu 5000g bij mekaar sprokkelen om m'n epic flying mount te krijgen,heb wel m'n normale voor nu,maar ik kom er wel :P

Waarschuw beheerder
Zit dr nou echt niemand op al'akir?

Ik heb er een lvl 20 dwarf warrior:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nokterian op donderdag 26 april 2007 om 20:47:
Nu 5000g bij mekaar sprokkelen om m'n epic flying mount te krijgen,heb wel m'n normale voor nu,maar ik kom er wel

verander ff je wachtwoord om de zoveel tijd. kwas ook gehackt meer dan 5000gtjes en alles kwijt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik:bier: op zondag 29 april 2007 om 15:22:
verander ff je wachtwoord om de zoveel tijd. kwas ook gehackt meer dan 5000gtjes en alles kwijt!

Mijn pc is goed beveiligd want dat heb je zelf in de hand als je gehackt wordt is je pc niet goed beveiligd en onregelmatige windows updates en virus/spy ware updates van diverse proggy's ;) scan iedere dag en kom niet op sites met verdachte links of download iets raars. Op dat soort dingen moet je letten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nokterian op zondag 29 april 2007 om 19:07:
Mijn pc is goed beveiligd want

jah ik heb niets gedaan enzo geen verdachte sites, en nou benk me account kwijt :S ben fakking gehacked...
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon geen WoW meer spelen.
Kun je er ook niet gehackt worden

Waarschuw beheerder
ik ben een warrior in het swpel level 32. Nu kan ik bijv een helm aanschaffen...

leuk, maarja mijn armor gaat er dus van omhoog, maar een helm zit niet op me hoofd.

Heeft dit een reden ofzo?

Waarschuw beheerder
Main Menu
Interface Options

Dan heb je als het goed is het basic tabblad voor je (linksboven) dan zie je in het midden staan : Show helm :) vink dat even aan.
Waarschuw beheerder
Nieuwe World of Warcraft collectibles van DC Direct. Ziet er toch wel erg cool uit!

[img width=400 height=600 cacheid=000de65d0027c8ee13dd107c1a01de2721]http://img107.imageshack.us/img107/20/82876882lh4.jpg[/img]

[img width=400 height=600 cacheid=000de6700027c91ed52998331a01de2721]http://img102.imageshack.us/img102/4369/67738014bp3.jpg[/img]

Bron en meer info: link.
Waarschuw beheerder
Ja erg cool :P Wist het al een tijd geleden,en ze komen met nog meer namelijk.

In oktober komt Illidan Stormrage ook uit als action figure :jaja:

Waarschuw beheerder
wat moet je daar nou weer mee :p

Waarschuw beheerder
hopelijk gaan ze ook poppetjes maken van Taurens
dat is wel cewl
Waarschuw beheerder
Ze hebben al een tauren action figure,is al heel lang uit,ik heb alle 3 de horde characters op m'n bureau staan,Undead Warlock, Jungle Troll priest en Tauren Shaman.Al hoewel ik geen Horde speel heb ik ze toch gekocht omdat het iig van Warcraft is ;)
Waarschuw beheerder
ben weer active ^^ zit ook weer in een andere guild.
Bad Karma. voor de pvpers klinkt die naam vast wel bekend in de oren

Waarschuw beheerder
Vraagje: Ik moet in Theramor zijn voor een quest, maar dit ligt in het gebied kalimdor aan de andere kant van de zee.

Hoe kom je daar in godsnaam?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 09:03:
Vraagje: Ik moet in Theramor zijn voor een quest, maar dit ligt in het gebied kalimdor aan de andere kant van de zee.

ga naar ratchet daar heb je un boot maar aan gezien je te laag bent forget it, buite oggrimmar heb je un zeppelin richting de zeekant aan nou zo vlieg je erover

Waarschuw beheerder
Doe mij die maar:

[img width=400 height=600 cacheid=001407ad0027cbc5d475f3d11a01de6032]http://www.dccomics.com/media/products/7076_a_full.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Why Shaman :P ? als ie nou die AV mace vast had dan wel haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 10:00:
ga naar ratchet daar heb je un boot maar aan gezien je te laag bent forget it, buite oggrimmar heb je un zeppelin richting de zeekant aan nou zo vlieg je erover

tot welk level ben je ong welkom dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 16:20:
Why Shaman ? als ie nou die AV mace vast had dan wel haha

Ging me niet zozeer om de class :) maar van die 3 beeldjes die worden uitgegeven vind ik deze het mooiste in detail :)

Als er van alles beeldjes zouden worden gemaakt zou ik een orc warlock en een belf paladin beeld willen..maar daar moet ik nog ff op wachten denk ik :P
Waarschuw beheerder
Neem de boot vanuit Booty bay helemaal in het zuiden van Eastern kingdom. Volgens mij speel jij een allaince als ik die naam is bekijk,....en dan wil je niet met de zeppelin gaan:)

Ohh als je van de boot stapt kom je uit in een gebied waar alleen Horde aan het questen zijn (The barrens) veel sterkte :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toef op donderdag 3 mei 2007 om 17:37:
Volgens mij speel jij een allaince als ik die naam is bekijk,....en dan wil je niet met de zeppelin gaan

klopt, want als ik in de buurt van die zeppelin kom dan komen er nare mannekes achter me reet aan rennen. owk de boot in bootybay dus (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 09:03:

Pak de gryphon naar Wetlands. daar zijn 2 boten.
dan pak je de boot aan de zuidkant.
dan komt je rechtstreeks in theramore terecht.
die aan de noordkant gaat naar darkshore.

dus niet wat eerder is genoemd vanuit booty bay.. dat is veel te ver om ;)

Waarschuw beheerder
zijn er bij jullie op de server ook lijpen die 5 uur naar blood elf bandit masks zoeken? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 18:34:
zijn er bij jullie op de server ook lijpen die 5 uur naar blood elf bandit masks zoeken?

niet dat ik weet.

ik niet iig :P

Waarschuw beheerder
Oooh ja die mofo's zoeken/verkopen dat voor die level 19 twinks ...ziet best gaaf uit ..maar om nou 50g voor zo'n bleud masker uit te gaan geven aan een doeloos iets zoals een twink :o nou nee!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De-Tox op donderdag 3 mei 2007 om 18:28:
Pak de gryphon naar Wetlands. daar zijn 2 boten.
dan pak je de boot aan de zuidkant.
dan komt je rechtstreeks in theramore terecht.
die aan de noordkant gaat naar darkshore.

dus niet wat eerder is genoemd vanuit booty bay.. dat is veel te ver om

Ik speel Horde,...ken de weg dus ook niet met allaince:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Toef op donderdag 3 mei 2007 om 19:24:
Ik speel Horde,...ken de weg dus ook niet met allaince:p

hehe had al zo'n vermoeden :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 19:03:
Oooh ja die mofo's zoeken/verkopen dat voor die level 19 twinks ...ziet best gaaf uit ..maar om nou 50g voor zo'n bleud masker uit te gaan geven aan een doeloos iets zoals een twink nou nee!

hm kan dat ding al op vanaf lvl 5 toch?Ze betalen er wel geld voor, maar tegenwoordig al minder helaas :P
Gelukkig is er altijd nog dark rune
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 15:57:
Doe mij die maar:

die tier 2 shoulders zien er zowiezo vet uit bij orc's vooral shamans :D dus zodra die hier in de winkel ligt hebk um ;)
Waarschuw beheerder
Level 70 warrior dwarf TANK 12k haelt 11.5 armor 487 def 14.57 block
15.37 doge 23.24 block and 20 resilens moonglade RP server.
Masterblacksmit swordsmit.

Waarschuw beheerder
...zoekt fijne date
Waarschuw beheerder
Uitspraak van swamp B52 op vrijdag 4 mei 2007 om 15:19:
Level 70 warrior dwarf TANK 12k haelt 11.5 armor 487 def 14.57 block
15.37 doge 23.24 block and 20 resilens moonglade RP server.
Masterblacksmit swordsmit.

not impressed. btje loos om je stats te posten :|
gisteravond met me nieuwe guild ff karazahn gecleared ^^ voor t eerst prince gezien :o wat suckt die zeg :| had wel wat meer verwacht van m

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 16:29:
...zoekt fijne date

Een level 35 Bloodelf priest misschien interessant voor je? :-) :smoke:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smR^ op vrijdag 4 mei 2007 om 18:13:
gisteravond met me nieuwe guild ff karazahn gecleared

Leuke server he :-) Wat is je ingame naam als ik die mag weten. ik speel op dezelfde server.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 18:18:
Een level 35 Bloodelf priest misschien interessant voor je?

voor mij? of de dwerg