Partyflock

Forumonderwerp · 688387
Waarschuw beheerder
ik heb de vraag al op een topic gesteld..
waarom als jullie het zo gruwelijk vinden allemaal downloaden jullie wel de video`s en de filmpjes van de onthoofdingen?
ik persoonlijk kan er niet naar kijken omdat ik me besef dat het om een mens gaat,iemand met een familie en vrienden.
kortom iemand zoals jij en ik..
Waarschuw beheerder
nou gruwelijk hoor
Waarschuw beheerder
Nee dank je, dat soort filmpjes moet ik écht niet kijken!
Ik ben al weken "raar" geweest van The Ring, laat staan zo'n realiteit filmpje :S

Waarschuw beheerder
Er zijn nou eenmaal truttige typjes die daar niet tegen kunnen. Kijk dan niet!!
Waarschuw beheerder
Je bent truttig als je er niet tegen kunt?

Béétje overdreven :no:
Waarschuw beheerder
Ik vind die mensen die ernaar kijken net zo ziek als de mensen die dit doen:bah: ik vind die beelden al erg om te zien op het journaal terwijl ze de onthoofding niet eens laten zien!

Waarschuw beheerder
Nee hoor, maar mensen die van de Ring al weken naar zijn, zijn naar mijn mening wel een tikkeltje soft.:[

Waarschuw beheerder
tis een harde wereld...

Waarschuw beheerder
De wereld word idd steeds harder ja:(
Waarschuw beheerder
Nee hoor, maar mensen die van de Ring al weken naar zijn, zijn naar mijn mening wel een tikkeltje soft.

Ja okey, mij ff buiten beschouwing gelaten dan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het filmpje van die onthoofding veel te onduidelijk.

Waarschuw beheerder
Nou voorruit dan maar Caithlin:9

Werkzaam bij Demon Dance Events
Artiest Da Wiseguy
Waarschuw beheerder
donateur
kan ik heel kort en krachtig over zijn waarom mensen dit doen.het is de nieuwschierigheid van een mens.veel mensen waaronder ik,vinden de dood toch wel intersant,op welke wijze het ook gebeurt.wil niet zeggen dat het leuk is,maar is wel de realiteit die gezien mag worden.net zoals dit filmpje vindt em ronduit ziek,maar het gebeurt dus wel in deze wereld.

Waarschuw beheerder
donateur
tis gruwelijk, maar wel realiteit
Waarschuw beheerder
Ik kijk die filmpjes, omdat ik wil zien hoe de realiteit in elkaar zit en niet omdat ik ziek in me kop ben, zoals sommige achterlijke stoepmongolen hier beweren. Omdat iemand een filmpje kijkt wil totaal niet zeggen dat iemand ziek is. Degene op die filmpjes, DAT zijn de zieken. :@

Waarschuw beheerder
Precies (Y) Extreme filmpjes vind ik nou eenmaal erg boeiend, geniet er niet van maar kijk er zeker wel naar.

Waarschuw beheerder
-1
Ik kijk die filmpjes niet omdat ik het walgelijk vind.
kwam laatst per ongeluk de foto;s van een onthoofding tegen en dat vind ik al gruwelijk wreed..