Wat vinden jullie nou van Mafia 2 ?
ik vind het erg tegenvallen
mijn teensy board is binnen, kon het niet laten om hem te proberen, mijn ps3 is gehackt, ben nu GOW3 aan het backuppen
heb jij deze melding al gehad?
error eboot.bin not valid
heb net GOW3 geback upped, maar als ik hem wil laden, dan krijg ik die melding
Leuk en aardig, heb hem ook kapot gespeeld op de ps2, maar ik zie liever een deel 2...
Wanneer komt deze uit? Maat van me is echt helemaal lyrisch over Fallout 3, dus wil deze ook wel keer proberen
maar...halo reach is wel weer vet hoor
tis wel weer ff enorm wennen na al die militaire shooters
word ook wel flink ge-owned online
Grafisch echt fantastisch, alleen nog niet alles...
Een PS3 hand is snel gevuld.
weet zeker dat ik meer aan games uitgeef dan jou!
Stichting BREIN
Ik snap niet wat je bedoeld, Cunt! Leg is uit, Batsou...
Een half jaar geleden was dit een chil toppa waar mensen ouwehoerden over games en vooral over GAMEN, nu is het een toppa waar nerds elkaar de loef afsteken. Wanneer heeft iemand het hier het laatst over gamen gehad?
Dat iedereen hier praatjes heeft. over de beste tv, piraterij, framerate, 1080pi en vooral welke console het 'beste' is.
ik heb al een aantal keren een oproepje gezet of iemand misschien zin had om eens te gamen. De mensen met de grootste bek...hoor je niks van
Een half jaar geleden was dit een chil toppa waar mensen ouwehoerden over games en vooral over GAMEN, nu is het een toppa waar nerds elkaar de loef afsteken. Wanneer heeft iemand het hier het laatst over gamen gehad?
Maargoed ik wil je wel een keer afmaken met MW2?
Dit is nog nooit een chill topic geweest