Partyflock

Forumonderwerp · 687833
9 volgers · 367330x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juli 2010 om 20:51:
Je gaat een schiet-kart game niet vergelijken met een serieuze racer.

Dus is wegligging niet boeiend? Ik speel Mario Kart ook voor de fun, maar zeker dat wegligging gewoon belangrijk is...als het alleen maar schieten en piefpaf is is de lol er al gauw vanaf, het sterke van Mario Kart is juist dat het wegligging en het racen ook nog gewoon goed uitgewerkt zijn, zodat je altijd kan kiezen;

1; maak ik die omweg en pak ik daar die power-up?
2; ga ik gewoon snel en probeer ik daarmee te winnen?

Dat houdt het juist spannend imo, dat houdt de balans erin. Als dat weg zou vallen zou ik er weinig meer aan vinden. Als het alleen maar geluk zou zijn zou het voor mij echt niet hoeven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juli 2010 om 20:58:
1; maak ik die omweg en pak ik daar die power-up?
2; ga ik gewoon snel en probeer ik daarmee te winnen?

Nou + nog 20 andere mogelijkheden en je hebt Modnation Racers. (Y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juli 2010 om 20:57:
:kwijl:

Heb het nu prima met mijn Sony LCD. Maar de volgende TV wordt opzeker een plasma, en waarschijnlijk ook een Pana. Alles wordt er zoveel geiler van. (Y)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juli 2010 om 20:51:
Je gaat een schiet-kart game niet vergelijken met een serieuze racer. Modnation Racers speelt gewoon heerlijk simpel, gas geven, beetje gas terug in de bochten en lekker die slip erin.

Niemand heeft het over serieus gehad, het speelt gewoon extreem kut en dat weet je net zo goed als mij.
Maarja dit was toch zo'n titel wat de echte kracht van de PS3 laat zien :lol:.

Hoe was het 3D spul dan van die VT20?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juli 2010 om 21:06:

Heb je dat zelf verzonnen? 8)

Ik weet dat ik dikke lol heb gehad met game en hem na de zomer zeker ga aanschaffen. (Y) Nog geen moment opgevallen dat hij misschien kut zou spelen, dus dat valt denk ik wel mee.

Maar goed, jij moet eert zes kapot geschoten bruggen over voor je het over je lippen krijgt dat iets 'goed' kan zijn op de PS3, dus serieus ben je niet echt meer te nemen. (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Te duur... ;) En vooral nog niet boeiend.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Yo Oxy,

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juli 2010 om 21:09:
jij moet eert zes kapot geschoten bruggen over voor je het over je lippen krijgt dat iets 'niet goed' kan zijn op de PS3, dus serieus ben je niet echt meer te nemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op donderdag 1 juli 2010 om 21:24:
Yo Oxy,

Modnation Racers als eens gespeeld? Nee...? Doe dat eerst eens, voor je een mening over mijn mening kan vormen. (Y)

Waarschuw beheerder

Killzone 3 3D op de VT20... lijkt me zeer gaaf B) ..van de volgende Pana lijn zal 't brilletje vast wel 'n stuk lekkerder zitten..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juli 2010 om 21:03:
waarschijnlijk ook een Pana. Alles wordt er zoveel geiler van.

..en dan te bedenken dat 't beeld er na 750u nog vele malen geiler op wordt B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juli 2010 om 21:12:
Te duur... ;) En vooral nog niet boeiend.

Bij die VT20 kreeg je toch 2 brillen bij en zo'n promo 3D blu-raytje.
Waarschuw beheerder
Om een of andere reden lukt quoten niet :/

maar brilletje = faal!!
Waarschuw beheerder
Naja, gister deed PS3 Media server het als een tiet, vandaag vind ie hem plots niet meer... Wat zou dat kunnen zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juli 2010 om 21:28:
Modnation Racers als eens gespeeld? Nee...? Doe dat eerst eens, voor je een mening over mijn mening kan vormen.

Yep, heb de demo vorige week gespeeld.... maar ik had geen mening over Modnation hè, maar over jou (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op donderdag 1 juli 2010 om 22:54:
Naja, gister deed PS3 Media server het als een tiet, vandaag vind ie hem plots niet meer... Wat zou dat kunnen zijn?

Restart PC. (Y)

Waarschuw beheerder
gears of war weeeeeeeekend!!!!
Waarschuw beheerder
ben begonnen aan de god of war collectie. Heb ze alle2 al gespeeld op de ps2, maar ik moet zeggen het ziet er nog verdomd goed uit op ps3 met die opgepoetste graphics.
God of war 1 is toch wel de moeilijkste hoor bah bah zitten stukken bij .....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op vrijdag 2 juli 2010 om 13:03:
God of war 1 is toch wel de moeilijkste hoor bah bah zitten stukken bij .....

Zeker vergeleken met deel 3 waar je zo doorheen rent!
Maarja, da's ook wel een gevolg van het gegeven dat zulke games steeds lineairer worden.
Waarschuw beheerder
Nou ben ik een gamer waarvoor het allemaal niet zo moeilijk hoeft hoor. Ik vind het wel lekker als je er redelijk vlot door heen kan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van YOURI*teaser* op vrijdag 2 juli 2010 om 13:03:
ben begonnen aan de god of war collectie

Het is niet echt mijn game, maar vind 't er wel gruwelijk uitzien :jaja:

Waarschuw beheerder
Het eerste level van GoWIII ziet er echt ongekend vet uit!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op vrijdag 2 juli 2010 om 13:56:
Nou ben ik een gamer waarvoor het allemaal niet zo moeilijk hoeft hoor. Ik vind het wel lekker als je er redelijk vlot door heen kan.

ik vond die puzzels ook te moeilijk voor de rest van het spel. Komop het is een hack and slash game dan wil je gewoon rellen en ownen. cMaar toch God of war is wel supervet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juli 2010 om 13:49:
Zeker vergeleken met deel 3 waar je zo doorheen rent!

vandaar die Chaos Mode (y)

Waarschuw beheerder
Jongens, er is ook voetbal hè?

Waarschuw beheerder
whe, achja beter goed gejat dan slecht bedacht toch?

was infamous 1 een beetje leuk dan?
Waarschuw beheerder
zo god of war 1 uitgespeeld, kan ik verder met 2. die er meteen een stuk beter uit ziet. Heb xbox360 en ps3 spellen gezien die er slechter uit zien dan god of war 2 wat een ps2 spel is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op zaterdag 3 juli 2010 om 14:08:
zo god of war 1 uitgespeeld, kan ik verder met 2. die er meteen een stuk beter uit ziet. Heb xbox360 en ps3 spellen gezien die er slechter uit zien dan god of war 2 wat een ps2 spel is

zo zag god of war er op de ps2 niet uit hoor:lol:

maar dan nog er zijn ergere graphics te vinden op de ps3 en 360. King of fighter 12 bijvoorbeeld, wat een bagger!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juli 2010 om 13:52:
was infamous 1 een beetje leuk dan?

Heb de demo gespeeld, maar kon mij niet heel erg boeien...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juli 2010 om 14:15:
zo zag god of war er op de ps2 niet uit hoor

i know, maar als je bedenkt dat ze alleen de textures een hogere resolutie hebben gegeven.
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Borderlands ff voor 10 euro van steam gehaald. Altijd leuk :P

Samen met een maat, want het is echt een co-op game.

Edit> zie nu pas dat dit het ps3 xbox topic is :P beetje offtopic van me dus. sry
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juli 2010 om 17:22:
Voor UC hebben ze goed naar Tomb Raider gekeken

Ik doel niet zozeer op de stijl van het spel, maar de overloop tussen gameplay en cutscenes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GuidoVanSanten op zaterdag 3 juli 2010 om 17:43:
Borderlands ff voor 10 euro van steam gehaald. Altijd leuk :P

Dat vond ik echt een kut spel. Begin is leuk, maar het gaat echt enorm snel vervelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op zaterdag 3 juli 2010 om 18:07:
Ik doel niet zozeer op de stijl van het spel, maar de overloop tussen gameplay en cutscenes.

Ik doelde erop dat vrijwel elk element in elk spel wel gejat is van of geinspireerd is door een ouder...everything is a copy of a copy of a copy of a copy :P Dus ja, het is wel bizar moeilijk om deze tijd echt nog iets unieks te maken (hello, kirby's epic yarn!)
Waarschuw beheerder
True, maar ik zie het ook niet zozeer als iets negatiefs... ik vind die verhalende stijl uit UC2 echt enorm vet. Dat je niet perse eerst een level af hoeft te sluiten om een cutscene te zien... UC2 deed dat gewoon enorm goed (Y) Dus als Infamous2 de goede punten van UC kan pakken, op dat gebied, dan kan de game er in mijn ogen alleen maar beter van worden (Y)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juli 2010 om 18:44:
Dus ja, het is wel bizar moeilijk om deze tijd echt nog iets unieks te maken (hello, kirby's epic yarn!)

Little Big Planet anyone? ;) Ik vind de stijl trouwens wel enorm vet hoor, ziet er echt cool en origineel uit... ook al zal het in basis toch op het stijltje van LPB gebaseerd zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op zaterdag 3 juli 2010 om 18:54:
Dus als Infamous2 de goede punten van UC kan pakken

ND en SP hebben behoorlijk wat foefjes kunnen uitwisselen :9
ook al zal het in basis toch op het stijltje van LBP gebaseerd zijn.

ga toch fietsen.. :P

Waarschuw beheerder
Little Big Planet anyone? Ik vind de stijl trouwens wel enorm vet hoor, ziet er echt cool en origineel uit... ook al zal het in basis toch op het stijltje van LPB gebaseerd zijn.

Whehe, daar dacht ik ook al aan toen ik het typte ja...ik hoopte stiekem dat je er niet over zou beginnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juli 2010 om 19:10:
ND en SP

Naughty Dog / Sucker Punch?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juli 2010 om 20:17:
...ik hoopte stiekem dat je er niet over zou beginnen

Daar moet je niet op hopen hè... dan doen we het juist

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op zondag 4 juli 2010 om 11:09:
Naughty Dog / Sucker Punch?

who else.. B)
Waarschuw beheerder
Fallout 3 Game of the Year Edition (incl 5 DLC's) toch maar eens besteld. Kost nu 19.99 bij bol.com, dat moet ie toch wel waard zijn verwacht ik :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb Bioshock voor 12,99 gekocht, leuk voor erbij (Y)

Verder bevalt Resident Evil 5 ook erg, heb hem alleen wel op easy gezet :bloos: Moest erg wennen aan de controls en vind het sowieso wel een pittig spel.
Gaat nu wel beter maar maak deze game wel af. Misschien later nog eens een niveautje hoger opnieuw spelen (Y)
Waarschuw beheerder
PETITIE
Wij

gamers en burgers van Nederland
constateren

dat Minister Hirsch Ballin in zijn brief aan de Tweede Kamer d.d. 28 juni 2010 (onderwerp: Strafrechtelijk verbod op extreem geweldadig beeldmateriaal) geen feiten gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek presenteert. Tevens constateren wij dat hij slechts pleit voor beperking van het verbodsvoorstel tot extreem geweldadige games, omdat een dergelijk voorstel minder weerstand op zou roepen dan een verbod waarin ook extreem geweldadige films zijn opgenomen.
en verzoeken

de Tweede Kamer met klem om het voorstel van de minister niet op te volgen, omdat wij van mening zijn dat a) volwassenen het grondrecht hebben om zelf te bepalen welke vorm van cultuur zij tot zich nemen en b) wetenschappelijk onderzoek in het verleden niet heeft vastgesteld dat deze games daadwerkelijk schadelijk zijn. Er is zelfs onderzoek dat het tegendeel heeft aangetoond.

Teken deze petitie

http://petities.nl/petitie/stop-de-boekverbranding-20/

Uitspraak van M op zaterdag 3 juli 2010 om 18:15:
Dat vond ik echt een kut spel. Begin is leuk, maar het gaat echt enorm snel vervelen.

Heb al 10 uur co-op met een maat gedaan. Ben het nog niet zat :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GuidoVanSanten op maandag 5 juli 2010 om 23:59:
Heb al 10 uur co-op met een maat gedaan. Ben het nog niet zat :P

Welk level heb je nu, en waar zit je ongeveer?

Waarschuw beheerder
donateur
Left For Dead 2, die zou je moeten aanschaffen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op dinsdag 6 juli 2010 om 09:36:
Welk level heb je nu, en waar zit je ongeveer?

uh lvl 20 dacht ik. Ben nu in het gebied waar je ook auto's tegen je krijgt.

@zomr LFD2 heb ik al, is vet idd.
Waarschuw beheerder
Het topic is dood, leve het topic...

anyway,
iemand enig idee of er een Forgotten Sands demo op PSN staat/komt?
Waarschuw beheerder
Qua Media Center opzicht; wat is de 360 een enorm vertieft kut apparaat... Had ik nou toch maar de PS3 gekocht :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op donderdag 8 juli 2010 om 10:32:
Qua Media Center opzicht; wat is de 360 een enorm vertieft kut apparaat... Had ik nou toch maar de PS3 gekocht

qua media center opzicht zijn ze eigenlijk alle2 kut, kan je beter een lossen media streamer kopen die alles afspeeld. een xtreamer bv. of als je blu-ray iso's download de dune base/prime 3.0