Je gaat een schiet-kart game niet vergelijken met een serieuze racer.
1; maak ik die omweg en pak ik daar die power-up?
2; ga ik gewoon snel en probeer ik daarmee te winnen?
Je gaat een schiet-kart game niet vergelijken met een serieuze racer. Modnation Racers speelt gewoon heerlijk simpel, gas geven, beetje gas terug in de bochten en lekker die slip erin.
Maarja dit was toch zo'n titel wat de echte kracht van de PS3 laat zien.
Maarja dit was toch zo'n titel wat de echte kracht van de PS3 laat zien.
Hoe was het 3D spul dan van die VT20?
waarschijnlijk ook een Pana. Alles wordt er zoveel geiler van.
God of war 1 is toch wel de moeilijkste hoor bah bah zitten stukken bij .....
ben begonnen aan de god of war collectie
Nou ben ik een gamer waarvoor het allemaal niet zo moeilijk hoeft hoor. Ik vind het wel lekker als je er redelijk vlot door heen kan.
Voor infamous2 hebben ze goed naar UC gekeken http://www.gametrailers.com/video/exclusive-chase-infamous-2/701416
zo god of war 1 uitgespeeld, kan ik verder met 2. die er meteen een stuk beter uit ziet. Heb xbox360 en ps3 spellen gezien die er slechter uit zien dan god of war 2 wat een ps2 spel is
Voor infamous2 hebben ze goed naar UC gekeken http://www.gametrailers.com/video/exclusive-chase-infamous-2/701416
Borderlands ff voor 10 euro van steam gehaald. Altijd leuk
Ik doel niet zozeer op de stijl van het spel, maar de overloop tussen gameplay en cutscenes.
Dus ja, het is wel bizar moeilijk om deze tijd echt nog iets unieks te maken (hello, kirby's epic yarn!)
Dus als Infamous2 de goede punten van UC kan pakken
ook al zal het in basis toch op het stijltje van LBP gebaseerd zijn.
Little Big Planet anyone? Ik vind de stijl trouwens wel enorm vet hoor, ziet er echt cool en origineel uit... ook al zal het in basis toch op het stijltje van LPB gebaseerd zijn.
Dat vond ik echt een kut spel. Begin is leuk, maar het gaat echt enorm snel vervelen.
Heb al 10 uur co-op met een maat gedaan. Ben het nog niet zat
Qua Media Center opzicht; wat is de 360 een enorm vertieft kut apparaat... Had ik nou toch maar de PS3 gekocht