Partyflock

Forumonderwerp · 687833
9 volgers · 366329x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 juni 2010 om 18:09:
en de shootouts vond ik ook niet boeiend...

Crushing Mode.. tja, Ballie :|

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Hoe laag je health ook wordt, en hoe sterk de vijanden de vijanden ook worden, het systeem zoog gewoon imo, en dat verandert niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op maandag 21 juni 2010 om 23:03:
Wolfenstein speelde ik op de 286???

386...286 was ega en VGA kwam pas op de 386....same as soundlib ofzo (gutentag)
Waarschuw beheerder
FarCry 2 er nog maar eens in gedrukt deze week. Beste sandbox shooter evah.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op maandag 21 juni 2010 om 22:04:
Op enorme bakken met filmpjes zit ik ook niet echt te wachten nee. Al heb ik UC niet gespeeld...

ik ga over de filmpjes van uc2 1 ding zeggen. De spraak op spaans zetten, chloe en kleenex:kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 juni 2010 om 21:21:
Is best goed te doen. Online zuig ik alleen zwaar... Lukt me ook niet lid van een camp te worden

Ik heb dus hetzelfde probleem

ff keer potje doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 juni 2010 om 22:00:
Heb ze allemaal gezien maar word er niet echt warm van, ik wil gewoon leuke gameplay, en dat miste ik bij UC...dr viel ook niks te avonturieren ofzo, het was constant 1 vast pad wat je moest volgen, scripted as hell...nee, niet mijn idee van een leuke game

Dan zal het ongetwijfeld een kwestie van smaak zijn... Ik vind UC2 juist ontzettend goed uitgebalanceerd, er worden in de loop van het verhaal continue nieuwe vijanden gedropt. En zo wordt de tegenstander steeds iets sterker, zonder dat het extreem opvalt... Je gaat van 2 noobs, naar 3 noobs en een gast met een machinegeweer... 3 gasten met een machinegeweer, en 1 compleet met armor ingepakte shotgun-gast. Moeilijk uitleggen, maar persoonlijk vind ik UC2 echt enorm goed aanvoelen... Na elke puzzel kan je het je kloten aanvoelen dat er weer een horde vijanden buiten de deur staat te wachten :)

Absoluut mijn favoriet, gister weer ff een paar chapters gespeeld.... Net wakker geworden in Tibet :gaap: Op naar de met sneeuw volgestorte grotten :lief:

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 juni 2010 om 22:00:
scripted as hell...

Scripted als een malle, maar wel stoer als een moederneuker (Y) Alsof je in een film speelt :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 22 juni 2010 om 08:29:
Op naar de met sneeuw volgestorte grotten

whe das een kutlevel. gelukkig duurt ie maar tien minuten. Gaat nergens over.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 08:19:
ff keer potje doen?

Elkaar online zuigen? :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 22 juni 2010 om 08:29:
maar wel stoer als een moederneuker Alsof je in een film speelt

zo'n supervette game inderdaad, als ik er aan denk krigj ik al een smile op mijn gezicht O:)
Onlangs nog een keer gespeeld, blijft leuk. Deel een denk ik binnenkort er ook nog maar eens bijpakken (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 08:54:
Elkaar online zuigen?

Dat doe jij tok altijd al met je mw2 :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 08:58:
Dat doe jij tok altijd al met je mw2 vriendjes

Tuurlijk, hoe meer vriendje hoe beter ;)

Waarschuw beheerder
:lijn:

hoe meer lijn hoe beter het is :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:hyper:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 08:31:
whe das een kutlevel. gelukkig duurt ie maar tien minuten. Gaat nergens over.

Mwoah, ziet er wel enorm vet uit (Y)

Zoals ik zei, ik vraag me af waar ze in deel3 mee komen... welke mooie plekjes der aarde weer overhoop mogen halen met ons machinegeweer-geratel :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 07:31:
386...286 was ega en VGA kwam pas op de 386....same as soundlib ofzo (gutentag)

Wolf 3d speelde ik gewoon op een 286 met 10mhz hoor. en je bedoelt adlib denk ik.

http://www.3drealms.com/wolf3d/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Net de trailer van Medal of Honor gezien,
dat ziet er beter uit dan Battlefield en Modern Warfare.!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 10:05:
Wolf 3d speelde ik gewoon op een 286 met 10mhz hoor.

Ik speelde hem op een 486, ben ik nu baas?
Waarschuw beheerder

Zo, daar staan een hoop oude bekenden op 8)

http://www.buy3drealms.com/

Heb ze volgens mij allemaal wel gespeeld, wacky wheels :lief: De oplossing voor de mensen die geen snes hadden, en dus ook geen mario kart :)
Waarschuw beheerder
Wolf 3d speelde ik gewoon op een 286 met 10mhz hoor. en je bedoelt adlib denk ik.

286 Computer (386+ Strongly Recommended)

(H)

3DRealms hebben best nog wel kicke games op de lijst staan; Duke, Max Paybe, Shadow Warrior (die was ook wel dope), RotT, Raptor (nog steeds te gek!), Commander Keen (beste sidescrollers ooit :P ), Terminal Velocity. Vroegah waren ze best baas daar bij 3D Realms, jammer dat ze die lijn niet vast konden houden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 10:07:
Net de trailer van Medal of Honor gezien,
dat ziet er beter uit dan Battlefield en Modern Warfare.!

hoop dat ze een lekkere single player hebben, dat miste ik toch wel bij vooral MW, zaten wel dikke acties in maar echt heel boeiend was t imo niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 11:55:
Kinect faalt jammerlijk...

http://www.gamert.nl/nieuws/kinect_faalt_ook_bij_jimmy_fal.html

Heb je alleen de tekst gelezen, of het filmpje ook daadwerkelijk bekeken... ik vind het nogal meevallen. De tekst is compleet overtrokken...

Al die moveshizzle vind ik sowieso niets, dus ik zie het verschil echt niet tussen deze presentatie en die van een random PSMove game...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 22 juni 2010 om 12:17:
Heb je alleen de tekst gelezen, of het filmpje ook daadwerkelijk bekeken... ik vind het nogal meevallen. De tekst is compleet overtrokken...

Al die moveshizzle vind ik sowieso niets, dus ik zie het verschil echt niet tussen deze presentatie en die van een random PSMove game...

Zie je de 0.8 seconde lag niet? ;)

Het is onontkoombaar. Maar zowel de Move als Kinect hadden in hun presentaties een dikke lag zitten in het gebruik. De Sony Move is nog niet 'out in the field' getest. Dus die zal ook wel genoeg kritiek te verduren krijgen.

Het is jammer voor beide, maar de techniek gaat het gewoon niet 1 op 1 redden, zoals ze wel beloven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 12:21:
Maar zowel de Move als Kinect hadden in hun presentaties een dikke lag zitten in het gebruik.

Dat bedoel ik...

maar zag dat dan, en begin niet meteen Kinect neer te halen, maar beide... Anders valt het zo op (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad, alleen doen ze bij de PS3 nog of ze er ook hardcore titels mee gaan maken, feit is gewoon dat die PS3 movie titels gewoon Wii games zijn in een stoerder jasje.
Het is allemaal gewoon complete bagger, die prijzen wat ze ook willen gaan vragen 150$ en 180$ vor het complete move pakket. :lol:
Waarschuw beheerder
Ik vind het beter werken dan de playstation eye.

Waarschuw beheerder
ach joh, dat move gebeuren. Als dat lekker geld oplevert zodat er ook toffe games kunnen worden uitgebracht voor echte gamers zoals wij.....dan is dat allemaal prima.

Waarschuw beheerder
donateur
Het is allebei complete bagger, zoiets gaat nooit werken in een titel als Call Of Duty als je zoiets gaat uitbrengen dan krijg je alleen een shitload aan casual games.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 12:28:
Als dat lekker geld oplevert zodat er ook toffe games kunnen worden uitgebracht

(Y)(Y)

Wij zijn geen haters, Cunt
Waarschuw beheerder
donateur
GT 5 heeft track editor, stuntarena’s en karts

De topman van Sony Computer Entertainment Shuhei Yoshida heeft een aantal nieuwe onderdelen van Gran Turismo 5 bevestigd. Zo is het in GT 5 mogelijk om zelf circuits te maken en deze te delen met andere spelers. Naast een hele lading aan prachtige auto’s kan er ook plaatsgenomen worden in go karts en zijn er heuse stunt arena’s in de game te vinden. Verder sprak Yoshida over de toevoeging van nachtraces, weerseffecten en het implementeren van schademodellen. Er lijkt, misschien wel dankzij het lange wachten, een hele complete racegame aan te komen. Begin november zal het racefeest eindelijk gaan losbarsten. Dat is ons in ieder geval beloofd…

Gran Turismo is een racesimulator die zich kenmerkt door realistisch autohandling, echt bestaande banen en vele verschillende auto's van bekende merken. Twintig verschillende locaties, zeventig verschillende circuitvariaties en een garage vol met duizend auto’s vormen de hoofdmoot van Gran Turismo 5.

:honger:

Waarschuw beheerder
donateur
Vet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 22 juni 2010 om 13:11:

Hij komt gelijk uit met duke nukem forever heb ik gehoord!

Uitspraak van PsyTek op dinsdag 22 juni 2010 om 12:30:
Wij zijn geen haters, Cunt

dont hate the player, hate the game!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 11:55:
Kinect

vond het er eigenlijk nog best leuk uit zien :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 12:29:
zoiets gaat nooit werken in een titel als Call Of Duty

ook voor shooters zie ik nog steeds mogelijkheden icm met de controller
meer 'tactische' gameplay door om het hoekje te kijken door te draaien met je hoofd
of dat je automatisch bukt als je met je hoofd probeert te 'bukken' (je weet wel, beetje zelfde idee als mee hangen in race games)

of mogelijkheden in rpg's dmv 'social commands' ofzo
handdruk geven of juist een bitch slap of iets dergelijks

maar het zal naar alle waarschijnlijkheid alleen gebruikt worden voor casual games
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 13:14:
Hij komt gelijk uit met duke nukem forever heb ik gehoord!

Maak me nie uit, GT :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 22 juni 2010 om 13:11:

U-REN ga ik me daarmee vermaken... :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=620 height=350 cacheid=0011442f002eaa3c10d81b621a02ad15e2]http://media.insidegamer.nl/dump/1277200155.jpg[/img]

Dus zo'n 150 euro hier.. 50 euro erbij en je heb een 360 elite :x

Waarschuw beheerder
donateur
Straks is Kinect nog duurder dan een Xbox 360.
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm... De nieuwe 360 schakelt zichzelf uit bij overhitting. Da's leuk, als je lekker zit te gamen en pats, ding gaat uit :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Geen last van RROD meer je kan nu alleen niet langer spelen dan 30 minuten. :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou die RE5 Gold Edition zal wel niet meer leverbaar zijn :(
Wacht nu al 4 weken, in plaats van de 3 die mij verteld waren (wat ook al lang was!)

Ga denk ik maar een andere game opzoeken..

Er zijn hier wel aardig wat mensen die Bioshock gespeeld hebben, toch? Is het eerste deel nog de moeite waard?
Is slechts 12,99 bij Play op het moment. Tweede deel overigens ook maar 23,49. Welke is aan te raden?
Collector's Edition van Bioshock 2 is overigens ook maar 32,49 :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 15:04:
Is het eerste deel nog de moeite waard?

Deel1 vond ik echt enorm vet, deel2 nooit gespeeld... had toch een beetje het "been there done that" gevoel. Weet alleen niet of dat ook daadwerkelijk waar is...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 22 juni 2010 om 15:06:
Deel1 vond ik echt enorm vet

Zou hij dat ook tegenwoordig nog zijn, of inmiddels ene beetje achterhaald?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 15:11:
Zou hij dat ook tegenwoordig nog zijn, of inmiddels ene beetje achterhaald?

graphisch gezien was ie toen echt top, en volgens mij draait ie op dezelfde graphics als deel2. Dus dat zal wel meevallen...

Gameplay wise zal ie sowieso niet vervelen (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 22 juni 2010 om 15:06:
Deel1 vond ik echt enorm vet, deel2 nooit gespeeld... had toch een beetje het "been there done that" gevoel. Weet alleen niet of dat ook daadwerkelijk waar is...

Was het ook een beetje maar deel 2 is nog prima te doen hoor, sfeertje was er alleen niet meer zo omdat je het al kende.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 22 juni 2010 om 13:31:
Dus zo'n 150 euro hier.. 50 euro erbij en je heb een 360 elite

Move kost ook 180 dollar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op dinsdag 22 juni 2010 om 15:33:
Move kost ook 180 dollar

99 dollar, inclusief game. Voor de analoge controller erbij betaal je nog eens 29 dollar. Dus ga uit van een ongeveer 100 euro voor het complete pakket.

Dus voor 1,5 game. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 15:36:
100 euro voor het complete pakket.

en als je nou met 2+ wil spelen (daar draait het toch om bij partygames)
ben je dus minimaal 2x zoveel kwijt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op dinsdag 22 juni 2010 om 15:40:
en als je nou met 2+ wil spelen (daar draait het toch om bij partygames)
ben je dus minimaal 2x zoveel kwijt

Dan heb je alleen een extra Move nodig, aangezien je de camera al hebt. Dus dat kost 39 dollar. Als je nog een extra analoge wil hebben, dus 79.
Waarschuw beheerder
vergeet het pistooltje niet he
wat dus ook nog eens x2 of meer moet