Partyflock

Forumonderwerp · 687833
9 volgers · 365103x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)

Waarschuw beheerder
Sony stoerste show, Nintendo de beste, MS, tsja... Stop er gewoon mee...
Waarschuw beheerder
Nieuwe 360's Wifi en stille koeling zijn tof, die power supply is nog steeds jammer.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Tot nu toe vind ik alleen de Nintendo nieuwtjes boeiend (nieuwe Zelda, Goldeneye remake, nieuwe donkey kong, ...), Sony vind ik niet heel spannend en MS boeit al helemaal niet. Heb een tijd lang lol gehad met mn PS3, maar nu game ik toch echt weer het meeste op de Wii :P

Btw, klopt het dat Blur demo alleen op 360 is? Wel jammer, ben er wel benieuwd naar maar wil hem eerst spelen. Heb Split Second wel gechecked, en op zich wel cool principe, maar ik hoef hem niet te hebben, gaat mij denk ik snel vervelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juni 2010 om 19:38:
M$ - belabberd
Ninty - super
Sony - ongetwijfeld moddervet

niet mee eens

MS - standaard, geen boeiende dingen maar hadden wel weer die sylvie vd vaart (N) (tenminste zei me vriendin :/)
ninty - standaard 3ds :z en nieuwe zelda nou nou, spannend hoor :/
sony - standaard ook geen boeiende dingen...behalve portal 2 (+steamworks wat wel een + is)op de ps3 nou nou gefeliciteerd, koop een taart

voor de rest was deze e3 beetje aan de saaie kant
al te veel dingen aangekondigd voor de e3 waardoor het dus al lang geen verrassing meer was
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ninty had 'n verdomd lekkere line-up.. en die 3DS rocks ass B) ..DKC Returns is 'n geschenk uit de hemel.. DKC Trilogy (SNES) staat nog altijd hoog in m'n lijstje.. Epic Mickey.. very nice.. (y)

Bij Sony miste ik The Last Guardian :( ..Killzone 3, Sorcery, LBP2 en Infamous 2 zijn gwn must haves :yes: ..MGS Rising en Dead Space 2 gaan er ook wel in.

M$ was gwn ontzettend karig.. niemand zit op dat Kinect te wachten :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 07:31:
KC Returns is 'n geschenk uit de hemel.

Toen ik die zag begon ik toch wel even te twijfelen om een Wii er bij te zetten, tezamen met New Mario Bros. Oldschool (H)

Waarschuw beheerder
Dat DKC returns is dat op de DS? ziet er best puik uit!! Beter dan de n64!!
Waarschuw beheerder
Doen ze slim, op het moment dat de meeste gamers de Wii links laten staan, er toch nog een paar oldschool titels uitpersen. Ziet er tof uit, dat DKC (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op woensdag 16 juni 2010 om 10:20:
de meeste gamers de Wii links laten staan

dat laat ik nu nog steeds hoor
word echt niet warm van die paar oude franchices die allemaal gebaseerd zijn op jeugd sentiment ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op woensdag 16 juni 2010 om 09:54:
Wii

Ow, nou iig is de gameplay vast dik in orde en dat is wat telt. De graphics zijn echt gewoon 10 jaar geleden maar als de gameplay dat ook is is dat alleen maar goed.

Kun je dit soort spellen ook gewoon met een controller spelen of moet je met een motion in de weer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 16 juni 2010 om 10:24:
word echt niet warm van die paar oude franchices die allemaal gebaseerd zijn op jeugd sentiment

ghehe, ass 8) Je doelt waarschijnlijk op mijn opmerking mbt de nieuwe MK...

Er is verschil (vind ik) tussen een ouwe franchise nieuw leven inblazen, én een franchise dusdanig verneuken en dat je als laatste redmiddel teruggrijpt naar je succesdagen. Mocht MK een vette titel worden, dan zal ik als eerste mijn woorden in slikken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 10:24:
Kun je dit soort spellen ook gewoon met een controller spelen of moet je met een motion in de weer?

Geen idee! Kon het niet zien in het filmpje. Als ik door de kamer moet springen laat ik hem links liggen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op woensdag 16 juni 2010 om 11:02:
Er is verschil (vind ik) tussen een ouwe franchise nieuw leven inblazen, én een franchise dusdanig verneuken en dat je als laatste redmiddel teruggrijpt naar je succesdagen. Mocht MK een vette titel worden, dan zal ik als eerste mijn woorden in slikken

Helemaal mee eens! Want als je ninty ergens nietvan kan beschuldigen is het compleet uitmelken van een franchise. Dat doen zij echt niet.

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 01:22:
Btw, klopt het dat Blur demo alleen op 360 is?

:jaja: klopt,,
keb hele game voor ps3,is prima te doen (Y)

Uitspraak van PsyTek op woensdag 16 juni 2010 om 10:20:
DKC

:honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 11:04:
Helemaal mee eens! Want als je ninty ergens nietvan kan beschuldigen is het compleet uitmelken van een franchise. Dat doen zij echt niet.

Mwoah, ik weet niet hoeveel Mario titles er zijn, maar ze brengen toch steeds weer wat nieuws. SMG1 en 2 lijken op elkaar, maar je kan er donder op zeggen, dat ze bij het volgende deel weer met iets nieuws komen. Ik vond SMG1 erg vernieuwd t.o.v. vorige delen. Uitmelken is voor mij, tot in den treure rotzooi uitbrengen, omdat je toch wel weet dat men consumeert. Neem als voorbeeld de SAW films... elk jaar rond Halloween een dikke hit de US, maar ik kan er niet meer naar kijken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 16 juni 2010 om 06:11:
sony - standaard ook geen boeiende dingen...behalve portal 2 (+steamworks wat wel een + is)op de ps3 nou nou gefeliciteerd, koop een taart

Feit dat het hele move systeem werkt en zowel hardcore als casual, best leuk te implementeren is was voor mij wel een verrassing.

Dat het hele zooitje ook nog is rond de 100 eu gaat kosten, kan er ook nog wel van af.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 11:19:
Feit dat het hele move systeem werkt en zowel hardcore als casual, best leuk te implementeren is was voor mij wel een verrassing.

Dat het hele zooitje ook nog is rond de 100 eu gaat kosten, kan er ook nog wel van af.

Wat is dan het verschil met Kinect? Want dat is precies hetzelfde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op woensdag 16 juni 2010 om 11:02:
Je doelt waarschijnlijk op mijn opmerking mbt de nieuwe MK...

:lol:

een beetje wel ;)

nintendo kennende zal het vast wel een goed spelende titel worden
maar ik zie mezelf echt geen mario of donkey kong of iets meer spelen
dat was leuk vroeger op de nes/snes

nu trekt me dat echt helemaal niets meer
Waarschuw beheerder
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-marvel-vs/101755

haha, die "finisher" van die Resident Evil dude op het einde :)

Uitspraak van Soul collector op woensdag 16 juni 2010 om 11:30:
maar ik zie mezelf echt geen mario of donkey kong of iets meer spelen

Mwoah, ik vind het erg tof. Maar wat ik bij de laatste New Mario Bros merkte, is dat ik hem veel liever op de DS had gespeeld. Lekker op de wc, of in de auto, vakantie, whatever. Ik slinger mijn Wii niet aan voor New Mario Bros., als ik de tijd neem om te gamen, dan speel ik toch liever UC2, of Gears ofzo...

Zelfde geld waarschijnlijk ook voor DKC.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op woensdag 16 juni 2010 om 11:41:
haha, die "finisher" van die Resident Evil dude op het einde :)

:lol: Lekker overdreven :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op woensdag 16 juni 2010 om 11:25:
Wat is dan het verschil met Kinect? Want dat is precies hetzelfde.

Kinect positioneert zich veel steviger als 'family' ding, terwijl Sony het wat meer in het midden houdt, daarnaast heb ik van de Move dingen gezien als in "Scorcery" die mij wel degelijk aanspraken, bij Microsoft kwamen ze weer met die rode bal aanzetten.

Waarschuw beheerder
Die Xbox 360 Slim! :kwijl:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juni 2010 om 12:44:
Kinect... Really?! :nocheer:

Dat is inderdaad triest.. :S

Waarschuw beheerder
zag net een gameplay trailer van Gears3.
Gameplay ziet er lekker snel uit :O
Grafisch ziet het er ook weer beter uit dan deel 2 :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op woensdag 16 juni 2010 om 11:41:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-marvel-vs/101755

haha, die "finisher" van die Resident Evil dude op het einde

whehe:D bruut

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 11:04:
het compleet uitmelken van een franchise

..steeds opnieuw 't wiel uitvinden that is :) ..man wat Ninty doet, kan den competitie alleen maar van dromen... alhoewel LBP toch ook wel op dat level zit :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 14:57:
man wat Ninty doet, kan den competitie alleen maar van dromen... alhoewel LBP toch ook wel op dat level zit

dat hoor je mij ook niet onkennen. Ninty maak het meeste geld en verkoop de meeste shit daar zou ik als producent ook hardstikkkew jaloers op zijn. Maar dat zegt niet dat het toffe shit is. Heb je laura's passie trouwens al helemaal uitgespeeld? toffe shit man, heb je ook duizend soorten van. Van laura's passie paardrijden tot laura's passie cumbucket.

Waarschuw beheerder
is dat 1st party..? ..nee? ..opkenkeren dan Cuntie! :P ..en die nieuwe DKC ziet er fantastisch uit... maakt HD simpelweg overbodig ;) ..kleurenpaletteke, animations.. effectjes.. nice.. 60fps/Full 480p B)

Waarschuw beheerder
ow het gaat om first party. Ja weetje ik weet daar allemaal helemaal niks van ik doe gewoon lekker mee in het afkraken van wat andere mensen leuk vinden. Want daar gaat het in dit topic weer over.

Waarschuw beheerder
Wii scoren en genieten van Ninty z'n brouwseltjes B)
Waarschuw beheerder
donateur
Eindelijk een GT5 release datum! Welliswaar US datum (2 november).
En hij komt zowel in 3D als normaal..

Limited Collectors edition bestellen :lief:

Waarschuw beheerder
Ow k zie de lol er echt wel van in. Ik wil een DS voor de mario games, en een wii voor alle vechtgames en alle zombie shit die je van capcom kunt bedenken.Ik zou wel weer een ps3 willen voor god of war collection. Een psp voor god of war...en wat is er nog meer?

enige probleem is tijd....Ik bedoel welke console heeft nu echt niks leuks?

Project natal zit ik ook niet op te wachten, maar dat maakt mijn xbox plezier echt niet minder.

Waarschuw beheerder
donateur
Het is toch al vrij karig, had verwacht dat Sony nog wel met iets groots zou komen maar dat is ook allemaal al van die opgewarmde poep.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 19:14:
Een psp voor god of war

..zal ook wel weer 'n PSP moeten halen voor Ghost of Sparta :bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op woensdag 16 juni 2010 om 11:09:
klopt,,
keb hele game voor ps3,is prima te doen

Thx! Maar ik ga hem denk voorlopig niet halen, eerst SMG2 :p

Maar ik vind dat Nintendo echt wel de meest boeiende dingen neerzet. Ninty weet iig wat zn fans willen, en ondanks dat ze hier vanaf geweken zijn de afgelopen jaren laten ze toch zien dat ze ook nog steeds games voor gamers maken. En ik vind het niet echt uitmelken, goed een platformserie als Mario loopt inmiddels al behoorlijk lang, maar op de Sony heb je in principe hetzelfde (een langlopende serie), alleen heet het de ene keer Crash Bandicoot en de andere keer Ratchet & Clank. En de universums van Mario en DKC ed zijn gewoon errug leuk, goed uitgedacht, en blijken goed te werken, dus waarom zou je dan ineens andere poppetjes nemen?

En Oxy, probeer je nou serieus vol te houden dat Move beter is dan Kinect? Kom op, we weten allemaal wel waarom je Sony's bewegingsshit beter vind dan MS's bewegingsshit, toch? :p
Waarschuw beheerder
donateur
http://nl.playstation.com/playstationplus/

De betaal variant (premium) van het PSN netwerk (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 17:47:
Van laura's passie paardrijden tot laura's passie cumbucket.

Volgens mij bedoel je Laura's Passie Bukake, of is die die jij noemt alweer nieuwer?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 20:27:
En Oxy, probeer je nou serieus vol te houden dat Move beter is dan Kinect?

den Move heeft knopjes B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 19:14:
enige probleem is tijd...

Inderdaad, ik zie nu al 6 zekerheidjes die ik dit jaar nog wil gaan kopen, maar wanneer ik het allemaal moet gaan spelen.. :/

En met huidige games als MW2 en FIFA kan je eigenlijk ook net zolang doorgaan tot de volgende komt, veel tijd voor andere spellen is er niet :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juni 2010 om 00:44:
den Move heeft knopjes B)

Ik zag gister Time Crisis voor Move, maar dat zag er echt zaad uit :nocheer:
Heeft iemand links waarin Move wel tot z'n recht komt?
Waarschuw beheerder
btw,
wat zijn de ps3 titels van dit moment die gespeeld moet hebben? De vriendin is dit weekend de deur uit, dus misschien maar ff een game erbij pakken...

Waarschuw beheerder
donateur
De aankomende limited edition van Assassins Creed - Brotherhood ziet er wel vet uit (Y)
Alleen wel een beetje prijzig.. (90 euro) Maar toch wel het overwegen waard :)

[img width=570 height=605 cacheid=0011419f002ea6bf1d01d72e1a02acaee0]http://images.play.com/banners/content/15571172%20Large.jpg[/img]

Assassin's Creed: Brotherhood - Limited Codex Edition Includes:
Assassin's Creed: Brotherhood game
Renaissance Collector Chest
Exclusive Codex
Map of Rome
Multiplayer characters cards
Lineage DVD
Bonus DVD and game soundtrack
2 Exclusive single player maps: Aqua Gear & Trajan Market
2 Multiplayer characters: Harlequin & Officer
Additional bonus content yet to be revealed

http://www.playstationpure.be/blog/item/3814/De-Assassins-Creed-Brotherhood-Limited-Edition-
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/15571175/Assassin-Creed-Brotherhood-Limited-Codex-Edition/Product.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juni 2010 om 09:15:
De aankomende limited edition van Assassins Creed - Brotherhood ziet er wel vet uit
Alleen wel een beetje prijzig.. (90 euro) Maar toch wel het overwegen waard

:honger: !
Uitspraak van PsyTek op donderdag 17 juni 2010 om 09:11:
btw,
wat zijn de ps3 titels van dit moment die gespeeld moet hebben? De vriendin is dit weekend de deur uit, dus misschien maar ff een game erbij pakken...

RDR :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op donderdag 17 juni 2010 om 09:20:
RDR

Nèh, ik ben niet echt van de sandboxgames... alhoewel het er wel erg vet uitziet (Y)

Waarschuw beheerder
wat zijn de ps3 titels van dit moment die gespeeld moet hebben?

Modnation Racers.

Wat de E3 betreft, Game of the Show is voor mij iig Mortal Kombat. :)

Waarschuw beheerder

God of War Trilogy.. wordt nachtwerk Rutger (y)
Waarschuw beheerder
Ik heb nu ff 2 cd's via netwerk van laptop naar ps3 gekopieerd. Maar nu staan de nr's allemaal los onder muziek op ps3. Kan ik ook mapjes aanmaken?? en zo ja hoe? want ik kan het niet vinden