9 volgers · 369571x bekeken
maar jij speelt 'm op medium? ..ze hadden de block op den PS3 onder L1 moeten zetten.. daar baal ik wel 'n beetje van ..verder word je te weinig gealarmeerd bij bepaalde attacks.. "attack & retreat" dan maar
Yep, begin alle games op medium, na het uitspelen (indien het een goede game is) speel ik hem nogmaals op hard... Maar de eerste keer sowieso niet.
Verder heb ik met het blokken geen probleem
Ik denk ook dat het heel erg scheelt of je holy of unholy speelt, aangezien de holy moves meer "afstandsmoves" zijn. Beetje het idee van, holy is schieten, unholy is slashen...
elke type vijand heeft een voorkeur om geslacht te worden
Ik denk dat het meer de hoeveelheid vijanden is, ipv de kracht van elke vijand op zich. Het gros van de vijanden zijn geen krijgers ofzo, zijn gewoon gestorven zielen
Vind het verhaal trouwens erg vet, bij elke ring een flashback, waarbij je erachter komt dat die Dante zelf ook niet zo'n lieverdje was
Ik denk ook dat het heel erg scheelt of je holy of unholy speelt
dat is correct.. korte/lange afstand moves
Verder zit er ongelooflijk veel copy-paste in (GoW) ..en is 't leveldesign 'n aanfluiting te noemen.. maar fuck it, vermaak me prima
staat ie online? Ff checken
Alleen als je hier de downloadcode hebt gehaald :
http://www.precinct52.com/case1117_briefing/
The four pieces of evidence are:
• Short cigarette (117b)
• Origami bird
• Coffee shop C (it says "diner")
• 117h (tyre tracks).
• Short cigarette (117b)
• Origami bird
• Coffee shop C (it says "diner")
• 117h (tyre tracks).
donateur
http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-sonic-4-ep/61578
Nieuwe sonic, ga ik meteen kopen als die uitkomt.
Alleen als je hier de downloadcode hebt gehaald :
http://www.precinct52.com/case1117_briefing/
dus ff aanmelden en dan kun je demo dowloaden?
donateur
oke gelukt
Ik ben dan weer niet zo snugger
Hoe werkt het nou, ik heb die code gekregen maar waar moet ik die inlossen zodat ik de demo kan downloaden?
Ik zie wel 'view redemption instructions' staan, maar als ik daar op klik gebeurd er verder niks
laatste aanpassing
Heavy Rain is echt een must-have! Wat een sfeer zeg, demo is echt te kort, kan niet wachten tot ik het hele verhaal kan spelen.
ik ga m ook aanschaffe
kerel neer hoeke bij die hoer thuis
alleen die nederlandse teksten
BF BC2 demo is ook wel leuk
donateur
Welk spel ik ook opstart, het eerste wat ik doe is het menu ingaan en de gesproken tekst op Engels zetten
Duidelijk, Nederlands in games =
Edit: mijn PS3 staat standaard gewoon op Engels trouwens, dus geen last van Nederlandse teksten
laatste aanpassing
donateur
Vond de Heavy Rain demo wel vet trouwens. In het begin dacht ik van nee dit is niks voor mij, maar uiteindelijk er toch wel door gegrepen
Wil graag weer verder spelen, maar helaas nog een paar weekjes wachten. Vond de demo overigens niet te kort, je krijgt zo wel een goed idee van hoe het spel werkt en bovendien meen ik gelezen te hebben dat het uiteindelijke spel maar 5-6 uur duurt, dus ja met een langere demo blijft er voor de game nog maar weinig over 
Graphics vond ik wel mooi maar vooral het sfeertje doet het hem natuurlijk. Besturing wel origineel en even wennen, maar goed onder de knie te krijgen. Enige wat ik irritant vond is dat je R2 (PS3) ingedrukt moet houden om te kunnen lopen, waarom kan je dat niet gewoon met de pookjes doen zoals bij FPS's?
Voice acting was wel ok, maar niet bijster goed vond ik. Dat met die bril bij de FBI agent vond ik ook wat minder, heb daar ongetwijfeld wat over het hoofd gezien 
Wel wat minpuntjes dus persoonlijk, maar aan de andere kant heeft het me wel genoeg gegrepen om te willen kopen
Graphics vond ik wel mooi maar vooral het sfeertje doet het hem natuurlijk. Besturing wel origineel en even wennen, maar goed onder de knie te krijgen. Enige wat ik irritant vond is dat je R2 (PS3) ingedrukt moet houden om te kunnen lopen, waarom kan je dat niet gewoon met de pookjes doen zoals bij FPS's?
Wel wat minpuntjes dus persoonlijk, maar aan de andere kant heeft het me wel genoeg gegrepen om te willen kopen
Je snapt hopenlijk zelf ook wel dat moreel bezig zijn en legaal bezig zijn 2 totaal verschillende dingen zijn?
Absoluut, maar we hadden het over de FIFA 10 Soundtrack, die niet officieel is uitgebracht, en hij had het zelf over 'illegaal' bezig zijn, wat ik, in tegenstelling tot hij, niet ben...
hij speelt zo traag
heel vervelend voor je..
Je weet zelf ook wel dat je een moraalridder bent, dat je al meer dan een week je best moet doen om een response te geven zegt genoeg.
Ik heb een week met mijn board in de Alpen vertoefd, geen seconde over jou nagedacht, mocht je dat toch stiekem hopen...