Partyflock

Forumonderwerp · 687833
9 volgers · 367845x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op zaterdag 23 januari 2010 om 16:17:
Yep, dat gevoel had ik dus ook, maar ik vind dat juist niet tof "lekker rustig"... alsof de game nog moet beginnen

Naja, beter dan dat de game na 8 uur is afgelopen toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 januari 2010 om 17:10:
toevallig

niets met elkaar van doen Ballie.. :|

Waarschuw beheerder
Jarenlang met een omgebouwde console gespeeld. Speel nu een aantal maanden weer met netjes betaalde games (doosje, boekje).. Het geeft me veel meer voldoening.

Ik ben in ieder geval klaar met omgebouwde consoles, stapels beschreven schijfjes en het gedoe met nieuwe fw's.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Nu ik een nieuwe tv heb, Unchaterd 2 er maar weer eens bijgepakt. Wat ziet dat spel er toch mooi uit :kwijl:

Blijft ook leuk om te spelen, dus ik ben maar weer eens opnieuw begonnen. Wil nu ook alle treasures halen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 januari 2010 om 23:04:
Blijft ook leuk om te spelen, dus ik ben maar weer eens opnieuw begonnen. Wil nu ook alle treasures halen

Was laatst ook weer overnieuw begonnen op "Hard", maar vond het zo tof, dat ik eindelijk werd getriggered deel 1 toch maar uit te spelen... dus die er eerst maar weer bijgepakt, nu mag ik weer verder met UC2 :)

Btw, vooral de laatste levels van UC1 hebben een bepaalde sfeer, die je in UC2 niet hebt... wil niet teveel verklappen. Maar die vijanden uit Shangri-La zijn niet zo tof, als die uit UC1...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op zondag 24 januari 2010 om 11:18:
Btw, vooral de laatste levels van UC1 hebben een bepaalde sfeer, die je in UC2 niet hebt... wil niet teveel verklappen. Maar die vijanden uit Shangri-La zijn niet zo tof, als die uit UC1...

Klopt dat vond ik ook heel erg. En het feit dat bepaalde soldaten uit het verleden wapens hadden laten liggen vond ik helemaal epic. MP40 FTW!!!

Waarschuw beheerder
donateur

Hmm ok, die komt er ook zeker nog wel eens hoor (Y)

dus die er eerst maar weer bijgepakt, nu mag ik weer verder met UC2

Ik ga vandaag ook weer verder, ben er wel weer door gegrepen eigenlijk (Y)
Moet alleen chapter zes overnieuw doen, ben een treasure vergeten daar :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 januari 2010 om 11:53:
Moet alleen chapter zes overnieuw doen, ben een treasure vergeten daar

Nerd 8)

Waarschuw beheerder
Wil nu ook alle treasures halen

vind deel 2 toch stukken makkelijker dan deel 1.
Deel 2 loop je zo door, zelfs op verpletterend..!!
De schatten zijn ook niet echt moeilijk,
bij de 2e keer spelen had ik ze allemaal.

Vancouver 2010 ook 100% uitgepeeld,
wat een makkelijk spel.
Wel erg leuk om met 4 man tegen elkaar te doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 januari 2010 om 13:18:
Deel 2 loop je zo door

Eens. ik denk dat ze dat voor de casual gamers hebben gedaan.

Wel echt een heel mooi verhaal(y)

Waarschuw beheerder
donateur
zelfs op verpletterend..!!

Gast alsjeblieft :lol:

De schatten zijn ook niet echt moeilijk,
bij de 2e keer spelen had ik ze allemaal

Ik vind dat er toch wel een paar lastige tussen zitten hoor :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
bij de 2e keer spelen had ik ze allemaal.

Met een treasure guide erbij zeker :')

Waarschuw beheerder
..youtube ftw :banana:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op zaterdag 23 januari 2010 om 20:08:
En toen was de PS3 gehacked:

Boeiend, denk dat hij de exploit toch niet makkelijk genoeg krijgt voor het grote publiek.

Alsnog props voor Sony, deze mannen weten tenminste wel hoe je een console bouwt. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 januari 2010 om 16:11:
Ik vind dat er toch wel een paar lastige tussen zitten hoor

Ze zijn zoiezo makkelijker te vinden als in deel 1

Uitspraak van Richard op zondag 24 januari 2010 om 16:16:
Met een treasure guide erbij zeker

Nee dat dus niet.!

Na deel 1 weet je wat je kan verwachten, dus goed zoeken ;)
Waarschuw beheerder
Unchaterd 2 er maar weer eens bijgepakt. Wat ziet dat spel er toch mooi uit :kwijl:

kan die game alleen maar spelen als ik bij me schoonouders ben :/

Waarschuw beheerder
nog mensen die MAG gaan spelen ?

Artiest ProCeela
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 januari 2010 om 18:44:

nope , BF BC 2 komt bijna uit ..
Waarschuw beheerder
donateur

:no:

Waarschuw beheerder
Ik wil een Extreme-G HD...en een Blast Corps HD...en een Goldeneye 64 HD...:P

Waarschuw beheerder

Ja hoop dat ze me snel bellen dat ie binnen is. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 januari 2010 om 20:52:
en een Goldeneye 64

heel erg bazig spel. leuk voor de psn store voor een eurotje of vijf. alleen jammer dat het een ninty game is.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 januari 2010 om 21:21:
Goldeneye 64

Vroeger helemaal mee suf gespeeld, maar dat zouden we nu niet meer trekken hoor die graphics :lol:
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 januari 2010 om 22:00:
maar dat zouden we nu niet meer trekken hoor die graphics :lol:

Vooral niet op een FullHD toestel....:')

Waarschuw beheerder
Ik heb het nog eens gespeeld op mn 42'' full hd...geen goed idee nee. Had wel laatst voor de gein eens een kaillera servertje opgezet en goldeneye online gespeeld :D Best dik nog!

Waarschuw beheerder
Extreme-G HD

B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 januari 2010 om 17:06:
Alsnog props voor Sony, deze mannen weten tenminste wel hoe je een console bouwt.

Dus het lanceren van een console met de optie om (niet native) homebrew in linux te draaien in een extreem gelimiteerde omgeving vind jij een goed idee?
Als je een console koopt hoor je er mee te kunnen doen wat je wil en homebrew draaien is geen exceptie.

Nintendo heeft laatst een grote rechtzaak verloren tegen Divineo:

We have just heard that Nintendo has today lost a major court case against the Divineo group in the main court of Paris. Nintendo originally took the group to court over DS flash carts, however the judge today has ruled against Nintendo and suggested that they are purposely locking out developers from their consoles and things should be more like Windows where ANYONE can develop any application if they wish to.

The ramifications of this are huge, as it indicates that flash carts are actually legal. Moroever, it could have bigger implications for developers and the like because Nintendo is deemed to be 'illegally' protecting their system by locking users out. Therefore, developers should not actually require separate development kits and should just be able to develop applications as they wish on retail versions of Nintendo's consoles.

And on a final note, this truly was a HUGE court case, up in the main court of Paris France and seems likely to be relevant to the whole of Europe.

Essentially, if people have to 'hack' the system and use Flash Carts to do develop, then it's all fine because Nintendo has left them with little other choice and the system should not be protected in such a restrictive way.

En over de PS3's beveiliging, die is wel in orde.
Maar dat zullen we nooit zeker weten omdat er simpelweg gewoon minder gewerkt wordt aan de PS3 dan de Xbox360 en Wii. De PS3 heeft gewoon veel meer mogelijkheden, dus wordt het minder relevant om homebrew op je PS3 te draaien. Denk aan de media center en web browser bijvoorbeeld. En je kan er linux op installeren, al is dat vrij gelimiteerd en heeft daardoor weinig te bieden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik wil een Extreme-G HD...en een Blast Corps HD...en een Goldeneye 64 HD...:P

kingdom hearts 1 en 2 HD :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 januari 2010 om 18:45:
BF BC 2 ..

al bekend wanneer de demo uitkomt?

Waarschuw beheerder
Hey jongens ik zag in iemands profiel dat ie trophys had gehaald bij de oude wolfenstein 3d. waar kani k die game vinden?
Waarschuw beheerder
Ligt het aan mij, of is Darksiders fokkin' moeilijk?
Wel vet hoor, als je d'r niet zo doorheen loopt... maar bij de eindbaas Tiamat had ik pijn aan mijn poten, nadat je 10 minuten bezig bent om 'm om te leggen. (als het goed gaat!) En dan speel ik op niveau Normal.

Verder vind ik ook de knoppencombinaties vaak best ingewikkeld. Bijvoorbeeld dat je eerst snel op R3 moet rammen, zodat met je Shuriken op die fakkkels moet richten, om vervolgens L2 ingedrukt te houden en snel op zo'n bom op Tiamat te te aimen, om 'm met R2 tot ontploffing te brengen. Heeft wel voor aardig wat vliegende controllers en frustratie gezorgd.

Verder een toffe game tot dusverre. Leuke setting, toffe personages en het 'Zelda'-aspect is ook mooi meegenomen. Verder wel een "tamelijke" GoW ripoff, maar beter goed gejat dan slecht bedacht.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2010 om 09:55:
Hey jongens ik zag in iemands profiel dat ie trophys had gehaald bij de oude wolfenstein 3d. waar kani k die game vinden?

kijk gewoon in psn-store :boeks:

Waarschuw beheerder
ewa

jij was die boi. hoe duur?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2010 om 10:34:
Verder vind ik ook de knoppencombinaties vaak best ingewikkeld. Bijvoorbeeld dat je eerst snel op R3 moet rammen, zodat met je Shuriken op die fakkkels moet richten, om vervolgens L2 ingedrukt te houden en snel op zo'n bom op Tiamat te te aimen, om 'm met R2 tot ontploffing te brengen. Heeft wel voor aardig wat vliegende controllers en frustratie gezorgd.

Vond ik ook, sommige knoppencombinaties zijn niet heel logisch. Het steekt heel vaag af tegen de "one button combo's"... dus aan de ene kant, doe je alle combo's met vrijwel dezelfde knop, maar wil je die werpster gooien, dan heb je er ineens 8 nodig.

Verder was die "cage boss" extreem makkelijk, maar kom je verder in de game bij die "gewone" respawns (moet je enkele keren verslaan voordat je met dat zwaard weg kan lopen) die zijn dan weer vrij pittig....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op maandag 25 januari 2010 om 11:08:
Verder was die "cage boss" extreem makkelijk, maar kom je verder in de game bij die "gewone" respawns (moet je enkele keren verslaan voordat je met dat zwaard weg kan lopen) die zijn dan weer vrij pittig....

The Jailer? Die stelde inderdaad niets voor.
In het begin had je ook zo'n quasi-semi-boss, die kon je in een hoekje drukken en als je dan square ingedrukt hield voor die uppercut combo, kon 'ie je niks meer maken. Minuutje knop ingedrukt houden en toen was 'ie dood. Best lame.

Maarja, paar minpunten hoeven een game niet te verpesten en tot dusverre vermaak ik me prima ermee!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2010 om 10:52:
jij was die boi. hoe duur?

was geloof ik in aanbieding, euro of 5...

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2010 om 11:16:
Maarja, paar minpunten hoeven een game niet te verpesten en tot dusverre vermaak ik me prima ermee!

als je de voidwalker heb, en weet hoe je m juist gebruikt op n bepaalt punt (van de ene warpzone naar de andere zodat je kan springen)
zeg t even, want ik heb t idee dat t glitched...
Waarschuw beheerder
In het begin had je ook zo'n quasi-semi-boss

Huh? Welke was dat dan? Weet ik zo ff niet meer... Zo'n figuur die je alleen met dat "heilige" zwaard kan raken?

Moet hem nog weer ff oppakken... hij verdient zeker wel de kans om uitgespeeld te worden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2010 om 05:39:
Denk aan de media center en web browser bijvoorbeeld. En je kan er linux op installeren, al is dat vrij gelimiteerd en heeft daardoor weinig te bieden.

kan je na gaan wat voor machine je heb als je dat allemaal wel volledig kan benutten :o
dan heb je 1. een volwaardige media center, 2. je kan er volwaardig linux mee draaien en 3. je kan er ook nog eens mee gamen

dat zou ik de perfecte studenten computer noemen, zeker voor dat 'zachte' prijsje ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2010 om 05:39:
Dus het lanceren van een console met de optie om (niet native) homebrew in linux te draaien in een extreem gelimiteerde omgeving vind jij een goed idee?

Wees blij dat je al Linux kán draaien op een spelcomputer, dat zag ik voor deze generatie namelijk niet echt gebeuren. Het is geen PC die koopt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 25 januari 2010 om 12:32:
dat zou ik de perfecte studenten computer noemen, zeker voor dat 'zachte' prijsje ;)

Jij zou nooit iets van Sony kopen ook al print het geld en flasht het je chipknip vol...
Waarschuw beheerder
Hoeveel nut heeft linux op een spelcomputer? Een spelcomputer is voor mij iets waar je een disc in drukt en spelletjes speelt. Daar kocht ik er destijds een voor :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op maandag 25 januari 2010 om 15:48:
Daar kocht ik er destijds een voor

Om er discs in te drukken? Vaag... die slikte mijn NES niet :no:
Waarschuw beheerder
'Destijds' is niet meteen 20 jaar geleden he :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2010 om 13:52:
Jij zou nooit iets van Sony kopen ook al print het geld en flasht het je chipknip vol...

dat heb je goed gezien :)
alhoewel me dat wel zou doen twijfelen :p

Uitspraak van M op maandag 25 januari 2010 om 15:48:
Hoeveel nut heeft linux op een spelcomputer?

gewoon omdat het kan...
Waarschuw beheerder
Aha... Nou... Geweldig :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op maandag 25 januari 2010 om 15:58:
Om er discs in te drukken? Vaag... die slikte mijn NES niet

kon later wel in snes :d

als ie omgebouwd was :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 januari 2010 om 18:45:
BF BC 2 komt bijna uit ..

Reken maar dat die goed verkocht word de eerste dag,