8 volgers · 389150x bekeken
voor de mensen die een soort van DeadRising-film willen zien, Zombieland is the shit... Toffe film!
Nog even wachten op een versie met goede audio. Die versie die ik gezien heb (en jij waarschijnlijk ook?) had best crappy audio erbij, terwijl het beeld wel prima was.
moest chauffeur afleveren, of ging ie gewoon door de bus?
Door de bus
NTSC of PAL.
Hopelijk is dat geen probleem. Ik speel eigenlijk vooral toch singeplayer, maar wil ook wel een beetje online knallen. Krijg ik hier dan problemen mee?
of zaak die traag werkt?
Ze zijn al sinds 22oct op de bus. Nou weet ik dat de UK post traag is, maar dit schiet helemaal niet op...
Nog even wachten op een versie met goede audio.
http://thepiratebay.org/torrent/5147605
deze is goed te doen
Die had ik eerst inderdaad. "DVDrip" zelfs. Met cam-audio..
Ga die van Psytek vanavond eens checken. Thanks!.
heb deze http://thepiratebay.org/torrent/5145574 van Max, heb me niet gestoord aan t geluid ofzo
die 2lions is ook niks anders als uploads van een ander met NL subs eronder, meestal van de meest gedeelde versie op TPB
laatste aanpassing
die 2lions is ook niks anders als uploads van een ander met NL subs eronder, meestal van de meest gedeelde versie op TPB
De meeste gedeelde is (vaak) wel de beste
Trouwens, in een versie van 1,5 gig (max) en 1 van 4 gig, zal toch ergens wel iets van verschil zitten...
Weet iemand of het mogelijk is om je achievements te kopiëren naar een andere gamerstag?
nee, niet mogelijk.
De meeste gedeelde is (vaak) wel de beste
welke staat er bovenaan als je op zombieland zoekt dan
dus ik zeur niet
zeg ik ook niet
Nieuwsgroepen
gebruik k ook wel dus niet huilen ratje
donateur
Dat je contstant afgeschoten wordt, ligt misschien meer aan je skills dan aan de game?.
Wie heeft het over afgeschoten worden, de tactiek die je moet gebruiken is gewoon anders en ook minder leuk.
Het is mij een beetje allemaal over de top, vorige week had ik met een potje 3 sentry guns. Dan kun je gewoon ergens gaan zitten en wachten tot je wint. Nee echt leuk
Wel zijn er veel meer huisjes
In de meeste huisjes is een precision strike nog steeds dodelijk hoor
laatste aanpassing
FF geen MW2 nieuws 
Naughty Dog bekijkt nieuwe multiplayermodi Uncharted 2
bron: PlayStation Blog 11 november 2009
Door: Jochem Nauta
Ontwikkelaar Naughty Dog vraagt spelers om feedback over mogelijke nieuwe multiplayermodi die aan Uncharted 2: Among Thieves toegevoegd kunnen worden. Hiervoor is de ontwikkelaar een poll gestart op het PlayStation Blog en de officiële site.
Naughty Dog wil onder andere kijken hoe spelers tegenover de toevoeging staan van een Crushing-modus, die de ontwikkelaar beschrijft als een "hardcore-versie van de huidige regels, waarbij spelers minder gezondheid hebben en boosters niet actief zijn". Deze modus zou volgens de poll toegevoegd kunnen worden aan alle bestaande modi of alleen aan Deathmatch.
Een andere nieuwe modus waar de ontwikkelaar naar kijkt is Skilled Objectives. Hierin kunnen spelers per multiplayermodus een Skill Level verdienen die losstaat van het met Ranked-wedstrijden behaalde niveau.
Garanderen
Naughty Dog zegt niet te kunnen garanderen dat de modus waar het meest op gestemd wordt daadwerkelijk zijn opwachting gaat maken in het spel, maar wel erg benieuwd is naar de feedback van spelers. Wanneer de nieuwe modus of modi verwacht kunnen worden, is nog niet bekendgemaakt.
Naughty Dog bekijkt nieuwe multiplayermodi Uncharted 2
bron: PlayStation Blog 11 november 2009
Door: Jochem Nauta
Ontwikkelaar Naughty Dog vraagt spelers om feedback over mogelijke nieuwe multiplayermodi die aan Uncharted 2: Among Thieves toegevoegd kunnen worden. Hiervoor is de ontwikkelaar een poll gestart op het PlayStation Blog en de officiële site.
Naughty Dog wil onder andere kijken hoe spelers tegenover de toevoeging staan van een Crushing-modus, die de ontwikkelaar beschrijft als een "hardcore-versie van de huidige regels, waarbij spelers minder gezondheid hebben en boosters niet actief zijn". Deze modus zou volgens de poll toegevoegd kunnen worden aan alle bestaande modi of alleen aan Deathmatch.
Een andere nieuwe modus waar de ontwikkelaar naar kijkt is Skilled Objectives. Hierin kunnen spelers per multiplayermodus een Skill Level verdienen die losstaat van het met Ranked-wedstrijden behaalde niveau.
Garanderen
Naughty Dog zegt niet te kunnen garanderen dat de modus waar het meest op gestemd wordt daadwerkelijk zijn opwachting gaat maken in het spel, maar wel erg benieuwd is naar de feedback van spelers. Wanneer de nieuwe modus of modi verwacht kunnen worden, is nog niet bekendgemaakt.
..vanavond den SP voltooien
Man daar moet ik nog aan beginnen. Had mijn xdoos net 2 tellen aanstaan en ik kreeg meteen een invite. Wilde de hele tijd SP spelen maar werd zo opgezogen door al het geweld in MP dat ik er gewoon niet aan ben toegekomen.
Als je een 360 hebt met 2 accounts (gamertags geloof ik), en je koopt een Live subscription, is het dan echt zo dat je dan maar met 1 van die accounts daarvan gebruik kan maken? If so; wat een onzin zeg!
gamertag en account zijn 2 verschillende dingen
je (online) gamertag is gekoppeld aan 1 account en emailadres etc.

![[img width=447 height=447]http://img.photobucket.com/albums/v56/bigbadlemurtamer/luke_NOOOOOO.jpg[/img]](http://img.photobucket.com/albums/v56/bigbadlemurtamer/luke_NOOOOOO.jpg)