Je moet geen rare dingen verwachten, de game doet wat het doet, en dat is freerunnen.
Het werkt allemaal ontzettend eenvoudig en soepel dat het heerlijk ontspannend wegspeelt!
Echt een game waar je lekker voor gaat zitten en dan rond rennen en springen, gewoon echt heel tof
Spore was ook gewoon een rukgame, waar alleen Sims-fans zich mee vermaken. Mij allemaal teveel voor een game.
Haha ik heb vanaf half 18:30 tot 02:00 gespeeld, kon er maar niet meer stoppen heb er nu al 9 uur opzitten terwijl ik gisteren ben begonnen.
Hoor ook goede berichten over Fallout uit de vriendenkring, al vond ik Oblivion totaal niks voor mij.. Toch maar even meekijken dan..
OT: Morgen PS3 LBP pack halen
heb nu dat nieuwe dashboard geinstalleert, en ben nu Gears2 naar de HD aan het schrijven, even kijken of het uitmaakt. Ik vond de laadtijden toch al niet zo lang dussnap de toevoeging niet echt
op het usenet. maar mijn xbox is omgebouwd, en ik ben al gebanned dus voor mij maakt het niks uit. voor de mensen met een xbox die nog op live kunnen dan zou ik gewoon even 2 weken wachten totdat die officieel gereleased word.
ja vind het menu wel sneller.
over het installeren op de HD kan ik nog niet veel zeggen, heb ff Gears 2 erop gezet en met het starten van het spel is die niet echt sneller. misschien tijdens het spelen tussen levels en of checkpoint door dat het misshcien sneller is. Je hebt iig nog wel de dvd erbij nodig. maar dat lijkt me logisch
Mirrors Edge ziet er erg goed uit, speelt lekker en de sixaxis motion sensor controls werken voor het eerst is wél nuttig..
Sixaxis en nuttig, hier klopt iets niet. Dit is een spel wat je moet spelen met een x360 controller, ipv die lilliputter controller van de PS3. Heb serieus waar nog nooit zo'n ergonomisch slecht ontworpen apparaaat gezien, toen ik een PS3 had was er nog geen dual shock dan moest je gewoon af en toe naar je handen kijken of die er nog was zo licht was die.