8 volgers · 392791x bekeken
donateur
Heren, ik heb een reviewexemplaar binnengekregen van PES2009.
Eindelijk een keer op tijd van Konami...
Als je vragen hebt, let me know... Moet nu helaas eerst even wat huishoudelijke hindernissen doorlopen, daarna zal ik kijken of ik jullie vragen kan beantwoorden....
Ik heb een vraag kun je hem even rippen en uploaden
laatste aanpassing
Ik heb een vraag kun je hem even rippen en uploaden Hoe zit dat trouwens met die reviewversies, moeten jullie nog namen doorgeven aan Microsoft of kunnen die reviewversies niet online.laatste aanpassing 11 oktober 2008 15:33
Nee hoor... Kan gewoon online ermee... Alleen kan ik nu niet online met PES 2009... Servers down ofzo?
Hij valt mij tot nu toe een beetje tegen btw.......
Vooral de Be A Legend modus vind ik niet lekker werken. Alleen de AI is leuker, omdat ze meer tikken.
Rippen doe ik niet heh
laatste aanpassing
saints row 2 en golden axe zijn uit
laatste aanpassing
GTA idd niks aan.
Gisteren ff door de tutorial van Golden axe heen gespeeld. eerste wat in me opkwam was CONAN
, graphics wat minder maar hakt wel lekker weg, laadschermen zijn ook van die soort boris valeo tekeningen. vechtsysteem lijkt erop (parry attacks) en noem maar op. dus denk dat die wel leuk is als je geen graphics hoer bent
Gisteren ff door de tutorial van Golden axe heen gespeeld. eerste wat in me opkwam was CONAN
Niet voor mij iig
Heb me toen erg goed vermaakt met Conan, dus dacht dat deze misschien ook wel in mijn straatje lag
dus denk dat die wel leuk is als je geen graphics hoer bent
He balen, niets voor mij dus
Kan ik eindelijk over meepraten
Heb 'm eventjes geleend....Wat een saai kl*tespel
Ik was eigenlijk sarcastisch
Ik vind GTA 4 juist een erg vette game, en aangezien vrijwel alle review sites hem een hoog cijfer geven zal het ook echt niet zomaar een kutspel zijn
Ik vind GTA 4 juist een erg vette game, en aangezien vrijwel alle review sites hem een hoog cijfer geven zal het ook echt niet zomaar een kutspel zijn
Nee, want alles wat hun zeggen klopt, en een eigen mening hebben, dat kan natuurlijk niet! want dan zit je gewoon fout!
Trouwens: Niet dat gta kut is, maar ik vind hem gewoon saai. Er mag wel wat meer gebeuren (mogelijk zijn)
laatste aanpassing
Assasins Creed
Was uiteindelijk toch wel gewoon een dikke game..
Daarnaast, Jeruzalem, Damascus en Akko tijdens de kruistochten.
Was uiteindelijk toch wel gewoon een dikke game..
Hij viel mij behoorlijk tegen, misschien ook omdat ik er zoveel van verwachte.. een soort free roaming prince of persia ofzo. Maar het zag er allemaal vet uit, je kon overal heen, maar het game-element miste gewoon... (net zoals GTA, vind ook meer een showcase dan een game)
beetje jammer dat Fable 2 alleen op Xbox uitkomt
Komt wel naar de PC uiteindelijk, kwam Fable 1 ook..
Als je een beetje een goede PC heb staan, heb je voor de 360 toppers helemaal geen 360 nodig..
Zelfde voor Gears of War 2
Ontwikkelaar Epic Games was nog nooit zo duidelijk over het verschijnen van Gears of War 2 voor pc. Volgens Cliff Bleszinski verschijnt de nieuwe versie van het schietspel alleen voor Xbox 360 en niet op pc.
Tegenover IGN maakt Cliff Bleszinski, hoofd van het ontwerpteam van ontwikkelaar Epic Games, aan alle twijfel een einde: "Gears of War is een geweldige serie die vooral gemaakt is voor de Xbox 360 en daarom richten we ons ook op dat platform met Gears of War 2. We hebben besloten dat we deze keer geen versie voor de pc maken." Er waren al langer twijfels over het verschijnen van een pc-versie. Microsoft liet eerder deze maand weten dat het meer games wil zien die exclusief voor de Xbox 360 verschijnen.
Ontwikkelaar Epic Games was nog nooit zo duidelijk over het verschijnen van Gears of War 2 voor pc. Volgens Cliff Bleszinski verschijnt de nieuwe versie van het schietspel alleen voor Xbox 360 en niet op pc.
Over een 1,5 neem ik hem misschien wel even mee van de nieuwsgroepen.
Er is geen markt die zo snel omslaat als de gamesindustrie, daarnaast heeft de ontwikkelaar het niet voor het zeggen, de uitgever zwaait vaak met de scepter.
Nee, want alles wat hun zeggen klopt, en een eigen mening hebben, dat kan natuurlijk niet! want dan zit je gewoon fout!
Gta fanboys
Dit heeft niks met een mening te maken, hier zeg je gewoon dat ze niet objectief zijn omdat ze al in de ban zijn van GTA...en je insinueert dat het een onzin cijfer is, terwijl zij als professionele gaming site ws. echt wel objectief kunnen beoordelen hoe goed een game is
omdat die pc port heel slecht was
Voor de liefhebbers, www.worldscollide.com is vernieuwd. Enkele arena's, nieuwe characters e.d.
Dacht dat je altijd alles origineel kocht, moraalriddertje!
Spellen waarvan ik weet dat ik ze niet goed ga vinden? Neuh, daar leg ik geen geld voor neer.. Ga hem alleen even bekijken. Weten waar iedereen zich hier op aftrekt.
Dat misschien wel, maar alles in zijn huiskamer is tenminste wel pianolak-zwart!
PES-ontwikkelaar prijst Fifa-engine
Shingo 'Seabass' Takatsuka, de hoofdontwikkelaar van Pro Evolution Soccer, zou overwegen de engine van concurrent Fifa te gebruiken, mocht die kans zich aandienen. Seabass roemt vooral de animatie van spelers in Fifa.
De voetbalspellen Fifa van Electronic Arts en Pro Evolution Soccer van Konami zijn al jaren elkaars grootste concurrent op meerdere platforms. Het ligt daarom niet voor de hand dat de engine van Fifa in handen van Konami zal komen. Mocht dat toch gebeuren, dan zou Takatsuka overwegen de engine van Pro Evolution Soccer aan de kant te schuiven om de techniek van Fifa te gebruiken bij het ontwikkelen van een volgende game.
"Ik zou serieus over het gebruik van de Fifa-engine nadenken, omdat ik de engine en de animaties die hij produceert fantastisch vindt", aldus Takatsuka in een interview met Computer & Videogames. "De character models zijn niet naar mijn smaak, die zou ik dus wellicht niet gebruiken, maar verder zijn EA's engine en animatiestijl erg goed", aldus Takatsuka. In het interview wijst hij er verder op dat de Be a Pro-modus in Fifa al eerder bestond in de Japanse versie van Pro Evolution Soccer. In die versie heet de spelmodus 'Fantasia mode', een soortgelijke spelmodus is pas dit jaar opgenomen in de westerse versie van 'Pro Evo'.
http://tweakers.net/nieuws/56144/pes-ontwikkelaar-prijst-fifa-engine.html
Shingo 'Seabass' Takatsuka, de hoofdontwikkelaar van Pro Evolution Soccer, zou overwegen de engine van concurrent Fifa te gebruiken, mocht die kans zich aandienen. Seabass roemt vooral de animatie van spelers in Fifa.
De voetbalspellen Fifa van Electronic Arts en Pro Evolution Soccer van Konami zijn al jaren elkaars grootste concurrent op meerdere platforms. Het ligt daarom niet voor de hand dat de engine van Fifa in handen van Konami zal komen. Mocht dat toch gebeuren, dan zou Takatsuka overwegen de engine van Pro Evolution Soccer aan de kant te schuiven om de techniek van Fifa te gebruiken bij het ontwikkelen van een volgende game.
"Ik zou serieus over het gebruik van de Fifa-engine nadenken, omdat ik de engine en de animaties die hij produceert fantastisch vindt", aldus Takatsuka in een interview met Computer & Videogames. "De character models zijn niet naar mijn smaak, die zou ik dus wellicht niet gebruiken, maar verder zijn EA's engine en animatiestijl erg goed", aldus Takatsuka. In het interview wijst hij er verder op dat de Be a Pro-modus in Fifa al eerder bestond in de Japanse versie van Pro Evolution Soccer. In die versie heet de spelmodus 'Fantasia mode', een soortgelijke spelmodus is pas dit jaar opgenomen in de westerse versie van 'Pro Evo'.
http://tweakers.net/nieuws/56144/pes-ontwikkelaar-prijst-fifa-engine.html
donateur
Spellen waarvan ik weet dat ik ze niet goed ga vinden? Neuh, daar leg ik geen geld voor neer.. Ga hem alleen even bekijken. Weten waar iedereen zich hier op aftrekt.
Haha wat een moraalridder, ik vind gamen helemaal niet leuk maar vind het zo lang mogelijk spelen op een console een prestatie daarom brand ik ook alles.
Dus als JIJ een spel niet goed vind dan vind jij dat de makers daarvan geen recht hebben om hun geld te verdienen aan het spel.
Rare snuiter jij
Wat ik bedoel te zeggen, er komt vast wel een demo vanuit, of ik probeer een leveltje via de zwarte markt. Ik ga hem überhaupt niet spelen, mijn spel niet. Maar even kijken waar iedereen zich druk om maakt, daar zou ik toch niet voor hoeven te betalen?