Partyflock

Forumonderwerp · 687833
8 volgers · 381635x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jows op woensdag 5 april 2006 om 07:27:
En tja, why change a winning team?

de nieuwe generatie hebben ze hem nog lang niet gewonnen ;)
Artiest Jows
Waarschuw beheerder
donateur
Sony's next-gen console, de PlayStation 3 zal aldus George Formay de president van Sony Computer Entertainment France en de vice-president van SCEE tussen de vijfhonderd en zeshonderd euro gaan kosten. Bij het interview op de TV-zender Europe 1 bevestigde Formay tevens nogmaals de release datum van november voor Europa.
Verder liet Formay weten dat het uitstel van de PlayStation 3 van de lente naar november vooral lag aan problemen met DRM (Digital Rights Management)-standaarden voor het Blu-ray formaat. Aldus Formay is dit uitstel echter wel gunstig omdat er meer tijd is voor Sony om voorraden op te bouwen en om de launch goed te laten verlopen.

Bron: Fok! Games

Duuur! Wordt lastig voor Sony ;)

@ Roelatie, ik heb het over de naam. De naam is gewoon een algemeen begrip, dus waarom zou Sony het product opeens een andere naam geven? ;)

Waarschuw beheerder
ja ik vind t ook een logische zet dat t gewoon de ps3 is geworden... ps1 en ps2 hebben t zeer goed gedaan en dat klinkt bekend in de oren bij de consument.... als t ie slecht gelopen had zou ik wel een nieuwe naam verzinnen... en de enige reden dat de 360 geen xbox2 heet is omdat 2 minder is dan de 3 van playstation.. mensen die geen verstand van games hebben zouden dan denken dat ps3 beter is
Waarschuw beheerder
Geen Playstation 3 en ook geen XBOX360.

Leve de Nintendo Revolution :P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
500 tot 600 EURO lui zijn knetter gestoord daar haal ik 2 nieuwe 360's voor op
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chris :rot: op woensdag 5 april 2006 om 01:42:
https://vip.partyflock.nl/topic/863154.html

Wat een lompe tering nerd!

idd lol check zun hoofd ook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 19:58:
https://partyflock.nl/topic/863154.html

Wat een lompe tering nerd!

Had ook niet anders verwacht van zo'n blaag :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Distorted_Noizes op woensdag 5 april 2006 om 19:15:
Leve de Nintendo Revolution :P:P:P

tof dat mensen deze visie delen :yes:

Waarschuw beheerder
:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 19:57:
500 tot 600 EURO lui zijn knetter gestoord daar haal ik 2 nieuwe 360's voor op

Oh.. Bak een taart en ga 't stilletjes vieren :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op donderdag 6 april 2006 om 12:07:
Oh.. Bak een taart en ga 't stilletjes vieren

Dat je twee 360's Core's haalt, of dat je één PS3 haalt?
Waarschuw beheerder
beter wacht je eerst een jaar nadat de consoles uit gebarcht zijn voordat je ze koopt :)
Dan beginnen de echte games uit te komen.
Veel games die op de 360 zijn komen ook op de pc uit :(
Ze moeten ze origineel maken en alleen op de 360 uitbrengen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jows op donderdag 6 april 2006 om 12:26:
Dat je twee 360's Core's haalt, of dat je één PS3 haalt?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 19:57:
daar haal ik 2 nieuwe 360's voor op

Daarvoor.. ;)

Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 6 april 2006 om 12:50:
beter wacht je eerst een jaar nadat de consoles uit gebarcht zijn voordat je ze koopt

Heb je ook gelijk in.. En dan zal ook de prijs wel dalen denk ik..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 6 april 2006 om 13:14:
denk ik..

Laat dat denken maar aan andere over :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 13:18:
Laat dat denken maar aan andere over

Dan weet ik 't wel zeker :P

Waarschuw beheerder
Mooi, dan zijn we het daar over eens...

Ik denk dat je dan maar eens 360 moet gaan aanschaffen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 13:35:
Ik denk dat je dan maar eens 360 moet gaan aanschaffen

Laat dat denken maar aan andere over :D
Nu wacht ik dat 3 kwart jaar wel op de PS3 :9

Waarschuw beheerder
dat vliegt voor bij ik heb niet echt haast om next gen te gaan...

Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 6 april 2006 om 12:50:

ja precies want een paar weken terug stond er bij media markt een top10 xbox 360 spellen en dat waren ook alle spellen die er uberhaupt waren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roelatie op dinsdag 4 april 2006 om 10:12:
GRAW gebruikte 85% van de kaart! dus dat is zowat de top .

En de nieuwe kaarten inclusief dikke koeling kunnen 360 materiaal op je beeld toveren. I have seen it .

Lang leve directX9

Heb het nader onderzocht bij een vriend die bij MS werkt: De ontwikkelaars van GRAW gebruikte 85% van de performance waar ze op dit moment voor kunnen programmeren.

De hele ontwikkelomgeving is nog onbekend. Dit is dus nog LANG niet het einde ;) Volgend jaar komen er games uit die echt vele malen mooier zijn dan G.R.A.W. ;)

Mark my words zei hij tegen me!

Erg benieuwd dus!

Waarschuw beheerder
leuk speelgoed de 360 :)

Waarschuw beheerder
ik wacht eerst eventjes tot de Playstation 3 uitkomt, dan kan ik ze een beetje met elkaar vergelijken, en dat ze wat goedkoper zijn, ik vind €400,= €500,= nogal een beetje veel! :P

Waarschuw beheerder
[img width=483 height=636 cacheid=0013bbba00029b48b30e76671a0155dcac]http://www.nintendoland.com/zelda/news/egm05/1.jpg[/img]

O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op donderdag 6 april 2006 om 21:25:
Wehehehe.. Nintendo freak

Heb je meteen de doelgroep te pakken :P
Waarschuw beheerder
donateur
lol :D

Waarschuw beheerder
sick
Waarschuw beheerder
Kga ook voor de revo.
Tis wel leuk allemaal met die next gen spellen, maar sinds UT '99 is er voor mij ( ja op de PC dan ) geen enkel spel meer uitgekomen dat ik veel heb gespeeld. Lijkt er op dat hoe mooier de game is, hoe minder leuk de gameplay is.
Er zijn uitzonderingen natuurlijk, maar ik download zo'n beetje elke game die uit komt, en geen enkel spel dat in de laatste jaren is uitgekomen heb ik meer dan 5 uur gespeeld.
Ga dus voor de revo.
Bovendien heb ik nog een broertje thuis zitten die regelmatig met zijn vriendjes in de huiskamer zitten te zuipen, en ik zou er niet aan ontkomen dat die etters op mijn 360 of ps3 zitten te gamen. Zou ik me niet echt prettig bij voelen met zo'n duur ding. Revo word goedkoper dus waarschijnlijk heb ik er dan minder moeite mee :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoTechnologie op vrijdag 7 april 2006 om 10:47:
Lijkt er op dat hoe mooier de game is, hoe minder leuk de gameplay is.

op zich speelde ik vroeger spellen ook veeeeeel vaker en langer dan nu, maar kweet niet of dat met de graphics te maken heeft of met de leeftijd
Waarschuw beheerder
Als ik mezelf een UT '99 voorstel, en een UT '06 bijvoorbeeld, met een zelfde gameplay, alleen met een verschil in graphics, dan denk ik toch echt dat UT '99 leuker is. Ik denk wel dat er een verband is tussen de graphics en de fun van het spel. Dus hoe realistischer het word, hoe minder leuk de gameplay word. Klinkt misschien raar, want je zou eigenlijk het tegenovergestelde denken dan, maar ja dit concludeer ik gewoon uit de laatste jaren dat ik gegamed heb.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechnoTechnologie op vrijdag 7 april 2006 om 10:47:
Bovendien heb ik nog een broertje thuis zitten die regelmatig met zijn vriendjes in de huiskamer zitten te zuipen, en ik zou er niet aan ontkomen dat die etters op mijn 360 of ps3 zitten te gamen. Zou ik me niet echt prettig bij voelen met zo'n duur ding. Revo word goedkoper dus waarschijnlijk heb ik er dan minder moeite mee

X-Box kun je protecten heh ;) Child-protect. Volgens mij kun je er dus ook gewoon een wachtwoord opzetten :D

Handig ;)
Waarschuw beheerder
mja maar om dat erop te zetten voor me broertje van 19 :)
zo iets zou ik ook niet kunnen doen eigenlijk haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechnoTechnologie op vrijdag 7 april 2006 om 13:37:
mja maar om dat erop te zetten voor me broertje van 19
zo iets zou ik ook niet kunnen doen eigenlijk haha

Gewoon zeggen dat hij je eenmalig 100 euro mag dokken om er ook mee te mogen spelen ;) :D

Artiest Disruptor
Waarschuw beheerder
zou die xbox 360 halen, maar was niet echt onder de indruk van die graphics...dus deze jongen wacht wel op de PS3:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*proest*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 14:47:
maar was niet echt onder de indruk van die graphics

je moet ook niet spelen op een zwart/wit tvtje :/

lcd/plasma (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 14:47:
zou die xbox 360 halen, maar was niet echt onder de indruk van die graphics...dus deze jongen wacht wel op de PS3:P

ik was eerst ook absoluut niet onder de indruk van de graphics. Toen ik project gotham racing speelde bijvoorbeeld. Echt van die gemaakte PC achtige graphics. Geen echte speed zoals bijv. bij burnout, kvond het helemaal niets.

Maar toen ik ghost recon zag op een HDTV piepte ik wel anders... ziet er echt super vet uit. Misschien wel 1 van de mooiste graphics in een spel ooit.

Waarschuw beheerder
[img width=739 height=416 cacheid=000c1b620022d8e47dbe391b1a01562204]http://img.gamespot.com/gamespot/images/2006/087/929142_20060329_screen003.jpg[/img]

Cell Factor

Waarschuw beheerder
kHeb de Xbox 360. :D

Waarschuw beheerder
enjoy!
Waarschuw beheerder
over een paar weken heb ik ook een X-BOX 360 :yes:
gaat me wel bevallen denk ik zo ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 15:15:
ik was eerst ook absoluut niet onder de indruk van de graphics. Toen ik project gotham racing speelde bijvoorbeeld. Echt van die gemaakte PC achtige graphics. Geen echte speed zoals bijv. bij burnout, kvond het helemaal niets.

Bij PGR3 gaat het juist wel goed hoor de snelheid. Het kan ook a realistisch zoals bij Burnout. Als jij 250 rijdt lijkt het ook niet echt heel erg hard te gaan, maar kijk dan maar eens opzij ;)

Is bij PGR3 ook zo, dus gewoon goed i.m.o. Grafisch is hij niet het sterkste. Hij gebruikt niet eens AA, maja....

Wacht maar op PGR4 ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 11:32:
op zich speelde ik vroeger spellen ook veeeeeel vaker en langer dan nu, maar kweet niet of dat met de graphics te maken heeft of met de leeftijd

Om het kort en bondig te houden (ben moe): Met de uitgevers ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Check dit! :-|

http://www.flickr.com/photos/elmoco/124806829/

http://www.flickr.com/photos/elmoco/124806830/

Dit schijnen ingame beelden te zijn van een Nintendo Revolution spel.
Ziet er erg vet uit hoor he!
Die revolution kan nog eens flinke klappen gaan uitdelen in gamesland als je 't mij vraagt!:jaja:

Waarschuw beheerder
ZOOO indrukwekkend vinnek het er niet uitzien eigelijk... :bloos:

Aan die screenshots te zien zal hij idd iets krachtiger zijn dan de vorige xbox.

Je ziet zo dat de revolution veel minder grafische snufjes te bieden heeft (toch blijft het altijd afwachten) dan de 360 en ps3, maar dat je met wat goedgeplaatste creativiteit der altijd wel iets knaps mee kan doen.
Goed ontworpen textures kunnen bv (zoals hier) al erg veel verschil uitmaken.

Maargoed, wil hier geen verkeerde indruk geven. Nintendo blijft mommenteel mijn favoriet en misschien dattek ook wel een PS3 in huis ga halen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 01:25:
Die revolution kan nog eens flinke klappen gaan uitdelen in gamesland als je 't mij vraagt

t zal alweer de standaard zetten :yes:

de aankomende generatie zal sowieso de REV techniek gebruikt gaan worden want het is veel meer interactie ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 05:31:
ZOOO indrukwekkend vinnek het er niet uitzien eigelijk...

nee t is zkr geen 360 of ps3 kwaliteit maar t valt niet zwwaar tegen. Er werd gezegdd dat t cube kwaliteit werd maar dat is t zkr niet :D

de controller gaat alles goed maken B)

Waarschuw beheerder
ziet er vrij goed uit maar welk spel mot dit wezen dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelatie op zaterdag 8 april 2006 om 11:23:
Er werd gezegdd dat t cube kwaliteit werd maar dat is t zkr niet

Voor zover ik weet isser altijd gezegt dat het wat beter dan de vorige xbox zou zijn. Daar duiden de specs ook op.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 12:58:
ziet er vrij goed uit maar welk spel mot dit wezen dan

Staat 'red' boven en staat ook als eerste bij de tags. Vermoed dat dat de naam wel zal zijn ofzo?

*edit: aha! Kzie het al, 'Red Steele'
Lijkt me wat max payne achtig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik had t al gevonden overal staat al info over deze game dus de screens zijn wel echt

Waarschuw beheerder
PS3 B)

Ben erg benieuwd naar RE 5 op de PS3 en de Xbox 360 :kwijl:

Als ik 1 van de 3 zou aanschaffen dan zeker de PS3, maar das mijn smaak. Ondanks dat de PS3 controller eruit ziet als een halve maan, ben ik toch benieuwd of die lekker in de hand zal liggen. (erg belangrijk)