Partyflock

Forumonderwerp · 687833
8 volgers · 381491x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)
Waarschuw beheerder
als ik t geld bij elkaar kan vinden ga ik voor de revolution, de 360 en ps3 boeien me niet zo veel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smooz op vrijdag 31 maart 2006 om 14:50:
als ik t geld bij elkaar

Gewoon een kwestie van goed zoeken (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AXN op vrijdag 31 maart 2006 om 13:30:
Check hier eens

das oud nieuws aan die crack heb je niet zoveel .. dan komen ze wel met een nieuwe firmware die je moet installeren om nieuwe spellen te spelen net zoals bij de psp
Artiest AXN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van YOURI*teaser* op vrijdag 31 maart 2006 om 19:27:
das oud nieuws aan die crack heb je niet zoveel .. dan komen ze wel met een nieuwe firmware die je moet installeren om nieuwe spellen te spelen net zoals bij de psp

I know, maar ik doelde meer op de text die de gasten van die site eronder hebben gezet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=739 height=416 cacheid=000c110c0022ba4cf176692d1a0152da73]http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/206/928326_20050726_screen001.jpg[/img]

Dead Rising van Capcom voor de 360 B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 18:00:
Revolution :Respect:

idd :yes:

Nintendo heeft ervoor gezorgd dat je ook ouwe Sega games kan downen als het zover is :respect:

Megadrive en Master System :lief:
Waarschuw beheerder
De xbox 360 natuurlijk, tis gwn me favo platform, ps word me veel te sneel saaii

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 00:23:
idd

Nintendo heeft ervoor gezorgd dat je ook ouwe Sega games kan downen als het zover is

Megadrive en Master System

Wow daar zit iedreen op te wachten

Nitendo laat zun troef zien "je kan ook ouwe sega games spelen" hahaha wat een krot is dat ding alleen van die controller moet ik al janken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 17:50:
Nitendo laat zun troef zien "je kan ook ouwe sega games spelen" hahaha wat een krot is dat ding alleen van die controller moet ik al janken

Dat je de controller maar nix vind, kan ik nog een beetje inkomen (ook al heb je hem nog niet uit kunnen proberen) maar als gaat zeggen dat je het een krotding vind omdat je de mogelijkheid hebt om ouwe segaklassiekers ervoor te downloaden... daar snap ik ff de logica niet van :|

verklaar u nader AUB :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Over die controller gesproken, ik vind het wel een geniale zet eigelijk
Als je kijkt naar al die coole ingame graphix van zowel de 360 als de PS3... dan valt het mij toch harder op, juist doordat het er allemaal zo mooi uitziet, dat de besturing maar erg stroef/houterig is gaat. Dat zou je dus in veel mindere maten hebben met die befaamde controler vd rev. Daar zal je een veel natuurlijkere/vlottere input mee kunnen geven en zelfs meer 'rythme' aan je moves kunnen geven zodat je jezelf meer 'in' het spel gaat voelen :yes:

Weer een stapje dichter bij VR voor gameconsoles? :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er is weinig bekend over de Revolution ,maar we weten allemaal dat het de manier van spelen gaat veranderen :yes:
(alweer Nintendo)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 21:33:
Dead Rising van Capcom voor de 360

sick:D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 17:50:

wel een goed onderbouwde mening:Respect:

:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 18:25:
Dat je de controller maar nix vind, kan ik nog een beetje inkomen (ook al heb je hem nog niet uit kunnen proberen) maar als gaat zeggen dat je het een krotding vind omdat je de mogelijkheid hebt om ouwe segaklassiekers ervoor te downloaden... daar snap ik ff de logica niet van

verklaar u nader AUB laatste aanpassing 1 april 2006 18:27

Haha was meer als een grapje bedoelt is ook gewoon mijn mening

Nitendo is mijn ding de spellen die erop uitkomen vind ik gewoon iets te kinderachtig ik hou niet zo van die fantasy ik hou gewoon van realisme daarom heb ik ook nog steeds een pc maar binnenkort ook een xbox360 aangezien dat graphifsch gewoon een super ding is en keb er verder geen omkijken naar.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 20:14:
wel een goed onderbouwde mening

dankje:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 20:36:
maar binnenkort ook een xbox360

Ik hoop dat je begrijpt dat simulatie op een console een grap is?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:yes: Duidelijk PS3 :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chris :rot: op zondag 2 april 2006 om 00:18:
Ik hoop dat je begrijpt dat simulatie op een console een grap is?laatste aanpassing 2 april 2006 00:18

ja dat schrijf ik toch ook

Waarschuw beheerder
en dan heb je iets wat bijna net echt is en dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 20:36:
Nitendo is mijn ding de spellen die erop uitkomen vind ik gewoon iets te kinderachtig ik hou niet zo van die fantasy ik hou gewoon van realisme daarom heb ik ook nog steeds een pc maar binnenkort ook een xbox360 aangezien dat graphifsch gewoon een super ding is en keb er verder geen omkijken naar.

Je kiest graphics boven Gameplay :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelatie op zondag 2 april 2006 om 20:19:
Je kiest graphics boven Gameplay

grevikhoer:P

Waarschuw beheerder
donateur
jep dan stijgt met spel plezier al snel als ik mooie graphics zie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 21:52:
graphics boven Gameplay

gameplay bove graphics (y)

Waarschuw beheerder
khoop dat binnenkort we eindelijk te zien krijgen hoe de games op de ps3 er ingame uit gaan zien! Wanneer is de E3 beurs ook al weer?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 22:35:
gameplay bove graphics

:yes:

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 08:31:
Wanneer is de E3 beurs ook al weer?

geloof de 2e week van mei
Artiest Jows
Waarschuw beheerder
donateur
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9999

Hier wat ingame PS3 filmpjes van de afgelopen GDC. Ik heb wat reacties gelezen en daaruit blijkt dat men op dit moment nog niet echt onder de indruk is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 08:31:
er ingame uit gaan zien!

Zit veel ingame materiaal tussen, bijna geen pre-rendered stuff ;)

Waarschuw beheerder
ik ga voor de PS3

Waarschuw beheerder
mooie stukkies film,not!scheelt geen hout met de huidige pcs en 360!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 21:49:
mooie stukkies film,not!scheelt geen hout met de huidige pcs en 360!

juist! de xbox 360 graphics zijn nu al met een dikke kaart op je pc verkrijgbaar.

Ik wacht lekker af op het laatste woord van Nintendo.

PS3 gaat er voor zorgen dat Sony eens flink veel marktaandeel kwijt raakt :yes:, Die arrogantie moeten ze maar af leren en hopelijk komen ze ook eens met ideen ipv het telkens stelen van ideeen.

Een actueel voorbeeld? Braintraining voor de PSP
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach die braingames verkopen in Japan op de DS als een GEK dus :p

Nintendo gaat (hopelijk) het games-tij definitief keren!

vergeet niet dat NINTENDO met de schouderknoppen kwam(snes),met de trilfunctie in gamepads(rumble pack n64),de analoge besturing(n64),notabene de controller ZELF heeft NINTENDO op hun naam staan als apparaat om te besturen!(nes)

NINTENDOVATIE :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en de DS niet te vergeten en aankomend de Revolutie B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 00:07:
Ach die braingames verkopen in Japan op de DS als een GEK dus

Nintendo gaat (hopelijk) het games-tij definitief keren!

vergeet niet dat NINTENDO met de schouderknoppen kwam(snes),met de trilfunctie in gamepads(rumble pack n64),de analoge besturing(n64),notabene de controller ZELF heeft NINTENDO op hun naam staan als apparaat om te besturen!(nes)

NINTENDOVATIE

ja ik weet t maar velen hier niet! Nintendo zorgt ervoor dat de console markt wordt verbeterd. Sony en MS weten dan ook goed dingen te stelen.

De Rev krijgt momenteel zoveel aandacht dankzij die vernieuwende controller. Ik moet ook echt zeggen dat ik het wel heb gehad met een standaard controller. Je mist een stuk bewegingsvrijheid die deze generatie echt merkbaar was. Ik hoop dan ook echt dat Nintendo de volle support krijgt van de grote publishers.
Trouwens er zijn een aantal geruchten over de geheime mogelijkheden van de REV:

Het zou mogelijk om een VR set zijn op je hoofd. Wie herrinert zich nog het Nintendo ON filmpje??

En ool volgens IGN (IGN podcast) zou Matt hands on hebben gehad met Kid Icarus :o.

Nog een paar weekjes wachten op de E3 en dan weten we het! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Pandemic Hypes Revolution
Says the console is doing mind-blowing things. Quotes inside.
by Matt Casamassina
March 29, 2006 - Gamasutra had the chance to catch up with Pandemic CEO Josh Resnick at the Game Developers Conference 2006, where he commented on Nintendo's Revolution console.

Resnick said that the studio was "enthralled" with the Revolution, but that it hasn't made any official announcements about games in development for it yet.
"Well, the Revolution is a very different platform, and we've actually just seen some things behind closed doors that are just mind-blowing," he said. "Very, very exciting. They're doing something that's very different and unique."

Pandemic is best known for its Full Spectrum Warrior and Star Wars: Battlefront games.

With big-name studios already taking notice, Revolution may actually pull off what GameCube never could: widespread third party support.

:D

Waarschuw beheerder
:D van mij mag de Big N weer nummer 1 in gamesland worden ,hebben ze meer als verdiend,de Gamecube is zwaar onderschat,door zowel de gamers als de developers die het af hebben laten weten :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 00:26:
van mij mag de Big N weer nummer 1 in gamesland worden ,hebben ze meer als verdiend,de Gamecube is zwaar onderschat,door zowel de gamers als de developers die het af hebben laten weten

yep maar ik heb er de beste tijd mee gehad! t is een bepaald gevoel als je een Nintendo spel speelt (l)

Door Nintendo ben ik in aanraking gekomen met spellen en dat gevoel zal ik altijd bij me dragen.

Wanneer komt Zelda?? :@

Waarschuw beheerder
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Today's #1 Game
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Publisher: Nintendo Developer: Nintendo
Platform: GameCube Genre: Action
Release Date: Q3 2006
More Info | Add to My Games | Forum | Check Prices
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roelatie op dinsdag 4 april 2006 om 00:01:
juist! de xbox 360 graphics zijn nu al met een dikke kaart op je pc verkrijgbaar.

Ik wacht lekker af op het laatste woord van Nintendo.

PS3 gaat er voor zorgen dat Sony eens flink veel marktaandeel kwijt raakt , Die arrogantie moeten ze maar af leren en hopelijk komen ze ook eens met ideen ipv het telkens stelen van ideeen.

Een actueel voorbeeld? Braintraining voor de PSPlaatste aanpassing 4 april 2006 00:01

De graphics op de Xbox 360 zijn ZEKER nog niet te behalen met een gewone pc. Er zijn kaarten die in de buurt komen, maar als je bijvoorbeeld G.R.A.W. neemt, dan zouden de huidige kaarten die hele stad echt niet zomaar kunnen renderen. Er is niet voor niets een speciale videokaart onwikkeld voor de 360 ;)

Over 1 jaar zal het weer zo'n beetje in balans zijn. Je moet overigens ook niet vergeten dat ze de gehele kracht van de 360 de komende tijd nog lang niet zullen benutten.

De ontwikkelaars van PGR3 vonden nieuwe methoden om het spel nog mooier en levensechter te maken, maar hadden helaas geen tijd meer om alles opnieuw te gaan ontwikkelen.

In Project Gotham Racing 4 zal (dit is iig wat ik gelezen heb dacht ik) een auto evenveel polygonen bevatten als een gehele stad van Project Gotham Racing 3.

Hele next-gen gaming gebeuren is pas begonnen.

Ben verder erg benieuwd naar de Rev. Ze komen idd altijd wel met originele dingen. De PS3 zullen we ook af moeten wachten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jows op dinsdag 4 april 2006 om 07:29:
De graphics op de Xbox 360 zijn ZEKER nog niet te behalen met een gewone pc. Er zijn kaarten die in de buurt komen, maar als je bijvoorbeeld G.R.A.W. neemt, dan zouden de huidige kaarten die hele stad echt niet zomaar kunnen renderen. Er is niet voor niets een speciale videokaart onwikkeld voor de 360

GRAW gebruikte 85% van de kaart! dus dat is zowat de top ;).

En de nieuwe kaarten inclusief dikke koeling kunnen 360 materiaal op je beeld toveren. I have seen it :yes:.

Lang leve directX9
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe weet je dat GRAW 85% gebruikte van de kaart? Bovendien moet je niet vergeten dat er in GRAW redelijk gedetailleerde omgevingen zitten.

Ook wordt over het algemeen slechts 1 van de drie cores gebruikt.

Neem mijn voorbeeld met PGR. PGR4 zal zoveel gedetailleerder worden als zijn voorganger.
Waarschuw beheerder
donateur
Adrian Lacey van Ubisoft heeft bekend gemaakt dat Ghost Recon: Advanced Warfighter voor de XBOX360 ongeveer 85% van de kracht gebruikt die de XBOX360 te bieden heeft. Adrian Lacy is production manager bij Ubisoft.

"At the moment I think we are pushing 85 percent of the box's power,"

Hoewel dit leuk nieuws is, zegt het niks over de games die nog zullen gaan komen. Het is namelijk goed mogelijk dat er door middel van betere engines en compressietechnieken nog veel meer uit de XBOX360 gehaald kan worden. Maar op het punt waar we nu zijn in de ontwikkeling van games, is dit een aardige prestatie

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roelatie op dinsdag 4 april 2006 om 10:42:

I think ;) Zou goed kunnen hoor, maar de techniek is zo nieuw. Ze hebben nog lang niet alles gehad en gedaan. Er zal genoeg mogelijk zijn. Kijk maar naar Gears of War.

Pro Evolution Soccer 5 en straks 6 gebruikt bijv. de maximale kracht van de PS2. Die kan echt niet meer mooier worden.

Ik ben daarom echt benieuwd naar PES 360.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jows op dinsdag 4 april 2006 om 11:19:
I think ;) Zou goed kunnen hoor, maar de techniek is zo nieuw. Ze hebben nog lang niet alles gehad en gedaan. Er zal genoeg mogelijk zijn. Kijk maar naar Gears of War.

Pro Evolution Soccer 5 en straks 6 gebruikt bijv. de maximale kracht van de PS2. Die kan echt niet meer mooier worden.

Ik ben daarom echt benieuwd naar PES 360.

Ik naar de versie op de PS3 :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 18:59:
Ik naar de versie op de PS3

Ook prima. De PC/Xbox versie is nu ook geport van de PS2. Maakt me dus niet uit of ie geport is van de PS3 ook. Als ie er maar mooi uitziet en nog iets beter speelt :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chris :rot: op woensdag 5 april 2006 om 01:42:
https://vip.partyflock.nl/topic/863154.html

Wat een lompe tering nerd!

Achjah.... Volgens mij snapt hij niet waar de PS voor staat. En tja, why change a winning team?

Laat die komkommerplukker lekker.... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wat een originele naam PS3
ik ben blij dat ik een Xbox 360 heb gehaald en als de revo er is dan zal ik die ook halen.
Ik vind sony maar een lame bedrijf ze steken er niet eens tijd in om een betere naam te verzinnen XD
En de ps3 word nog abnormaal duur ook, volgens mij wil sony failliet. XD

Want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk :cry:

[img width=144 height=193 cacheid=0013a3100000012240af75c31a0154c463]http://tvblog.it/uploads/calimero_01.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
https://partyflock.nl/topic/863154.html

Wat een lompe tering nerd!

:jaja:
Waarschuw beheerder
https://partyflock.nl/topic/863154.html

Wat een hals :yes: