Partyflock

Forumonderwerp · 687833
8 volgers · 379131x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)

Waarschuw beheerder
:x 8) nep gamer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben nep, omdat jij niet wil gaan zoeken bij google.... :S

Pfffff

Als je die lange lap tekst leest heb je al een bron.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Laat ik maar niks meer zeggen :frusty: ga jij maar op je ps3 spelen die er nog niet is 8)
Waarschuw beheerder
xbox ofcorz :) Die zal wel weer om te bouwen zijn :) Lang leve een HD erin :) dat was ook de reden waarom ik xbox kocht eerst en geen ps2. En omdat die games op ps meestal bagger lelijk zijn

Waarschuw beheerder
Ps2 is zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar verouderd :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben je dom ofzo???
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat de PS3 al uit is hoor :S

Waarschuw beheerder
nee jij ben dom,om te oordelen om iets wat nog niet eens uit is :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In Nederland is ie nog niet uit nee.

Ga naar de site van PS dan de japanse versie en dan PS3

Tadaaaaaaaaaaaaaaa en daar ziet u hem :yes:

Enne de xbox 2 is ook nog niet uit hoor dus loop daar dan ook niet over te gillen!!!

Waarschuw beheerder
Ik ga eerst kijken wat het beste is,ik koop niet iets omdat er Sony,Nintendo of Microsoft op staat :no:
de grootste en laatste fout die ik gemaakt had was een ps2 te kopen toen de X-box net uit was :frusty: ff later VERKOCHT 8) Halo erbij en hoppa,een onvergetelijke aankoop 8)

Waarschuw beheerder
ps3 bestaat nog niet eens :s alleen de microprocessor :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Volgens mij kijk je nog geeneens op die site's :no:

Ik ben er vandoor :d heb nog belangrijkere dingen te doen.....

toedels

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zou alleen al een ps kopen om het formaat......

xbox is nog groter dan een videorecorder :S :frusty:
en dan maar niet over die consoles te beginnen....

En dan nog, ieder zo zijn/haar voorkeur.

Maar goed.... doei doei
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Volgens mij kijk je nog geeneens op die site's :no:

waar moet ik naar kijken dan?concepten van hoe dat ding er waarschijnlijk uit komt te zien?

of reviews van games die er gewoon niet zijn? 8)

Waarschuw beheerder
satan begin nauw niet over groote want ps2 een grote vid recorder, vind xbox way to big maar ziet er niet uit als een vid recoorder. en als je is begint over dat andere consoles te groot zijn *cough* Gamecube *cough* is toch het kleinst van allemaal.

En de cell proccesor is zover ik weet nog niet in productie, dus hoe kan er een ps3 zijn? meschien een demo model... maar dan was er wel meer info over geweest meer verspreid over het internet heen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ach jongen die dingen boeien me niet, ik hou het bij mij PC (L)

Maar als mij gevraagd zou worden wat ik liever had, een XBOX of een PS, dan was het een PS geworden.

Zoek op google en u zult vinden!!!

Toedelssssssssssssss
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zoek wat op google?
vaager kan niet geef toe, link ons naar een search page in google?

Waarschuw beheerder
Of je leest de PU :s Waneer komt ie uit dan? :[ wat zijn de release games?he? he? he? :[ :frusty: als iemand het laatste games-nieuws weet ben ik het wel maat :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga toch voor de PS3. Ben nu eenmaal sonygeil. En tja.. PS2 heb ik al.. PSP komt eraan. Dan kan de PS3 zekers niet ontbreken :P

Waarschuw beheerder
PSP is wel (y) :yes: ben alleen benieuwd hoelang je batterijen meegaan :/
Waarschuw beheerder
Ga naar de site van PS dan de japanse versie en dan PS3

:/ :/

dat ding is nog nergers uit

hij is nog genees bekent gemaakt....
op E3 beurs dan gaan ze hem pas waarschijnelijk (nog genees zeker) bekent maken....en dan zeggen ze meestal ok waneer die uit komt in jp en later volgt europa (geld ok voor de xbox2)

psp ja die uit in japan en amerika...en komt eind maart in nl....
en de nintendo ds 11 maart
(maar die heb ik al import versie b) b) )
Waarschuw beheerder
Het duurt niet lang meer, alvolgens Sony, IBM en Toshiba. Nog maar een paar maandjes, en we zullen worden voorgesteld aan de technologie die nu zeker weten de PlayStation3 zal gaan voorzien van al zijn kracht. Dit hebben de drie bedrijven vandaag in een persbericht bekend gemaakt.

De Cell-Processor zal in April, na 3 jaar in ontwikkeling te zijn geweest, eindelijk voorgesteld worden aan het publiek. Om precies te zijn, tijdens de ISSCC, International Solid State Circuits Conference in San Francisco, wat loopt van 6 tot 10 februari. Dan zullen we eindelijk precies te weten komen wat deze multi-core 64-bit Power Processor nou aan boord heeft voor technische specificaties.

Het valt trouwens op, dat ze bijna precies een maand voor de presentatie van de PS3 in Japan naar buiten komen met deze specificaties. De Amerikaanse gamers kunnen vermoedelijk aankomende E3 een glimps opvangen van Sony's nieuwste gameconsole.

zo weten we dat ok weer!!
Waarschuw beheerder
xbox ofcorz :) Die zal wel weer om te bouwen zijn :) Lang leve een HD erin :) dat was ook de reden waarom ik xbox kocht eerst en geen ps2.

*ZUCHT*
PS2 was veel en veeeel eerder om te bouwen dan de XBOX. PS2 kan je ook een HD inproppen (zelfs 1tje uit je PC ja!)

en de XBOX2 gaat waarchijnlijk gebruik maken van flash geheugen ipv een HD. dus dan heb jij even pech:) zul je toch een PS3 moeten kopen voor die HD ;)

sony zal toch wel weer met betere games komen. das ook de reden waarom ik nooit een xbox hebt gekocht (daar komt nog es bij dat de x-box een zeer grote doos is die veel ruimte in beslag neemt en de controllers kut zijn). ziet er allemaal mooi uit enzo maja spellen als HALO enzo boeien mij niet. Als ik een shooter wil spelen, dan speel ik dat wel op de pc. speelt nog lekkerder ook!
geef mij maar die final fantasies, metal gears, namco vechtspellen (TEKKEN!!!) GTA's etc, Capcom spellen(RE, devil may cry 3)etc, Gran turismos!!!

alleen gamecube spreekt me op dit moment nog een beetje aan vanwege 1 spel: Resident Evil 4 :O
hoewel deze ook later dit jaar zal uitkomen op de ps2

Nintendo heeft ut overigens een beetje verkracht vind ik. Super nintendo was uitstekend kwa games. maar daarna zijn ze de kinderkant opgegaan, en zijn er weinig games met kwaliteit uitgekomen (op zelda na)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een X-Box met een PS vergelijken...

dat is als een Ferrari en een fiat panda naat mekaar zetten

X-box overruled de ps op ALLE fronten

:D lol
Waarschuw beheerder

de PS is idd een FIAT panda....maar zelfs de PS OVERRULED ie niet op alle fronten. de controller van de ps is zelfs beter dan die van de wat nieuwe XBOX!:D
tja en dan hebben we nog de PS2;)
het enige wat de XBOX overruled (wat een woord :gaap: ) ten opzichte van de de PS/PS2 is zijn LOMPHEID, en graphics!

maar goed ik snap best dat jullie anti-sony en bill gates aanhangers zijn hoor...(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

wat een gelul zeg! de xbox mag dan wel betere graphics hebben, maar dat ding is wel achterlijk groot, en dat geldt ook voor de controller :[

zonder gekheid, als ik een x box had gehad, dan had ik hem alleen op de vloer kwijt gekund :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Shitbox :yes:
Waarschuw beheerder
Wat lul je nou over de controller? Die is precies goed man.
Heb je kinderhandjes ofzo.
Waarschuw beheerder
geef mij maar een PS2 controller. niet de vetste controller (dat was die van de dreamcast) maar zeker wel de fijnste die ik ooit in me handen heb gehad

en als je is begint over dat andere consoles te groot zijn *cough* Gamecube *cough* is toch het kleinst van allemaal.

:vaag: de kleinste is die nieuwste PS2 (slim versie)
proost :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Stumpy schrijft: gamespy heeft een lijstje uitgebracht met vermoedelijke
specs van de xbox 2 codenaam: xenon. (deze kunnen nog altijd veranderd
worden)

-De xenon zal drie 3,0 GHz processors hebben.
- De grafische chip zal een ATI X800 zijn. Deze heeft een kloksnelhied
van 500MHz. De uiteindelijke chip zal de meest krachtige zijn en zal
moeiteloos een game zoals half life 2 aankunnen.
- De xenon zal 256 MB ram gegeugen hebben. Dit is evenveel als op een
standaard PC.
- De xenon zal waarschijnlijk niet met blue ray of HD-DVD werken. De
gamese zullen worden uitgebracht op dual-layer DVD-9 schijven. elke
schijf heeft een capaciteit van 7 GB en de dvd-drive zal een snelhied
hebben van 12X
- De xenon zal een optionele harde schijf hebben.
- De xenon zal ook een USB 2.0 camera hebben van 1,2 megapixels. Deze
kan gebruikt worden voor ingame fotos of spelers profielen. Of de camera
een functie gaat hebben zoals de eye-toy is nog nie bekend.

volledig artikel: gamespy.com

bron: xbox-scene.com

Waarschuw beheerder
Vind ut allebei maar nix. Xbox is vet beter dan de PS2 en aan de specs te zien doet de Xbox2 dr nog een scheppie bovenop.

Maar hoe dan ook, ik wacht liever nog wat langer, tot de opvolger van de gamecube komt...

Tijd heeft ons geleerd dat de fabrikant met de primeur van de eerste next generation cosole (zoals de Sega Saturn en Dreamcast) meestal nie zo geweldige dingen voor elkaar krijgt.

Nintendo is sowieso het enige bedrijf dat weet hoe ze een goeie spelcomputer moeten samenstellen. Nu geldt voor hun systeem: Betere graphics dan een PS2 en handzamer dan de Xbox, dus kan je na gaan hoe het zal zijn met de opvolger van de Game Cube :P:P:P

Waarschuw beheerder
en toch koop ik gewoon weer een playstation :yes:
heb al zoveel heerlijke jaren ermee gespeeld :D
Waarschuw beheerder
nintendo moet met iets heel goeds komen nu als ze niet zoals sega willen eindigen. Super nintendo was hun hoogtepunt, daarna heeft sony het ze moeilijk gemaakt (+xbox nu erbij)
xbox is grafisch wel beter dan de ps2 ja, maar ut maakt ut daardoor geen betere console. de ps2 verkoopt nog steeds wereldwijd beter dan xbox. daar zal vast wel een reden voor zijn ;)

heb trouwens gehoord dat die kerel die achter de final fantasy reeksen zit, een contract heeft getekend voor nintendo's volgende console. slecht nieuws dus voor sony:(

en toch koop ik gewoon weer een playstation :yes:
heb al zoveel heerlijke jaren ermee gespeeld

:jaja: idd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vind ut allebei maar nix. Xbox is vet beter dan de PS2 en aan de specs te zien doet de Xbox2 dr nog een scheppie bovenop.

wow no shit, de xbox kwam geloof ik ook even een paar jaartjes later :|

en tja over 't topic, t ligt er gewoon aan
als je kijkt welke namen de MS binnen heeft gehaald (oa de bedenker van de FF-wereld), lijkt de xbox2 toch wel een echte RPG-machine te worden
Waarschuw beheerder
Ik had voor de xbox gegaan..
Sony heeft nog steeds de meeste gebruikers.
Dus zolang dat niet gelijk is aan die van de xbox blijf ik echt wel xbox supporter!
Concurrentie is nu nog niet groot genoeg.

PoRtuGaNN :.. top bottom 10 maart 2005 21:15[!]
..: PoRtuGaNN :.. nintendo moet met iets heel goeds komen nu als ze niet zoals sega willen eindigen. Super nintendo was hun hoogtepunt, daarna heeft sony het ze moeilijk gemaakt (+xbox nu erbij)
xbox is grafisch wel beter dan de ps2 ja, maar ut maakt ut daardoor geen betere console. de ps2 verkoopt nog steeds wereldwijd beter dan xbox. daar zal vast wel een reden voor zijn ;)

heb trouwens gehoord dat die kerel die achter de final fantasy reeksen zit, een contract heeft getekend voor nintendo's volgende console. slecht nieuws dus voor sony:(

FF zuigt toch zwaar :) dus ik vind het eerder een slechte zet van Nintendo!
Enige goede ff was die van de Snes..
Verder allemaal bagger.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
FF zuigt toch zwaar :) dus ik vind het eerder een slechte zet van Nintendo!
Enige goede ff was die van de Snes..
Verder allemaal bagger.

das jouw mening :bier:

FF wordt altijd goed verkocht dus tis niet slecht voor sony/nintendo
als je nagaat hoeveel exemplaren van FF7 verkocht zijn (excl. op de PS)

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat het er helemaal aan ligt wat voor soort games je wilt spelen....

Ik ga iig voor de ps3 omdat ik voor de RE, GTA en metal gear games ga :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
playstation 3 :yes:

Waarschuw beheerder
Die kerel van FF heeft getekend om spellen te maken voor Xbox
Waarschuw beheerder
zieHIERRR wat info over de xbox2

moet toegeven dat ut er veel belovend uitziet. nu nog w8en op info over de ps3 :jaja:
Waarschuw beheerder
ff tegen de mensen die zeggen dat de xbox next het sterkst zal zijn qua graphics en snelheid, de xbox next zal als eerste gereleased worden van de next generation consoles. dit heeft tot gevolgd dat hij qua specs de minste zal zijn van de volgende generatie spelcomputers.

dit zag je deze generatie al bij de ps2, en zelfs bij de DC als je die nog meetelt.

maar ik ga iig voor de nintendo revolution en welke van deze dat weet ik nog niet zeker. ff kijken waar de vetste rpg's op komen... dus ik denk eigenlijk dat het ps3 word :D
Waarschuw beheerder
PS3 sowieso omdat ik sony gewoon verkies boven de rest:P het aanbod is maar mijn smaak heel wat breder dan de andere consoles. Schijnt dat de PS3 ergens in de komende 2 maanden gepresenteert gaat worden, nog voor de E3 beurs(ergens in Mei)

heb nu staan: PS2 X-Bak en Gamecube

Waarschuw beheerder
game cube :lief:
Waarschuw beheerder
ik denk er over om een x=box te gaan kopen
Waarschuw beheerder
Nintendo Revolution :kwijl: de opvolger van de gamecube

Revolution is alleen de projectnaam voor de nieuwe console. Net als dat bij de gamecube was; Nintendo dolfin.

Waarschuw beheerder
donateur
De nieuwe Xbox en Revolution zullen tussen de 1,0 - 1,5 terraflops hebben.
Dit omdat ze dezelfde videokaart gebruiken.
Hollywoord van Ati dacht ik..

Ps3 zal ongeveer 2 terraflops hebben...

maargoed, de nintendo heeft al aangegeven er een aparte console van te maken..
dus met een andere speelmanier ofzo

najah we zullen zien in een jaar...
Waarschuw beheerder
nou ik ga wachten op die nieuwe nintendo dat weet ik wel.
wordt echt wat nieuws zeggen ze.
Waarschuw beheerder
Kijk... nou maakt de game-cube natuurlijk wel verschrikkelijk grappige spellen die je met meerdere mensen kan spelen etc.

Laten we wel zijn, mario 64 en zijn opvolgers zijn stuk voor stuk grote toppers! werkelijk een GE-WEL-DIGE game vind ik Mario 64.. op de Nintendo 64! die kan ik nog steeds uren spelen.

Maar voor serieuze en mooie games moet je toch echt bij X-boz wezen denk ik :yes:

De X-box is ZOVEEL sterker als een PS2 en al helemaal als een game-cube, maar nogmaals.. eerdergenoemde wint het bij mij van de ps2 vanwege zijn speelplezier.

Een ps2 vind ik een slap aftreksel van beide... al was die eerder op de markt dan de X en de GC.

Ik wacht nu met smacht op de X-box next!
laatste aanpassing