xbox ofcorz

Die zal wel weer om te bouwen zijn

Lang leve een HD erin

dat was ook de reden waarom ik xbox kocht eerst en geen ps2.
*ZUCHT*
PS2 was veel en veeeel eerder om te bouwen dan de XBOX. PS2 kan je ook een HD inproppen (zelfs 1tje uit je PC ja!)
en de XBOX2 gaat waarchijnlijk gebruik maken van flash geheugen ipv een HD. dus dan heb jij even pech

zul je toch een PS3 moeten kopen voor die HD
sony zal toch wel weer met betere games komen. das ook de reden waarom ik nooit een xbox hebt gekocht (daar komt nog es bij dat de x-box een zeer grote doos is die veel ruimte in beslag neemt en de controllers kut zijn). ziet er allemaal mooi uit enzo maja spellen als HALO enzo boeien mij niet. Als ik een shooter wil spelen, dan speel ik dat wel op de pc. speelt nog lekkerder ook!
geef mij maar die final fantasies, metal gears, namco vechtspellen (TEKKEN!!!) GTA's etc, Capcom spellen(RE, devil may cry 3)etc, Gran turismos!!!
alleen gamecube spreekt me op dit moment nog een beetje aan vanwege 1 spel: Resident Evil 4

hoewel deze ook later dit jaar zal uitkomen op de ps2
Nintendo heeft ut overigens een beetje verkracht vind ik. Super nintendo was uitstekend kwa games. maar daarna zijn ze de kinderkant opgegaan, en zijn er weinig games met kwaliteit uitgekomen (op zelda na)