8 volgers · 381076x bekeken
Je bent nog jong, nu al verpest voor 't leven
kelr ga jij nou maar naar die kinder feestjes met dark raver op de foto triester kan niet doeg kindje ik geef je een hindje bind je zelf goed vast om een strop
misschien schop je het dan nog ver in deze maatschappij met je aambei loop je met je vriend zij aan zij dikke hommo!!
denk dat ze daar het schip mee ingaan,want game designers hebben nu al problemen dat ze teweinig ruimte hebben voor de data
Onzin
De komende jaren zijn games gemiddeld nog 4gig. Als je weet hoeveel een BR-disc kan hebben, dan snap je dat ze nog heel veel kunnen bereiken.
Ik wil de PS3 liefhebbers alleen niet teleurstellen met het feit dat de PS3 helemaal niet krachtiger wordt dan de 360.
Maar denk maar gerust dat het er beter uit gaat zien
Helaas bleek dat ook niet waar
trouwens ik vind het belachelijk dat je moet betalen voor xbox live.
pc games kennen toch ook gratis online gespeelt worden, ik weiger ook tebetalen om met een console op internet tekunnen
Tjah, eerste maand is gratis. En wat is nou 60 euro op jaarbasis (5 euro per maand, 16 cent per dag)? Je kunt ook drie maanden halen voor 20 euro, alleen dan ben je weer een dief in je eigen portomonee.
Ik vind het meer dan logisch. Al die gamerstanden, service, etc. etc. moet bijgehouden worden. Daar zijn mensen voor nodig en daar betaal je voor.
laatste aanpassing
Onzin
De komende jaren zijn games gemiddeld nog 4gig. Als je weet hoeveel een BR-disc kan hebben, dan snap je dat ze nog heel veel kunnen bereiken.
is geen onzin, want er zij al diverse game makers die er over klagen
Ik wil de PS3 liefhebbers alleen niet teleurstellen met het feit dat de PS3 helemaal niet krachtiger wordt dan de 360.
ben bang dat je er nu naast zit
is geen onzin, want er zij al diverse game makers die er over klagen
Echt onzin!
hoorde ook ergens dat microsoft een soort van psp wil gaan maken
Dus? Mag dat niet? Nokia komt ook met een nieuwe N-Gage. Bovendien kun je PS3 er dan ook op pakken dat ze het idee van de Gameboy hebben overgenomen.
Het is juist goed dat er concurrentie is. Worden jullie eindelijk eens wakker
Er zijn een aantal screenshots opgedoken die wellicht in-game screenshots zijn van de PS3-versie van Untold Legends: Dark Kingdom. De screens stonden voorheen op de gamerevolution website (nu weggehaald), maar zijn op diverse plaatsen gemirrord. Opvallend daarbij is hoe laag de grafische kwaliteit is. Hoewel het er niet heel slecht uitziet, staat het natuurlijk in schril contrast met bijvoorbeeld de E3-movie van Killzone, de video van Metal Gear Solid en vrijwel iedere uitspraak die Ken Kutaragi ooit gedaan heeft. We zullen hopelijk snel te weten komen of het echte PS3-screens zijn op de aankomende E3.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9596
In een interview met de website bit-tech heeft ATi Developer Relations Manager Richard Huddy wat details uit de doeken gedaan over de Xbox 360 en de rol van ATi binnen het geheel.
Onder andere vertelde hij dat de GPU vele voordelen had boven de PS3 in de vorm van bijv. Unified Shader Architecture (ipv gescheiden vertex/pixel engines) wat de Xbox 360 een stuk krachtiger zou moeten maken (de GPU kan immers naar behoefte de engines iets laten doen ipv dat ze dedicated zijn).
Omdat de hardware van de Xbox 360 niet compatible is met die van de originele Xbox en er in het begin van de development geen rekening gehouden werd met eventuele backwards compatibility gebruikt de Xbox 360 software-emulatie voor backwards compatibility. Wanneer de emulators af zijn zullen ze of pre-loaded zijn op de Xbox 360 harde schijven of te downloaden zijn via Xbox live.
Huddy legde eveneens uit waarom volgens hem de clockspeed van de GPU's van de PS3 en Xbox 360 (550MHz vs. 500MHz) volgens hem niet betekenen dat de PS3 krachtiger zal zijn. De unified shader architecture zou volgens hem het belangrijkste verschil zijn tussen de twee en zou de strijd op grafisch vlak in het voordeel van de Xbox 360 moeten beslissen.
Het originele interview is hier te vinden.
Onder andere vertelde hij dat de GPU vele voordelen had boven de PS3 in de vorm van bijv. Unified Shader Architecture (ipv gescheiden vertex/pixel engines) wat de Xbox 360 een stuk krachtiger zou moeten maken (de GPU kan immers naar behoefte de engines iets laten doen ipv dat ze dedicated zijn).
Omdat de hardware van de Xbox 360 niet compatible is met die van de originele Xbox en er in het begin van de development geen rekening gehouden werd met eventuele backwards compatibility gebruikt de Xbox 360 software-emulatie voor backwards compatibility. Wanneer de emulators af zijn zullen ze of pre-loaded zijn op de Xbox 360 harde schijven of te downloaden zijn via Xbox live.
Huddy legde eveneens uit waarom volgens hem de clockspeed van de GPU's van de PS3 en Xbox 360 (550MHz vs. 500MHz) volgens hem niet betekenen dat de PS3 krachtiger zal zijn. De unified shader architecture zou volgens hem het belangrijkste verschil zijn tussen de twee en zou de strijd op grafisch vlak in het voordeel van de Xbox 360 moeten beslissen.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4929
Lees het originele interview maar.
laatste aanpassing
Zo dan, het niveau hier is in een dag van super-fanboy naar ultra-fanboy gezakt, wat een prestatie!
Als je denkt dat ps3 live gratis wordt, ben je wel heel erg naif, wat denk je nou zelf?!
En Xboxlive vergelijken met online gamen op de pc is ook appels met peren vergelijken, die 60 euro per jaar is echt een schijntje voor wat je er voor terug kijgt!
Als een spel groter dan 4 gb wordt, maak je er toch 2 dvd's van?
Gebeurt bij de pc ook, geen probleem dus!
En ik heb medelijden met de mensen die denken dat de ps3 de 360 grafisch gaat omverblazen of zo, jullie staat een grote teleurstelling te wachten!
Ja en? mag dat niet ofzo?O nee, Dat is zeker naapen!
Dan kan ik ook zeggen dat Sony de psp van nintendo heeft nageaapt, dat slaat ook nergens op!
Jezus......
Als je denkt dat ps3 live gratis wordt, ben je wel heel erg naif, wat denk je nou zelf?!
En Xboxlive vergelijken met online gamen op de pc is ook appels met peren vergelijken, die 60 euro per jaar is echt een schijntje voor wat je er voor terug kijgt!
Als een spel groter dan 4 gb wordt, maak je er toch 2 dvd's van?
Gebeurt bij de pc ook, geen probleem dus!
En ik heb medelijden met de mensen die denken dat de ps3 de 360 grafisch gaat omverblazen of zo, jullie staat een grote teleurstelling te wachten!
Ja en? mag dat niet ofzo?O nee, Dat is zeker naapen!
Dan kan ik ook zeggen dat Sony de psp van nintendo heeft nageaapt, dat slaat ook nergens op!
Jezus......
laatste aanpassing
Echt onzin
wat jij wil
Dus? Mag dat niet? Nokia komt ook met een nieuwe N-Gage. Bovendien kun je PS3 er dan ook op pakken dat ze het idee van de Gameboy hebben overgenomen.
heb ik ook gezegd dat dat niet mag
afijn ik vind het allemaal wel best zo
tata
heb ik dat gezegd dan
En Xboxlive vergelijken met online gamen op de pc is ook appels met peren vergelijken
online game is online game en waarom is het bij nintendo dan wel voor nop
heb ik ooit nooit gezegd, maar hij is wel iets krachtiger
Jezus.....
sjees man, wees eens niet zo gefrustreerd, trek je ff af ofzo (voel je je misschien wat beter)
pffff afijn einde discussie voor mij
wat een geouwehoer om systemen zeg
de PS3 is nog geen eens uit en iedereen prijst dat ding de hemel in terwijl men dat ding nog geen eens op de markt is
don't believe the hype!
De ECHTE revolutie zal dit jaar van Nintendo komen,omdat het de manier van spelen radicaal zal veranderen.bovendien pronkt Nintendo niet met specs omdat hun wel doorhebben dat gameplay HET belangrijkste is ipv alleen maar graphics.
Je hebt goeie en slechte games,en alle systemen hebben die,en das altijd al geweest!
De ECHTE revolutie zal dit jaar van Nintendo komen,omdat het de manier van spelen radicaal zal veranderen.bovendien pronkt Nintendo niet met specs omdat hun wel doorhebben dat gameplay HET belangrijkste is ipv alleen maar graphics.
Je hebt goeie en slechte games,en alle systemen hebben die,en das altijd al geweest!
De ECHTE revolutie zal dit jaar van Nintendo komen
niet grafisch in iedergeval aangezie die de minste van de 3 zal worden ..
maar nintendo heeft altijd toffe games en nu die nieuwe controller dus mot die echt wel hebben
en ik prijgs helemaal geen systeem de hemel in, maar sommige mensen hebben verkeerde info erbij gehaalt
afijn, Evil Ash begrijpt wat ik bedoel
zal hier ff een correctie doen, de games van nintendo zelf hebben gratis online functie's .. Nintendo laat de game makers van andere software huize er vrij in!!
laatste aanpassing
Zijn ze al laaaaang mee bezig hoor en word maar dan een portable gaming-ding. Word eigelijk iets tussen een lap^top en palmtop in.
Als het dat is wat je bedoeld toch..
Unified shaders geven niet echt veel prestatiewinst
Ik denk dat je bedoelt dat er developers die klagen over de moeilijkheidsgraat om het maximale uit de PS3-dev-kit te halen.
Ik denk dat jij bedoelt dat die dev-kits goed ontworpen zijn, maar dat het lastig is om de neiuwe cell-technologie goed onder de knie te krijgen (optimaal benutten -> optimaliseren)
Omver blazen niet, wel beter
sjees man, wees eens niet zo gefrustreerd, trek je ff af ofzo (voel je je misschien wat beter)
whahaha
laatste aanpassing
niet grafisch in iedergeval aangezie die de minste van de 3 zal worden ..
hoef ook niet ook
Ik ben het daar absoluut mee eens,games zijn alleen grafisch mooier geworden,en de opkomst van 3D heeft ook nieuwe gameplay opgeleverd.Maar games worden niet beter door graphics,maar door innovatie.
En ik blijf er ook bij: Games van toen waren leuker.
In een interview met de website bit-tech heeft ATi Developer Relations Manager Richard Huddy wat details uit de doeken gedaan over de Xbox 360 en de rol van ATi binnen het geheel.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4929
Lees het originele interview maar.laatste aanpassing 21 maart 2006 19:49
Goh! Partijdig?
Beetje raar om dit te plaatsen vind je niet?
Ik neem aan dat meneer Richard Huddy niet gaat zeggen van :
"Ja,we hebben hele mooie GPU voor microsoft ontwikkeld maar als ik eerlijk ben is de door nVidia ontwikkelde GPU voor de PS3 toch beter".
@ nighmare - neem maar van mij aan dat Evil Ash een kenner is
ik ook,ik game al non-stop sinds 1990,heb echt alles gespeeld.
en dan bedoel ik ook echt alles
ik was vroeger ook alleen maar pro-nintendo,wou niks van sega weten,en nu?nu speel ik heel graag op de megadrive,je weet niet wat je mist tenzij je alle systemen waardeerd en gewoon de leuke games uitzoekt.
Secret Of Mana zal toch nooit overtroffen worden
heb ik dat gezegd dan
Nee, heb ik gezegd dat jij dat gezegd hebt dan?
Bij xboxlive gaat alles een stuk vloeiender dan op de pc.
Alles is veel beter georganiseerd en veel overzichtelijker.
Mbv 'friendslists' ed kan je makkelijker en sneller games joinen en kan je mensen mijden die wilt mijden enz enz...
Online gamen op de pc is meestal erg omslachtig in vergelijking met xboxlive.
En de online service van nintendo bied lang niet wat xboxlive biedt.
heb ik ooit nooit gezegd, maar hij is wel iets krachtiger
Weet ik, ik heb ook niet gezegd dat jij dat gezegd hebt.
Haha, ja ik wordt een beetje gek van dat gezeik over hoeveel beter de ps3 is,terwijl 99% gewoon niet weet waar ze 't over hebben.
Dat is idd erg frustrerend en dat is niet alleen door die posts hier, maar dit gaat al sinds de aankondiging van de 360 en ps3, overal hetzelfde gezeik!
Mensen lullen maar wat raak, zonder dat ze weten waar ze 't over hebben en dat is zeer irritant.
Dan probeer je het op een normale manier uit te leggen en dan komt gelijk de fanboy stoet aangestormd...
pffff afijn einde discussie voor mij
Same here, dit is vrij nutteloos om hier enigzins een normale discussie te voeren zonder dat de fanboystoet aan komt stormen....
laatste aanpassing
zack mckracken
day of the tentacle
dat is hem
En de online service van nintendo bied lang niet wat xboxlive biedt.
gaat straks met de revolution vast wel komen
Mensen lullen maar wat raak, zonder dat ze weten waar ze 't over hebben en dat is zeer irritant.
i know, maar believe me, evil ash weet donders goed waar die over lult
als er iemand een wandelende game/console/pc informatie bron is, dan is het hij het wel
gaat straks met de revolution vast wel komen
Ik hoop het, maar dat zal niet makkelijk zijn.
Dat is niet iets wat je eventjes regelt.
Micro heeft hierin al jaren ervaring, heeft de kennis, middelen en geld uiteraard.
Ik denk ook niet dat Nintendo er van plan is erg veel werk van te maken.
Volgens mij is de nintendo meer voor de huiskamer bedoelt, om lokaal tegen elkaar te spelen.
Daar kan ik me ook lelijk in vergissen, maar dat denk ik iig.
als er iemand een wandelende game/console/pc informatie bron is, dan is het hij het wel
Ok, das mooi.Dan weet evil ash vast ook wel uit te leggen of/waarom de ps3/360 (niet/wel)beter wordt.
Lijkt me niet echt een relevant gegeven voor het sprookje dat de ps3 beter wordt
Vraag me af of jij uberhaupt wel eens een 360 controller in je handen hebt gehad, of ben je weer de zoveelste Sony fanboy die sowieso alles afkraakt?
Ja luister, ik werk ook in de gameindustrie en heb ook een aantal contacten die aan PS3-titels werken. Deze mensen mogen er gewoon zo goed als geen info over loslaten. Natuurlijk gebeurt dit toch wel in kleine maten, maar je moet erg voorzichtig omspringen met die info, want een NDA is geen uitzondering in deze industrie. Maar geloof me, de PS3 word goed. En ja de Xbox360 is ook goed. De gegevens vd PS3 zijn gewoon ietjes spectaculairder, maar uiteindelijk is het zoals al verschillende malen is vermeld...
Pas als de PS3 uiteindelijk uitkomt zullen we weten wie waar het beste in is.... en dan zelfs... De eerste paar vlagen van games die uitkomen zullen zeker niet alle power en trukjes die deze consoles te bieden hebben efficient kunnen benutten, omdat de devs gewoonweg nog niet veel ervaring hebben met de nieuwe technologiën (dit geld vooal voor de PS3). Ook is 98% vd eerste games vooral gericht op het feit dat ze allemaal een graantje willen meepikken vd hype die rond een console hangt als deze pas uit is (snel in elkaar gestoken dus bij wijze van spreken).
In praktijk is het niet altijd hetzelfde als in theory.
Zo, ben net klaar met werken en tis tijd om te gaan slapen denk ik zo. Truste
Pas als de PS3 uiteindelijk uitkomt zullen we weten wie waar het beste in is.... en dan zelfs... De eerste paar vlagen van games die uitkomen zullen zeker niet alle power en trukjes die deze consoles te bieden hebben efficient kunnen benutten, omdat de devs gewoonweg nog niet veel ervaring hebben met de nieuwe technologiën (dit geld vooal voor de PS3). Ook is 98% vd eerste games vooral gericht op het feit dat ze allemaal een graantje willen meepikken vd hype die rond een console hangt als deze pas uit is (snel in elkaar gestoken dus bij wijze van spreken).
In praktijk is het niet altijd hetzelfde als in theory.
Zo, ben net klaar met werken en tis tijd om te gaan slapen denk ik zo. Truste
laatste aanpassing
En ik blijf er ook bij: Games van toen waren leuker.
mee eens
Eerste console was de Atary 2700
3do is ook ff voorbij gekomen en de super grapfics ook ff :bonnce:
C64
(mn crack en hack scene van vroager)
Met diskdrive en zo'n cardrtige dat je met games kan cheaten
final cartridge 1,2,3 of die rooie power cartridge ?
final cartridge 3 had je nodig om games te kraken (ik zat in die scene)
final cartridge 1,2,3 of die rooie power cartridge ?
final cartridge 3 had je nodig om games te kraken (ik zat in die scene)
ahaa uhhh kweet niet welke rod of blauw
Moest zo'n knopje iondrukken als je hem widle gebruiken
Amiga 500 was ook bruut voordal dat spel moonstone was ik focking verslaafd aan
Moest zo'n knopje iondrukken als je hem widle gebruiken
duh, ze hadden allemaal knopjes
Amiga 500 was ook bruut voordal dat spel moonstone was ik focking verslaafd aan
heb ik ook nog gehad (pinball fantasie
Rood dus
oke, daar kon je eigenlijk niet veel mee (alleen sneller je games inladen)
3.5" floppy's
toch blijft voor mij de super famicom de beste console die ik gehad heb en daarna de PSX I qua games en playability
psx is zeker top, ps2 ook ben nu alleen groot van de DS
(zeker als ik straks dat kastje er onder klik en dan met een SD kaart ga werken