De PS3 is grafisch toch wel een stukje krachtiger dan de Xbox360 hoor
Could be..
Maar mijn punt was dat het verschil niet groot zal zijn, en dat het dus geen doorslaggevende factor kan zijn om voor de ps3 te gaan ipv een 360.
FF7 komt zowiezo opnieuw op de ps3 (hoop alleen wel dat ze nog meer secrets enzo maken
FF7 komt zowiezo opnieuw op de ps3
de 360 heeft een betere videokaart
das zowieso bullshit ,...
dus beter beeld kwaliteit en beter grapichs
Arcade rotzooi!
jij snapt het niet of leest niet goed the rave beast zegt dat xbox360 betere video kaart heeft en dat wil zegge dus dat xbxo360 beter beeld kwaliteit heeft
360 ook dus
Heb je weinig aan
Voorlopig iig..
PS3 krijgt ook een soort ''live netwerk''. voordeel hiervan is dat het gratis gaat worden, in plaats van betalen bij de Xbox.
De PS3 kan ook geen 1080p aan mensen. De PS3 zal alleen een truckje hebben, waardoor het lijkt alsof het 1080p heeft.
Een voordeel van de PS3 is dat hij is voorbereid op de blue-ray discs.
Denk maar es goed en diep na
-
PS3 krijgt ook een soort ''live netwerk''
Denk eerder dat jij het niet snapt
ik weet niet wat je mij daarmee wil vertellen
ps3 met sony zijn vette cheape lui beetje xbox na doen enz.wack ass motherfuckers.
microsoft maakte een console.....vieze na-apers die microsoft...kunnen ze niet zelf iets bedenken
ps3 met sony zijn vette cheape lui beetje xbox na doen enz.wack ass motherfuckers.
wahhahahaha das zowieso niet de orde andersom wel xbox rulez >microsoft maakte een console uit eigen ontwerp playstation niet ze komen nu met ps3 xbox en 360 dus kerl.pc denk na
kijk dat je je zelf nu voor schut wilt zetten is jouw probleem,
denk na! wakker? laatste aanpassing 21 maart 2006 17:24
ja dat denk ik ook in mijn dromen over ps3
kerl ga zelf abn leren belg kneusje
dont like you and you dont like me and thats okay beacuase
i dont like you annway you =NOOB.
ja dat denk ik ook in mijn dromen over ps3