Partyflock

Forumonderwerp · 687833
8 volgers · 380087x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Als het goed is zijn al deze spellen backwards compatible:

Alias™
Aliens vs. Predator™ : Extinction
All Star Baseball™ 2003
Amped®: Freestyle Snowboarding
Army Men®: Sarge's War™
Atari® Anthology™
ATV Quad Power Racing 2™
Baldur's Gate Dark Alliance 2
Barbarian
Barbie™ Horse Adventures™ Wild Horse Rescue™
Batman Begins
Battle Engine Aquila
Battlestar Galactica™
BMX XXX™
Brute Force
Buffy the Vampire Slayer - Chaos Bleeds
Cabela's® Dangerous Hunts™
Cabela's® Outdoor Adventures™ 06
Call of Cthulhu®: Dark Corners of the Earth™
Call of Duty™: Finest Hour™
Catwoman™
Circus Maximus
Close Combat: First to Fight
Colin McRae 4
Combat Elite: WWII Paratroopers™
Commandos 2: Men of Courage™
Conflict: Desert Storm
Constantine™
Crash Bandicoot: Twinsanity™
Crash Nitro Kart™
Crimson Skies: High Road to Revenge
Crouching Tiger, Hidden Dragon™
Curse: The Eye of Isis
Dark Angel
Darkwatch™
Deadly Skies
Deathrow
Digimon® Rumble Arena®
Dinotopia
Dead or Alive 3
Egg Mania™: Eggstreme Madness
Euro 2004
F1 Championship Season 2001
Fable
Fable: The Lost Chapters
FIFA 2003
FIFA 2004
FIFA Street
FIFA World Cup 2002
Fight Night 2004
Fight Night Round 2
Ford Mustang Racing
Forza Motorsport
Freedom Fighters
Futurama
Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: San Andreas
Gravity Games Bike: Street. Vert. Dirt.
Half-Life 2
Halo
Halo 2
Halo® 2 Multiplayer Map Pack
Harry Potter & The Goblet of Fire
Harry Potter & The Philosopher's Stone
Hitman: Contracts
House of the Dead 3
Jade Empire
James Bond 007: Nightfire
Judge Dredd: Dredd vs. Death
Jurassic Park Genesis
Kelly Slater's Pro Surfer
Kids Next Door: Operation VIDEOGAME
Legends of Wrestling
Lemony Snicket A Series of Unfortunate Events
Loons Fight for Fame
Lord of the Rings: Return of the King
Manhunt
Mat Hoffman's Pro BMX™ 2
Max Payne
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
Medal of Honor 3 Rising Sun
Medal of Honor Frontline
Medal of Honor: European Assault
Metal Arms™: Glitch in the System
MicroMachines
Mike Tyson Heavyweight Boxing
Mortal Kombat: Deception
MTV Music Generator™ 3
NBA Live 2003
NBA Live 2004
Need For Speed: Underground 2
NHL 2004
NHL Hitz™ 20-03
Ninja Gaiden
Ninja Gaiden Black
Outlaw Golf 2
Outlaw Volleyball
Pariah
Phantom Crash™
Pitfall®: The Lost Expedition™
Predator: Concrete Jungle™
Prince of Persia 4: The Sands of Time
Pro Evolution Soccer 5
Pro Race Driver™
Pure Pinball
Puyo Puyo Fever
Quantum Redshift
Raze's Hell™
RedCard™ 20-03
Red Dead Revolver
Red Faction II
Robotech: Battle Cry
Rocky™: Legends
Rogue Ops
Rugby 2005
Samurai Warriors™
Scooby Doo™: Night of 100 Frights
Scrapland
SeaWorld: Shamu's Deep Sea Adventures
Sega GT 2002
Shadow the Hedgehog
Shellshock:Nam '67™
Sid Meier's Pirates!
Sniper Elite: Berlin 1945
Simpson's Road Rage
Simpsons: Hit and Run
Sonic Heroes
Sonic Mega Collection™ Plus
Speed Kings
Sphinx and the Cursed Mummy™
SpongeBob Square Pants:Battle for Bikini Bottom
Spy Hunter® 2
Spyro: A Hero's Tail
SSX 3
Stake™
Star Trek: Shattered Universe
Star Wars Episode III: Revenge of the Sith
Star Wars: Clone Wars
Star Wars®:Jedi Knight®: Jedi Academy™
Star Wars: Starfighter™ Special Edition
Star Wars: Knights of the Old Republic
Star Wars: Knights of the Old Republic 2
Street Racing Syndicate™
Stubbs the Zombie™ in Rebel Without a Pulse™
Super Bubble Pop
Super Monkey Ball™ Deluxe
SX Superstar™
Tecmo Classic Arcade
Teenage Mutant Ninja Turtles™
Terminator™ : Dawn of Fate
Tetris Worlds™
The Great Escape
The Incredible Hulk
The Incredible Hulk: Ultimate Destruction
The Incredibles: Rise of the Underminer
The Thing
Thief: Deadly Shadows
Tom Clancy's Ghost Recon
Tom Clancy's Rainbow Six 3
Tony Hawk's American Wasteland
Tony Hawk's Pro Skater 4
Tony Hawk's Underground 2
Toxic Grind
Ty The Tasmanian Tiger™
Ty the Tasmanian Tiger™ 2: Bush Rescue™
Ty the Tasmanian Tiger™ 3: Night of the Quinkan
Urban Freestyle Soccer
Vexx™
Worms 4: Mayhem
Worms™ Forts Under Siege
WWE Raw 2
XIII
Waarschuw beheerder
alleen zuigt die backwards gedoe aan alle kanten dus veel heb je er niet aan:)

Waarschuw beheerder
een paar emulators zoals die voor halo 2, schijnen niet goed te werken....
Waarschuw beheerder
Punica Boi a.­k.­a.­ Sinister:

lag, frame drop slechte reactie...

Ps3 ja wat moet je er van zeggen; sony heeft een handje van meer beloven dan ze waar maken. Dan nog al die artikelen over hoe moeilijk het is om voor hun console een game te maken. Een DEV kit voor de Ps3 kost 22 milljoen $ dus zeg de meeste 3rd party devs maar gedag.... Het is ook al duidelijk te zien aan het aantal games dat er uit komt. De Xbox360 heeft het dubbelen aantal games in ontwikkeling. Ook staat sony nog bekent om zijn extreem matige online prestaties als er bij de Ps2 al van ON-line valt te spreken.

Sony denkt dat ze door een apperaat vol dure hardware te proppen betere games kunnen maken. Het tegedeel is juist bewezen, Graphics zeggen niks over de kwaliteit van een game. Zo betaal je tegen woordig 60 euro voor een game die je in 8 uurtjes uit heb gespeeld. Vroeger betaalde je rond de 130 gulden voor een N64 game waar je dna toch wel een aantal dagen/weken/maanden mee vooruit kan. Iets waar de games van nu echt nog wat van kunnen leren. Door al dat mooie graphische gezijk word er minder tijd besteed aan gameplay en story line en diepgang. Alles gaat nu om Eye-candy.

Dit is ook waarom ik voor nintendo kiest. Die zien teminste dat de game industry ten onder gaat. Zo stonden er in de jaaren 80 nog in elke huiskamer een console zo zie je nu dat de game markt gehalveerd is. Alleen al om het feit dat nintendo VERNIEUWING, INNOVATIE, GAMEPLAY en SENSATIE brengt implaats van iets wat alleen op graphics gaat.

Als ik een race spelletje speel dan boeit het me dus geen donder of een auto 100.000 polygonen bezit of 100.000.000.
Als het fijn speelt en ik heb er plezier van en het gaat lang mee dan zijn dat toch de "Key-factors". De graphics van een game worden eigelijk alleen maar gewaardeert door casual gamers en niet door echte "Die hards". Nou kan ik neit zeggen dat graphics helemaal niets uitmaken want het is toch leuk dat iets mooi is alleen het zou gewoon geen hoofdzaak moeten worden.

Ik vind het mischien wel leuker om op me N64 te spelen dan op mijn gamecube of Xbox. Dat zegt wel wat naar mijn mening, toppers als die van Rare of nintendo zelf zie je nu niet meer als dat je ze vroeger zag. M$ heeft enkele goede games waaronder de Halo reeks in welk ik in top 4 teams kwam tijdens de WorldCyberGames in nederland met Halo 2. Een leuke prestatie van M$ dat halo 2, samen met xbox live of Xbox connect vind ik het echt de console van deze generatie. Je kan het niet ontkennen en je kan er niet omheen, Ik ben een trouwe nintendo loyal maar geen FANBOY en daarom durf ik te zeggen dat de xbox de konten van Sony en Nintendo heeft geschoffelt.

.­.­: PoRtuGaNN :.­.­

Jij bent duidelijk zo iemand waar ik het over heb. Vind jij het spelen op een console die veel heeft verkocht leuker ?
Ben je een meeloper en koop je iets omdat het goed verkocht word ? Als je graphics zo belangerijk vind zoals je dat op de Ps3 lijkt te gooien waarom kocht je dan geen Xbox die is toch beduidend mooier dan de Ps2.

Zo zie je Fanboys gaan altijd dingen op trommelen die hun op dat moment goed uitkomen. Als Xbox iets beter heeft als graphics maakt dat ze niet uit want de Ps heeft iets anders wel weer beter dus verwerpen ze die factor, maar zodra de Ps3 dan toch mooier schijnt te worden is het wel ineens een belangerijken factor ? :O "Volgen jullie me nog:P"

Dat Ms3 mooi is, ja een beetje dom he !

Sony smijt een hoop geld na 1 game en dat is duidelijk dus ook alles wat ze hebben om te laten zien. Zoals jullie nu al weten is het gewoon een hele opgaven om iets uit de Ps3 te kloppen en om deze reden zie je dus ook nog geen in-game fotage. Sony mag wel eens komen met 5-10 games maar dat doen ze niet omdat ze die simpel weg niet hebben.

Ik hoop zelf dat Sony hard op ze plaat gaat, ze lopen nu ook al slecht dus dat mag er van mij nog wel bij. Het is nou eenmaal een Hype en meelopers console die Ps2. Iedereen die bijna niet gamed heeft een Ps2 thuis staan en je zal bijna niet zien dat mensen die een console kopen voor de heb een Cube of een Box kopen, nee het moet een Ps2 zijn want die is tof of die heeft een maat van me ook. Dat is ook de reden van Sony hun goede verkoop cijfers en hun harde kern. Mensen met een Playstation kunnen niks toekennen aan een ander en blijven hangen bij iets. Ik zelf ben een echte Nintendo fan maar op het moment dat ik zag dat de Xbox toch meer inhuis had schaamde ik me niet om er gelijk 1 te halen.

Als dan toch blijkt dat de andere consoles iets heel moois op het gebied van Fijne games met goede Gameplay blijken te hebben zal ik deze ook gewoon aanschaffen maar een Revolution die moet ik al gewoon hebben uit het principe dat Nintendo vind dat het om Goede games gaat en niet om Graphics.

Oh and BTW nintendo heeft ook een duidelijke statement gemaakt dat ze niet de concurentie aangaan met Sony of M$ maar zich richten op een andere markt, namelijk de thuis kamer zo als dat in de jaren 80 het geval was. Gamen moet voor iedereen leuk zijn en niet alleen voor de mensen die 10 uur per spelen.

My 2 cents
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Jawel :p
Die games die voor de Revolution gaan uit komen en die gebruik zullen maken van die motion controller zullen waarschijnlijk heel crappy en gimmicky gaan worden..Je zal zien dat developers van die eye toy achtige games gaan ontwikkelen die puur zijn gericht op die controller, en niet op de kwaliteit van het spel zelf..

De goede games die ook op de 360 en Ps3 worden gereleased zullen namelijk echt wel hetzelfde zijn als op de revolution (Vandaar dat de je voor de revolution ook een "gewone" controller hebt)..Want zo'n motion controller voegt echt niks toe aan de Adventure/RPG/RTS/Action genres..Denk bijvoorbeeld aan de games van nu zoals Splinter Cell, Fable, Prince of Persia etc..Wat the fuck heb je bij zulke spellen aan een motion controller :p

Je hebt er misschien niet veel aan, maar ik vertrouw de mensen van Nintendo erop dat ze er wel een goed plan voor hebben ;)

Zuigende backwards compatibility lijst by the way, maar idd, wat is er mis met backwards compatibility?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 12:25:
wrom zuigt dat backwards gedoe if I may ask???

omdat eigenlijk alleen halo2 fatsoenlijk draait. andere spellen komen vast te zitten tijdens het laden. hebben ontzettende popup etc. dus niet echt ok:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ok!

Waarschuw beheerder
Das dan mooi kut want heb eerst een ps1 gehad, toen een ps2 gekocht en nog wel regelmatig ps1 spellen gespeeld (Final Fantasy VII en 9) :kwijl:

nu ik er toch over zit te denken om een 360 te kopen maar Fable een zwaar vet spel vind ist dus mooi kut dat dat niet goed werkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 14:02:
nu ik er toch over zit te denken om een 360 te kopen maar Fable een zwaar vet spel vind ist dus mooi kut dat dat niet goed werkt.

fable draait als het goed is ook niet super. maja er komen waarschijnlijk voordurend updates om ook andere spellen goed backwards te draaien. deze problemen worden nog wel opgelost. moet je alleen ff geduld hebben.
Waarschuw beheerder
MGS4 Possible on Xbox 360
Konami's Hideo Kojima says hardware is no longer an issue.
by Douglass C. Perry
December 16, 2005 - In a recent Web interview with Hideo Kojima, the master of all things Metal Gear Solid explained that creating Metal Gear Solid 4 is technically possible on Xbox 360.

Kojima said with the exception of nuances or small details, the power of next generation hardware (and the PC) no longer provides the technical restrictions they did before. Kojima also explained in a sideways manner why the Xbox never saw a version of Metal Gear Solid Snake Eater. He explained that he has no grudge or dislike for the Xbox or Xbox 360, but last year he and his team had their hands full with MGS3. Other Konami teams, he said, were able to get their hands on the Xbox 360 tools before him. It's his philosophy that he wants to be first, not second on the early development for a system, which is why he chose PS3.

When IGN contacted Konami America today, the representative said, "there are no new developments or news to share about any Metal Gear products coming to Xbox or 360."

We'll relay any new MGS3 or MGS4 news if and when possible.

Source: 1up.com.

http://xbox360.ign.com/articles/676/676685p1.html

Bewijst toch wel dat het MGS4 ook gewoon voor de Xbox360 gemaakt kan worden. Zegt toch wel dat er weinig verschil zal zijn tussen de PS3 en Xbo360. Wil niet zeggen dat MG op de 360 komt, maar gaat me erom dat hij wel voor de 360 gemaakt kan worden zoals die op de PS3 komt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Halleluja!

lekker betoogje...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat pas mooi is?

Ast allebei kan

Waarschuw beheerder
donateur
W8 op PS3
Waarschuw beheerder
ps 3 dan toch maar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Freggle op vrijdag 16 december 2005 om 18:44:
ik wacht toch liever op de ps3, blijf trouw aan sony

spijt me maar die ps3 hoef ik nu bij voorbaat al niet meer. Al die geintjes met Drm enz. Hoorde dat ze een beveiliging in die ps3 gaan bouwen zodat je een spel alleen in je eigen ps3 kan spelen. Dus geen spelletjes meer uitlenen enz :| gestoord naar mijn mening! Sony draaft beetje door. Hoop dat Nintendo iets spannends gaat laten zien

Waarschuw beheerder
dat was een gerucht van die beveiliging...

gaat niet meer door...

Waarschuw beheerder
donateur
zucht

Waarschuw beheerder
donateur
Ben op zich trouw aan Sony met tv, beeldscherm, md, surroundset, etc... maar kan ni langer wachten dus koop denk ik alsnog Xbox360, heb wel problemen gehoord over koeling???

En wat zijn de vetste games???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van McHammer op zaterdag 17 december 2005 om 15:38:
wacht maar tot je in dat warenhuis bent. vanaf daar vond ik het echt creepy worden

en welke game is dit? :o

Waarschuw beheerder
over welke problemen heb jij het?

er zijn een handjevol 360's met problemen, net zoals alle produkten die op de markt komen. Ik ken niemand met zon probleem ook die van mij werkt perfect! slechte berichten vallen natuurlijk meer op als de berichten van mensen waarvan hun console prima werkt!...

en mocht je zon xbox in t bezit krijgen, dan bel je naar xbox helpdesk en binnen een week heb je een nieuwe!

de vetste games die er op het moment zijn... tsja het is maar waar je van houdt. hou je van racen dan is PGR3 een vette game, als je van adventure houdt koop je Kameo die is grafisch beeldschoon ook... hou je van shooters dan koop je duidelijk Call of Duty2 die is ook grafisch heel mooi! maar vooral de beleving is intens... als je van sport houd zal NBA live 2k6 wat voor je zijn...

McHammer had het over Condemned, dat spel is ook zo vet!

er is voor ieder wel wat!
Waarschuw beheerder
Divx werk alweer met mediaplayer op de 360 :)

ik wou de xbox360, ps3 wordt wel vet met 9 x 3,2 ghz cpu.
Xbox heb maar 3 x 3.2 ghz :)
het hangt ervan af wat voor spelletjes je leuk vindt e.d mij gaat het meer om de mogelijkheden..

Waarschuw beheerder
9 x 3,2 ghz cpu :|
komt dat erin??

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij 1 processor met meerdere kernen ofzoiets
Waarschuw beheerder
spijt me maar die ps3 hoef ik nu bij voorbaat al niet meer.

Houwe zo! des te meer kans er is dat ik hem kan halen! (Y)

Al die geintjes met Drm enz. Hoorde dat ze een beveiliging in die ps3 gaan bouwen zodat je een spel alleen in je eigen ps3 kan spelen. Dus geen spelletjes meer uitlenen enz :| gestoord naar mijn mening! Sony draaft beetje door. Hoop dat Nintendo iets spannends gaat laten zien

gerucht is vals.
de videotheken zouden mede daardoor onder gaan lijden. Bovendien is er kans dat ALS je PS3 om wat voor reden dan ook kapot zou gaan, dat je met een nieuwe PS3 (garantie of kopen) je spellen niet meer zou kunnen afspelen tenzei JIJ ze weer opnieuw koopt of sony ze gratis aan jou geeft. Dan kan je je oude spellen dus weggooien.

9 x 3,2 ghz cpu :|
komt dat erin??

nee 1 cpu met 7 SPE's die zich voordoen als kernen/cores.

hier trouwens nog een leuk nieuwtje....

cell Processor performance - upto 100x Intel Xeon in certain operations
All 18 messages in topic - view as tree

Rag...
Jun 13, 1:17 pm show options

These are a lot of slides, but this is a normalized comparision between an
Intel Xeon processor (pumped up Pentium 4) to Cell in what's known as a
Fourier Fast Transform. At a 256 point FFT each SPE is slightly more
powerful than an entire Xeon making Cell as a whole greater than 7x faster
than the Intel chip. Under the circumstances of the 16 million point FFT,
there's no competition. 100x faster. Xeon ran out of bandwidth and
computational resources. Cell kept on going.

http://www.ps3forums.com/viewtopic.php?t=11158
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..: PoRtuGaNN :.. op woensdag 21 december 2005 om 00:29:
nee 1 cpu met 7 SPE's die zich voordoen als kernen/cores.

Ben geen totale leek
maar wat houdt dit in dan?

Waarschuw beheerder
Ben geen totale leek
maar wat houdt dit in dan?

Dat het een tering snelle processor wordt :P

Het is 1 processor die werkt met 7 cores. Check anders info bij AMD over dual core processors, dat is hetzelfde verhaal alleen heeft de cell 7 cores. Je mag zelf gaan verzinnen hoe snel dit is :P

spijt me maar die ps3 hoef ik nu bij voorbaat al niet meer.

Hoef je geen spijt van te hebben hoor... S alleen maar beter, des te meer kans dat ik bij de release er direct 1 kan kopen :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vin 't toch wel mooi hoor.. Hoe de xbox fanaten nu al zeggen dat de xbox 360 beter is dan de PS3..

Wacht eerst de release af en ga dan vergelijken..

Voor mij wordt 't zo'ie zo een PS3..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op woensdag 21 december 2005 om 14:04:
Ik vin 't toch wel mooi hoor.. Hoe de xbox fanaten nu al zeggen dat de xbox 360 beter is dan de PS3..

Wacht eerst de release af en ga dan vergelijken..

zelfde geldt voor alle playstation fanboys :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben dr al uit, koop nu een Xbox360 (moet toch wat te gamen hebben op 3+ GhZ :P) en zo gauw als de PS3 er is (als grote Sony gek) koop ik die!

Aangezien die kan leren van de kinderziektes van Xbox360 en daarin ook die BlueRay komt, ben ik beetje voorbereid op de toekomst!

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Net alsof met de launch van de PS3, er geen PS3's zijn die errors geven :gaap:

Dream on boy, elke console geeft in het begin problemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 14:06:
zelfde geldt voor alle playstation fanboys

Idd

De Gaystation bois weten ook al zeker dat de ps3 gaat rulen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 14:18:
Ik ben dr al uit, koop nu een Xbox360

Veel plezier met je aankoop. Je zult versteld staan ervan. PRACHTIGE machine!!! Iedere dag is het weer feest ;) :D

Waarschuw beheerder
Idd

De Gaystation bois weten ook al zeker dat de ps3 gaat rulen

Dat komt omdat ie GAAT rulen :P

fokkin' bitchbox......... :devil:

Waarschuw beheerder

Xbox 360 is ook beter dan de PS3... waarschijnlijk niet krachtiger, maar wel beter... ten eerste Xbox Live! Maar als Sony verrassend uit de hoek komt met een online community, en het spelaanbod mij meer zal aanspreken dan de 360 neem ik me woorden terug! Maar van wat er nu allemaal bekend is zie ik dat niet gebeuren!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 21 december 2005 om 14:04:
vin 't toch wel mooi hoor.. Hoe de xbox fanaten nu al zeggen dat de xbox 360 beter is dan de PS3..

Nou, als je volgens mij dit topic terug gaat lezen kom je toch wat meer anti-xbox uitspraken tegen dan anti-playstation.:-p

Uitspraak van ..: PoRtuGaNN :.. op woensdag 21 december 2005 om 00:29:
nee 1 cpu met 7 SPE's die zich voordoen als kernen/cores

Hoe kom je dan aan die 9 cores?:bloos:
Waarschuw beheerder
ik koop gewoon beide heb ik toch gewoon het beste van alle 2

Waarschuw beheerder
donateur
Yup, doet ik ook
Waarschuw beheerder
Hoe kom je dan aan die 9 cores?:bloos:

vraag ik me ook af.....

Xbox 360 is ook beter dan de PS3... waarschijnlijk niet krachtiger, maar wel beter... ten eerste Xbox Live! Maar als Sony verrassend uit de hoek komt met een online community, en het spelaanbod mij meer zal aanspreken dan de 360 neem ik me woorden terug! Maar van wat er nu allemaal bekend is zie ik dat niet gebeuren!

:nee: vind ik niet. 80% op de xbox = shooters :/ waarvan 50% ook op de pc te spelen is waarvan op dit moment minstens 1 echt ontzettend KUT draaid op de 360 (quake 4)....
maar ach tis maar net waarvan je houd. Geen Killer vechtspel op de xbox, geen metal gear, geen formule 1, geen GT, geen FF (alleen FF11 komt er dan op maja), etc.
onlinen op een console hoeft van mij niet perce zo uitgebreid....ik speel het liever gewoon met mensen op de bank voor 1 TV e.d. maarja mocht sony alsnog met een SONY LIVE achtig iets komen dan is dat mooi meegenomen maar niet noodzakelijk naar mijn mening..

Gears Of War btw (Y) maar de rest :nee: niet echt veel bijzonders. En kom nou niet met Halo aanpoepen want daar houd ik ook niet van.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geen Killer vechtspel op de xbox, geen metal gear, geen formule 1, geen GT, geen FF (alleen FF11 komt er dan op maja), etc.

Killer vechtspel: Soul Calibur 2
Metal Gear: Splinter Cell

In Formula 1 en Race games ben ik niet zo thuis dus kan daar niks over zeggen ;)

Maar er zijn genoeg vette x-box exclusive titels, waar voor men een x-box kan kopen..

Gears Of War btw maar de rest :no:

:/
Ninety-Nine Nights, Ghost Recon 3, The Elder Scrolls IV Oblivion, Resident Evil 5, Elveon, Splinter CEll 4: Double Agent, Final Fantasy XI, eM, Lost Oddysey..

Om maar even wat hele vette shit op te noemen..:)

Maar goed, we moeten ons gewoon realiseren dat elke console een aantal vette titels zal uitbrengen..Vandaar dat ik naast de 360 ook een Ps3 zal aanschaffen (Zo heb ik op dit moment dus naast mijn X-box ook een ps2) B)

Al dat gezeik welke nou beter is..Lekker belangrijk of je een game nou op de ps3 of op de 360 gaat spelen, het gaat ten slotte om de kwaliteit van die game zelf..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Al dat gezeik welke nou beter is..Lekker belangrijk of je een game nou op de ps3 of op de 360 gaat spelen, het gaat ten slotte om de kwaliteit van die game zelf..

:jaja:

Al die titels die je opnoemt zijn leuk.. maar ze halen het zeker niet bij de titels die de PS3 in de lineup heeft... Denk aan GTA4, Metalgear4, tekken 6, killzone2... een paar titels die al reden genoeg zijn om een ps3 aan te schaffen.

De xbox kun je ongetwijfeld ook veel lol mee beleven dat weet ik zeker... Maar als je een echte gamer bent kan je onmogelijk zeggen dat de PS3 niets wordt... Ik denk dat je jezelf dan niet serieus kunt nemen als gamer... :nee:

Degene die zeggen dat xbox360 helemaal niets is snappen er ook geen fuck van. Speel eerst zelf een paar uurtjes op een xbox360 en trek dan je conclusies. Op dit moment is er niets vetters op het gebied van gamen dan de 360. Tot de PS3 komt uiteraard :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 15:20:
Dat komt omdat ie GAAT rulen

fokkin' bitchbox.........

Nerd.

Je weet nog helemaal niks over de PS3.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 09:58:
Al die titels die je opnoemt zijn leuk.. maar ze halen het zeker niet bij de titels die de PS3 in de lineup heeft... Denk aan GTA4, Metalgear4, tekken 6, killzone2... een paar titels die al reden genoeg zijn om een ps3 aan te schaffen.

Gheghe, daar ben ik het niet mee eens..
Maar dat is een kwestie van smaak, veel van die spellen die ik opnoemde zijn RPG's en Action/RPG's..en dat is mijn favo genre zo ongeveer..
En die games die jij nu opnoemt, zijn allemaal vervolg licenties..Maar ik heb nog geen enkele originele nieuwe titel gezien voor de Ps3..Dus die games zullen iig niet de reden zijn dat ik ook een ps3 ga aanschaffen..

Enne Killzone 2 komt uit voor de Ps2 btw ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Na de voetbalhooligans de consoles-hoolies :-o

Beiden consoles gaan gewoon top games op uitkomen, PS3 komt er waarschijnlijk ook wel in huis als ie uit is :jaja:
Waarschuw beheerder
wat denk je nou zelf...!? xbox natuurlijk!

Waarschuw beheerder
Nerd.

Je weet nog helemaal niks over de PS3.

:[

Enne Killzone 2 komt uit voor de Ps2 btw ;)

kan je de bron ff melden? Ik kan hier niets over vinden op gamespot of IGN...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Power Unlimited ;)
Guerilla werkt momenteel aan 2 killzone titels, Killzone 2 voor ps2 en Killzone 3 voor Ps3..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 09:58:

Juist!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op donderdag 22 december 2005 om 14:43:
Power Unlimited ;)
Guerilla werkt momenteel aan 2 killzone titels, Killzone 2 voor ps2 en Killzone 3 voor Ps3..

Cool.. Ik hoop dat part 3 net zo vet wordt als dat filmpje dat de ronde gaat!!! dan kom ik mijn kamer zelden meer uit :P