ik heb toevallig de xbox 360 en de ps3 met elkaar vergeleken en op hardware is de xbox 360 beter
duidelijk geen verstand dus....heb je je hersenen in je kont zitten ofzo.
wat is volgens jou beter dan??
of zeg je dat gewoon puur omdat je anti sony bent en pro XBOX/microsoft

het valt me op dat veel liefhebbers van de xbox het gewoon niet kunnen hebben dat sony NU waarschijnlijk met een krachtiger/beter/mooier product op de markt komt.
kheb verschillend beeld materiaal gezien van beiden maar kvind de xbox360 bij t ene spel juist heel mooi en bij het andere niet mooier dat gewone xbox spellen ogen... maargoed tisz ff afwachten...
ben ik wel mee eens idd. Maar dat zombie spel van capcom zag er niet zo mooi uit, maar lijkt mij echt vet!
ik hoorde laatst dat een hele hoop developers de ps3 niet gaan ondersteuenen omdat het te duur wordt om zon spel te maken dus in de winkels zullen ze ook wel lekker duur worden de spellen
tja een poos daarna verscheen er een officieel bericht dat er 102 spellen bevestigd waren voor de PS3 en een bericht met kop: "Sony advances PS3 development". Dat zegt al genoeg.
Aangezien dat bericht over het niet ondersteunen van de ps3, omdat het zogenaamd te duur zou worden niet echt officieel aangekondigd is en maar via via ergens op een site terecht is gekomen en DUS slechts een roddel is......denk ik dat het bull is.
een week voordat dat bericht op internet kwam, was er ook propaganda gemaakt over microsoft dat ze ik weet niet hoeveel miljarden verlies hadden gemaakt op de huidige xbox....en dat in azië maar slechts 6% van de bevolking de xbox 360 op hun verlanglijstje heeft staan