2 volgers · 4949x bekeken
enne ik vind het prima hoor als ze op het laatste moment willen betalen daarom heb ik maar even een uiterste betaal datum erop gezet 
moeten ergens een keertje defenitief doorgeven of we de spullen willen hebben en het gebouwtje kan niet een week van te voren zeggen van joh laat eigenlijk maar!!
Dus einde van de maand zou mooi zijn
moeten ergens een keertje defenitief doorgeven of we de spullen willen hebben en het gebouwtje kan niet een week van te voren zeggen van joh laat eigenlijk maar!!
Dus einde van de maand zou mooi zijn
Ik denk het Anita.En wij dan !!! Wij worden weg gespoeld op elbalkonos of in Latuinos 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- SHITZOOI krijg net een maile binnen
2 van mijn vrienden gaan al niet mee.GRRRRR
MAAR voor de dames >>> Mijn Neefie wel !!!!!!!!!!!!!
Dus Cleo,Yo Kom naar beneden en sla je slag. hahahaha

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- SHITZOOI krijg net een maile binnen
2 van mijn vrienden gaan al niet mee.GRRRRR
MAAR voor de dames >>> Mijn Neefie wel !!!!!!!!!!!!!
Dus Cleo,Yo Kom naar beneden en sla je slag. hahahaha
laatste aanpassing
bbq tip van de week 
annanas in flinke repen snijden en aan een pen prikken, goed insmeren met rietsuiker en dan hup op de bbq.
Dan maken wij klaar een heerlijke saus met twee repen pure chocolade en 150 ml. volle room en 150 ml. malibu . even laten smelten en dopen maar
wie heeft er nog meer heerlijke maar eenvoudige bbq tips
annanas in flinke repen snijden en aan een pen prikken, goed insmeren met rietsuiker en dan hup op de bbq.
Dan maken wij klaar een heerlijke saus met twee repen pure chocolade en 150 ml. volle room en 150 ml. malibu . even laten smelten en dopen maar
wie heeft er nog meer heerlijke maar eenvoudige bbq tips

![[img]http://www.dj-dick.nl/bbq%20gaat%20niet%20door%201.jpg[/img]](http://www.dj-dick.nl/bbq%20gaat%20niet%20door%201.jpg)