2 volgers · 3949x bekeken
Zo dat valt ff tegen weer werken maar kijk terug op meer dan goeie jaarwisseling,om 00:00 een plaat van Pat C(Violet Skies resident) aangezet en daarna de present Nightmare CD erin geknald en ff lekker de goeie hardcore sound uit de boxen laten knallen en zelfs Chiel genoot ervan.. Alleen de vaas op de box vond het minder die trilde er door de harde beukende beats vanaf dus 1 van de eerste dingen die ik kon doen was n vaas opvegen maarrrr scherven brengen geluk 
In de sporthal ook weer volop genoten was lekkere muziek op n paar minpuntjes na... DJ Bill was weer in topvorm!! Balen dat de drankverkoop stopte maar gelukkig hadden ze de tap niet uitgezet en Gerard zou Gerard niet zijn als hij het recht niet in eigen hand zou nemen dusss zelf tappen hehe, wilde ook nog over de bar klimmen om smirnoff uit de koelkast te pakkken maar gelukkig kon chiel me hiervan weerhouden
In de sporthal ook weer volop genoten was lekkere muziek op n paar minpuntjes na... DJ Bill was weer in topvorm!! Balen dat de drankverkoop stopte maar gelukkig hadden ze de tap niet uitgezet en Gerard zou Gerard niet zijn als hij het recht niet in eigen hand zou nemen dusss zelf tappen hehe, wilde ook nog over de bar klimmen om smirnoff uit de koelkast te pakkken maar gelukkig kon chiel me hiervan weerhouden
donateur
das waar 
sorrie even spammen voor een kennis van me
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/737359
sorrie even spammen voor een kennis van me
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/737359
Was echt perfect gister in Hardbeat ,het werd harder en harder en veel bekenden gezien!!!
Waren idd echt een hoop bekenden...
Van Parkzicht, Le Bateau tot Hardbeat,
Violet Skies, DOTF en alle liefhebbers van Oldschool & Classics..
Beetje jammer van die Pogo Clowns...
En ging naar mijn mening snel ff te hard..
Beetje zuipen en ik kon er tegen
laatste aanpassing
Was inderdaad n overdosis aan bekenden uit alle hoeken van het partycircuit... En naar mijn mening gingen ze precies op tijd hard draaien 
Iedereen die niet geweest is sorry>>> Jullie hebben echt wat gemist
Het barpersoneel was helemaal top in hardbeat!!!
Ja viel mij ook al op dat die pogo clowns ineens weg waren hoe zou dat nou komen
Iedereen die niet geweest is sorry>>> Jullie hebben echt wat gemist
Het barpersoneel was helemaal top in hardbeat!!!
Ja viel mij ook al op dat die pogo clowns ineens weg waren hoe zou dat nou komen
laatste aanpassing
hoi hoi allemaal, hier ben ik weer eens (bijna nooit meer achter de pc) alles goed hier helemaal klaar voor dus inderdaad alleen nog een kwestie van "werpen"
wens jullie heel veel plezier op alle vette party`s die ik ga missen, zie jullie in ieder geval van de zomer weer op de olschool bbq !!!
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
wens jullie heel veel plezier op alle vette party`s die ik ga missen, zie jullie in ieder geval van de zomer weer op de olschool bbq !!!
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
tuurlijk krijg je een kaartje!!!!! Moet je nog wel een keertje je adres mailen, en we moeten zeker eens afspreken vind het wel jammer dat ik de 29e er niet ben, maarja.... achhh heb het er graag voor over 
mischien kom ik 25 maart even snel gedag zeggen want dat is hier 10 min. vandaan!! Ga dan gewoon even een uurtje om jullie gedag te zeggen en dan snel weer weg ( hahahaha als ik dan nog kan lopen )
mischien kom ik 25 maart even snel gedag zeggen want dat is hier 10 min. vandaan!! Ga dan gewoon even een uurtje om jullie gedag te zeggen en dan snel weer weg ( hahahaha als ik dan nog kan lopen )