Partyflock

Forumonderwerp · 687676

Waarschuw beheerder
Stoken in een groepje vrienden om dr zelf bij te horen,
Geef hier je mening.....
Waarschuw beheerder
ja alty leuk tog een kampvuurtje :D

nee is kut als iemand da doet da zijn gewoon lozers

Waarschuw beheerder
Zielig :kots::kots::kots:
Waarschuw beheerder
Ik heb dit 2 keer meegemaakt! 1e keer is t bijna gelukt, maar we zijn er wel sterker uitgekomen. Hierna d8 nog een kutwijf t te kunnen proberen, maar we wisten al snel waar ze mee bezig was! Hierdoor is de vriendschap tussen mij en mn beste maatje alleen maar sterker geworden!!

Maar dat mensen dit kunne flikken, dat snap ik echt niet! Ben je dan echt zooo zielig dat je niet op een aardige manier vrienden kan krijgen? Of wil je zo graag met 1 bepaald iemand overweg en pest je daarom diegene haar beste vriendinnetje maar weg?
Blegh ik kots echt op die mensen, en speciaal op die wijven die t bij mij geprobeerd hebben!!

Waarschuw beheerder
zow das echt kut zeg!!!
maar weet je volgens mij hebben ze zelf geen eens door dat ze dan iedereen om zich heen kwijt raken:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon kansloos als je dat doet.
Waarschuw beheerder
2 carol=> ja idd. Het lijkt wel alsof ze denken zich er zo populair mee te maken, maar uiteindelijk komen de anderen er toch wel achter hoe die betreffende persoon is..

En verdienen dat soort mensen het niet gewoon om iedereen kwijt raken? Proberen ze bij anderen ook te flikken dus wat mij betreft kunnen dat soort mensen echt de stront inzakken, en diep!!
Waarschuw beheerder
die mensen hebben een zwaar negatief zelfbeeld en denken t op zo een manier uit de weg te gaan...schiet juh helemaal nix mee op..ik ben NIE zo dus zal altijd boven dit soort mensen staan..I don't give a damn!!!!!

xxxxxxxxxxxx

Waarschuw beheerder
ik zit er nu midden in ze was jaloers dat ik leuke dingen deed met haar beste vriendin :S
Waarschuw beheerder
ja zulke dinge gebeuren overal denk wel
maar het blijft ZIELIG en wat bereik je er eigelijk mee dus mensen KAP ERMEE!!!!!!

Waarschuw beheerder
precies :respect: