Partyflock

Forumonderwerp · 687605
Artiest B82
Waarschuw beheerder
Mensen met wie je platen geruild hebt, platen van gekocht hebt, etcetera. Goede en slechte ervaringen uitwisselen :)

Bij deze bedank ik Azrael Online voor het vlot overmaken van het geld voor de platen Hardsequencer EP en Ravers Nature, beiden op Fire records.
Veel plezier ermee!:D

Ook goed zaken gedaan met DJ Arson! Mijn Cold Rush Lost 1 geruild tegen een oude D-Boy plaat.
Snelle levering en goede kwaliteit:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jasper op maandag 22 februari 2010 om 07:46:
TheMainMotherSnacker.

Bij mij had ie platen besteld op Discogs.Nooit meer wat van gehoord..MainMotherFucker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :smoke: Dominic :smoke: op zaterdag 17 april 2010 om 10:47:
MainMotherFucker

ik heb een keer een pakket met een zootje dure platen per ongeluk naar hem opgestuurd,
ben ik toevallig aan zn telefoon nummer gekomen een dag of 3 later.

toen zei hij dattie ze al niet meer had!
toen heb ik dus gezegd dat dat echt gelul is,en uiteindelijk heb ik ze wel terug gehad!
Waarschuw beheerder
op pf
speedcorevirus
tha tomba
allebei de cd's netjes opgestuurt (y)

Waarschuw beheerder
(Y) Thundercore (koper Discogs)
(Y) Warrior12 (koper Discogs)
(Y) Alexderas (koperDiscogs)
(Y) hennercore (koper Discogs)
(Y) DaisyErik (koper Discogs)

Geen goede zaken gedaan met partyraiser1987 (betaald niet) en Ruffie01 (betaald ook niet)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48555, 55776}
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb zaken gedaan met S/B hij heeft Dione - floorkillaz 1 van me gekocht.

hij heb netjes meteen betaald, en heb het ook netjes opgestuurd meteen
Waarschuw beheerder
Op discogs ook meerdere malen met Krawaat goeie zaken gedaan!

Javaro weer twee keer -> altijd top (thanx mate)

En via PF Tumpke
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HAMdj op dinsdag 6 april 2010 om 19:22:
Ha je ben niet de eerste! Mij heeft die jaren geleden ook al een keer belazerd.
We zouden een plaat ruilen maar heb de plaat van hem nooit binnen gekregen.
Nu was dit via discogs. Kwam ik hem een jaar of 3 geleden hier op partyflock weer tegen heb ik m er op aangesproken maar hij beweerde natuurlijk dat hij van niets wist.
Moest ik later op een contest draaien waar hij ook moest draaien. Ik in de opmerkingen over die contest de andere dj's maar vast gewaarschuwed voor hem dat ze hun tassen goed in de gaten moesten houden want hij kon er wel eens niet van af kunnen blijven.

Werd hij natuurlijk kwaad want had ik had de verkeerde voor me.
Want volgens hem moest ik wel een andere *** uit Nijmwegen bedoelen die toevallig dezelfde namen gebruikte.

Maar ik weet zeker dat hij het was, en op de dag van de contest kon hij ineens niet komen ivm persoonlijke redenen.
Maakt m natuulijk nog verdachter en een poosje later moesten een paar vrienden ergens draaien waar hij ook moest draaien dus ik in de opmerkingen gezet dat ik ook wel mee zou gaan. Had hij ineens weer persoonlijke redenen om niet te komen.

Inmiddels heb ik na het plaatsen van zijn persoonlijke gegevens op oplichterssites en dit topic mijn geld teruggekregen. Heeft anderhalve maand en een hoop moeite gekost, maar uiteindelijk opgelost dus. Neemt niet weg dat bovenstaande waarschuwing blijft gelden ;)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
partyflock heeft al mijn reacties over hem verwijderd en me strafpunten gegeven

beetje zielig dat al komen je praktijken aan het licht dat hem de hand boven het hoofd word gehouden
Artiest {SHOWLIST artist 14796, 33867}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PMC537 op zondag 11 juli 2010 om 12:48:
Inmiddels heb ik na het plaatsen van zijn persoonlijke gegevens op oplichterssites en dit topic mijn geld teruggekregen. Heeft anderhalve maand en een hoop moeite gekost, maar uiteindelijk opgelost dus. Neemt niet weg dat bovenstaande waarschuwing blijft gelden

Alleen jammer dat PF zn naam heeft verwijderd. Zodat PF het dus mogenlijk maakt voor hem om nog meer mensen de kunnen belazeren!

Het zal wel een vriendje van een admin zijn ofzo!

Vind het iig triest, PF word zo wel in zn geloofwaardigheid aangetast!

En maakt hiermee duidelijk dat als je van plan ben iedereen te besodemieteren door dingen te verkopen die je niet van plan ben te leveren je gewoon eerst ff vriendjes moet maken met iemand die helpt de site te beheren en daarna heb je monopolie want de slechte reacties die volgende slachtoffer kunnen waarschuwen worden dan toch verwijderd of iig zo aangepast dat niemand weet over wie het gaat!
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAQ op maandag 12 juli 2010 om 18:05:
partyflock heeft al mijn reacties over hem verwijderd en me strafpunten gegeven

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar je hebt geen strafpunten gekregen.
Je opmerking is verwijderd omdat het conflict tussen de partijen waarover het gaat, opgelost is.

PMC537 heeft gevraagd de naam van Spana te verwijderen.
Zijn nick + artiesten naam blijft wel staan. Dus mensen die iets willen weten van hun verkoper, kunnen daar achter komen.
Die informatie blijft dus ook als waarschuwing voor toekomstige kopers staan.

Mocht er een nieuw conflict ontstaan tussen Spana en iemand anders, dan kan je hier rustig weer posten ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wederom goede zaken gedaan met Vinyl4Sale @ Discogs, lekker snel en gratis vinyltje gekregen bij mijn bestelling :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik noem er 1 in positieve zin want hulde aan WYNN!
Hij had kaarten gewonnen voor Solar en gaf ze gratis aan me weg!

Laatst nog met Wish outdoor hier gezeur gehad met iemand die hier adverteerde. Wij waren ook niet de enige want troffen er meer aan eenmaal daar. Geld moest meteen overgemaakt worden met Rabobank zodat hij het direct kon zien. Geld overgemaakt... we hoorde helemaal niks. Halve dag was al om.. elke keer als we belde was het: ja het komt eraan.. bla bla.. geduld hebben. Uiteindelijk met een beetje agressieve houding het geld teruggestort gekregen en kaarten aan de deur gekocht. Bleek later dat meneer wel leverde, maar dat mensen uren moesten aandringen en zeuren voordat hij over de brug kwam. Vreemd kereltje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goede zaken gedaan met Javaro Altijd goeie platen bij hem gekocht (Y)
Waarschuw beheerder
Iemand hier al eens zaken gedaan met DJ Yves, via Discogs?
Platen besteld, kreeg netjes email met totaalbedrag enz, geld overgemaakt en nu zit ik al n week te wachten.
Vrijdag nog n keer gemaild of de platen al onderweg zijn, vandaag nog eens gemaild of t nog lang gaat duren.
Nog steeds geen antwoord.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gila Selectah op maandag 20 september 2010 om 18:21:
Iemand hier al eens zaken gedaan met DJ Yves, via Discogs?
Platen besteld, kreeg netjes email met totaalbedrag enz, geld overgemaakt en nu zit ik al n week te wachten.
Vrijdag nog n keer gemaild of de platen al onderweg zijn, vandaag nog eens gemaild of t nog lang gaat duren.
Nog steeds geen antwoord.

Heb je goedkope platen bij hem gevonden dan? Vind vrijwel alles bij hem te duur.

Als hij goede feedback heeft zal er wel weinig aan de hand zijn toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op maandag 20 september 2010 om 18:24:
Heb je goedkope platen bij hem gevonden dan?

Ja 4 platen ofzo van 3 euro per stuk en idd voor de rest is ie gewoon belachelijk duur.
Lekker je eigen handtekening opzetten en verpatsen :rot:
Uitspraak van best of both worlds op maandag 20 september 2010 om 18:24:
Als hij goede feedback heeft zal er wel weinig aan de hand zijn toch?

Daar zat ik gister ff bij te kijken, grootste gedeelte is prima feedback maar ook n paar die ook n hele tijd hebben zitten wachten.
Vandaar dat ik t hier ff vroeg.
Snap dat t een paar dagen kan duren, maar heb nog niet eens bevestiging gehad met Payment received.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gila Selectah op maandag 20 september 2010 om 18:31:
Lekker je eigen handtekening opzetten en verpatsen

misschien moet ik daar ook mee beginnen :rot:

Vandaar dat ik t hier ff vroeg.

Snap je punt, maar blijkbaar moet je bij sommige verkoper geduld hebben...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op maandag 20 september 2010 om 18:34:
misschien moet ik daar ook mee beginnen :rot:

Koop alleen gesigneerde cd's van je!
Uitspraak van best of both worlds op maandag 20 september 2010 om 18:34:
maar blijkbaar moet je bij sommige verkoper geduld hebben...

Heb ik niet whe, nee wacht deze nog week nog wel ff af.
Wordt vervolgd
Waarschuw beheerder
Ik heb ooit wel van Yves gekocht. Heel wat jaar terug. 2001 ofzo. Heel aardige gast, maar veel van wat ik toen gekocht had heb ik weer verkocht omdat op heel veel platen wel gekrabbeld was of omdat ik ze in betere staat kon kopen. Ik koop sowieso al niet graag van "bekende dj's". Vaak zien zij iets als VG+ wat ik zelf hooguit een VG waard vind.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Das Ges op maandag 20 september 2010 om 19:28:
heel veel platen wel gekrabbeld was

Dat stond ook bij z'n negatieve feedback, gekrabbel op hoezen of onder de stickers. :/

Moet maar ff geduld hebben en kijken hoe t loopt.
Waarschuw beheerder
Lekker je eigen handtekening opzetten en verpatsen

das meer tegen het pikken van platen wat nogal veel gebeurde bij dj s

tijd geleden zooi platen van the prophet en bass d overgekocht en daar stond ook zowat overal handtekening op of de bpm
of markeerde de track die ze veel draaide
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van noxious op maandag 20 september 2010 om 23:07:
das meer tegen het pikken van platen wat nogal veel gebeurde bij dj s

Ja ok, maar om daarom je verkoopprijs omhoog te gooien vind ik een beetje overdreven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op dinsdag 21 september 2010 om 07:03:
Ja ok, maar om daarom je verkoopprijs omhoog te gooien vind ik een beetje overdreven.

De release van Yves - The Main man is het mooiste voorbeeld hiervan :lol:
Anderen die hem aanbieden vragen er 6 tot 15 euro voor. Yves zelf vraagt er € 250,- voor,maar dan krijg je er
ook een handtekening van de beste man bij :rot:

OT

Op discogs goede zaken gedaan met Housevinyl / vinyl4sale & mb74
Waarschuw beheerder
Deal met Yves is rond, mocht er nog n plaat/platen bij uitzoeken twv 5 euro omdat het zo lang duurde. :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 september 2010 om 13:08:
vinyl4sale & mb74

Ik ook, vorige week zeer prima(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 21 september 2010 om 15:16:
Deal met Yves is rond, mocht er nog n plaat/platen bij uitzoeken twv 5 euro omdat het zo lang duurde.

netjes toch

ontopic:

Vinyl4Sale (Y)
Shad0w (Y)
Waarschuw beheerder
Vinyl4Sale, weer dikke prima.
Uitspraak van best of both worlds op woensdag 22 september 2010 om 13:03:
netjes toch

Bijna n maand verder en nog steeds geen platen, eerst en laatste keer geweest.
Waarschuw beheerder
sportfriek, betrouwbaar genoeg om je kaartjes te versturen voordat je uberhaupt het geld binnen hebt (Y)

en een +je voor sirolf voor bemiddeling o:)
Waarschuw beheerder
donateur
welke ervaringen hebben de mensen hier met soundbase germany? oftwel sbmonline.de ?
Waarschuw beheerder
Geen, alleen met deejay.de.
Hoezo, lopen ze te ouwhoeren?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 13 oktober 2010 om 11:27:
Geen, alleen met deejay.de.
Hoezo, lopen ze te ouwhoeren?

Nee, dat niet. Maar ik zou binnen 24 uur een bevestiging krijgen maar die heb ik nu nog steeds niet ontvangen. Het is namelijk mijn eerste keer dat ik bij hen bestel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op woensdag 22 september 2010 om 13:03:
Shad0w (Y)

Die is te gek ja (Y)

Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 6 oktober 2010 om 13:19:
Vinyl4Sale, weer dikke prima.

idd (Y)

Uitspraak van best of both worlds op dinsdag 12 oktober 2010 om 19:16:
welke ervaringen hebben de mensen hier met soundbase germany? oftwel sbmonline.de ?

Heb al een hele tijd niet meer bij SBM besteld, maar dat was altijd een van de betere shops
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jlls op woensdag 13 oktober 2010 om 12:11:
Heb al een hele tijd niet meer bij SBM besteld, maar dat was altijd een van de betere shops

Ik heb er rond 2001 - 2002 wel eens platen gekocht. Destijds nooit problemen meegemaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, nog steeds geen e-mail mogen ontvangen maar ik vond wel een 'niet thuis bericht' van GLS in de brievenbus. Dus waarschijnlijk
is het al verstuurd en kan ik het morgen ophalen :)
Waarschuw beheerder
Geen zaken doen met DJ Yves!

Nog steeds geen platen.
Heeft geen fatsoen om op normale emails te reageren, behalve als je n pissige mail stuurt dan kan ie dezelfde dag nog beantwoorden.
Kneus eerste klas(N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op maandag 25 oktober 2010 om 18:13:
Echt niet te begrijpen, wat een mongool zeg!

Idd, van zo'n gevestigde naam had ik toch meer verwacht.

Bijna 2 maanden verder, heb hem tot eind van de week gegeven om m'n geld terug te sturen en anders stikt ie er maar lekker in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op maandag 25 oktober 2010 om 18:04:
Geen zaken doen met DJ Yves!

Mooie flapdrol dan ! :/
Als ik zijn hyves moet geloven ,dan is dit zijn mobiele nr. 0630396850
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou gewoon een topic openen in het artiesten forum. Dat heb ik toen ook gedaan over Danny Haenraets (Critical Mass) Had ik ook een zooi platen van gekocht, maar naar naar mijn betaling hoorde ik maar niets. Snel naar opening van dit topic kreeg ik al een reactie van hem. Hij was niet blij dat ik het topic geopend had, dus het heeft gelukkig wel zijn effect gehad.

https://partyflock.nl/topic/1040576:Contact_Danny_Haenraets_MC_Energy_Critical_Mass
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 oktober 2010 om 18:41:
dan is dit zijn mobiele nr. 0630396850

Whe tof, meteen ff opgeslagen thanks!
Uitspraak van best of both worlds op maandag 25 oktober 2010 om 18:47:
Ik zou gewoon een topic openen in het artiesten forum. Dat heb ik toen ook gedaan over Danny Haenraets (Critical Mass) Had ik ook een zooi platen van gekocht, maar naar naar mijn betaling hoorde ik maar niets. Snel naar opening van dit topic kreeg ik al een reactie van hem. Hij was niet blij dat ik het topic geopend had, dus het heeft gelukkig wel zijn effect gehad.

Hehe, als ik vrijdag nog niks heb gehoord dan open ik zo'n topic.:)